- Ei Putinin tarvitse hyökätä sotilaallisesti Suomeen.Venäjälle pyrkii miljoonia pakolaisia vuosittain.Venäläiset rajavartijat katsoisivat vain eri suuntaan ja Suomi näyttäisi vähän erillaiselta.Mitä NATO.on tulee niin Jörn Donner sanoi että mahdollisuudet meni joskus 90-luvun puolivälissä.Niinistö on hyväv presidentti (huom.en ole porvari) ja niin kauan kun hän on vallassa hommat hoituvat Venäjän kanssa.Sitten kun pressaksi tulee joku vihreä hippi niin on vaikea kuvitella kummankaan suurvallan presidentin edes kättelevän tätä...muutenkin vähän erikoinen "kansainvälinen kaupunki" tuo Helsinki "sukupuolineutraaleine vessoineen"...kun suurin osa maailmaa kyllä tietää että onko tyttö vai poika.Jenkeillä on isoimmat buutsit ja se on hyvä.
- Lapsilla tehdään julmaa bisnestä samoin kaikki muutenkin heikommassa asemassa olevat on kusessa.Esim.mielenterveyskuntoutujille on ns.kuntoutuskoteja.Vievät rahat,teettävät työtä 5-6h pv/palkka 1-3€ ja muuta mukavaa...safka on pahaa ellei jopa pilaantunutta ja sitäkin on vähän.Lopulta ihminen ei enää tiedä paremmasta.Mielestäni on järjen/luonnonvastaista että kaikenmaailma puupäät saa lapsia hoitoonsa.Varmasti on olemassa hyviä laitoksia mutta huonoista olen kuullut jo liikaa.Niitä vankileirien saaristoja todella on.Täällä Suomessa.Kaikki sossujen/Diakonissalaitoksen yms...hyväksynnän alla.Mielestäni kysymys koko yhteiskunnassa on sanasta vastuu.Se ei tunnu enää paljoa kaikenmaailman byrokraatteja painavan.Vastuuttomuus läpileikkaa koko yhteiskuntaa.Entä,jos esim.nuori ahdistuu ja tekee itsemurhan? Kuka kantaa vastuun.Voitte olla varmoja ettei kukaan.Mediasta voi seurata kaikkea sontaa mutta asioista,joista pitäisi puhua ja tuoda päivänvaloon ei hiiskaustakaan? Luulen ettei suuri osa kansaa edes tiedä millaisia paskareikiä täällä tuhansien järvien maassa on? Ja henkilölle,joka sanoi vetäneensä turpaan kiusaajaa.Itsepuolustus on sallittua ja tämänkaltaisissa tapauksissa jopa suotavaa.Osoitus siviilirohkeudesta.Voimia sinulle kundi eteenpäinkin.Pidä linjas/pidä pintas...tiedän että teet sen.
- Minä olin 87 vuotias kun anukseen nussittiin ekaa kertaa.Sitten mun naamalle vedettiin kunnon mällit kun olin rollaattorissa.