Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GordonRandom
profiilit
GordonRandom
GordonRandom
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+Putinin+tarvitse+hyökätä+sotilaallisesti+Suomeen.Venäjälle+pyrkii+miljoonia+pakolaisia+vuosittain.Venäläiset+rajavartijat+katsoisivat+vain+eri+suuntaan+ja+Suomi+näyttäisi+vähän+erillaiselta.Mitä+NATO.on+tulee+niin+Jörn+Donner+sanoi+että+mahdollisuudet+meni+joskus+90-luvun+puolivälissä.Niinistö+on+hyväv+presidentti+(huom.en+ole+porvari)+ja+niin+kauan+kun+hän+on+vallassa+hommat+hoituvat+Venäjän+kanssa.Sitten+kun+pressaksi+tulee+joku+vihreä+hippi+niin+on+vaikea+kuvitella+kummankaan+suurvallan+presidentin+edes+kättelevän+tätä...muutenkin+vähän+erikoinen+"kansainvälinen+kaupunki"+tuo+Helsinki+"sukupuolineutraaleine+vessoineen"...kun+suurin+osa+maailmaa+kyllä+tietää+että+onko+tyttö+vai+poika.Jenkeillä+on+isoimmat+buutsit+ja+se+on+hyvä.
03.12.2017 16:27
Lapsilla+tehdään+julmaa+bisnestä+samoin+kaikki+muutenkin+heikommassa+asemassa+olevat+on+kusessa.Esim.mielenterveyskuntoutujille+on+ns.kuntoutuskoteja.Vievät+rahat,teettävät+työtä+5-6h+pv/palkka+1-3€+ja+muuta+mukavaa...safka+on+pahaa+ellei+jopa+pilaantunutta+ja+sitäkin+on+vähän.Lopulta+ihminen+ei+enää+tiedä+paremmasta.Mielestäni+on+järjen/luonnonvastaista+että+kaikenmaailma+puupäät+saa+lapsia+hoitoonsa.Varmasti+on+olemassa+hyviä+laitoksia+mutta+huonoista+olen+kuullut+jo+liikaa.Niitä+vankileirien+saaristoja+todella+on.Täällä+Suomessa.Kaikki+sossujen/Diakonissalaitoksen+yms...hyväksynnän+alla.Mielestäni+kysymys+koko+yhteiskunnassa+on+sanasta+vastuu.Se+ei+tunnu+enää+paljoa+kaikenmaailman+byrokraatteja+painavan.Vastuuttomuus+läpileikkaa+koko+yhteiskuntaa.Entä,jos+esim.nuori++ahdistuu+ja+tekee+itsemurhan?+Kuka+kantaa+vastuun.Voitte+olla+varmoja+ettei+kukaan.Mediasta+voi+seurata+kaikkea+sontaa+mutta+asioista,joista+pitäisi+puhua+ja+tuoda+päivänvaloon+ei+hiiskaustakaan?+Luulen+ettei+suuri+osa+kansaa+edes+tiedä+millaisia+paskareikiä+täällä+tuhansien+järvien+maassa+on?+Ja+henkilölle,joka+sanoi+vetäneensä+turpaan+kiusaajaa.Itsepuolustus+on+sallittua+ja+tämänkaltaisissa+tapauksissa+jopa+suotavaa.Osoitus+siviilirohkeudesta.Voimia+sinulle+kundi+eteenpäinkin.Pidä+linjas/pidä+pintas...tiedän+että+teet+sen.
13.04.2017 13:13
Minä+olin+87+vuotias+kun+anukseen+nussittiin+ekaa+kertaa.Sitten+mun+naamalle+vedettiin+kunnon+mällit+kun+olin+rollaattorissa.
25.03.2017 20:19
1 / 1