Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+runkkaus+voittaa+keskinkertaisen+seksin,+joten+voisin+hyvin+kuvitella+parisuhteen+ilman+seksiä+varsinkin+vanhempana.
08.01.2019 12:08
Minusta+vaikuttaa+aika+suoralta+ja+reilulta+mieheltä,+joka+on+asettanut+rajat+ja+pelisäännöt.+Sen+tein+itsekin+aikanaan.+Ilmoitin,+että+lisää+lapsia+ei+tule+ja+jos+se+ei+kelpaa,+niin+voi+voi.+Olen+myös+kertonut,+etten+enää+ikinä+muuta+OK-taloon+ja+koirastakin+olen+sanonut,+että+toistaiseksi+ei,+mutta+katsotaan+sitten+eläkkeellä+uudestaan.
Sitten+tässä+on+ristiriitaisuuksia.+Valitat+jotenkin+miehen+rahankäytöstä,+vaikka+hän+on+maksanut+kaiken+tähän+asti.
Mitä+pahaa+siinä+on,+että+jos+omaisuus+laitetaan+sinun+nimiisi,+jos+yhdessä+kuitenkin+maksatte+niitä.++Tai+jos+sinä+maksat+lainaa+ja+hän+elämistä.+Sehän+vain+tarkoittaa,+että+mahdollisen+eron+tullessa+tuo+omaisuus+jää+sinulle.
En+oikein+tiedä,+miten+voit+vaatia+häneltä+asunnon+ostoa,+jos+hänellä+on+luottotiedot+menneet.+Sama+koskee+lemmikkiä.+Miten+oletat+hänen+voivan+ottaa+lemmikin,+jos+lapsi+on+allerginen.+Lapsia+voit+tietysti+vaatia.
Sitten+on+tietysti+vielä:+"Hän+on+maksanut+lähes+kaiken+tähän+mennessä,+ja+haluaa+kontroloida+kaikkea,+mutta+en+jostain+systä+luota+häneen.+"
Ei+ole+järkeä+olla+toisen+kanssa,+jos+et+luota+häneen.
08.01.2019 12:01
Maksullisessa+on+se+hyvä,+että+se+tekee+sitä+vaan+työkseen+ja+voi+tarvittaessa+lopettaa+työnsä+esimerkiksi+kun+parisuhde+tai+toinen+ammatti+poistaa+rahan+tarpeen.+Pahempia+ovat+ne,+jotka+tekevät+asiaa+itsetuntonsa+pönkittämiseksi+tai+huomion+hakuisuuttaan+tai+jännityksen+takia.+Silloin+tuo+monien+kanssa+naiminen+on+luonteessa.
07.01.2019 12:50
No+aika+vähän+varsinkaan+noin+lyhyeen+tekstiin+on+sanottavaa
"Miten+kun+on+väärän+kanssa+mennyt+naimisiin,+ollut+monta+vuotta,+eikä+erota+voi+noin+vain"
Jos+ei+voi+erota+"noin+vain"+kannattaa+varmasti+ruveta+järjestelemään+asioita+niin,+että+voi+erota+edes+joskus.+Näitä+asioita+ovat+raha-asiat,+lapset,+oma+kunto+ja+ulkonäkö,+tiedot+ja+taidot+jne.
07.01.2019 10:03
En+ehkä+kutsuisi+tuota+asenneongelmaksi+vaan+huonoksi+käytökseksi.
07.01.2019 09:57
Itse+olen+mies,+mutta+kommentoin+silti.
Kyllä+naiseni+muuttuminen+mieheksi+olisi+minulle+varmaan+ylivoimaisen+vaikeaa.+Varmaan+ero+tulisi.+En+siis+tuota+tuomitsisi,+mutta+en+vain+halua+jakaa+loppuelmääni+miehen+kanssa.+Tietysti+jos+saisin+käydä+vakituisesti+vieraissa,+voisi+asiaa+harkita.
Myös+ympäristöstä+tuleva+paine+voisi+käydä+liian+suureksi.
07.01.2019 09:56
On+se+mahdollista,+mutta+vaikeaa.+Nainen+saa+aina+miehen+jos+haluaa,+Onko+se+sitten+sellainen+mies,+mitä+haluat+ja+arvostat+pidemmän+päälle,+on+eri+asia.
Mies+joka+hyväksyy+toiselle+miehelle+raskaana+olevan+naisen+kumppanikseen+ja+on+valmis+valvomaan+yösyötöt+yms.+Ei+välttämättä+ole+se+perinteinen+raamikas+miehekäs+mies,+joka+korjaa+aitaa+ja+viettää+kanssasi+syntisiä+öitä+.
07.01.2019 09:51
Hitto+kun+vertaa+tuota+Kuparin+"mysteerinaista"+siihen+amerikkalaismuijaan,+jonka+olit+postannut+tuonne+toisaalle,+on+eroa+kuin+yöllä+ja+päivällä+mysteerinnaisen+eduksi.
07.01.2019 09:42
Joo+samat+sanat.+Itse+olen+pitkä+ja+kuntosaliharrastukseni+myötä+nykyään+myös+raamikas+ja+vedän+puoleen+naisia+jotka+rehellisesti+tunnustavat,+että+raamikkuus+vetosi.
Ihan+lapsuudesta+saakka+olen+saanut+kuulla+positiivisia+kommentteja+pituudesta.+Nuorempana+olin+kyllä+aika+honkkeli,+enkä+ikinä+kuullut+kommenttia,+että+oletpa+ihanan+laiha.
Kukaan,+ei+siis+kukaan+lyhyt+ystävänikään+ole+ikinä+kertonut+naisen+kehuneen+heitä,+että+ihanan+pieni.
Itse+olen+kyllä+kehunut+naisia+pienuudestaan+ja+toisaalta+pitkiä+naisia+heidän+pituudestaan.
Löytyy+toki+varmaan+aloittajan+kaltaisia+naisia,+jotka+ihannoivat+hintelyyttä,+mutta+ne+ovat+selvässä+vähemmistössä,+kuten+vaikkapa+miehet,+jotka+pitävät+lihavista+naisista.
07.01.2019 09:38
Hankalaa+tuossa+on,+että+näyttää+jo+17-vuotiaana+27+vuotiaalta.
17-vuotiaana+neito+on+kauneimmillaan+ja+tämä+tyttö+peittää+ne+asiat,,+miksi+hän+olisi+kauneimmillaan.
Todellisen+kauneuden+näkee,++uinnin+ja+saunan+jälkeen+.
07.01.2019 09:24
Niin+alkaa,+mutta+onneksemme+monet+naiset+pitävät+monia+miesten+rupsahtamisen+merkkejä+seksikkäinä.
07.01.2019 09:20
"Kun+taas+naisvaltaisilla+foorumeilla,+huhhuh,+jokaikistä+mielipidettäsi,+käyttämääsi+sanamuotoa,+tai+tekoasi+vastaan+tehdään+henkilökohtainen+hyökkäys."
Tuo+valitettavasti+pätee+ihan+naisten+ja+miesten+välisiin+riitoihin+ihan+oikeassakin+elämässä.+Miehet+eivät+useinkaan+pärjää+verbaalisesti+ja+joko+vaikenevat+kokonaan+tai+lyövät.
Sitten+voidaan+itkeä+parisuhdepalstalla+miksi+mies+ei+puhu.
07.01.2019 09:17
"Kokoomus+lähinnä+tukee+bisneksen+tekoa+maahanmuuttajilla,+se+veronmaksajien+tuki+menee+niiden+firmojen+taskuihin.+Luultavasti+jotain+ulkomaalaisia+veroparatiisifirmoja,+jotka+eivät+maksa+edes+veroja+toiminnastaan+Suomeen"
Väitteesi+kaipaisi+jotain+faktaa+tuekseen.++Totta+on,+että+kokoomus+suhtautuu+positiivisesti+työperäiseen+maahnamuuttoon+ja+se+johtuu+yksinkertaisesti+siitä,+että+suomelta+loppuu+työntekijät.
Lindström+onkin+Persu+ei+kokoomuslainen.++Mitä+pahaa+muuten+on+siinä,+että+työttömiä+yritetään+aktivoida?
Käsittääkseni+Toivakka+ei+ole+enää+ministeri+ja+Berner+on+keskustalainen.
04.01.2019 11:29
Kyllä+vaatteiden+ostaminen+toiselle+on+todella+vaikeaa.+Ehkä+mielummin+jotain+kulttuuria+tms.
Joululahjoja+lukuunottamatta+viimeinen+lahja+on+tainnut+olla+vene.
04.01.2019 09:30
Miten+keskinkertaisuudet+liittyvät+tähän?
Siksi+äänestän+kokoomusta,+että+se+tuntuu+olevan+ainoa+puolue,+joka+ymmärtää+tämän+maan+poliittiset+ja+taloudelliset+realiteetit.
Uskon,+että+ainoa+tapa+luoda+hyvinvointia+tähän+maahan+on+luoda+taloudellista+toimeliaisuutta.
04.01.2019 09:26
Itse+asiassa+olen+päinvastaista+mieltä.+Naiset+saattavat+ottaa+ylipainoisenkin+miehen,+kunhan+sillä+ei+ole+pullohartiat,
Sen+sijaan+hintelä+mies+on+naisille+turnoff+ja+jos+mies+on+lyhyt+ja+hintelä,+on+se+kauhistus.
04.01.2019 09:15
Joo+aion+äänestää+Kokoomusta+näissäkin+vaaleissa.
04.01.2019 09:09
Voiko+käydä+niin,+että+pitää+oikeasti+naisista,+mutta+rakastuukin+mieheen?
04.01.2019 08:57
Lähteminen+on+uskomattoman+vaikeaa,+kun+toinen+on+lytännyt+itsetunnon.+Luepa+sellainen+kirja,+kuin+Miksi+se+ei+vain+lähde.
03.01.2019 09:23
Mies+vaikuttaa+aika+mukavalta+järkevältä+mieheltä,+joka+osaa+suojella+lapsiaan+ja+yrittää+vielä+ottaa+välimatkaa+eroonsa+olemalla+kiirehtimättä+uuteen+suhteeseen.
Miehen+vaikeneminen+riidoissa+voi+myös+johtua+toisen+osapuolen+(eli+sinun)+tavasta+riidellä,+tai+vain+siitä,+että+mies+ei+pärjää+sanallisesti+riidoissa.
Sitten+kun+vielä+poimin+omia+kuvauksiasi+itsestäsi+vahvistuu+käsitys,+että+välttämättä+ongelmat+eivät+ole+tässä+tapauksessa+miehessä.
",mutta+erossaoloajat+on+alkanut+ahdistaa+tosi+paljon.+Mielialat+vaihtelee,+olen+itkuinen+ja+tuntuu+ettei+mikään+asia+ole+hyvin.+"
"Minulla+on+kyllä+tunne-elämän+ongelmia,+olen+hyvin+herkkä+ja+tunteella+elävä.+Rakastan+täysillä,+mutta+koen+myös+muita+-ei+niin+hyviä+tunteita+voimakkaasti.+"
"Murehdin+ja+ikävöin+miestä+myös+lasten+läsnäollessa+ja+välillä+huomaan+olevani+heille+kiukkuinen+sen+takia.+"
Olen+törmännyt+näihin+"tunteella+eläviin"+naisiin+ja+minulla+selkeä+päätös+on,+että+he+eivät+sovellu+minulle+olivatpa+miten+kauniita+hyvänsä.
Tee+siis+miehelle+ja+hänen+lapsilleen+palvelus+ja+ota+ero.+Itsellesikin+se+voi+olla+parempi.++Monesti+lapsettoman+ja+"lapsellisen"+liitot+ovat+hankalia+jo+ihan+normi-ihmisilläkin.Toisaalta+varoitan+sinua+miehistä+,+jotka+lähtevät+nopeasti+intensiiviseen+suhteeseen.
Ai+niin+ja+tuo+seksin+puute+pelkästään,+riittäisi+useimmille+ihmisille+syyksi+eroon.
03.01.2019 09:19
134 / 178