https://www.is.fi/viihde/art-2000006031718.html?ref=rss
"Ongelmaksi on muodostunut Riikan tarmokas kodin siivoaminen. Riikka siivoaa aina, kun hänellä on hetki vapaana. Tv-ruudussa näkyy, miten Riikka pyyhkii pölyjä ja järjestelee kotona koko ajan.
– Minua se ärsyttää suunnattomasti. Ajan voisi käyttää joskus muuhunkin, Timo valittaa.
Ihmeäijä, olis vaan tyytyväinen kun kumppani pitää kodin siistinä.
"Roskien vieminen aiheuttaa pariskunnan välille ilmiriidan. Tiina napsauttaa tv:n päättäväisesti kiinni kesken matsin, kun Niko ei vie roskia."
Ihmeakka, veis ite roskat.
"Leppävirralla asuvaa Nitaa ja Harria yhdistää rakkaus autourheiluun. Heidän isoin ongelmansa on raivokas riitely. Nitaa harmittaa Harrin huutaminen, Harria puolestaan mykkäkoulun pitäminen."
Ihmeakka ja ihmeukko, pakkoko sitä on riidellä?
2000-luvun pariskuntaelämää
9
<50
Vastaukset
- Tämä-selvä
Ei sitä joka päivä pidä siivota, astiat voi toki pestä mutta ei sitä pölyä kerry päivässä että tarvii joka päivä siivota. Voisi sen ajan käyttää vaikka panemiseen , tuskin ne panee kun kerran kuukaudessa.
- Ymmärrystä
Naiset on vaikeita tapauksia. Koko ajan valittamassa jotain muka kämppä likainen ja mies ei puhu ja kun mies puhuukin niin puhuu liikaa pitäisi olla hiljaa.
Taas joku "vaimot vaihtoon" -sarja..
Kyllä minä nyt asetun Timon puolelle. Ei sitä kämppää nyt tarvi koko ajan puunata; sopii selkeät siivousajat ja mitä milloinkin tehdään. Kun ei ole siivousaika niin tehdään muuta; yhdessä tai erikseen.
Tuo roskishomma nyt vaikuttaa siltä että kyse ei ole enää roskapussista vaan halusta näyttää se entinen kaapin paikka, nykyinen roskasäiliön paikka.
Riitely on mun mielestä ihan ok. Vähän sama kuin lasten kanssa, turvallisessa ympäristössä voi ilmaista mielipiteensä. Tärkeää vain siinäkin se että miten saadaan sovinto tehtyä ilman että menetetään kasvot.
Riita kun tulee niin äijä pariksi tunniksi metsään puille huutelemaan kunhan ei häiritse lintujen pesintää niin voi emäntä pitää saman ajan mykkäkoulua äijälle ilman että kohde on paikalla.- pitkätukka-68
Olen samaa mieltä. Ite en tuollaista akkaa kestäisi.
Kyllä mulla yksi naisystävä siivosi periaatteessa koko ajan. Tosin hän itse kutsui sitä puuhailuksi.
Meillä oli sellainen sopimus, että minä osallistun ns viikkosiivoukseen ja hän saa sen lisäksi puuhailla niin paljon kuin haluaa.
Minusta oli kiva, kun koti oli siistinä.Yogamies kirjoitti:
Kyllä mulla yksi naisystävä siivosi periaatteessa koko ajan. Tosin hän itse kutsui sitä puuhailuksi.
Meillä oli sellainen sopimus, että minä osallistun ns viikkosiivoukseen ja hän saa sen lisäksi puuhailla niin paljon kuin haluaa.
Minusta oli kiva, kun koti oli siistinä.Tuohan on sitten loistava tilanne että molemmille löytyy se oma mieleinen rooli. Toihan miltei vaikuttaa jo sitten harrastukselta.
- pitkätukka-68
Siivoaa koko ajan ja uhriutuu siitä.
Ymmärrän et pitää kodin järjestyksessä ja siivoaa vikottain (tai edes silloin tällöin vaikkei olisikaan säänöllistä) ja roskat viedään tarvittaessa jne., mut mitä järkeä on jatkuvassa kuuraamisessa. Jos itse tykkää niin tehdä niin tehköön, mutta ei siitä pidä uhriutua. Ja mika v**tun kiire sillä roskiksella on? Eikö se jaksa odottaa ohjelman loppuun? - Kaisanoasaa
Jännämiehet kyllä pitää naiset nyrkin ja hellan välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113