Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Usko+Jeesukseen+ja+uskonnolliset+tavat+ja+perinteet+ovat+kaksi+eri+asiaa.+Uskon,+että+vanhempasi+ovat+halunneet+parastasi+pakottaessaan+sinut+seuroihin.+He+ovat+halunneet,+että+tapaat+siellä+uskovaisia+nuoria,+ja+että+pysyt+erossa+pahasta+maailmasta.+He+ovat+rakastaneet+sinua+ja+rakastavat+edelleen+sinua.+Mutta+maailman+raja+ei+mene+vl-seurakunnassa.+Kaikki+me+olemme+maailmassa+ja+myös+vl-seurakunnan+ulkopuolella+on+aitoa+uskoa+ja+uskovaisia+ihmisiä.+On+myös+muistettava,+että+Jeesus+ei+pakota+ketään+mihinkään.+Hän+on+Rakkaus.
Ateistit+ovat+usein+rehellisiä+ihmisiä+niin+kuin+uskovaisetkin.+Ei+siinä+mitään.+He+eivät+vain+usko+Jumalaan.+Ja+tämä+on+vain+niin+surullista.
23.03.2019 21:38
<<Jeesus+kehottaa+paastoamaan:+"+kun+paastoatte+"+ei+jos+paastoatte.+Ja+"+kun+Sulhanen+on+paikalla+eivät+häävieraat+paastoa+vaan+kun+Sulhanen+on+poissa+te+paastoatte.">>
Raamatussa+on+tasan+yksi+paastopäivä,+ja+se+on+Suuri+sovituspäivä,+syksyllä.+
Jeesus+paastosi+40+päivää+silloin+kun+oli+kiusaajan+kiusattavana.
Mitä+omaan+paastoamiseeni+tulee,+niin+nuorempana+oltiin+viikon+paastolla+kerran-pari+vuodessa,+työporukan+kanssa.+Olihan+se+jännää.+Kaikki+oli+viimeisen+päälle,+sillä+työskentelin+eräässä+terveyskylpylässä.+:)+
Nyt+en+koe+tarvetta+paastota.+Jos+paastoaisin,+niin+en+jättäisi+radikaalisti+pois,+esim.+leipää.+(Makeiset+kylläkin+voi+jättää+pois.)+Liikunta+ja+kohtuullinen,+kasvisvoittoinen+ruoka.+Eipä+se+muuta+tarvi.
21.03.2019 22:02
Uskossa+on+hyvä+elää.+Mutta+täytyy+sanoa,+että+onnellisuus+lisääntyi,+kun+Ruotsi+oli+vasta+seitsemäs.:)
21.03.2019 21:17
Niinpä.+Monet+ihmiset+ovat+pohjimmiltaan+hyväsydämisiä.
20.03.2019 22:53
Sillä+oli+ilmeisesti+kiireellinen+aikataulu.+Ei+ole+ainutlaatuista+Hesassa,+että+matkustajien+ohi+ajetaan.
20.03.2019 22:43
Silloin+oli+viisi+lasta+yhteensä+(kahdella+äidillä).+Ei+siis+kaikki+minulla.:)
20.03.2019 22:39
Vastaan,+vaikka+kysymys+ei+ollutkaan+minulle+osoitettu.+Jeesus+oli+lihaksi+tullut+Jumala.+
Matt.+1:23
"Katso,+neitsyt+tulee+raskaaksi+ja+synnyttää+pojan,+ja+hänelle+annetaan+nimeksi+Immanuel+-+se+merkitsee:+Jumala+on+meidän+kanssamme."
Jeesus+on+todella+suuri,+ja+Häntä+meidän+tulee+palvoa.
20.03.2019 22:22
Ei+siis+kumota+mitään.:)
20.03.2019 22:15
Uusi+liitto+tarkoittaa,+että+on+uudempi+kuin+vanha.:)
20.03.2019 22:15
Anteeksi,+näytti+menevät+sanat+sekaisin.+Pitäisi+joskus+lukaista+läpi+ennen+kuin+painaa+lähetä-nappia.:)
20.03.2019 22:13
Niin.+Täytyy+myöntää,+että+kyllä+minä+haluaisin+mielelläni+olla+suurempi+kuin+pienin.+Mutta+pääasia,+että+pääsee+taivaaseen.+Suon+kyllä+niille,+jotka+ovat+eläneet+Jumalan+tahdon+mukaisesti+kaikessa,+suuren+tehtävän.+Mikähän+voisi+olla+pienin+tehtävä,+jota+vähäisin+hoitaa?
20.03.2019 22:11
<<+pohjanmaalla+vähän+lapselliselta.>>
Niin+on.+Jos+oltiin+tyytyväisiä,+niin+eipä+siitä+sen+kummemmin+toitotettu,+että+minä+olen+tyytyväinen.
20.03.2019 21:54
Tykkäsin+minäkin+siihen+asti+kun+oli+lapsia.+Lasten+kanssa+oltiinkin+vain+tiellä+ja+hidasteena.+Kerrankin+odotimme+ystävän+kanssa+bussia+(oli+sovittu+jo+jatko-yhteyskin),+mutta+bussikuski+laskelmoi,+että+2+naista+++5+lasta+++kahden+vaunut...+vaihdanpa+kaistaa.+Hän+ajoi+törkeästi+ohi!
20.03.2019 21:05
Aivan.+Karkotuksestakin+on+ollut+puhetta+ja+siitä,+ettei+sellaisia+oteta+maahan+lainkaan.
20.03.2019 20:51
Tekijä+on+tadzikistanilainen+mies.+En+tiedä,+että+kristinuskossa+on+tapana+määrätä+tyttölapselle+miespuolinen+uskonnollinen+kasvattaja.+En+tiedä+missä+näin+on+tapana,+mutta+epäilen+yhtä+uskontoa.+Jokainen+arvaa+kyllä+mitä+tarkoitan.
20.03.2019 20:41
Kyllähän+se+näin+on.+Mutta+ei+mietitä+sitä,+että+minkä+palkan+saamme+taivaassa.:)
20.03.2019 20:33
Onkohan+se+vaatimattomuutta,+että+aina+tulee+yllärinä,+että+Suomi+on+MAAILMAN+onnellisin+maa?
20.03.2019 20:31
On+vähän....
20.03.2019 20:27
<<+kun+kävin+Helsingissä,+niin+hämmästelin+sitä+kuinka+moni+ihminen+näpräili+vain+älypuhelinta+selkä+kyyryssä+kadulla,+raitiovaunuissa+ja+busseissa.+Minä+katselin+maisemia+ja+kauniita+keskustan+Jugendtaloja.+Minkälaisessa+todellisuudessa+nämä+kaikki+ihmiset+oikein+elävät?+>>
En+vähän+eri+asia+silloin+kun+käy+Helsingissä+tai+kun+asuu+siellä.+En+minäkään+katsele+Jugendtaloja+Helsingissä.+Melkein+stressaannun+näkemästäni+ja+haluan+takaisin+mahd.+pian.:)
20.03.2019 20:26
Tämä+käsittääkseni+tarkoittaa+sitä,+että+uskovainen+antaa+ilolla+avustuksia+hätää+kärsiville.+Tiedän+kyllä,+että+monet+ei-uskovaisetkin+lahjoittavat+omasta+pussistaan+hyvillä+mielin,+että+on+voinut+auttaa.+Ja+niitä+Roope-ankkoja+on+myös+uskovaisissa.+Vai+onko?
20.03.2019 20:24
83 / 305