Lähtölaskenta lähtenyt

Niin Jenkeillä on 6000 ydinpommia, Venäjällä 8000 ja kiinalla on varmaan kuolemantähti.

Nyt harmittaa, mikäli tilanteet eskaloituu

Äkkiä ämmä kainaloon ja heti!

Onko vapaehtoisia, vai joudunko määrätä?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

      Tilanne on miellyttävän leppeä kylmän sodan aikoihin verrattuna.

      Voisi toki olla paremminkin, paljon paremmin.

      • Ydintuhoahdistuminen on ollut pahasti alakynnessä ilmastoahdustumiseen nähden jo pitkään.

        Löysin 30 vuoden takaisen ilmeisesi jokaiseen kotiin jaetun oppaan, joka alkoi kepeästi pikakertauksella siitä miten Uraani-238 alfa- ja beta-hiukkasia singoten muuttuu vaiheittain lyijyksi. Sitä en osaa sanoa, oliko tuo Tshernobylin jälkimaininkeja vai valmistautumista ideologioiden väliseen viimeiseen taisteluun.


      • Toki pulimesasi on totta. Radioaktiivinen aines toki puolittuu vaarattomaksi, ihan parissa miljoonass vuodessa.

        Mutta jos puhutaan pommista joka VASTAA 50 000 000 000 Kilogrammaa TNT:tä niin ei ole kivaa.


    • Itsevarmuudesta on elämässä hyötyä, jos järki ja itsetunto kävelevät käsi kädessä. Mietin vaan sitä, että ottaisivatko "ämmät" mieluummin nuo ydinpommit syliinsä, kuin sinut.

      Tuli vaan mieleen, kun ohimennen lukasin avauksesi.

      • Et sitten kynäniska, jota on aina kiusattu, ymmärrä asian käärimistä?

        Ai niin, sitä ei kynäniskakouluissa opetettukaan. Samoin ihmissuhteet olivat pannassa.

        Kynäniskakouluissa oli haarakiilaisia opettajattareita, sekä he opettivat masturbointia samalla, kun toinen käsi on hiirellä.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Et sitten kynäniska, jota on aina kiusattu, ymmärrä asian käärimistä?

        Ai niin, sitä ei kynäniskakouluissa opetettukaan. Samoin ihmissuhteet olivat pannassa.

        Kynäniskakouluissa oli haarakiilaisia opettajattareita, sekä he opettivat masturbointia samalla, kun toinen käsi on hiirellä.

        Älä sinä näppäimiä näpyttelevä koukkukäsi aliarvioi niskani kokoa, kun et sitä ole nähnyt. Ainut mitä minun tuttavapiirissä on kiusattu, on Jansson.


      • modelli kirjoitti:

        Älä sinä näppäimiä näpyttelevä koukkukäsi aliarvioi niskani kokoa, kun et sitä ole nähnyt. Ainut mitä minun tuttavapiirissä on kiusattu, on Jansson.

        Vitun nuorisopelle. Luulet olevasi jokin.

        Kerron. Luulet väärin. Olet täysi pelle.

        Mieheksi voit kutsua, pelle itseäsi, kun ikä alkaa nelosella, hartiat ovat suuremmat kuin teinin ego ja muiden haukkuminen loppuu.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Vitun nuorisopelle. Luulet olevasi jokin.

        Kerron. Luulet väärin. Olet täysi pelle.

        Mieheksi voit kutsua, pelle itseäsi, kun ikä alkaa nelosella, hartiat ovat suuremmat kuin teinin ego ja muiden haukkuminen loppuu.

        Mitä se moppe huutelee täällä, sinulla on nyt focus lähtenyt pahasti sivuraiteille tuosta "lähtölaskennasta". Kylmä sota mihin nyt ollaan menossa ja mihin Kiina liittyy tavalla tai toisella, ja jossa kilpailivat pääosin kaksi suurvaltaa, Yhdysvallat ja Neuvostoliitto liittolaisineen, kaksi aatesuuntaa, kapitalismi ja kommunismi, sekä kaksi talousjärjestelmää, lännen markkinatalousjärjestelmä ja kommunistimaiden suunnitelmatalous. Niin kaikki tämä on ainakin minulle liian suuri kakku käsiteltäväksi.


    • Enemmän pelottaa Intia, Pakistan , Iran yms pommeineen

      • Pakistan on tosiaan vähän vaaranpaikka, jos ääriislamistit pääsevät siellä valtaan.

        olen minäkin miettinyt mitä siitä seuraa.


    • Kaisanoasaa

      Saisivat tuhota koko maapallon. Melkoisia vellehousuja kun vaan uhoovat eivätkä ammu yhtään pommia.

    • Interesting topic. Näin juuri unta päikkäreillä ollessani että Intia ja Pakistan olisivat ampuneet toisiaan ydinohjuksilla. Ja pohtisin siinä unessa: toivottavasti muut maat ei innostu eskaloitumaan ja ammuskelemaan enemmän. Mutta tokkopa ne nyt sentään. Ihmiskunta saisi oppia tosin rauhoittumaan jo pikkuhiljaa. Jatkuvasti täytyy rellestää.

    • maailmanlopunodottajat

      Siis jokaisen pitää sieltä kerrostalo kuolemanloukusta muuttaa jonnekin mökkiin minne kaivaa "maakellari". Nyt kun alkaa varustautumaan hamstraamalla tölkkiruokaa yms. niin voi sitten jonkin aikaa pärjätä.

    • Kyllä kyllä, antaa pommien paukkua. AnaTaas saa valtakuntansa.

    • ÄtmiToteaa

      No se on ainakin äkkinäinen lähtö, jos ydinpommi iskun kohteeksi joutuu.
      Kunhan ei mene minnekään pommisuojaan tai rakennukseen piiloon, vaan menee avoimelle paikalle, jossa ydinpommin tuhovoiman kohteeksi joutuu.
      Ne, jotka suojautuvat, niin heillä on piinaavat hetket edessä, kun altistuvat radio aktiiviselle säteilylle, eivätkä voi syödä, eikä juoda mitään, kun kaikki on radioaktiivinen laskeuma saastuttanut.
      Kivulias kuolema on radioaktiivinen kuolema.

      • Ilotutulitusta odottelemme.


    • Maailmalle voisi tehdä ihan hyvää pieni ydinsota. Harmillisesti olemme suoraan Venäjän kupeessa, joten toivottavasti ei toteudu.

      • Timosimija

        Ymmärräthän tuhovoiman vehkeillä?

        Ei ole olemassa pientä ydinsotaa. Ainoatakaan torakkaa ei jää henkiin.

        Katso yhden paukun homma ja kerro se 30.

        https://youtu.be/A1fM1OSpvaw


      • Timosimija kirjoitti:

        Ymmärräthän tuhovoiman vehkeillä?

        Ei ole olemassa pientä ydinsotaa. Ainoatakaan torakkaa ei jää henkiin.

        Katso yhden paukun homma ja kerro se 30.

        https://youtu.be/A1fM1OSpvaw

        Elämällä on tapana keksiä keinonsa. Ihminen tuhoaa joka tapauksessa itsensä, ennen kuin maapallo kosahtaa.


      • Tuossa olemme samaa mieltä. Ihminen ei toki tuhoa itseään ydinpommeilla. Mutta kun aikaa on vielä 4500 miljoonaa vuotta, niin ihmistä tuskin on.


      • RamboMuje
        TimoSimilä kirjoitti:

        Tuossa olemme samaa mieltä. Ihminen ei toki tuhoa itseään ydinpommeilla. Mutta kun aikaa on vielä 4500 miljoonaa vuotta, niin ihmistä tuskin on.

        Timo, miksi näytät ihan peräaukolta?


      • piIIunkarva
        RamboMuje kirjoitti:

        Timo, miksi näytät ihan peräaukolta?

        ja varmasti haiseekin yhtä pahalle..


    • hyväjakomea

      Muija hakee mulle päivittäin kaljaa ja viinaa. Muija jos alkaa vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

      Paneskelen välillä muijan siskoa meidän keittiön pöydällä. Muija jos alkaa vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

      • Älä_juksaa_poju

        Mitähän poikaystäväsi tuohon sanoisi?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe