Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
EnOleJärkevä
profiilit
EnOleJärkevä
EnOleJärkevä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+jos+ei+käy+lukiota,+ei+ole+yleissivistynyt?+:D
11.07.2018 18:32
Haluan+tähän+vain+sanoa,+että+Raahessa+pääsee+joka+paikkaan+autolla+alle+viidessä+minuutissa,+ellei+ole+jotain+poikkeavaa.
08.01.2018 12:01
Etsi+torista+joku,+joka+myy+the+sims+3+peliä+5-15e+ja+sano,+että+olisit+valmis+maksamaan+sen+itse.+Jos+olet+kuitenkin+ihan+lähiaikoina+saanut+tavaraa+tai+ostanut+jotain+kallista+ja+vastaus+on:+"Sait+äsken+jotain,+ei+nyt."+tai:+"Vastahan+ostit."
Itse+suosittelen+odottamaan+vähintään+kuukauden+ennen+kuin+pyydät,+(Jos+olet+siis+saanut+lahjoja+tai+ostanut+jotain+kallista)+niin+vastaus+on+myönteisempi,+vaikka+maksaisitkin+itse.
03.01.2018 18:25
kiitos+tuosta+modi+vinkisä,+tulen+luultavasti+sen+lataamaan.+Tietokoneeltani+ei+löytynyt+mitään+"Resource.cfg"+tiedostoa+ja+kun+yritän+ladata+sitä,+alas+pongahtaa+viesti,+jossa+lukee:+"Tämän+tyyppinen+tiedosto+voi+vahingoittaa+tietokonettasi.+Haluatko+säilyttää+tiedoston+"Resource.cfg?"+ja+kaksi+nappia+"Säilytä"+ja+"Hylkää"+Osaatko+yhtään+neuvoa,+miten+minun+pitäisi+tässä+toimia?
11.12.2017 18:29
Kiitos,+todella+hyödyllistä+tietoa.++Pari+asiaa+vielä+ja+sitten+täyttämään+tietokonetta+niillä+ladatuilla.++:D
11.12.2017 06:36
1 / 1