Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+itselle+on+ollut+hyvin+helppo++huijarit+erottaa+joukosta.+Ensimmäinen+kriteeri+on+yleispätevä+lähes+kaikkiin+huijauksiin.+Jos+jokin+vaikuttaa+liian+hyvältä+ollakseen+totta+se+ei+yleensä+ole+totta.
Olen+tullut+siihen+tulokseen,+että+useimmat+huijatuksi+joutuneista+ovat+niin+yksinkertaisia+tai+epätoivoisia,+etteivät+mitkään+neuvot+heitä+oikein+auta.
Rahahuijareiden+varalta+sanoisin:
Älä+koskaan+missään+tapauksessa+lähetä+rahaa+kenellekkään+netissä+tavanneellesi+ihmiselle.+Jos+haluat+auttaa+ihmisiä+tai+eläimiä,+niin+lahjoita+SPR,+Unicef,+WWF+jne
Varatut,+mutta+sinkkua+näyttelevät+(useimmiten+miehet+)+ovat+vähän+haastavampia.
Sellainen+ihminen+joka+on+avoimin+kortein+liikenteessä,+voi+kuitenkin+antaa+sinulle+puhelinnumeron,+tavata+sinua+myös+viikonloppuna,+kertoo+avoimesti+työstään++ja+menneisyydestään+jne.
Narsistiset,+hullut,+väkivaltaiset+erottaa+usein+siitä+ylettömästä+kehumisesta+ja+todella+intensiivisestä+suhteen+alusta+ja+siitä,+että+exät+ovat+hulluja+jne.
Edellisiin+lisätäkseni+googlessa+on+myös+ns+käänteinen+kuvahaku,+jossa+kuvalla+voi+hakea+vastaavia+kuvia+netistä.
13.03.2019 09:10
Totta.+Kuvailu+,+normaalivartaloinen+tarkoittaa++samaa+mitä+muutama+kilo+liikaa+ennen.+
Muutama+kilo+liikaa++tai+L+tarkoittaa+jo++reilusti+toistakymmentä+kiloa+ylipainoa.
Kaikki+muut+kuten+Iso+nainen/mies,+XL/XXL+tarkoittavat+jo+vaikeasti+ylipainoista+ihmistä.
13.03.2019 08:41
Itselläni+on+Hannah.+Mallia+en+muista.+Vastaa+ehkä+tuota+convert+telttaa.
-+voittanut+joskus+jonkin+Erä-lehden+testin
-+loppuun+asti+ajatellutyksityiskohdat
-+kupolimalli+mahdollistaa+yöpymisen,+vaikkei+maakiiloille+löytyisi+paikkaa+(kalliolla)
-+siedettävän+hintainen+myös
voisi+ehkä+olla+kevyempi
13.03.2019 08:31
No+eipä+varmaan+kukaan+sano+kelpuuttavansa+ketä+tahansa.+Siihen+juuri+viittasi.+Nämä+miehet+olisivat+usein+haluttuja+parisuhteiden+kun,+mutta+heidän+ei+kannata+sitoutua,+elleivät+sitten+halua+lapsia.
12.03.2019 19:43
Lähinnä+vain+suojellakseni+itseäni+tai+muuta+perhettä
12.03.2019 19:25
Siinähän+on+tietysti+se+huono+naisten+kannalta,+että+nuo+rakastaisi+kelpuutettu+miehet+ovat+ainaisessa+karkkikaupassa,+eivätkä+tunne+mitään+tarvetta+sitoutua.
Näin+taas+naiset+joutuvat+elämään+häilyvissä+parisuhteessa+vasten+tahtoaan.+Tästä+taisi+Hesarikin+kirjoittaa.
12.03.2019 19:15
Aika+paljon+tuli+sinunlaisiasi+vastaan+Tinderissä,+kun+etsin+sieltä+pelkää+seksiseuraa.
Usein+kävi+jopa+niin,+että+kun+huomasin,+että+mätchin+nainen+etsiikin+vakituista+kumppania,+ja+pahoittelin+etten+ollut+asiaa+huomioinut,+nainen+kertoi,+että+voi+ihan+vaan+paneskellakin+sitä+oikeaa+odotellessa.
12.03.2019 19:09
Kun+olet+ilmeisesti+huolissasi+lapsistasi,+ehdotan,+että+otat+yhteyttä+paikkakuntasi+lastensuojeluun+ja+kysyt+neuvoa.+Siitä+on+apua+siinäkin+mielessä,+että+jos+peli+menee+vaimosi+puolelta+rumaksi++"Vaimoni+aina+uhkaa,+että+en+näe+lapsiani,+mikäli+tulee+avioero."++sinä+olet+jo+jutellut+valmiiksi+lastensuojelun+kanssa.
"+En+haluaisi+viettää+yötä+tämän+jälkeen+samassa+asunnossa+vaimoni+kanssa."+
Ehkä+nyt+et+mene+omien+halujesi+mukaan,+vaan+mietit,+mikä+olisi+lapsillesi+parasta.+Jos+vaimosi+"sekoaa"+niin+ehkä+sinun+pitäisi+olla+paikalla+rauhoittamassa+lapsiasi.++Seonnut+äiti+ja+hävinnyt+isä+ei+ole+kovin+hyvä+yhdistelmä.
"kannattaako+minun+hankkia+3h+asunto,+jossa+lapsille+oma+huone+vai+pärjäänkö+pienemmällä+2h?"
Etkö+tällaista+asiaa+osaa+itse+päättää?+Minusta+ehdottomasto+3+h,+mutta+oma+on+asiasi.
12.03.2019 17:29
23:+n
12.03.2019 12:08
Kyllä+mulla+yksi+naisystävä+siivosi+periaatteessa+koko+ajan.+Tosin+hän+itse+kutsui+sitä+puuhailuksi.
Meillä+oli+sellainen+sopimus,+että+minä+osallistun+ns+viikkosiivoukseen+ja+hän+saa+sen+lisäksi+puuhailla+niin+paljon+kuin+haluaa.
Minusta+oli+kiva,+kun+koti+oli+siistinä.
12.03.2019 12:06
No+totuus+on,+että+tuolloin+lapsia+kuoli+paljon+enemmän+tapaturmissa+ja+liikenneonnettomuuksissa+kuin+nykyään.
12.03.2019 10:14
Näitä+listojahan+on+hyvä+tehdä,+mutta+ne+helposti+joutavat+roskakoriin+siinä+vaiheessa+kuin+kolahtaa.+Usein+on+myös+helponpi+kirjoittaa+niitä+ominaisuuksia,+joita+ei+halua,+kun+niitä+ominaisuuksia,+jotka+olisi+oltava+varsinkin+kun+itse+on+tällainen+joustava+ihminen
Hyvä+olla
1.+Terve+ja+valoisa+mieli
2.¨Omillaan+toimeentuleva
3.+Perusystävällisyys+kaikkia+kohtaan
4.+Perussivistys+ja+käytöstavat
5.+Tietty+halu+liikkua+luonnossa
6.+Tasa-arvoisuutta
Koitan+välttää
1.+Prinsessamaisuutta
2.+Tupakointia
3.+Suurta+ylipainoa
4.+Lapsia,+erityisesti+pieniä+lapsia
5.+Liian+värikästä+parisuhde-+/+panohistoriaa
12.03.2019 10:06
Ja+toisinpäin.+Itse+saan++pitkänä+miehenä+kuulla+pituudestani+kommenttia+todella+usein.
Se+lienee+ehkä+yleisin+kommentti+kun+naiset+haluavat+sanoa+jotain+positiivista+"olet+ihanan+pitkä".
12.03.2019 09:51
No+jos+käyttää+vertailukohtana+deitti-ilmoituksia,+niin+noita+pituusvaatimuksen+naiselle+asettavia+on+ihan+häviävän+vähän.+Itse+asiassa+en+ole+nähnyt+ainottakaaa,+mutta+enpä+kovin+aktiivisesti+noita+miesten+ilmoituksia+ole+selaillut.
12.03.2019 09:46
Enemmän+pelottaa+Intia,+Pakistan+,+Iran+yms+pommeineen
12.03.2019 09:44
vertaistukena+toinen+pariskunta+voisi+toimia,+mutta+tuskin+tuomarina.+Luulen,+että+ihmiset+ovat+liian+subjektiivisia+tällai8seen.
11.03.2019 12:17
"En+tiedä+mitä+tekisin.+En+haluaisi+olla+kolmas+pyörä"
No+mieti+itsesi+tuon+hänen+tyttöystävän+asemaan+,+tai+olet+siinä+asemassa+ollutkin.
11.03.2019 12:15
Tiedät+hyvin+itsekin,+että+on+väliä.+
Jos+katsot+mitä+deittipalstaa+tahansa+huomaat,+että+vähintään+puolessa+naisten+ilmoituksissa+on+mainittu++pituus+tavalla+tai+toisella,+joko+suorana+vaatimuksena+miehelle+tai+ilmoittamalla+naisen+pituus+(korkokenkienkin+kanssa).+Ja+kaikki+eivät+asiasta+mainitse,+mutta+kaikessa+hiljaisuudessa+pistävät+lyhyet+miehet+mappi+ööhön.
No+on+myös+naisia,+joille+miehen+pituudella+ei+ole+väliä,+kuten+on+miehiä,+joille+naisen+lihavuudella+ei+ole+väliä.+Sitten+on+vielä+naisia,+joille+miehen+ei+tarvitse+olla+yli+185,+vaikka+miehen+pitääkin+olla+naista+pidempi.
11.03.2019 12:05
Joo+onhan+Peter+Franzenkin+kirjoittanut+vaimonhakkaaja-poliisi-isästään+kirjan+Tumman+veden+päällä.
10.03.2019 09:37
Tyypillinen+"itte+oot"+puolustus.
Sillä+mitä+blade83+on+ei+ole+tekemistä+sen+kanssa+mitä+hän+toisesta+sanoo.
Ei+ihmisen+tarvitse+olla+raitis+voidakseen+sanoa+toista+alkoholisti+kai.
09.03.2019 17:19
120 / 178