Saako juoda 250ml kookosvettä kerran päivässä?

HallelujjaaOuYeah

Kookosvesi, jota joisin
Olis 92kj/250ml /vrk.

Menettääkö ketoosin vai pysyykö ketoosissa?

Muuten juon lähdevettä koko ajan. Toi kekkaamani kookosvesi on tosi hyvää. Onko kookosvesi kaloripitoista? Mistä ne kalorit tulevat kookosveteen kun lisättyä sokeria ei oo eikä lisäaineita?

9

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaa

      Varo ettei taivasosuus mene ketoosin mukana.

    • SikafarmariAhneAnttila

      En osaa sanoa. Olen kyllä kuullut missä kaloriraja kulkee eripainoisilla mutten muista.
      Tuossa kommentit osiossa Maria Kristel osoittaa ymmärtämättömän sydämensä kun sanoo luonnon luoneen virvoitusjuoman ja sanoo hän luontoa viisaaksi.Jumalasta , kaiken luojasta , ainoasta viisaasta hän ei ole mitään ymmärtänyt sanoa.

      Ja nämä äänestävät jumalattomia eduskuntaan. Julkivalehtelijoita kerrasta toiseen, omanedun etsijöitä.

      https://olliposti.fi/kookosvesi-born-to-rfrsh/

    • Kuullun.ymmärtäminen
    • Varo.näitä

      Ketoosin lisäksi vaarana on psykoosi, skolioosi ja läskisoosi ja siitä johtuvat korkeat kolesteroliarvot.

      • CommandoHauis49cm

        Ketoosi ei ole vaara vaan paaston tuoma parantumisen tila moniin sairauksiin. Jeesus kehottaa paastoamaan: " kun paastoatte " ei jos paastoatte. Ja " kun Sulhanen on paikalla eivät häävieraat paastoa vaan kun Sulhanen on poissa te paastoatte."

        Paasto on parantanut monet ihmiset ihottumista, diabeteksenkin joku kertoi saaneensa hoidettua, verenpainetaudeista.Lääkärit ja lääketeollisuus tietenkään ei halua asiasta ihmisten saavan tietoa.Kun ihminen paastoaa alkaa heikkojen ja sairaiden solujen tuhoprosessit. Terveet solut selviävät. Tehokkain vaikutus tulee mitä kauemmin paastoaa ketoosissa mielellään kuivapaastolla tai vesipaastolla. Kuivapaaston sanotaan vastaavan 3-4 vrk: n vesipaastoa.Ihottuman saa n.12 vrk vesipaastolla pois, joten kivaa se ei ole mutta mahdollista. Nämä ovat tieteelliseen näyttöön perustuvia jo. Joitakin vuosia sitten näitä tietoja poisteltiin lääkeyhtiöiden määräyksellä, painostuksella sosiaalisesta mediasta, arvioin.On suuri taloudellinen merkitys kun kroonisesti sairaat paranevat niin halvalla kuin paasto on.

        Suomi24 paasto poisteli nämä tiedot kun niistä kirjoitin 1-2v sitten, joten kopioikaa tämä, muokatkaa paremmaksi ja antakaa sanan kiertää.


      • CommandoHauis49cm kirjoitti:

        Ketoosi ei ole vaara vaan paaston tuoma parantumisen tila moniin sairauksiin. Jeesus kehottaa paastoamaan: " kun paastoatte " ei jos paastoatte. Ja " kun Sulhanen on paikalla eivät häävieraat paastoa vaan kun Sulhanen on poissa te paastoatte."

        Paasto on parantanut monet ihmiset ihottumista, diabeteksenkin joku kertoi saaneensa hoidettua, verenpainetaudeista.Lääkärit ja lääketeollisuus tietenkään ei halua asiasta ihmisten saavan tietoa.Kun ihminen paastoaa alkaa heikkojen ja sairaiden solujen tuhoprosessit. Terveet solut selviävät. Tehokkain vaikutus tulee mitä kauemmin paastoaa ketoosissa mielellään kuivapaastolla tai vesipaastolla. Kuivapaaston sanotaan vastaavan 3-4 vrk: n vesipaastoa.Ihottuman saa n.12 vrk vesipaastolla pois, joten kivaa se ei ole mutta mahdollista. Nämä ovat tieteelliseen näyttöön perustuvia jo. Joitakin vuosia sitten näitä tietoja poisteltiin lääkeyhtiöiden määräyksellä, painostuksella sosiaalisesta mediasta, arvioin.On suuri taloudellinen merkitys kun kroonisesti sairaat paranevat niin halvalla kuin paasto on.

        Suomi24 paasto poisteli nämä tiedot kun niistä kirjoitin 1-2v sitten, joten kopioikaa tämä, muokatkaa paremmaksi ja antakaa sanan kiertää.

        <<Jeesus kehottaa paastoamaan: " kun paastoatte " ei jos paastoatte. Ja " kun Sulhanen on paikalla eivät häävieraat paastoa vaan kun Sulhanen on poissa te paastoatte.">>

        Raamatussa on tasan yksi paastopäivä, ja se on Suuri sovituspäivä, syksyllä.

        Jeesus paastosi 40 päivää silloin kun oli kiusaajan kiusattavana.

        Mitä omaan paastoamiseeni tulee, niin nuorempana oltiin viikon paastolla kerran-pari vuodessa, työporukan kanssa. Olihan se jännää. Kaikki oli viimeisen päälle, sillä työskentelin eräässä terveyskylpylässä. :)

        Nyt en koe tarvetta paastota. Jos paastoaisin, niin en jättäisi radikaalisti pois, esim. leipää. (Makeiset kylläkin voi jättää pois.) Liikunta ja kohtuullinen, kasvisvoittoinen ruoka. Eipä se muuta tarvi.


    • ketoon.beipi

      Ei ole kaloreita ollenkaan kun on ilmoitettu kilojouleina. 92 kiloinen karppaasi voi siis juoda tuota lientä 250 litraa tuhannessa päivässä luterilaisuuttaan menttämättä.

    • PaastomiesKristuksessa

      Pysyisin itse nollakaloreissa.

    • >> Saako juoda 250ml kookosvettä kerran päivässä? <<

      Kyllä saat, juo pois.

      >> Kookosvesi, jota joisin
      Olis 92kj/250ml /vrk. <<

      Eli tuo kookosvesi 2, 5 dl, sisältää noin sadasosan ihmisen päivittäisestä energiantarpeesta.

      >> Menettääkö ketoosin vai pysyykö ketoosissa? <<

      Et menetä.

      >> Muuten juon lähdevettä koko ajan. <<

      Kohtalaisen kova dieetti sinulla.

      >> Onko kookosvesi kaloripitoista? <<

      Tuossa mainitsemassasi kookosvedessä on oman ilmoituksesi mukaan 92kJ/250ml eli noin 22kcal. Päivittäinen aikuisen energiatarve on noin 1500-2000 kcal eli 6300-8400 kJ, joten tuo kookosvesi on siitä vain sadasosan.

      >> Mistä ne kalorit tulevat kookosveteen kun lisättyä sokeria ei oo eikä lisäaineita? <<

      Alla yhden kokoosveden ravintoainepitoisuudet:
      Pakkauskoko: 330 ml
      Ravintosisältö:
      Energiaa: 59kJ/14 kcal
      Proteiinia: 0 g
      Hiilihydraatteja: 4 g – josta sokereita 2 g
      Rasvaa: 0 g

      Eli myös kokoosvedessä on hiilihydraatteja ja sokereita. Eiköhän ne tule sinne kookokseen aivan kuten sokerit marjoihin ja hedelmiinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe