Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+mielestäni+harvinaista+miten+jonkun+ihmisen+kanssa+viihtyy+heti+ensimmäisestä+viestistä+lähtien.+Minulla+on+käynyt+kanssasi+niin+ja+siitä+on+jo+kauan,+kun+tavattiin.+On+minustakin+niin+paljon+kaikenlaista+mustamaalaamista+tänne+kirjoitettu,+joten+tiedän+mitä+olet+kokenut.
Juu,+meidän+ajatuksenvirtamme+kohtaavat,+mutta+jotkut+on+parempi+tosiaan+sivuuttaa.+Jos+keskustelu+ei+kerran+miellytä,+niin+pitäköön+tunkkinsa!
21.05.2018 09:54
Nuo+loukkaukset+ovat+useimmiten+tahallaan+kirjoitettua+ja+sellaisen+lähettäjä+kuvittelee+sanovansa+viimeisen+sanan,+kun+niihin+ei+vastata.+Tosiasiassa+useimmat+tuntevat+myötähäpeää+näitä+pelkästään+loukkauksia+suoltavia+kohtaan.+Toki,+joskus+tulee+ihan+vahingossakin+kirjoitettua+mitä+ei+tarkoittanut+tai+on+käsitäänyt+vastaajan+viestin+väärin.+Näistä+saa+huomautellakin,+mutta+ei+toisia+tule+analysoida.
Samaa+mieltä+kaikenlaiset+keskustelut+ovat+ikäihmisille+hyväksi+ja+pitävät+aivot+toiminnassa.+Itse+olen+sitä+ikäluokkaa,+jolle+oli+ensimmäistä+kertaa+oppiaineena+ATK+ja+oli+hienoa+oppia+tietämään+miten+kaikki+toimii.+Niistä+ajoista+on+kaikki+muuttuneet,+mutta+muistoistani+saan+kaivettua,+että+olen+myös+pelannut+sitä+tennistä.+Siinä+ei+ollut+paljoa+virikkeitä+tai+taustakuvaa+eikä+juuri+mitään+muutakaan.
21.05.2018 09:48
Ei+näillä+ilmoilla+kannata+liikaa+puutarhassa+raataa.+Täytyy+myös+levätä+ja+nauttia+kauan+odottamastamme+kesästä.+Hienon+ja+tilanteeseen+sopivan+runon+laitoit.
21.05.2018 09:40
Varmaan+täällä+on+niitäkin,+jotka+ovat+tehneet+virtuaali+nimimerkin+ja+yrittävät+pitää+rooliaan+muiden+edessä.+Onnistuu+tavattoman+harvoin,+kun+pitää+muistaa+mitä+on+aikaisemmin+mitä+on+kirjoittanut.
Toiset+varovat+paljastamasta+itsestään+yhtään+mitään+ja+ovat+ottaneet+tehtäväkseen+muiden+sanomisten+nokittelemisen+ja+muistamisen+mitä+tämä+on+kirjoittanut+ja++niistä+huomauttelemisen.+Tyyliin+minä+tiedän+kyllä+mitä+täällä+on+kirjoitettu.+He+yrittävät+ohjailla+muita+siinä+onnistumatta.+Tämänikäisillä+on+oma+vahva+tahto+ja+omat+mielipiteet+asioihin.
Meillä+ovat+omenapuut+täydessä.+Aivan+mahtavan+näköisiä+valkoissa+isoissa+kukissaan.
21.05.2018 09:38
Vaikka+he+itse+eivät+pysty+edes+keskustelemaan+kulloinkin+kyseessä+olevasta+aiheesta,+vaan+nimittävät+ihmisten+välistä+kommunikointia+lässyttämiseksi+tms.+Eikö+silloin+voi+jättää+näppäimet+rauhaan?+Samaa+mieltä,+suurella+todennäköisyydellä+ovat+livessä+samanlaisia.
20.05.2018 14:11
Sen+vuoksi+ei+voi+olla+liikaa+painottamatta,+että+ei+pitäisi+pikaistuksissaan+tai+vihaisena+kirjoittaa+toiselle+ilkeilemällä.+Ei+voi+tietää+millaisessa+elämäntilanteessa+toinen+on,+eikä+kestämiskynnystä.+Ei+kaikki+täällä+kirjoittavat+ole+mitään+mursunnahkaisia.
20.05.2018 13:53
Se+on+se+ikävämpi+juttu,+enkä+toivoisi+koskaan+pahoittavani+mieltäni+niin+paljon,+että+lopettaisin+tänne+kirjoittamisen.
20.05.2018 13:48
Niin,+niin+mutta+mitä+se+kuvitteellinen+on?+Enkö+minä+nyt+kirjoita+oikeasti+tätä+viestiä.
20.05.2018 13:42
Mieliala+ja+tunteet+vaihtelevat,+joskus+ei+tarvitse+kuin+lukea+yksi+viesti+niin+heittää+läppärin+kannen+kiinni.+Useimmiten+sentään+löytyy+seuraa+ja+tarinoitavaa+ihan+oikean+ihmisen+kanssa.+Ja+vuosien+kuluessa+oppii+jopa+palstalaisia+tuntemaan+ja+tietämään+heidän+kirjoitustyylinsä+ja+tapansa+käyttäytyä+palstalla.+Sinä+olet+mukava+mimmi.
20.05.2018 13:40
En+minä+olekaan+kuvitteellinen,+etkä+myöskään+sinä.+Mutta+helposti+pystyy+antamaan+kuvan,+jolla+ei+ole+todellisuuden+kanssa+mitään+tekemistä.+Ihmiset+huiputtavat+ka+tulevat+huijatuiksi.
20.05.2018 13:11
Ei+välttämättä!
20.05.2018 13:00
Itsellä+kokemusta+vain+yhdestä+ihmisestä+livessä,+jonka+kanssa+olen+keskustellut+täällä.+Hän+oli+aivan+erilainen+minkä+vaikutelman+oli+antanut.+Valheellinen+verkkomaailma?
Olen+silti+sitä+mieltä+että+täällä+keskustelevat+ihmiset,+eikä+tämä+ole+mikään+virtuaalihiekkalaatikko.
20.05.2018 12:58
Kyllä+tämän+kautta+saa+myös+yhteyden+ikäiseensä+ihmiseen.
20.05.2018 12:25
Kyllä+tuo+naisten+ylivalta+on+varmaan+useammallakin+miehellä+tullut+mieleen+tämän+keskustelun+aikana.+Ainakin+itse++olen+täysin+samaa+mieltä+ja+ilmoittaudun+sellaisten+sovinistien+joukkoon.
19.05.2018 12:16
Allright,+valvoin+aika+myöhään+eilen+ja+teen+vasta+heräämistä,+aivoni+tuntuvat+olevan+tavallista+hitaammalla.+Mutta+nyt+meni+perille,+kun+join+toisen+kupillisen+kahvia.+Ehkä+toinen+häiriötekijä+ajattelluleni+ovat+ulkona+odottavat+pihatyöt,+jotka+ovat+täysin+minun+kontollani.+Neljä+metriä+korkeita+tuija-puita+leikkaan+tänään+paremman+malliksi.+Hyvää+päivän+jatkoa+sinulle.
19.05.2018 10:10
Olen+erittäin+samaa+mieltä+laulun+sanoista,+niissä+piilee+totuuden+siemen.+Miehet+joutuvat+nykyään+tasapainoilemaan+monen+asian+ja+tehtävän+välillä.+Joskus+on+pakko+olla+ihan+vaan+mies+ja+sanoa+jollekin+kyselijälle+tai+komentelijalle:+"Ei+kiinnosta+pätkääkään"+ja+jatkaa+eteenpäin+oman+mielen+mukaan.
19.05.2018 09:51
Käsi+sydämellä,+en+vittuile+enkä+vinoile.+Viestissäsi+ole+vaan+pelkästään+negatiivisia+lauseita,+joten+sain+vaikutelman+ettei+huvittaisi+keskustella?
19.05.2018 09:40
Niin+ja+lisäbonuksena+vielä+sekin,+kun+voi+ihan+itse+tehdä+oman+aloituksen+ja+jatkaa+sitä+niin+pitkään+kuin+itse+haluaa.+Silloin+ei+tarvitse+jatkaa+viikosta+toiseen,+jos+ei+kiinnostakaan.
19.05.2018 09:38
Okei,+kun+vaan+pelkästään+lukee+kommentteja,+käsittää+ehkä+väärin.+Ehkä+lauseena+"sovinisti+on+ruma+mies"+voisi+olla+parempi?
19.05.2018 09:36
Ja+vielä+tarkennettuna+sovinismissa+pitkälti+kyse+ylivertaisuudesta+vastakkaiseen+sukupolveen+nähden,+varmaan+ehkä+tarkoititkin+sitä.+Se+on+melko+julmaa+meininkiä+koko+ihmiskuntaa+kohtaan,+mutta+onneksi+Suomessa+sentään+hallinnassa,+kuten+tuolta+toisaalta+tänään+luin.
19.05.2018 09:34
89 / 155