Maailman menoaVastattu 6 v

Miksiköhän luullaan että demareissa

tai muualla vasemmistossa, ei muka olisi lainkaan maahanmuuttokriittisiä? Eihän se pidä paikkaansa. Itse olen tällainen vanhempi duunariäijä ja demareita aina äänestänyt, ja olen silti maahanmuuttokriittinen, enkä suink…
Maailman menoaVastattu 6 v

Allah ei näe pimeässä......heeheehe!

Kuukauden ajan paastotaan valoisan aikaan. Koraanissa ei esitetä maantieteellisiä poikkeuksia. Sääntö on yksiselitteinen. Miksi juuri valoisan aikaan? Monet muslimitkin väittävät, että se johtuu siitä, että Allah ei näe…
LieksaVastattu 7 v

Jollekkin lieksalaiselle näyttää rasismi

olevan Suomen suurin ongelma, vaikka todellisuudessa näin ei ole. Erään vähemmistön edustajat mielellään mediassa haukkuvat suomalaisia rasisteiksi, mutta siinä on lähinnä takana se että tämän vähemmistön omiin tekemisi…
LieksaVastattu 6 v

Viisi suomalaistutkijaa vinkkaa hallitukselle

"Koronaepidemia pitää tukahduttaa Suomessa nyt – Aasia johtaa torjuntataistelussa Eurooppaa 6–0. Potilaiden testaamiseen, jäljittämiseen, mobiiliseurantaan ja valvontaan tarvitaan nopeasti suuri joukko osaajia, ehdottav…
Maailman menoaVastattu 5 v

Missä ovat Marinin ja Ohisalon näytöt

jos ei lasketa näiden ISIS-terroristien tuomista maahan, tai elokapinoitsijoiden puolustamista? Onko heillä esim. minkäänlaista talouspoliittista osaamista? Marin kyllä osaa väistellä esim. keskustelua EU-tukipaketista.…