Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatussa+on+myös+luku+666.
28.06.2019 00:40
On+seksipainotteista.+Olen+lukenut+heidän+kommenttejaan+ja+kuunnellut+heidän+iskulauseitaan+heidän+marssiessaan+tämän+aatteen+merkeissä.
28.06.2019 00:39
Koska+Saarnaajan+mukaan+kaikki+on+turhuutta,+niin+tämän+pohtiminen+ei+ole+turhempaa+kuin+muukaan+asia.
28.06.2019 00:24
Kerro+mulle.
28.06.2019 00:14
Kuuntelin+ja+luin+sanat,+mutta+eipä+tullut+homot+mieleen.
28.06.2019 00:14
Sateenkaariväki+on+seksipainotteista,+mutta+tämä+ei+näy+nyt+lipussa+(sateenkaariväen+keksimien+värien+merkityksissä?).
28.06.2019 00:08
Aluksi+värejä+oli+ilmeisesti+9,+ja+väreillä+on+nimetkin.+Poistuneita+värejä+ovat+seksi,+taikuus+ja+tyyneys,+joka+on+indigonsininen.
punainen+–+elämä
oranssi+–+parantava+voima
keltainen+–+aurinko
vihreä+–+luonto
sininen+–+harmonia
violetti+–+yhteishenki.
Sateenkaarilipusta+poistuneet+värit:+
vaaleanpunainen+-+Seksi
turkoosi+-+Taikuus/Taide
indigonsininen+-+Tyyneys
(lähde:+https://fi.wikipedia.org/wiki/Sateenkaarilippu)
28.06.2019 00:05
Miten+tuo+kaunis+laulu+liittyy+homouteen?
(lähde:+https://www.youtube.com/watch?v=PSZxmZmBfnU)
28.06.2019 00:00
Ehdin+hätäisesti+lukea+poistetun+aloituksen+ja+aloittajan+mielestä+indigonsininen+olisi+jumalallinen+väri?+Onko+näin?
Olen+jossain+videossa+joskus+törmännyt+tähän+Raamatulliseen+väriin.
27.06.2019 23:33
Oikeasti+paljon+enemmän+kuin+6+tai+7.+Wikipedian+mukaan+".Ihmissilmä+kykenee+erottamaan+spektristä+erikseen+joitain+satoja+eri+värejä.
(lähde:+https://fi.wikipedia.org/wiki/Sateenkaari)
27.06.2019 23:31
Itse+en+ollut+ajatellut+sitä,+että+lipun+väri+eivät+vastaa+sateenkaaren+värejä.+Sateenkaaressa+on+7+väriä.+
Värit+eroavat+siten,+että+sateenkaaressa+on+
Punainen+
Oranssi+
Keltainen+
Vihreä+
Sininen+
Indigonsininen+
Violetti+
Pride-lipussa+on
punainen+
oranssi
keltainen+
vihreä+
sininen
violetti+
Indigonsininen+puuttuu+Pride-lipusta.
27.06.2019 23:19
<<Vaikuttavat+tolloilta.+>>
Me+olemme+pienestä+pitäen+opettaneet+lapsillemme,+että+se+on+itse+miksi+toisia+haukkuu.
27.06.2019 23:01
1.+Moos.+9:9-17
"Minä+teen+liiton+teidän+ja+teidän+jälkeläistenne+kanssa,+kaikkien+elävien+olentojen+kanssa,+jotka+ovat+teidän+kanssanne+maan+päällä,+lintujen,+karjaeläinten+ja+kaikkien+villieläinten+kanssa,+kaikkien+niiden+kanssa,+jotka+tulivat+arkista+ulos.
Minä+teen+liito+ja+annan+teille+lupaukseni:+kaskaan+enää+ei+vedenpaisumus+tuhoa+kaikkea+elävää,+se+ei+koskaan+enää+hävitä+maata."
Jumala+sanoi+vielä:+Tämä+on+merkkinä+liitosta,+jonka+minä+teen+teidän+sekä+kaikkien+maan+päällä+elävien+olentojen+kanssa+kaikkiin+tuleviin+sukupolviin+asti;+minä+asetan+kaareni+pilviin,+ja+se+on+oleva+merkkinä+minun+ja+maan+välisestä+liitosta.
Kun+annan+pilvien+nousta+taivaalle+ja+sateenkaari+näkyy+pilvissä,+muistan+liiton,+jonka+olen+tehnyt+kaikkien+elävien+olentojen,+kaiken+elollisen+kanssa:+vedet+eivät+enää+koskaan+paisu+tuhotulvaksi+hukuttamaan+kaikkea+elävää.
Kaari+näkyy+pilvissä,+ja+kun+minä+sen+näen,+muistan+ikuisen+liiton,+jonka+olen+tehnyt+kaikkien+elävien+olentojen,+kaikkien+maan+päällä+elävien+kanssa."
Ja+Jumala+sanoi+vielä+Nooalle:+"Tämä+on+sen+liiton+merkki,+jonka+minä+teen+kaikkien+maan+päällä+elävien+kanssa."
Aika+vakuuttavaa,+eikö+vain?+On+sanomattakin+selvää,+että+Jumala+ei+jätä+rankaisematta,+joka+Hänen+merkkinänsä+pilkkaa.+Merkin+ottaminen+toisenlaiseen+käyttöön+on+Jumalan+pilkkaamista.+Se+on+salentti.
27.06.2019 22:59
Ihmiset+ovat+olleet+viisaita,+mutta+nykyään+tyhmiksi+tulleet.
27.06.2019 22:49
Olipa+jälleen+erinomaista+opetusta+Baruch+Kormanilta.
Miten+lopun+ajassa+elämmekään.+Ja+totta+on,+että+Jumala+parhaillaan+kokoaa+juutalaisia+Israeliin.+Ajan+merkit+täyttyvät+silmiemme+edessä.+
Jer.+23:8
""Niin+totta+kuin+Herra+elää,+hän,+joka+toi+Israelin+heimon+jälkeläiset+takaisin+pohjoisesta+maasta+ja+kaikista+muista+maista,+joihin+oli+heidät+karkottanut."+Silloin+he+saavat+jälleen+asua+omassa+maassaan."
27.06.2019 22:34
Haluan+vaihtaa+tuon+punaisen+peukutuksen+vihreään.+Voitaisiinko+vahingossa+painamani+punainen+peukku+poistaa.+Kiitos.
27.06.2019 22:26
Täsmennys.+En+tarkoita,+että+täällä+laki+tulisi+voimaan.+Mutta+niissä+maissa,+jossa+laki+on+voimassa.
26.06.2019 21:55
Et+ole+asunut+pysyvästi+muslimivaltiossa.+Jos+Sharia-laki+tulee+voimaan,+niin+arvaappa,+miten+homon+käy?
26.06.2019 21:55
Stadion+on+remontissa,+joten+yritä+keksiä+joku+parempi+juttu.
26.06.2019 21:53
Kommenttisi+Jeesuksesta+on+ällöttävä.
26.06.2019 21:46
54 / 305