Miesten vaatimuslista naiselle

utelias.nainen

Haluaisin kuulla teidän miesten kriteerejä naisen suhteen. Millainen olisi sellainen josta kiinnostuisit, potentiaalinen kumppaniehdokas. Luettele mielellään minimikriteerit ja siihen perään sellaiset jotka ovat plussaa ja parantavat naisen mahdollisuuksia :)

48

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

Eikös listojen laatiminen kuulu lähinnä naisille?

Sorrun sitten naisten törkeään esineellistämiseen ja todetaan seuraavaa:

-Ei kovin typerä
      -25-35 vuotta (ei absoluuttisen tiukkaa, mutta jonkun 20 v. muijan kanssa en kyllä ala)
      -Ei vakavia mielenterveysongelmia

Olennaista olisi kuitenkin se, että naisen kanssa olisi hyvä olla ihan tässä ja nyt, normaalissa arjessa.

• Minkä ikänen sä olet?

• JossainMuualla
        Wwuwuw kirjoitti:

Minkä ikänen sä olet?

Miksi kysyt?

• JossainMuualla kirjoitti:

Miksi kysyt?

Uteliaisuuttani vain. Ei ole tietenkään pakko vastata.

• JossainMuualla

Todettakoon, että pidän alle 15 vuoden ikäeroa suotavana.

• Tuttu.kuvio
        JossainMuualla kirjoitti:

Miksi kysyt?

Siksihän se kysyy, että pääsee tapansa mukaan rääppimään jos olet mielestään liian vanha tuohon esittämääsi naisten ikähaarukkaan.

• JossainMuualla kirjoitti:

Todettakoon, että pidän alle 15 vuoden ikäeroa suotavana.

Eli noin 40v. ?

Täällä on usein joku selittänyt kuinka miehiä löytyy enemmän alle 55 -vuotiaista. Silti vaikuttaa siltä että miehillä ylin ikäraja naisille on vähintään oma ikä..

• JossainMuualla
        Wwuwuw kirjoitti:

Eli noin 40v. ?

Täällä on usein joku selittänyt kuinka miehiä löytyy enemmän alle 55 -vuotiaista. Silti vaikuttaa siltä että miehillä ylin ikäraja naisille on vähintään oma ikä..

Alaikäraja tulee siitä, että naiset alkavat vaikuttaa melko aikuisilta noin 25 paikkeilla. Elämänkokemusta voi puuttua, mutta sen korjaa aika ja elämä.

En pidätä hengitystäni odotellessani minua jahtaavaa 25-vuotiaiden nuorten naisten laumaa.

Yläikäraja tulee taas epämääräisistä perhehaaveista.

• L.o.L
        Wwuwuw kirjoitti:

Eli noin 40v. ?

Tai sitten alle 20v.

• Ei-ei
        JossainMuualla kirjoitti:

Alaikäraja tulee siitä, että naiset alkavat vaikuttaa melko aikuisilta noin 25 paikkeilla. Elämänkokemusta voi puuttua, mutta sen korjaa aika ja elämä.

En pidätä hengitystäni odotellessani minua jahtaavaa 25-vuotiaiden nuorten naisten laumaa.

Yläikäraja tulee taas epämääräisistä perhehaaveista.

Ei, kyllä sulle on kelvattava se 55v muori! Näin kun kerran wuppis sanoo.

• Ei-ei kirjoitti:

Ei, kyllä sulle on kelvattava se 55v muori! Näin kun kerran wuppis sanoo.

Yli 55- vuotias!

• Ei tää nyt voi olla naisen aloitus.

Ei itseään arvostava nainen kysele listoja vaan on nainen miehelle. Siitä se selviää.

• utelias.nainen

Kyselenkin tätä mielenkiinnosta. Ja ihmetellen katselen maailmanmenoa ympärilläni.

• utelias.nainen kirjoitti:

Kyselenkin tätä mielenkiinnosta. Ja ihmetellen katselen maailmanmenoa ympärilläni.

En usko, että olet nainen.

Ei.

• utelias.nainen

No jos on lusikalla annettu niin...

Mutta miehiltä mä vastauksia halusinkin.

• 6454
        utelias.nainen kirjoitti:

No jos on lusikalla annettu niin...

Mutta miehiltä mä vastauksia halusinkin.

Pömttö on ääliö, älä välitä. Asia kiinnostaa minuakin.

• misspönttöuuni kirjoitti:

En usko, että olet nainen.

Ei.

Mikä ihmeen uhmaikä sinulle on iskenyt?

• Saapasnaama kirjoitti:

Mikä ihmeen uhmaikä sinulle on iskenyt?

Miten niin?

Terve ajattelu.

Et kai sinäkään usko kaikkeen, mitä mediassa sanotaan?

Miten niin?

Terve ajattelu.

Et kai sinäkään usko kaikkeen, mitä mediassa sanotaan?

En, mutta onko kaikesta ruvettava vääntämään? Tämä on hyvä aihe, olkoonkin ap mies.

• Saapasnaama kirjoitti:

En, mutta onko kaikesta ruvettava vääntämään? Tämä on hyvä aihe, olkoonkin ap mies.

Niin, mutta ettet vaan olisi sinä?

Nyt on vahva vibraatio aiheesta.

Silloin ei voi olla hiljaa.

Nyt on vahva vibraatio aiheesta.

Silloin ei voi olla hiljaa.

Ärsyttää, että pidetään ihan uunona vaikka aloittaja on heti paljastunut.

Tuntuisi jotenkin ällöttävältä leikkiä naista. Ei tyttöilyssä sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei ole minun heiniä.

Ärsyttää, että pidetään ihan uunona vaikka aloittaja on heti paljastunut.

En minä pidä sinua uunona. Päinvastoin olet ihana, hauska ja fiksu nainen.

• Saapasnaama kirjoitti:

En minä pidä sinua uunona. Päinvastoin olet ihana, hauska ja fiksu nainen.

Mitä nyt on mielessä?

Mitä nyt on mielessä?

Ei mitään. Sanon mitä ajattelen.

• Leipuri_Viiva

- ikää alle 25 vuotta
      - vartalo väliltä normaali-sirohko
      - vähintään D-kuppinen
      - kauniit ja sympaattiset kasvonpiirteet
      - ÄO yli 120
      - luonne saisi olla ajatteleva, elastinen, hauska sekä jollain pikantilla tavalla omaperäinen
      - ei lapsia entuudestaan
      - entisiä seksikumppaneita alle 10
      - ei tatuointeja

Jos ylläolevat minimivaateet täyttyvät niin sillon jaksaa katsella ja kuunnella sen verta hyvin, että pidempiaikaista yhteiseloakin tulee harkita hyvin vakavasti. Kuten arvata saattaa, niin eihän tuollaisia ole liiaksi olemassa, joten maltti on valttia. Mutta kuten vielä vanhoilla päivilläänkin hyvin terävä isoisäni sanoo: suottako hommata koko lehmää jos maitoa saa muutenkin!

• se.jokin.hänessä.on

no ikä saisi olla 35-45v ja kooltaan l-xxl ja olisi mukava kiva ja kiltti ja hyvä nainen ja on uskollinen ja luotettava ja että tultais juttuun a arvot olisi samat ja hänessä on se jokin ja seksikäs ja kaunis eli se maailman kaunein nainen ja mieluusti työläistyttö ja luoteeltaan perhekeskeinen ja että hän aidosti pitää ja rakastaa minua eli haluaa minut miehekseen eli se parhain nainen

• hoikka.tietenkin

Minimikriteeri on se että kulkee aina minihameessa, kesät talvet.

• Eipä sitä kummempia vaadi. Noin kahdeksan vuotta suuntaan ja toiseen itseni kanssa. Riippuu paljonkin onko kuinka samanhenkinen. Terve maalaisjärki riittää, osaa tehdä ja pähkäillä juttuja. Haluaa oppia uutta ja asiat kiinnostaa. Ei ole kyynistynyt vielä. On mukavaa olla toisen kanssa. Pitää luonnosta ja ulkona liikkumisesta, mutta myös sohvalla loikoilusta. On omat juttunsa missä käy, mutta jotain samoja asioita kanssa. Voi sitten kysellä toiselta kuulumisia eikä tule roikuttua toisessa jatkuvasti. Emmä tiiä, semmoista tuli nyt mieleen tällä kertaa.

• -keskustelu, kanssakäyminen ja toisen lähellä oleminen on "helppoa ja luontaista".

-samansuuntaiset toiveet ja haaveet (yhteiselle)elämälle

-Molemminpuolinen viehätys toisen olemukseen. Niin ulkoiseen kuin sisäiseen.

-Kohtuu samantyyliseet halut, toiveet, aktiivisuudet intiimeissä asioissa.

• -suunilleen samaa ikäluokkaa. Taikka kuitenkin sen ikäinen, että jälkikasvun yrittäminen on turvallista ilman hoppua.
        Tämän kohdalla ajatukseni ovat ailahdelleet laidasta laitaan.

• Minulla on ainoastaan yksi kriteeri naisten suhteen. Naisessa on oltava jotain erityistä. Joku tekijä joka erottaa hänet muista. Jotain persoonallista, jotain omaa, aitoa. Sellainen joka uskaltaa olla oma itsensä.

• AsianVierestä

Kriteerit naiselle:
      Itsenäinen, osaa pestä omat pyykkinsä, siivota sotkunsa. Ei tuota lisäongelmia miehen elämään ihan jokainen päivä, olisi kiva yllätys jos tekisi jotain mikä helpottaisi miehen elämää.
      Ei katsele muiden tekemisiä, keskittyy omaan elämään ja puolisonsa elämään. Tasapainoinen, myös äitinä. Keskustelutaitoinen, tarkoittaa sitä ettei tuiski ja jos tuiskii niin tiedostaa sen itse ja toteaa joskus olevansa lapsellinen. Huumorintajuinen, osaa nauraa omille ja puolisonsa virheille samalla kehittyen ihmisenä.

• s.f

Macy

• mun.kriteerit

- alle 25 v
      - nätit kasvot
      - pitkät hiukset
      - posliinip*llu
      - antaa usein
      - ei nalkuta

• hoihhiojjaa

Pitääkö kaikki vetää aina leikiksi?

• Kriteerit

Mielenterveys kunnossa. Ei itsekäs narsisti.
      Nuo kriteerit kun täyttää, niin muu on jo sivuseikkaa ja pelkkää plussaa.

• Pillujen--asiantuntija

Rumilla miehellä ei voi olla kriteerejä. Ainoastaan komeilla top 10 miehillä voi olla kriteereja eikä palstalla ole yhtään komeaa miestä.

• -Rakastaa minua.
      -Haluaa ottaa vastaan rakkauteni
      - Samanlaisesta elämäntilanteesta plussaa.

Jos ihan alkuhetkiin menään niin
      - antaa minulle aidon mahdollisuuden olla rakkauden arvoinen
      -liikunnalisuudesta plussaa

• Ääliökysymys

Minimikriteeri mieheltä naiselle taitaa olla että kyseinen henkilö on tosiaankin nainen.

• Ootellessa

Noin 30v
      Kolme tärkeintä:
      -Mieleltään terve
      -Mieleltään terve
      -Mieleltään terve

• Kaisanoasaa

Naisen tulee olla kiltti ja kunnollinen, ei mikään jännämiehen entinen patja

• NirsonLista

- Osoittaa suoraan kiinnostuksensa, eli ei esitä vaikeasti tavoiteltavaa tai odota että pitäisi jahdata.
      - Iällä ei ole niinkään väliä mutta ite nelikymppisenä ehkä sellanen -10 vuotta.
      - Värikäs, ei vielä liian keski-ikäistynyt, eli uskaltaa olla omalla tavallaan huomiota herättävä,
      - Luotettava, ei liian huomionkipeä, eli ei tarvitse pelätä että lämpenisi lässyttäjien jutuille tai itse hakisi huomiota muilta.
      - Rento, positiivinen, ei liian materialistinen tai mukavuudenhaluinen.

• JustChecking__

Hyviä kriteereitä naisille. Onhan täällä terveitäkin (mieleltään) miehiä näköjään.

• Läsnäoleva nainen , liekkö mahdottomuus tällaisessa maailmassa?

• Näitä listojahan on hyvä tehdä, mutta ne helposti joutavat roskakoriin siinä vaiheessa kuin kolahtaa. Usein on myös helponpi kirjoittaa niitä ominaisuuksia, joita ei halua, kun niitä ominaisuuksia, jotka olisi oltava varsinkin kun itse on tällainen joustava ihminen

Hyvä olla
      1. Terve ja valoisa mieli
      2.¨Omillaan toimeentuleva
      3. Perusystävällisyys kaikkia kohtaan
      4. Perussivistys ja käytöstavat
      5. Tietty halu liikkua luonnossa
      6. Tasa-arvoisuutta

Koitan välttää
      1. Prinsessamaisuutta
      2. Tupakointia
      3. Suurta ylipainoa
      4. Lapsia, erityisesti pieniä lapsia
      5. Liian värikästä parisuhde- / panohistoriaa

• Normimies-

Naisen tulee olla savuton, tulee olla kaunis, pitää olla urheilullinen, tykkää mökkeilystä, kalastuksesta,
      ei saa olla pihtari

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe