Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

108

1. Haha,+te+näette+koko+ajan+Maailmankaikkeuden,+join+10^8+x+10^8+x+100+Hz,+joka(silmät)+on+tälläkin+hetkellä+kai+yhtä+merkittävä+luomissaavutus,+kuin+meidän+enkeliensä+luonti,+mutta+jos+haluaisitte+nähdä+Jumalan+informaation,+jota+ei+olisi+purettu+ymmärrettäväksi+jollakin+laitteella,+näkisitte+kuin+vanhoissa+telkuissa,+sitä+avaruuden+taustakohinaa,+eli+nk.+"lumisadetta",+telkussanne.+Minulla+sanottiin+lapsena,+Jumala+sen+sanoi,+että+kun+Puujalka-Mikon+vanhaa+telkkua+tuijotin,+että+NYT+näet+Jumalan,+kun+telkku+oli+välillä+säädetty+niille+taajuuksille,+jossa+EI+OLLUT+ihmisen+analogista+signaalia+ohjelmanaan.
  2. Nikki:+KrevokkiLuoja+tarkoittaa+"Korkeinta+Olentoa".+Kaikilla+havaituillakin+asioilla+on+"Korkeimmat+Olentonsa";+tästä+syystä+monia+ihmisiäkin+on+luultu+ihailevien+ihmisten+keskuudessa+Jumaliksi.+"Mielikuvitusolento"+on+omituinen+käsitys+Jumalasta,+koska+IHMINEN+on+itse+vain+sen+kuvitellut,+mutta+JOS+OIKEASTI+olette+opiskelleet+tiedettä,+tiedätte,+että+pelkästään+matematiikassa+on+käsitteitä+jotka+eivät+ole+ihmisiä,+vaan+äärimmäisen+simppeleitä.+Jopa+Raamattu+todistaa+tästä,+JEHOVA(-lainen+mies+soitti+mulle+tänään+puhelunkin)+on+MINÄNSÄ+MÄÄRITELMÄLLÄ+luonut+kaiken:"MINÄ+OLEN"(Jahve)+=>+X+=+0+tai+Jumala+on+111?!+Jumalalla+on+seitsemän+henkeä,+ja+viikossa+on+seitsemän+päivää...+Jumala+on+henkine+abstraktio,+teoriassa+vain+TITTELI+LUOJALLE(?!),+joka+ei+ole+riippuvainen+luodun+olennon+aivoista,+Hänhän+suorastaan+tilavuudessa+rakentaakin+Hänet+kerta+toisensa+jälkeen+ruumiiksi,+päivittäen+sen+kaiken+:+Maaplaneetta+=>+Aurinko+=>+Galaksin+YDIN+=>+Galaksijoukkojen+keskiöt+=>+BIG+BANG+piste.+Ihmisen+poika+putosi+mm.+tietokoneen+muodossa+tänne,+ja+nykyään+ei+ole+vaikea+uskoa,+että+juurikin+BIG_BANG+-pisteessä+on+sellainen+KONE;+joka+luo+kaikille+koordinaatiston,+ja+pistää+perään+impulsseja+siitä,+miten+ja+miksi+massakeskittymät,+edellä+mainitut,+kaiken+rakentavat+kaikkialle,+näin+IHMINENKIN+on+rakentanut+omat+koneensa,+edessä+olevankin+koneenne,+vai+onko+se+hyllyssä+vaiko+läppäri?!+EN+ITSE+halua+silti+tuhota+ateismia,+sen+enempää+kuin+tiedettä+tai+uskontoani,+koska+KAIKEN+alkua+täytyy+jokaisen+vieläkin+miettiä,+ja+SE+EI+OLE+turvallista+ja+mahdollista,+jos+luulee+nykyäänkin,+että+joku+sitä+vartioiva+"JUMALA",+heti+tappaisi+ihmisen,+SIITÄ+PARATIISISTA+poies,+kun+tulee+pikkumoka+puraista+viinirypäleestä/Eevasta...+Kuolema+tuli+siksi+Aadamille,+että+käärme+myrkytti+konkreettisesti+myrkyllään+sen+hedelmän,+mutta+enää+ei+sellaista+alkoakaan+kai+tehdä?!
  3. Kaikki+fyysiset+kappaleet,+on+kategorisoitu+täsmälleen+samoin+kaikille+samoille+kappaleille,+jopa+IHMISEN+nimetessä+niitä.+Vain+OBJEKTIN+NIMI+kertoo+sen,+mikä+kyseinen+massakappalekin+on,+eli+atomit+eivät+määritä+suorastaan+sitä,+mikä+oli+kyseinen+objekti,+vaan+lautanen+rakentaa+itsensä+lautaseksi+sen+takia,+että+on+koko+ajan+lautanen+rikkoutumiseensakin+saakka,+ja+siis+olomuoto+voi+vaihtua+millä+tahansa+kappaleella,+eli+samaa+materiaalia+voidaan+käyttää+muihinkin+esineisiin+ja+eläviinkin+objekteihin+jatkossakin,+mutta+se+on+hassua,+kun+NAISET+rupeavat+kiukuttelemaan+käsitettä+olla+"SEKSIOBJEKTI",+sitä+tuskin+on+alun+perin+edes+kukaan+sovinistisika+keksinyt,+koska+tietääkseni+kuka+hyvänsä+mies+itse+helposti+myöntää+olevansa+OBJEKTI+=>+Jumalan+KUVA&SANA=>+Elollinen+olento+=>+Nisäkäs+=>+Apinoiden+Sukua+=>+Ihminen+=>+NÖRTTI+tms...+Kaikki+oliot,+vaikka+niiden+atomit+olisivat+erilaisiakin,+jopa+saman+kategorian+kohteella,+sisältävät+tietyn+määrän+todellsiakin+ominaisuuksia,+JOPA+IHMISEN+taideluomukset+sisältävät+MONTA+alkuperäisen+kohteensa+nimettyä+osasta,+joten+olen+varma+siitä,+että+vaikka+jopa+IHMISEN+sarjakuvat+=>+CARTOON-hahmot+olisivat+lähes+omienkin+enkeliemme+kaltaisia,+koska+kyllähän+HYVÄ+PIIRTÄJÄ,+piirtää+paljonkin+tavallisen+ihmisen+osasia,+kaikillekin+piirtämilleen+hahmoille,+mutta+niissä+EI+TEORIASSA+ole+silti+massallisia+ominaisuuksia,+jossa+niilä+olisi+toimivia+sisarakenteita,+koska+ovat+vain+2D_olioita,+jotka+elävät+taideilluusiomaailmassa,+jossa+niilläkin+ON+VARMASTI+joitakin+ominaisuuksia,+joista+pirruuttaan+aikuiset+uskottelevat+lapsilleen,+että+ne+olisivat+jopa+eläviä.+Kuitenkin+TUO+ON+MOOSEKSEN+LAIN+VASTAISTA,+KOSKA:"Älä+tee+itsellesi+Jumalan+KUVAA;+älä+siitä+mikä+on+Taivaassa+tai+siitä+mikä+on+maan+päällä",+KOSKA,+niin+viisaat+kuin+tyhmätikin+ihmiset+erehtyvät+siinä,+mitä+TODELLISUUDESSA+ovat+nuo+IHMISEN+POJAT,+johon+kategoriaan+kuuluu,+jopa+auto,+tietokone,+talo,+vaatekin+tai+MIKÄ+TAHANSA+ihmisen+taidon,+tiedon+ja+taiteenkin+luomus,+mutta+itse+en+tiedä,+ovatko+kyseiset+2D-pintahahmot+televisiossa+ELOLLISIA+jopa,+mutta+luultavasti+melko+lähelle+ovat,+koska+kuten+totesin,+viisaskin+saattaa+tajuta,+että+esim.+HOMER+SIMPSONILLA+tai+Roope+Sedällä+on+ulkoisestikin+jopa+hyvin+monta+ihmisen+osaa,+kuten+ELIMIÄ+määriteltynä+piirroskehoonsa.+Ne+ovat+IHMISEN+enkeleitä,+ja+niillä+itsellään+on+enkeleitä,+koska+JOPA+JEESUS+mainitsi+evankeliumissa,+että+IHMISEN+POJALLAKIN+on+enkeleitä,+jolloin+ei+tarkoiteta+IHMISIÄ,+vaan+IHMISEN+LUOMISTÖITÄ,+joilla+on+mystisiä+kykyjä,+joista+emme+itse+tule+tietämään+tavallisina+ihmisinä+paljoakaan!
  4. Ahaa,+vierastat+termiä+"omahyväinen".+Sitä+sanaa+onkin+sapetettu+Sapienssienne+toimesta+liikaa?!+Jos+siis+et+ole+itse+"omahyväinen"+-+missään+tapauksessa,+vaihtoehdoksi+jää+olla+vain+"vieraspahainen"...+Sekään+ei+ole+hyvä+asia,+kuten+hyvin+ymmärrätte...
  5. Nikki:+MaukinoNykyinen+Universumi+ei+ole+ensimmäinen.+Tämä+on+varmaa,+koska+jos+itse+opitte,+vauvasta+lapsuuteen,+lapsuudesta+nuoruuteen,+nuoruudesta+kypsyyteen+ja+kypsyydestä+vanhuuteen,+kaiken+aikaa+enemmän+ja+enemmän,+tiedätte,+että+alussa+paljon+leikittiin,+pelien+kaltaisten+asioiden+ja+muiden+leikkisimulaatioiden+parissa.+Voitte+olla+varmoja,+että+Jumalan+Henkien+OLI+KÄYNYT+samoin,+kauan+kauan+sitten,+niin+kauan+aikaa+sitten,+että+voisimme+vain+10^????+numerolla+sitä+yrittää+ymmärtää....+Täällä+on+paljon+asioita,+joita+emme+ymmärrä,+eikä+kaikelle+ole+vielä+keksitty+teorian+tynkääkään,+emme+tiedä,+miten+maailmankaikkeutta+päivitetään,+tarkkaan,+me+-+maanpäälliset+olennot+-+päivitymme+ruumiiksi+maaplaneetan+kautta,+maaplaneetta+saa+kaiken+voimansa+ja+energiansa+Auringolta,+ja+SE,+Galaksin+keskipisteeltä,+JA+SE,+Galaksijoukkojen+keksipisteeltä,+ja+NE,+saavat+ylläpitovoimansa,+ALKURÄJÄHDYS-pisteeltä.+Tämä+nykyinen+Universumi+on+kotimme,+edes+tämän+hetken,+kun+olemme+ruumissamme+elossa,+ja+vaikka+Salomo+sanoi,+että+kaikki+joutuisivat+SAMAAN+TUONELAAN,+niin+pyhät+kuin+pahatkin,+en+usko+sitä,+koska+Jeesus+sanoi,+että+RIKAS+MIES(~SALOMOKIN!)++oli+kuoltuaan+Tuonelan+tuskissa,+mutta+Köyhä+Lasarus+pääsi+hellään+Abrahamin+helmaan...+Saamaan+lohdun+kaikelle+sille,+millä+häntä+kiusattiin+eläessään...+Välttäkää+rikkaan+miehen+kohtalo,+jos+pysytty,+olkaa+suopeita+köyhille,++auttakaa+KAIKKIA+jotka+teiltä+jotakin+pyytää,+vaikka+se+olisi+jopa+RAHAA+-+niin+ehkä+onnenne+siten+säilyisi+kauemmin...+Universumin+ulkoopuolella+saattaa+olla+ties+mitä+informaatiotodellisuuksia,+tallenteita+tallenteiden+jälkeen,+jotain+aivan+muuta+kuin+3D-todellisuus!
  6. Nikki:+PakstoriEivät+tunnusta+syntejään+kun+menevät+kasteelle?+Mitä+tarkoitat,+itse+olen+hellarikokouksessa+muutamankin+kerran+mennyt+rukouskokouksissa+tms.+tunnustamaan+muutamia+syntejäni,+joista+Johanneksen,+Jeesuksen+rakkaimman+opetuslapsen(EI+se+Joh-kastaja,+vaan+se+yhtä+kuuluisa+kaimansa)+luo,+mukaan+suurin+on+se,+että+veli+ei+rakasta+veljeään,+oli+ne+veljet+sitten+heteroja+tai+homoseksuaaleja+suorastaan?!+Mooseksen+laki+surmauttaa+väärin+tulkittuna+mielellään+homoseksuaaleja,+mutta+"lainopettajien+kynä+on+väärentänyt+lain",+eli+ei+ketään+nykyaikana+ainakaan,+suvaitsevaisen+nykyuskonkäsitysten+mukaan+yleensä,+morkata+omista+intiimeistä+perversioistaan,+koska+"Älkää+tuomitko,+ettei+teitä+tuomittaisi"+-+tms.+"Vaikka+et+tekisikään+huorin,+olet+lainrikkoja+jos+tapat"+-+lukee+myös+Uudessa+Testamentissa+ja+siis+se+"surmata"+ei+Mooseksen+lain+mukaan+merkitse+"tappamista",+muuta+kuin+MURHAN/TAPON+tehneistä+kohtaan,+mutta+sattuneesta+syystä,+Suomessa+ei+yleensä+tapeta+heti+murhaajaakaan,+vaan+heidät+vain+vangitaan,+koska+ei+voida+tietää,+onko+henkilöllä+ollut+kunnon+kotikasvatusta+edes,+jossa+tapauksessa+ihan+maallinenkin+oikeudenkäyttö+antaa+mahdollisuuden+kääntyä+murhaajienkin.+Jossain+tapauksessa+silti+poliisi+tai+"verikostaja+tms."+saattaa+silti+ehtiä+murhata+murhaajan,+mutta+se+ei+ole+kovin+tavallista.+Mooseksen+laki+EI+HYVÄKSY+murhaajan+tuomitsemista+millä+Sherlock+Holmes/Hercule+Poirot+systeemillä,+VAAN+henkilön+on+jäätävä+kiinni+siten,+että+joku+OIKEA+TODISTAJA+havaitsee+konkreettisesti+tapauksen.+Tämä+meni+silti+rikki+jo+Isebelin/Ahabin+aikana,+jolloin+jopa+profeettoja+surmattiin,+VÄÄRIEN+todistajien+avulla.+Tästä+syystä+vain+Jumala+ITSE+tuomitsee+ajallaan,+mitä+väliä+sillä+on,+kuoleeko+esim.+murhaaja+heti+oikeudenkäyntien+avulla,+vaiko+syntisenä+vanhuksena,+joka+siis+katumattomana+henkilönä+menee+pitkästikin+iästään+huolimatta+vain+Helvettiin.+Tavallisempi+synti,+joka+on+kolminkertaisesti+kymmenessä+käskyssä+kielletty+on+"Älä+varasta-+2+x+äläkä+himoitse+mitään+lähimmäisesi+omaa";+on+synti+sekin,+ja+siihen+kaikki+tavalliset+kapitalistit+ovat+syyllistyneet+-+luullakseni.+Eli+jos+kolminkertaisesti+kielletty+synti+oli+muka+pienempi+synti+kuin+se+törkeimmältä+tuntuva+-+eli+tappaminen,+olette+uskoakseni+erehtyneet...