Välipäivien ale ja selasin sivuja. Tällainen tilanne toistuu aika ajoin. Pään sisällä on joitain muistijälkiä viime kesältä kun nainen tuskailee juoksukenkiensä kanssa. Klikkaat vaistomaisesti ostossivun kohtaa naiset ja kengät. Katselet miehenä naisten kenkiä, löydät alennuksessa olevia hyvännäköisiä treeni ja vapaa-ajan kenkiä. Adidas essential, Bagheera impact, Kappa sneakers...klikkailet niitä koriin ja huomaat kun olet maksanut niitä olevan neljä paria. Vaikka tiedän hänen käyttävän koko 37 tulee jo epävarmuus siitä käyvätköhän, no jos ei käy tarttee etsiä kengille uusi Tuhkimo.
Miten usein ostatte lahjoja mielitietyllenne?
"Lahjotteko"kumppanianne, lahjomisen vaikeus
99
<50
Vastaukset
- sitävaanettätuota
Vittuiletko? Tämä on sinkut palsta.
- AsianVierestä
Nimenomaan, sinkkuna menee eniten rahaa naisiin kohdistettuihin lahjoihin. Etkö tiedä tuota? No, sitten löytyi yksi syy siihen miksi olet sinkku.
- lempeä_herätys
Lahjomalla saat vanhan kurppasi pysymään tyytymissuhteessa kanssasi?
- AsianVierestä
Normaali ikisinkun negatiivinen elämänasenne?
Katsoisin asiaa toisesta kulmasta. Pitämällä naisen tyytyväisenä tarvitaan yllätyksiä, elämysten muodossa. Nainen voi pitää sinua hulluna mutta tykkää hulluudesta. Olen aina ostanut ihastukseni kohteelle lahjoja, hajuvesiä, kultaa, vaatteita, matkoja. Miksi en niin tekisi?
Toisen ilahduttaminen on se elämän suola. Sinkkuna tapaa naisia, tuossa vaiheessa on tärkeää herättää naisen huomio myös lahjoilla. Nainen katsoo että helkkari, mieshän oikeasti on kiinnostunut minusta, pitää ikään kuin huolta... - lempeä_herätys
AsianVierestä kirjoitti:
Katsoisin asiaa toisesta kulmasta. Pitämällä naisen tyytyväisenä tarvitaan yllätyksiä, elämysten muodossa. Nainen voi pitää sinua hulluna mutta tykkää hulluudesta. Olen aina ostanut ihastukseni kohteelle lahjoja, hajuvesiä, kultaa, vaatteita, matkoja. Miksi en niin tekisi?
Toisen ilahduttaminen on se elämän suola. Sinkkuna tapaa naisia, tuossa vaiheessa on tärkeää herättää naisen huomio myös lahjoilla. Nainen katsoo että helkkari, mieshän oikeasti on kiinnostunut minusta, pitää ikään kuin huolta...Nainen kiinnostuu mielenkiintoisesta persoonasta, jonka kanssa elämänei käy tylsäksi. Lahjoja syytävä sokeripappa on sitten eri juttu kuin mielenkiintoinen kumppani.
- AsianVierestä
lempeä_herätys kirjoitti:
Nainen kiinnostuu mielenkiintoisesta persoonasta, jonka kanssa elämänei käy tylsäksi. Lahjoja syytävä sokeripappa on sitten eri juttu kuin mielenkiintoinen kumppani.
Olet oikeassa, tuosta syystä sinuna en katsoisi tilastoihin, ne kun sotivat näkemystäsi vastaan, ainakin osittain. Mielenkiinto on varmasti tärkeää mutta...mitäkorkeampi
koulutus- ja varallisuustaso henkilöillä on sitä epätodennäköisempi on avioero, Ainoa merkittävä poikkeus on siinä että avioerojen riski kasvaa silloin kun vaimolla olisi korkeammat tulot mitä puolisolla.
Mielenkiinto riittää syyksi avioliittoon mutta se ei ilmeisesti ole se kantavin voima ilman sisältöä?! Pelkkä alkurakkaus ei ole ollut riittävä jos ajatellaan vaikka näitä "jännämiehiä".
Suomalaistaustaisten naisten keskimääräinen eronneisuus liitoista, jotka oli solmittu ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa, oli 5,2 prosenttia vuonna 2017. Näiden liittojen eronneisuus on ollut viime vuosina jonkin verran suurempaa kuin niiden liittojen, joita suomalaistaustaiset miehet ovat solmineet ulkomaalaistaustaisten naisten kanssa. Heillä tämä luku puolestaan oli 3,2 prosenttia. AsianVierestä kirjoitti:
Toisen ilahduttaminen on se elämän suola. Sinkkuna tapaa naisia, tuossa vaiheessa on tärkeää herättää naisen huomio myös lahjoilla. Nainen katsoo että helkkari, mieshän oikeasti on kiinnostunut minusta, pitää ikään kuin huolta...Hmm, pitää oikeen miettiä että oonko törmännyt tuohon ilmiöön itse ollenkaan omissa suhteissani. Että mies hajuvesiä, kultaa, vaatteita, matkoja yms. Joo, oon muutaman kerran.
Lähinnä joku vaatekappale, alusvaate tai yöpaita, korvikset tai kaulakoru, sormuskin kerran, kukkia ja lounaan, elokuvia tms. Joo oon minäkin saanut lahjuksia joskus. :D
Kokonaista matkaa ei ole vielä kustannettu puolesta, mutta ehkäpä sen ei ole väliäkään. Mä rupeen säästää matkakassaa, kunhan pääsen kunnolla palkkalistoille. Ettei mitään hilusia opiskelijalle rahoilla....ei oo kovin isot rahat kyseessä.
Sitten se oonkin minä ko maksan kaikkien matkat mennen tullen. :D
Minähän se haluan matkustaakin enemmän ko muut...jotta saan ne mukaani, mun tarttee ne sinne järkätäkin. ;)
Jaaha jos taas takas tehtäviin...tauko pidetty...mazy kirjoitti:
Hmm, pitää oikeen miettiä että oonko törmännyt tuohon ilmiöön itse ollenkaan omissa suhteissani. Että mies hajuvesiä, kultaa, vaatteita, matkoja yms. Joo, oon muutaman kerran.
Lähinnä joku vaatekappale, alusvaate tai yöpaita, korvikset tai kaulakoru, sormuskin kerran, kukkia ja lounaan, elokuvia tms. Joo oon minäkin saanut lahjuksia joskus. :D
Kokonaista matkaa ei ole vielä kustannettu puolesta, mutta ehkäpä sen ei ole väliäkään. Mä rupeen säästää matkakassaa, kunhan pääsen kunnolla palkkalistoille. Ettei mitään hilusia opiskelijalle rahoilla....ei oo kovin isot rahat kyseessä.
Sitten se oonkin minä ko maksan kaikkien matkat mennen tullen. :D
Minähän se haluan matkustaakin enemmän ko muut...jotta saan ne mukaani, mun tarttee ne sinne järkätäkin. ;)
Jaaha jos taas takas tehtäviin...tauko pidetty...Niin, mutta nuista lahjoista, korut yms. niin en minä oikeestaan silleen ite ainakaan aattele, että mies pitäsi minusta huolta. Jos hän ostelee mulle lahjoja, pikemminkin niin että haluaa tehdä hyvän vaikutuksen ja aattelee että ilahduttaa lahjoillaan. Ehkä jopa saattaa olettaa, että jotenkin kaipaisin niitä häneltä.
Oonkin joskus sanonut, sitten suhteen alkua pidemmälle jatkuessa, ettei sun tartte mulle ostella mitään. En mä kaipaa lahjoja, en suutu jos itte haluat ostaa jotakin. Mutta mielummin paat nekin rahat sitten johonkin mitä oikeesti tarttetaan. Ei se suhde vaadi kumminkaan mitään lahjomista hengissä pysyäkseen ja ihan yhtälailla siitä miehestä tykkää ja luottaa sen huolenpitoon, vaikkei se lahjoja ostakkaan. :)
Ihan oikeesti. Toki on naisia, joille nuo lahjat merkkaakin paljon. On jokin plussa piste ja sulka miehen hattuun, mutta itelle ne ei kyllä oo ollenkaan tarpeen. Ei ne lahjatkaan kumminkaan välttämättä tarkoita oikeesti sitä välittämistäkään, ei voi suoraan vetää päätelmiä että kun lahjotaan niin tykätään.
Niillä voi ostaakin toisen, just jos nainen on kauheen lahjomisen kipee tapaus. Ja naamioida sen välittämiseksi...ompa tyly asenne mulla? :D
että en kyllä vetelisi mitään tykkää musta tosissaan tai enemmän, kun ostelee mulle lahjoja päätelmiä, ei välttämättä tykkään ollenkaan. Kunhan ostaa toisen tyytyväiseksi. ja saa jatkaa mitä nyt lieneekään sen turvin..
Kyllä vaatteiden ostaminen toiselle on todella vaikeaa. Ehkä mielummin jotain kulttuuria tms.
Joululahjoja lukuunottamatta viimeinen lahja on tainnut olla vene.- AsianVierestä
Tuo on totta, nykyinen nainen osti minulle vaatteita, näin tapahtui puolenkymmentä kertaa. En tykännyt vaatteiden tyylistä ja kerroin sen hänelle. Naisilla on joku tarve välillä "pukea" mies omille silmilleen sopivaksi. No, nyt vaatteet ovat olleet kaapissa jo jonkin aikaa, sovittu ettei hän osta,koska omaa aivan eri tyylitajun.
- nlkjj
AsianVierestä kirjoitti:
Tuo on totta, nykyinen nainen osti minulle vaatteita, näin tapahtui puolenkymmentä kertaa. En tykännyt vaatteiden tyylistä ja kerroin sen hänelle. Naisilla on joku tarve välillä "pukea" mies omille silmilleen sopivaksi. No, nyt vaatteet ovat olleet kaapissa jo jonkin aikaa, sovittu ettei hän osta,koska omaa aivan eri tyylitajun.
Mutta sinä tykkäät, että voit ostaa hänelle.
Kenkiä ei muutenkaan voi sovittamatta ostaa. Vaikka koko olisi oikea, malli voi silti puristaa tai hangata, jalat kun ovat niin eri muotoisia eri ihmisillä.
Olen ostanut auton, kuukauden etelänmatkan, vaatteita ...
- wwwuwuuwuwuuwuwuw
...itsellesi, miesten rahoilla.
Enpä oikeestaan lahjo, sanan varsinaisessa merkityksessä. Meillä ei ole semmoista tapaa, että pitäisi ostaa jotakin mielen piristykseksi taikka osoitukseksi, että oot sinä tärkee...kumpikaan ei odota minkäänlaisia lahjoja.
Mun mielestä meillä ( miehellä ja mulla) on kummallakin sama käsitys asiasta, että tärkeitä ollaan ja välitetään, se osoitetaan puhein ja teoin. Yhteistä arkea elämällä ja eläessä. Yhdessä jutellaan ja päätetään esimerkiksi lomille menoista tai uusista hankinnoista, minä kerron kun olen jotakin hankkimassa ja samoin hän. Sitten todetaan sen tarpeellisuus ja ostetaan pois, jompi kumpi.
Yleensä se jonka ideakin se on, kustantaa ostoksen. Riippuu tietysti hinnastakin, jompi kumpi tai molemmat laittaa kiinni rahaa. Ei meillä yleensä oo mitään ongelmaa tässä. Mä ostin justiinsa joulun aikaan meille uuden ruokailuryhmän. Pöytä ja tuolit.
Seuraavaksi ostan uuden tv-tuolin...nämä siksi, kun miulla teki mieli uusia. :)
Kerroin sitten, että ajattelin jos ostasin tuohon uuden ruokailuryhmän ja tohon uuden tv-tuolin, mitäs tuumaat ja onko mielessä mimmonen sopis? No sehän sopi hyvin herrallekin ja makukin aikalailla meni yksiin. :)
Nää lähinnä tämmösiä otetaan puheeksi, puhutaan ja sovitaan, mennään ostamaan. :DJaano kaupasta toki kannan joskus jotakin, mitä hän tykkää syödä tai juoda. Tai nään jonkun jutun mistä hän on puhunut, että voisi ostaa tai tarvitsee. Ja sitten satun näkemään semmosen, niin saatanpa ostaakin.
Samoin hän tekee...meillä menee nää ostamiset ja semmoset siihin liittyvät asiat aika kivasti yksiin. ja käsitys jonkin tarpeellisuudesta . Hän taas saattaa napata sukalaata mulle kauppareissulla, onhan sekin mielihyvää toki ja muistamista. :)
Että kyllä tuommosia juttuja kyllä...tai jompi kumpi sanoo, että mennääskin tänään tässä kauppaan meno matkalla ulos syömään ja mennää sitten.- AsianVierestä
Toki näin yleensä onkin. Lähes jokainen päivä osoitetaan välittämistä, jutellaan pääpiirteittäin elämästä. En kuitenkaan ala keskustelemaan naisen kanssa jos omasta mielestä tarvitsen uutta hifilaitteistoa, telkkaria, autoa(en naista päätökseen tarvitse). Nuo ovat lähinnä ilmoitusluonteisia asioita.
Sama jos nainen haluaa lähteä lomalle ei sen tarvitse minulta kysyä pääseekö tai epäillä pääseekö johonkin huomenillalla. Jos haluaa mennä niin menköön, samoin jos minun tarvitsee mennä, yleensä pääsen, ei esteitä. Jos hän haluaa tehdä jotain niin ok, kysyn voinko olla tukena.
Tässä voi olla tämä suurin eroavaisuus, meidän suhteessa pitää ehkä olla enemmän avoimempi mieli:) Yhdessä lomilla yhtä paljon mitä erikseen.
Harrastetaan asioita ilman toista,ei samoja harrastuksia. Toki on asioita jotka myös yhdistävät, silti ei olla ns. posket vastakkain jokainen päivä. En halua häntä ihoni alle, liian tunteellinen suhde ei kuulu järkimiehen elämään:) AsianVierestä kirjoitti:
Toki näin yleensä onkin. Lähes jokainen päivä osoitetaan välittämistä, jutellaan pääpiirteittäin elämästä. En kuitenkaan ala keskustelemaan naisen kanssa jos omasta mielestä tarvitsen uutta hifilaitteistoa, telkkaria, autoa(en naista päätökseen tarvitse). Nuo ovat lähinnä ilmoitusluonteisia asioita.
Sama jos nainen haluaa lähteä lomalle ei sen tarvitse minulta kysyä pääseekö tai epäillä pääseekö johonkin huomenillalla. Jos haluaa mennä niin menköön, samoin jos minun tarvitsee mennä, yleensä pääsen, ei esteitä. Jos hän haluaa tehdä jotain niin ok, kysyn voinko olla tukena.
Tässä voi olla tämä suurin eroavaisuus, meidän suhteessa pitää ehkä olla enemmän avoimempi mieli:) Yhdessä lomilla yhtä paljon mitä erikseen.
Harrastetaan asioita ilman toista,ei samoja harrastuksia. Toki on asioita jotka myös yhdistävät, silti ei olla ns. posket vastakkain jokainen päivä. En halua häntä ihoni alle, liian tunteellinen suhde ei kuulu järkimiehen elämään:)Onko teillä yhteisiä lapsia? Meinaan, kun on niin erilailla helpompaa mennä ominpäin suhteessakin, jos ei ole yhteisiä lapsia jotka sitoo molempia. Joiden takia on oltava yhteinen päätös. Mihin menee ja milloin, mihin "tuhlaa" jne.
Mekin varmaan elettäsi hiukan toisin, jos oltasi vain kaksistaan. Ja sitten kun lapset on jo maailmalla.
Kyllä kaikki kalliit hankinnat eritoten, yleensä sovitaan. Lähinnä näennäisesti, sillä eipä meistä kumpikaan yleensä torppaa toisen tarpeita eikä hankintoja. Ei mieskään multa kysele, jos ostaa jotakin peleihin liittyen...nekin saattaa maksaa paljonkin. Hän kyllä aina kertoo, että on hankkimassa jtn.
Mutta jos ostaa, vaikka uuden telkan tms. niin kyllä sovitaan, ajankohtana eritoten.
Yleensä kaikki isommat hankinnat kyllä käy kerron ja ilmoitan, sovin ja hankin keskustelun.😋
Mä en ole kova säätelemään toisen elämää, mutta odotan avointa ja rehellistä kertomista puolin ja toisin.
Silleen se luotto säilyy...
- nplus50
Lämmöllä muistelen ex-puolisoani. Amerikkalaiseen tyyliin sain häneltä lahjoja pitkin vuotta.
Varsinkin koruja kerääntyi pitkän avioliiton aikana. - väärä.palsta
tuskin sinkut ostelee lahjoja kumppanilleen niin parisuhde osioon sopii paremmin tämä aloitus ja saisit vastauksia niin sinkut etsii sitä kumppaniaan jolle sitten ostella kaikkea kivaa
- AsianVierestä
Voi olla, onhan 75 % aloituksista väärällä palstalla:)
- AsianVierestä
Ei nämä mitään etsi, jos olet huomannut!
- sinkkujen.oma.sivusto
AsianVierestä kirjoitti:
Voi olla, onhan 75 % aloituksista väärällä palstalla:)
niin on ja varatuille on parisuhde palsta tämä on sinkkujen sivusto niin tämä sinkkupalsta on ainoa paikka jossa sinkut saa keskustella sinkkujen kesken ja muissa varattujen kanssa ja mitä sinkku tekee parisuhde palstalla
- ainoa.sinkkuko
AsianVierestä kirjoitti:
Ei nämä mitään etsi, jos olet huomannut!
se on kyllä totta niin luulisi sinkuilla olevan haku päällä ja jos saman kaupungin vastakkaisen sukupuolen sinkku täällä niin luulisi treffaavan vai onko edes sinkkuja
- ilkeitä.toisilleen
ainoa.sinkkuko kirjoitti:
se on kyllä totta niin luulisi sinkuilla olevan haku päällä ja jos saman kaupungin vastakkaisen sukupuolen sinkku täällä niin luulisi treffaavan vai onko edes sinkkuja
ja luulisi sinkkujen neuvovan ja kyselevän neuvoja ja kannustavan sinkkuja kumppanin etsintään mutta sinkut vit.uilevat sinkuille ja ilkeilevät toisilleen niin kukaan ei ole koskaan sanonut esim miten tai mistä sinkkujen kannattaa livestä etsiä kumppania tai jos huomaa esim että sinkkunaisia käy jossakin tanssipaikassa niin suosittelee sinkkuja menemään sinne yms
Useimmilla sinkuilla on joskus ollut kumppani/ kumppaneita.. Harva on ikisinkku, että voipi siltäkin pohjalta vastaa..
- enkä.rikaskaan.ole
Wwuwuw kirjoitti:
Useimmilla sinkuilla on joskus ollut kumppani/ kumppaneita.. Harva on ikisinkku, että voipi siltäkin pohjalta vastaa..
eipä tule lahjottua mutta muuten vain voi ostaa vaikka suklaapatukan eli vaikka geisha suklaa patukan autoon kun siirtyy toiseen paikkaan ostoksilta asiolta tai kesällä jäätelön tai viedä jäätelökahville tai kahvilaan kahville tai pusun antaa muuten vain ennen kauppaan menoa tai sen jälkeen tai kotona pussata tai antaa niskahieronnan tai viedä grilliin syömään yms mutta ei lahjottua tule niin ei mitään ihmeempää varmasti olen tylsä tyyppi
- AsianVierestä
Ja sitten on vielä näitä jotka ajattelevat ettei sinkun elämään kuulu lahjojen ostaminen vastakkaiselle sukupuolelle. Tietysti se kuuluu sinkun elämään. Ollaanhan sitä sinkkuja vaikka seurusteltaisiin, kai se kihlasormus jo jotain merkkaisi..vai mitä se markkaisi enää tänä päivänä?
Kuuluuko sinkun elämään matkustelu, talvi, työ, perhe? Kyllä kuuluu, vaikka niille on myös se oma palsta sivustolla!- AsianVierestä
Wwuwuw kirjoitti:
Ai sä kuulut niihin, joiden mielestä sinkkuus tarkoittaa omassa taloudessaan yksin elämistä..
No ei, vaikka nyt asunkin periaatteessa yksin huolehdin paremmin tietyistä parisuhteeseen liittyvistä asioista mitä parisuhteessa oleva. Eli olen parisuhteessa oleva sinkku:)
Siksi kirjoitan, nainen, en vaimo. - hoomoilaska
AsianVierestä kirjoitti:
No ei, vaikka nyt asunkin periaatteessa yksin huolehdin paremmin tietyistä parisuhteeseen liittyvistä asioista mitä parisuhteessa oleva. Eli olen parisuhteessa oleva sinkku:)
Siksi kirjoitan, nainen, en vaimo.Tarkoitatko sä nyt sitten sitä, että laskisit itsesi sinkuksi myös siinä tapauksessa, että asuisit yhdessä lapsesi äidin kanssa?
Vai mitä ihmettä tuo sinun selityksesi oikein tarkoitti? - AsianVierestä
hoomoilaska kirjoitti:
Tarkoitatko sä nyt sitten sitä, että laskisit itsesi sinkuksi myös siinä tapauksessa, että asuisit yhdessä lapsesi äidin kanssa?
Vai mitä ihmettä tuo sinun selityksesi oikein tarkoitti?Jos siviilisäätyni on single ja asun yksin se tarkoittaa Suomen lain mukaan että olen single.
Oveni ovat kuitenkin auki jokaiselle lapsistani ja tarvittaessa myös kaikille ex-naisille.
Jos asuisin yhdessä lapseni äidin kanssa luokiteltaisiin suhde avoliitoksi jolloin en olisi enää single luokittelin virallisena kohteena edes tilastoissa.
- HÖHHÖÖÖÖ
Ei sinkut saa seurustella.
- wanhaämmä
Ei. Ei. Ei...
Kenkiä ei voi ostaa kokeilematta, paitsi jos on tuttu merkki, tuttu malli ja tuttu koko. Etenkään kunnon liikkumiseen tarkoitettuja. Jotkut Addun juoksulenkkarit voi olla sopivat koossa 40,5, toisen merkin painonnostokengät koossa 38 ja kolmannen 39. Ja kesäsandaalit koossa 36.
Eikä ostella muutenkaan mitään. Minä ostan omat vaatteeni ja omat tavarani jos sellaisia tarvitsen. En arvosta lainkaan sellaista itsensä tärkeäksi tekemistä, lahjontaa, sääli- ja velvollisuuspisteiden keräämistä. Vähän reppana-hommaa sellainen.
No jos kyläilemään on tulossa, niin syömiset ja juomiset kuuluu toiselle hankkia :) Ellei toinen erikseen ilmoita jostain dieetistä tms.
Kaverini tapaili yhtä huuhaajulkkista, joka vihjaili jatkuvasti miten kiva ex-poikkis oli kun osteli hänelle kaikenlaista, koruja ja merkkivaatteita. Kaveri oli sanonut, ettei hän ala sellaiseen, että ollaan ihan vain näillä mitä on. Aika pian se tapailu sitten loppuikin.- AsianVierestä
Mutta kun minä sain niin halvalla, by Sulo Vilen!
Osassa oli 60 % alennus joten 4 kenkäparit maksoi yhteensä saman mitä yhdet paremmat normaalit. Ajattele, vain 124 euroa/4 paria. Yhdet 37, Yhdet 37 1/3, kahdet 38.
Jätin kasvunvaraa, jos liian isoja nuo 38 niin laittakoon villasukat:)
No meneehän nuo, jakelee kadulla vastaantuleville jos ei sovi. Ei näistä nettiostoksista tiedä muutenkaan, kengät on aina sopivat mutta jalat väärän kokoiset. - wanhaämmä
AsianVierestä kirjoitti:
Mutta kun minä sain niin halvalla, by Sulo Vilen!
Osassa oli 60 % alennus joten 4 kenkäparit maksoi yhteensä saman mitä yhdet paremmat normaalit. Ajattele, vain 124 euroa/4 paria. Yhdet 37, Yhdet 37 1/3, kahdet 38.
Jätin kasvunvaraa, jos liian isoja nuo 38 niin laittakoon villasukat:)
No meneehän nuo, jakelee kadulla vastaantuleville jos ei sovi. Ei näistä nettiostoksista tiedä muutenkaan, kengät on aina sopivat mutta jalat väärän kokoiset.124 €:lla saa siis ehkä yhdet toimivat urheilukengät. Kauhee vaiva heitellä lokkeja niillä lopuilla tossuilla...
- AsianVierestä
wanhaämmä kirjoitti:
124 €:lla saa siis ehkä yhdet toimivat urheilukengät. Kauhee vaiva heitellä lokkeja niillä lopuilla tossuilla...
Juu, se on hyvä harrastus se. Nuo ovatkin vapaa-ajan kenkiä yhdet salikengät. Noilla ei pitkälle juosta, tai voi juosta mut saa rakkoja jalkaansa. Riippuu juokseeko 1 km vai 10 km. Kyllä lenkkitossut on syytä käydä mitoittamassa jos hyvät haluaa.
- Avoliitto32
Ostelen kaikenlaista muijalle mutta silti pihtaa. Kohta lähtee vaihtoon. Ostin jopa urheilu asun jotta voi liikkua kanssani. Vein kahteen konserttiin, vein ahvenanmaalle mökille, kokkaan usein ruokaa ja muija vaan pihtaa.
- AsianVierestä
Aha, itse en osta sen vuoksi että saisi seksiä. Ostan hänelle tarpeeseen, vähän niin kuin lapselle:)
Hyvä se on joskus jottain muutakin antaa kun 150 miljoonaa siittiötä. Laskut ja muut ovat niitä perusasioita mitkä tulisi olla kunnossa jokaisessa "suhteessa" muun henkisen tuen lisäksi. Turvallisuuden lisäksi tarvitaan välillä jotain hullua puhumisen aihetta, liian pienet kengät ois ihan hauska topiikki välillä. Sanoisi vain että: Rakas näytät silmissäni pienemmältä kuin oletkaan:)
Ei pidä olla liian vakava koko aika, mennee elämästä maku. Mulle ihan sama jos vaikka pihtaisi, kyllä se lapsi kuitenkin on se miksi äitiä pidetään hyvällä tuulella. - wanhaämmä
AsianVierestä kirjoitti:
Aha, itse en osta sen vuoksi että saisi seksiä. Ostan hänelle tarpeeseen, vähän niin kuin lapselle:)
Hyvä se on joskus jottain muutakin antaa kun 150 miljoonaa siittiötä. Laskut ja muut ovat niitä perusasioita mitkä tulisi olla kunnossa jokaisessa "suhteessa" muun henkisen tuen lisäksi. Turvallisuuden lisäksi tarvitaan välillä jotain hullua puhumisen aihetta, liian pienet kengät ois ihan hauska topiikki välillä. Sanoisi vain että: Rakas näytät silmissäni pienemmältä kuin oletkaan:)
Ei pidä olla liian vakava koko aika, mennee elämästä maku. Mulle ihan sama jos vaikka pihtaisi, kyllä se lapsi kuitenkin on se miksi äitiä pidetään hyvällä tuulella."Rakas näytät silmissäni pienemmältä kuin oletkaan.."
Hahah.. meillä vois tulla perheriita tuollaisesta sammakosta :D wanhaämmä kirjoitti:
"Rakas näytät silmissäni pienemmältä kuin oletkaan.."
Hahah.. meillä vois tulla perheriita tuollaisesta sammakosta :DHaha, saattasko tulla pian painimatsikin? :D
Pienemmältä kuin oletkaan, joo ite sanosin varmaan miehelleni, että sun olis varmaan aika ostaa uudet silmälasit. Nyt on jotakin häikkää niissä.Oot tehnyt juuri niin, kuin osa palstan tasoteoreetikoista toivoo. Ostat avovaimoltasi seksiä, mutta ilmeisesti lahjat ovat liian vähäpätöisiä, kun edelleen on sääret solmussa? :D
Pitäiskö koventaa panoksia eli parantaa ostoksia, taikka lopettaa koko ostaminen?
Ethän vaan ole vielä sanonut lahjoessasi, että noniin ostin noin hienon matkan sulle kai mä nyt saan seksiä? Ja kuola suupielessä ympärillä kierien? :D- trollli
Mitäh? Seurusteletko "Avoliitto32" sinä maksullisen naisen kanssa... jos odotat saavas seksiä "lahjoilla" ? Käytätkö lahjoja maksuvälineenä; sokeri muruko naisesi onkin?
Saattaa olla myös syy siihen pihtaamiseen... jos nainen tajuaa sinun ajattelutapasi syy-yhteyden. Jos nainen tajuaa herran kusipäisyyden hän saattaa toimia juuri noinkin...
Opettaa sua kantapään kautta! Tajuan ihan hiton hyvin naisen käytöksen, hän ei huoraa!
Ei lahjat edellytä muuta kuin vastaan otettaessa; kiitoksen sanasen ja ehkä hymyn siihen päälle!
Lopeta se tieten tahtoen "lahjoilla" vonkailu! Ei tehoa kaikkiin naisiin, ainoastaan loukkaantuvat moisesta käytöksestä. - AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Oot tehnyt juuri niin, kuin osa palstan tasoteoreetikoista toivoo. Ostat avovaimoltasi seksiä, mutta ilmeisesti lahjat ovat liian vähäpätöisiä, kun edelleen on sääret solmussa? :D
Pitäiskö koventaa panoksia eli parantaa ostoksia, taikka lopettaa koko ostaminen?
Ethän vaan ole vielä sanonut lahjoessasi, että noniin ostin noin hienon matkan sulle kai mä nyt saan seksiä? Ja kuola suupielessä ympärillä kierien? :DJos minulta kysyt niin voishan sitä vaikka 200 euroa kätteen heittää jos jottain semmoista keksii mitä ei ole vielä tullu koettua, heh heh. Ai ei, no entä 300 eurolla? Et ihan 400 pittää olla, ok tuossa on, murokupit sivuun ja nyt mahalles siihen keittiönpöydälle...
AsianVierestä kirjoitti:
Jos minulta kysyt niin voishan sitä vaikka 200 euroa kätteen heittää jos jottain semmoista keksii mitä ei ole vielä tullu koettua, heh heh. Ai ei, no entä 300 eurolla? Et ihan 400 pittää olla, ok tuossa on, murokupit sivuun ja nyt mahalles siihen keittiönpöydälle...
Ehkäpä sitä mahallaan makoilee keittiön pöyällä ( vaatteet päällä ), jos mitään muuta ei noin halvalla tarvitte tehdä...
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Ehkäpä sitä mahallaan makoilee keittiön pöyällä ( vaatteet päällä ), jos mitään muuta ei noin halvalla tarvitte tehdä...
;)
Olet sinä kyllä.
Teot riittää.
Enpä sanoisi että olisin lahjonut sillä se jotenkin antaa olettaa jotakin vastapalvelua. Aina välillä tuli ostettua jotakin vähän sellaista huomioivaa ja tarpeellista. Jos vaikka kävi ostamassa itselle hanskat niin samalla vilkaisi olisiko sopivaa kokoa myös paremmalle puoliskolle. Kotona vain sitten todennut että ostin itselleni hanskat ja samalla toin sinullekin.
Välillä en ostanut suoraan mutta huomioin toisen toiveet. Jos illalla oli keskusteltu vaikka sohvatyynyjen tarpeellisuudesta niin seuraavana päivänä voin todeta kaupassa että käydään nyt katsomassa niitä sohvatyynyjä kun niitä niin mietiskelit. Yleensä sohvatyynyt sitten löytyivät. Sitä paitsi sohvatyynyt on taistelu jota ei kannata naisen kanssa käydä. Ne on kuitenkin siellä sohvalla joku päivä, halusit tai et.
Uskoisin että toimii myös nykyajan naisille eli avun tarjoaminen tai huomioiminen. Jos tiedotuksesta näkyy että tiet voi aamulla olla liukkaat niin ihan omalla päätöksellä vaihdan talvirenkaat autoon. Onhan siinä teoriassa riskinsä että jostakin blogikirjoituksesta valaistuneena nainen syyttää sovinismista ja siitä että naiset voivat nykyään itsekkin vaihtaa renkaat autoon mutta siitä nyt ei kannata välittää. Nämä on ne taistelut jotka kannattaa ja pitääkin käydä koska tiedät miehenä olleesi oikeassa.
Sinkkupalstalla kun ollaan niin tuota kumppania voisi ajatella henkilönä jota ajattelet potenttiaalisena tulevaisuuden kumppanina. Yleensä kun tavataan ekaa kertaa niin kustannukset, jos tällaista sanaa voi tässä käytttää, ovat sen verran minimaaliset että minun vanhakantaisuus vähän paistaa läpi. Itse kun lähden siitä että mies maksaa. Yleensä onnistun sen naamioimaan ajatukseen että minä maksan koska treffejä olen ehdottanut. Jos nainen ehdottaa treffejä niin perustelen sillä että nainen ehdotti niin minä maksan jolloin menee tasan.
Tuo treffien ja varsinkin ensitreffien kustannusten jako taitaa olla asia joka on saanut melko monta aloitusta keskustelupalstoille.Niin, mutta tuossa tulee huoli, että osaathan sinä kumminkin pitää puolesi vaikka sulla on ihana vanhan ajan tapa ja näkemys kustannuksista? Niin sitä vaan, että tuhmat ja rontit naiset oppivat hyödyntämään tuota, että mies maksaa?
Juurikin norminaiselle ne teot riittää, ne arkipäivän avut ja teot. Ei tarvii miljardien koruja kantaa (kaikki eivät koruista välitäkään), mutta se apu...
Autonrenkaat, lumikuormat, kattonaulan nakutus, mun mielestä mies vois hoitaa ne taloudellisten asioiden kilpailuttamisetkin ja sopimukset...
Siinä on naiselle lahjaa :) noh pussata voi joskus (naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, mutta tuossa tulee huoli, että osaathan sinä kumminkin pitää puolesi vaikka sulla on ihana vanhan ajan tapa ja näkemys kustannuksista? Niin sitä vaan, että tuhmat ja rontit naiset oppivat hyödyntämään tuota, että mies maksaa?
Juurikin norminaiselle ne teot riittää, ne arkipäivän avut ja teot. Ei tarvii miljardien koruja kantaa (kaikki eivät koruista välitäkään), mutta se apu...
Autonrenkaat, lumikuormat, kattonaulan nakutus, mun mielestä mies vois hoitaa ne taloudellisten asioiden kilpailuttamisetkin ja sopimukset...
Siinä on naiselle lahjaa :) noh pussata voi joskus (naurua)Kyllä minä puoleni pidän, ensitreffit on ensitreffit ja jatko sitten erikseen. Siihen sitten liittyy niin moni muuttuja kuten työtilanne, asutaanko yhdessä, harrastusten kustannukset yms että se menee sitten omaan lokerikkoon.
Ei ole tuhmia ja rontteja naisia, ne on vain naisia jotka eivät kauan jaksa minun tasaista, harmaata ja arkista draamavapaata elämää vaan tajuavat aika pian että lasku tällaisesta elämästä kanssani nousee liian korkeaksi.
Sinä kyllä vaikutat sellaiselta että paljon tekisit yhdessä,M184 kirjoitti:
Kyllä minä puoleni pidän, ensitreffit on ensitreffit ja jatko sitten erikseen. Siihen sitten liittyy niin moni muuttuja kuten työtilanne, asutaanko yhdessä, harrastusten kustannukset yms että se menee sitten omaan lokerikkoon.
Ei ole tuhmia ja rontteja naisia, ne on vain naisia jotka eivät kauan jaksa minun tasaista, harmaata ja arkista draamavapaata elämää vaan tajuavat aika pian että lasku tällaisesta elämästä kanssani nousee liian korkeaksi.
Sinä kyllä vaikutat sellaiselta että paljon tekisit yhdessä,No hyvä, minä jo huolestuin...
Noin muuten arki kyllä normalisoi systeemit. Minä kannatan tasapuolisuutta. Tasapuolisuus saa luvan pohjautua maalaisjärkeen ja tolkkuun.
Draamavapaa elämä on hyvää, rakettien roisketta maanantaista pyhälle ei jaksa kukkaan (vaikka tokikin sitä joskus on :), onni saattaa asua pyykkinaruilla ja maton hapsuissa pölypalloina, joita rikkaharjalla rapsutettaan.
Ihmistä ei ole luotu elämään yksin. Siksi töitäkin tehdään kaksin, nih.
Noh, sen vaan sanon..
- AsianVierestä
Laitoin tarkoituksenmukaisesti tuo "lahjomisen" otsikkoon. Piti tehdä tieteellinen tutkimus uskomukseen jossa suomalainen nainen ei ole yhtä lahjoista pitävä mitä etelän naiset. Kulttuuri eroaa paljon. Eli tosiaan kaikki palstan naiset tyrmäävät lahjan vastaanottamisen jos siinä olisi joku tarkoitusperä mutta ehkä hyväksyisi viattoman huomionosoituksen joka ei velvoittaisi naista mihinkään käyttäytymiseen tai palveluun.
Onhan meidän tytöt viisaita:)
Mut joo, nainen soitti ostaneensa minulle farkut. En tiedä uskaltaisiko ottaa vastaan, vielä munaa yrittää tuolleen saada...- yks.lyyli
saada... tai on syyhypulveria niihin ripotellut! XD))
Aijai, piähän nyt munistas kiinni kaksin käsin..muuten nainen viepi ne siinä kohtaa, kun ojennat käsiäsi ottaaksesi housut vastaan häneltä.😆
- AsianVierestä
yks.lyyli kirjoitti:
saada... tai on syyhypulveria niihin ripotellut! XD))
Saatua sen syyhykin:)
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Aijai, piähän nyt munistas kiinni kaksin käsin..muuten nainen viepi ne siinä kohtaa, kun ojennat käsiäsi ottaaksesi housut vastaan häneltä.😆
Aattelin sivuttain seistä, niin kuin tappelun aikana kuuluu seistä ettei kukaan potkaise suoraan kulkusille. En minä täysin tyhmä ole, ihan vaan vähän.
AsianVierestä kirjoitti:
Aattelin sivuttain seistä, niin kuin tappelun aikana kuuluu seistä ettei kukaan potkaise suoraan kulkusille. En minä täysin tyhmä ole, ihan vaan vähän.
Katohan ryökälettä, on miettinyt kuvion valmiiksi..hehe..😄
Ehkäpä nainen harhauttaa sinut, juuri kun luulet että huh...selvisinpäs..🤣
- Bemunainen
Ostin luxusmatkan, kylpyläloman, risteilyjä
Kiitokseksi mies petti, yllätin, epäilin näin olevan- ne.naisten.vastineet
mazy kirjoitti:
Semmosia lurjuksia miehet aina on. Lypsää minkä irti saa, pettää ja jää vielä kiinni siitä...
Pelimiehet ovat.
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Joo toi oli olevinaan hauska..🤣
mazy, mieti jos sattus omalle kohdalle. Vetäisitkö kaulimella, kumikengällä vai olisitko tyylikäs ettei ilme värähtäisi kun hoitaisit itsesi ulos tilanteesta? Ne voittaa aina jotka ovat viilipyttyjä!
AsianVierestä kirjoitti:
mazy, mieti jos sattus omalle kohdalle. Vetäisitkö kaulimella, kumikengällä vai olisitko tyylikäs ettei ilme värähtäisi kun hoitaisit itsesi ulos tilanteesta? Ne voittaa aina jotka ovat viilipyttyjä!
Noh oon nähnytkin, en nyt housut kintuissa mutta löhmimässä toisen kanssa ja kirjaimellisesti juuri noin..hyötyi taloudellisesti minusta ja mun naivista hyväntahtoisuudestani. Sitten mun silmieni alla samassa autossa, samalla takapenkillä mun kanssa istuessaan, kähmi mun vieressä istuvan naisen kanssa. Pokkana. Kun pysähdyttiin huoltsikalla, huomautin asiasta ja mies sanoi, että ei kuulu sulle.
Jos et ole hiljaa saat kävellä kotiin jne. muuta mukavaa. Sama peli jatkui, mä olin järkyttynyt, loukkaantunut ja itkin hiljaa sisäänpäin. Jäin kyydistä kotikylällä ja he jatkoi matkaa...se tyttönen oli sitten ollut yötä toisen miehen kanssa...ja ehkä myös silloisen poikakaverini kanssa.
Toinen tapaus taas rupesi nuoleskelemaan ravintolassa toista naista, mun nenäni eessä. Minä mottasin sitä naista, kun mutkutti mulle vastaan kun käskin ettiä oman miehen..niin sain porttikiellon. Että en ole ollut hillitty viilipytty..☹️- mitenlöit
mazy kirjoitti:
Noh oon nähnytkin, en nyt housut kintuissa mutta löhmimässä toisen kanssa ja kirjaimellisesti juuri noin..hyötyi taloudellisesti minusta ja mun naivista hyväntahtoisuudestani. Sitten mun silmieni alla samassa autossa, samalla takapenkillä mun kanssa istuessaan, kähmi mun vieressä istuvan naisen kanssa. Pokkana. Kun pysähdyttiin huoltsikalla, huomautin asiasta ja mies sanoi, että ei kuulu sulle.
Jos et ole hiljaa saat kävellä kotiin jne. muuta mukavaa. Sama peli jatkui, mä olin järkyttynyt, loukkaantunut ja itkin hiljaa sisäänpäin. Jäin kyydistä kotikylällä ja he jatkoi matkaa...se tyttönen oli sitten ollut yötä toisen miehen kanssa...ja ehkä myös silloisen poikakaverini kanssa.
Toinen tapaus taas rupesi nuoleskelemaan ravintolassa toista naista, mun nenäni eessä. Minä mottasin sitä naista, kun mutkutti mulle vastaan kun käskin ettiä oman miehen..niin sain porttikiellon. Että en ole ollut hillitty viilipytty..☹️"Minä mottasin sitä naista"
Löitkö nyrkillä naamaan vai miten? - vjgv
mazy kirjoitti:
Toinen tapaus taas rupesi nuoleskelemaan ravintolassa toista naista, mun nenäni eessä. Minä mottasin sitä naista, kun mutkutti mulle vastaan kun käskin ettiä oman miehen..niin sain porttikiellon. Että en ole ollut hillitty viilipytty..☹️Sitä poikaystävääs sun olis motata kuulunu. Hän se suurempi syyllinen oli.
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Toinen tapaus taas rupesi nuoleskelemaan ravintolassa toista naista, mun nenäni eessä. Minä mottasin sitä naista, kun mutkutti mulle vastaan kun käskin ettiä oman miehen..niin sain porttikiellon. Että en ole ollut hillitty viilipytty..☹️Miksi mottasit sitä naista? Olisit käyttäny tilaisuuden hyväksi ja ruvennu myymään sitä miestä vaikka 10 euroa kerta:)
- AsianVierestä
vjgv kirjoitti:
Sitä poikaystävääs sun olis motata kuulunu. Hän se suurempi syyllinen oli.
Voin vastata mazyn puolesta, se on se sokea rakkaus...
mitenlöit kirjoitti:
"Minä mottasin sitä naista"
Löitkö nyrkillä naamaan vai miten?Rinnuksiin, samalla työnsin sen kumoon tuoleineen lattialle. Padastansa irtosi nappeja, kun ryöhäsin päälle lyömään...mutta en ehtinyt kun poke oli jo nostamassa mua ilmaan..😬
Se oli sitä aikaa, kun olin vielä mustasukkainen, pahasti.- tiedetään
AsianVierestä kirjoitti:
Pelimiehet ja niiden naiset.
vjgv kirjoitti:
Sitä poikaystävääs sun olis motata kuulunu. Hän se suurempi syyllinen oli.
Mottasinkin, mutta vasta kun oltiin kotiin päin kävelemässä. Tai minä menin edellä vimmatusti kiukusta kihisten ja hän lähti mun perään...tai laitettiin lähtemään.
Hän urputti mun kantapäilläni kävellen, siitä episodista ja nolaamisestaan yms. Se ärsytti vaan lisää ja käännyin vauhdilla ympäri ja pomppasn ylöspäin samalla oikea koukku päin näköön...
Hän meni selälleen katuun ja minänhajareisin istumaan päälle ja löin lisää...kylä pysähtyi hetkeksi ihmettelemään. Mikä ihme, etten joutunut putkaan...
Hakkasin häntä ja hänen takaraivoa katuun, että ei sekään tervettä ole...mulla on se pimeä mörkö sisälläni mitä ei pidä suututtaa.
Onneksi mä nykyäön hallitsen sitä paremmin, mutta toki uhattuna en enää ehkä pysty pitelemään...😬- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Rinnuksiin, samalla työnsin sen kumoon tuoleineen lattialle. Padastansa irtosi nappeja, kun ryöhäsin päälle lyömään...mutta en ehtinyt kun poke oli jo nostamassa mua ilmaan..😬
Se oli sitä aikaa, kun olin vielä mustasukkainen, pahasti.Tunteet on ihania, ei kannata katua.
AsianVierestä kirjoitti:
Se on sitä ja mustasukkaisuutta...siksi mä aiemmin sanoin, että on parikymppisenä pitänyt miettiä asioita ja elämää. Mihin suuntaan mä haluan sitä lähteä viemään...
Näin on hyvä. 😃- pelottavaa
mazy kirjoitti:
Mottasinkin, mutta vasta kun oltiin kotiin päin kävelemässä. Tai minä menin edellä vimmatusti kiukusta kihisten ja hän lähti mun perään...tai laitettiin lähtemään.
Hän urputti mun kantapäilläni kävellen, siitä episodista ja nolaamisestaan yms. Se ärsytti vaan lisää ja käännyin vauhdilla ympäri ja pomppasn ylöspäin samalla oikea koukku päin näköön...
Hän meni selälleen katuun ja minänhajareisin istumaan päälle ja löin lisää...kylä pysähtyi hetkeksi ihmettelemään. Mikä ihme, etten joutunut putkaan...
Hakkasin häntä ja hänen takaraivoa katuun, että ei sekään tervettä ole...mulla on se pimeä mörkö sisälläni mitä ei pidä suututtaa.
Onneksi mä nykyäön hallitsen sitä paremmin, mutta toki uhattuna en enää ehkä pysty pitelemään...😬"Hakkasin häntä ja hänen takaraivoa katuun, että ei sekään tervettä ole...mulla on se pimeä mörkö sisälläni mitä ei pidä suututtaa."
Ohhoh :o Tuo on jo aika rajua... pelottavaa kirjoitti:
"Hakkasin häntä ja hänen takaraivoa katuun, että ei sekään tervettä ole...mulla on se pimeä mörkö sisälläni mitä ei pidä suututtaa."
Ohhoh :o Tuo on jo aika rajua...Nii, pimeetä se on. Tiedän miten hirveän raivon valtaan voin joutua ja miten pahaksi voin muuttua, jos on pakko. Tai koen, että olen ajettu nurkkaan...tiedän ja tunnistan sen mikä pahuus ja vimma sieltä voi tulla esiin...
Mielummin pidän sen hiljaa ja tyynenä.☺️
Itsehillintää voi opetella.AsianVierestä kirjoitti:
Tunteet on ihania, ei kannata katua.
Noo mielummin rauhaisasti, kun sotien. Ne sodat kun tahtoo olla kaikille tuhoisia...
AsianVierestä kirjoitti:
Miksi mottasit sitä naista? Olisit käyttäny tilaisuuden hyväksi ja ruvennu myymään sitä miestä vaikka 10 euroa kerta:)
Noh ei alkolistista maanikosta paljon olis rahaa saanut. Ihan turhasta mä silloin riehuin, kun ois älynnyt sen sillon jo eikä vasta jälkeenpäin.
Se mies on jo kuollut ja maannut mullissa useamman vuoden. Joi ja pureskeli pillereitä ikänsä. Päihteet vei terveyden ja sisuskalut...- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Noh ei alkolistista maanikosta paljon olis rahaa saanut. Ihan turhasta mä silloin riehuin, kun ois älynnyt sen sillon jo eikä vasta jälkeenpäin.
Se mies on jo kuollut ja maannut mullissa useamman vuoden. Joi ja pureskeli pillereitä ikänsä. Päihteet vei terveyden ja sisuskalut...Toi on harmi. Surettaa katsoa miehiä jotka narkkaa. Joutuvat linnaan ja kasvavat siellä miehen mittoihin. Tulevat siviiliin ja sitten ovat hyvässä kunnossa, yes, hyvä pojat. Mutta, se hyvä kunto kestää 3 viikkoa ja sitten alkaa nahkatakki roikkumaan. Vedetään muuta mitä leukaa ja sen kyllä huomaa.
Heikkoja olemme me ihmiset. AsianVierestä kirjoitti:
Toi on harmi. Surettaa katsoa miehiä jotka narkkaa. Joutuvat linnaan ja kasvavat siellä miehen mittoihin. Tulevat siviiliin ja sitten ovat hyvässä kunnossa, yes, hyvä pojat. Mutta, se hyvä kunto kestää 3 viikkoa ja sitten alkaa nahkatakki roikkumaan. Vedetään muuta mitä leukaa ja sen kyllä huomaa.
Heikkoja olemme me ihmiset.Juu,se on toisilla tuo rillumarei geeni vissiin olemassa. Hänen isoisä joi talon ja maita, pojasta tuli raitis absolutisti ( yllätys), mutta hänen pojastaan tuli rappio alkoholisti.
Maanisdepressiivinen vielä...väkivalta oli se viiminen niitti. Koitti kuristaa mut puhelimen johdolla...sain kädet väliin ja voimieni takaa pistin vastaan ja äkkiä ovesta ulos, kun pääsin otteesta. Enkä sen jälkeen takas mennyt enkä tekemisissä ollut...- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Juu,se on toisilla tuo rillumarei geeni vissiin olemassa. Hänen isoisä joi talon ja maita, pojasta tuli raitis absolutisti ( yllätys), mutta hänen pojastaan tuli rappio alkoholisti.
Maanisdepressiivinen vielä...väkivalta oli se viiminen niitti. Koitti kuristaa mut puhelimen johdolla...sain kädet väliin ja voimieni takaa pistin vastaan ja äkkiä ovesta ulos, kun pääsin otteesta. Enkä sen jälkeen takas mennyt enkä tekemisissä ollut...Ai saakeli, sitten sinä olet nainen joka tykkää rajummista otteista jo menneisyytensä takia?
Jos analysoit itseäsi niin nuo tapahtumat ovat vaikuttaneet ihmisten välisiin luottamustiloihin, siihen miten voit alistua rakkaudelle, miten haluat jopa seksiä?
Joskus tuntuu kun esimerkiksi kuunteli sinun laittaman biisin(se suomalainen) että olisipa ihana tuntea yhtä viattomasti mitä 16 vuotiaana. Kokemukset kun tuovat mukanaan aika varauksellista käyttäytymistä ja hippusen kyynisyyttä. AsianVierestä kirjoitti:
Ai saakeli, sitten sinä olet nainen joka tykkää rajummista otteista jo menneisyytensä takia?
Jos analysoit itseäsi niin nuo tapahtumat ovat vaikuttaneet ihmisten välisiin luottamustiloihin, siihen miten voit alistua rakkaudelle, miten haluat jopa seksiä?
Joskus tuntuu kun esimerkiksi kuunteli sinun laittaman biisin(se suomalainen) että olisipa ihana tuntea yhtä viattomasti mitä 16 vuotiaana. Kokemukset kun tuovat mukanaan aika varauksellista käyttäytymistä ja hippusen kyynisyyttä.Hah, itseasiassa en tykkää rajummista otteista, ne herättää mussa sen "pedon" joka ärsyyntyy. Joku takamukselle läpsiminenkin, nään punasta hyvin äkkiä..
Hmm, en mä tiedä en ole kovinkaan seksilähtöinen, ollut koskaan. Seksi on hyvää, kun on luottamusta ja turvallinen olo. Toki se "peto" siellä joskus tulee esiin intohimona toista kohtaan...kirjaimellisesti ehkä jopa käy päälle. Mies joskus sanoo, että ihan hullu...mahdoton. Mutta hyvin harva mun kanssani olleista on sitä puolta mussa edes nähnyt.
Tokihan muistijälkiä jää. Siksikin mä etsin ympärilleni hyviä, kilttejä ihmisiä, koska mun on hyvä ja rauhallista niiden kanssa. Stressitasot nousee herkästi, vaikka pinnalta ei nää.
Kyllä, kokemukset tuo kyynisyyttä. Mutta yhdestä asiasta oon iloinen, nimittäin siitä että en koskaan ole lakannut uskomasta hyviin ihmisiin ja rakkauteen. En edes näiden plus muiden kertomattomien kokemusteni jälkeen.
Mitä pahempaa elämä meinaa olla, sitä enemmän mä haluan nähdä rakkautta ja kokea sen muiden ilmeistä, eleistä, puheista jne. Mun voimanlähteeni...vilpitön rakkaus ja rakastaminen. 😃- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Hah, itseasiassa en tykkää rajummista otteista, ne herättää mussa sen "pedon" joka ärsyyntyy. Joku takamukselle läpsiminenkin, nään punasta hyvin äkkiä..
Hmm, en mä tiedä en ole kovinkaan seksilähtöinen, ollut koskaan. Seksi on hyvää, kun on luottamusta ja turvallinen olo. Toki se "peto" siellä joskus tulee esiin intohimona toista kohtaan...kirjaimellisesti ehkä jopa käy päälle. Mies joskus sanoo, että ihan hullu...mahdoton. Mutta hyvin harva mun kanssani olleista on sitä puolta mussa edes nähnyt.
Tokihan muistijälkiä jää. Siksikin mä etsin ympärilleni hyviä, kilttejä ihmisiä, koska mun on hyvä ja rauhallista niiden kanssa. Stressitasot nousee herkästi, vaikka pinnalta ei nää.
Kyllä, kokemukset tuo kyynisyyttä. Mutta yhdestä asiasta oon iloinen, nimittäin siitä että en koskaan ole lakannut uskomasta hyviin ihmisiin ja rakkauteen. En edes näiden plus muiden kertomattomien kokemusteni jälkeen.
Mitä pahempaa elämä meinaa olla, sitä enemmän mä haluan nähdä rakkautta ja kokea sen muiden ilmeistä, eleistä, puheista jne. Mun voimanlähteeni...vilpitön rakkaus ja rakastaminen. 😃Hmm...ja tärkeintähän aina on se että(kun on jo älyllisesti kaiken yläpuolella) voi miettiä kuka ja miten tarvitsee juuri sinun panosta omassa elämässään. Mehän olemme nyt aika vahvoja ja voimme helpottaa monen heikomman elämää.
No joo, kyllä minäkin nautin eniten kun saa sen rakkaansa viereensä nukkumaan, hetki rauhaisaa läheisyyttä, vieläpä ilman seksiä. Ihmetyttää nämä palstankin keskustelut seksistä, sehän on lopputulos monesta eri tunnetasosta. - olisi.kaikki.hyvin
mazy kirjoitti:
Hah, itseasiassa en tykkää rajummista otteista, ne herättää mussa sen "pedon" joka ärsyyntyy. Joku takamukselle läpsiminenkin, nään punasta hyvin äkkiä..
Mitä pahempaa elämä meinaa olla, sitä enemmän mä haluan nähdä rakkautta ja kokea sen muiden ilmeistä, eleistä, puheista jne. Mun voimanlähteeni...vilpitön rakkaus ja rakastaminen. 😃kurjaa kun olet joutunut kokemaan moista ja saanut huonot kumppanit mutta tunsitko heitä entuudestaan vai olivatko vento vieraita ennen kun tapasit heidät niin olis ollut hienoa jos olisit heti löytänyt kunon miehen niin en ole koskaan kuullut että oman naisen vieressä lääppii toista naista niin mistä tollaisia miehiä on löytynytkin niin toivottavasti nyt sinulla on kunnon mies ja aito rakkaus molemmin puolin ja jossa voit luottaa 100%sesti ja että miehesi kunnioittaa ja arvostaa sinua
AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...ja tärkeintähän aina on se että(kun on jo älyllisesti kaiken yläpuolella) voi miettiä kuka ja miten tarvitsee juuri sinun panosta omassa elämässään. Mehän olemme nyt aika vahvoja ja voimme helpottaa monen heikomman elämää.
No joo, kyllä minäkin nautin eniten kun saa sen rakkaansa viereensä nukkumaan, hetki rauhaisaa läheisyyttä, vieläpä ilman seksiä. Ihmetyttää nämä palstankin keskustelut seksistä, sehän on lopputulos monesta eri tunnetasosta.Juu, se miten sitten helpottaa kenenkin elämää on oma haasteensa.
Ehkä se on siitä puhe mistä puute? Räikee yleistys. :)
Se rauhaisa elo ja olo on parasta, rakkaat ihmiset ja sisäinen rauhan tunne.olisi.kaikki.hyvin kirjoitti:
kurjaa kun olet joutunut kokemaan moista ja saanut huonot kumppanit mutta tunsitko heitä entuudestaan vai olivatko vento vieraita ennen kun tapasit heidät niin olis ollut hienoa jos olisit heti löytänyt kunon miehen niin en ole koskaan kuullut että oman naisen vieressä lääppii toista naista niin mistä tollaisia miehiä on löytynytkin niin toivottavasti nyt sinulla on kunnon mies ja aito rakkaus molemmin puolin ja jossa voit luottaa 100%sesti ja että miehesi kunnioittaa ja arvostaa sinua
No itse olen seurani valinnut ja oppirahat maksanut. :)
Kantapääoppia ja hövelistä hyväuskoisuudesta aina saa maksaa kalliisti. En ole tuntenut, kuin yhden miehistä entuudestaan, jonka kanssa olen seurutellut. Ja sitäkään en näköjään luuloistani huolimatta tuntenut. Oli kaikkea muuta, kuin luulin. Huijari, petturi, peluri, röyhkeä, törkeä, kovakourainen...mitähän vielä sanoisi. Huonoin mahdollinen miestyyppi. :D
No onneksi kaikki miehet ei ole sellaisia. On niitä oikeasti hyviäkin miehiä. Tuo nykyinenkin, ei mikään romantikko ( toivomisen varaa heh) mutta kunnollinen ja vielä ainakin ollut luotettava. :)- kamalia.suhteita
mazy kirjoitti:
No itse olen seurani valinnut ja oppirahat maksanut. :)
Kantapääoppia ja hövelistä hyväuskoisuudesta aina saa maksaa kalliisti. En ole tuntenut, kuin yhden miehistä entuudestaan, jonka kanssa olen seurutellut. Ja sitäkään en näköjään luuloistani huolimatta tuntenut. Oli kaikkea muuta, kuin luulin. Huijari, petturi, peluri, röyhkeä, törkeä, kovakourainen...mitähän vielä sanoisi. Huonoin mahdollinen miestyyppi. :D
No onneksi kaikki miehet ei ole sellaisia. On niitä oikeasti hyviäkin miehiä. Tuo nykyinenkin, ei mikään romantikko ( toivomisen varaa heh) mutta kunnollinen ja vielä ainakin ollut luotettava. :)ja kun kerroit sen baari jutun niin se on ollut mieheltä aika raaka teko niin olen sanaton mutta onneksi nyt sinulla on hyvä mies niin ei romantikko tarvi olla mutta vaikka kertoo omalla tyylillään että rakastaa sinua niin ei pettäminen käy edes mielessä niin oikeasti kun rakastaa ja arvostaa ja kunnioitaa niin kyllä sinä sen sydämmessäsi tiedät onko hyvä rakastava mies niin tosi hieno juttu että sinulla hyvä ja rakastava mies ja koti ja perhe asiat kunnossa niin en osaa paremmin ilmaista mutta hyvää tarkoitan
kamalia.suhteita kirjoitti:
ja kun kerroit sen baari jutun niin se on ollut mieheltä aika raaka teko niin olen sanaton mutta onneksi nyt sinulla on hyvä mies niin ei romantikko tarvi olla mutta vaikka kertoo omalla tyylillään että rakastaa sinua niin ei pettäminen käy edes mielessä niin oikeasti kun rakastaa ja arvostaa ja kunnioitaa niin kyllä sinä sen sydämmessäsi tiedät onko hyvä rakastava mies niin tosi hieno juttu että sinulla hyvä ja rakastava mies ja koti ja perhe asiat kunnossa niin en osaa paremmin ilmaista mutta hyvää tarkoitan
Minusta minä itse taas vedin överiksi sen baari jutun. Päälle käymisen ja lyömisen. Oisin voinut vaan häipyä riehumatta. Mutta olin mustasukkainen ja loukattu, eikä mun järki humalassa pelannut senkään vertaa mitä selvinpäin.
Tottakai se satutti, että omassa pöydässä jonkun muun naisen kanssa alkaa pussailemaan. Hän oli semmoinen hippi, että kaikkia saa rakastaa. Mä en.
Vääränlaisen miehen vaan valkkasin, ei siinä muuta. Erilaiset arvot tyystin ja elämänodotukset. Virhe.
Virheitä on tehty ja niistä jotakin opittu. Elämä jatkuu. :)
Nyt nukkumaan, täytyy herätä yöllä tekemään tehtävä loppuun. Ei jostakin syystä tänään saanut enempää irti itsestään. Mutta hyvään alkuun pääsin. Varmaan vastaan vaan liian laajasti, ehkä pari sanaa riittäisi tehtäväänkin. :)
Hyvää yötä.- hyviä.öitä
mazy kirjoitti:
Minusta minä itse taas vedin överiksi sen baari jutun. Päälle käymisen ja lyömisen. Oisin voinut vaan häipyä riehumatta. Mutta olin mustasukkainen ja loukattu, eikä mun järki humalassa pelannut senkään vertaa mitä selvinpäin.
Tottakai se satutti, että omassa pöydässä jonkun muun naisen kanssa alkaa pussailemaan. Hän oli semmoinen hippi, että kaikkia saa rakastaa. Mä en.
Vääränlaisen miehen vaan valkkasin, ei siinä muuta. Erilaiset arvot tyystin ja elämänodotukset. Virhe.
Virheitä on tehty ja niistä jotakin opittu. Elämä jatkuu. :)
Nyt nukkumaan, täytyy herätä yöllä tekemään tehtävä loppuun. Ei jostakin syystä tänään saanut enempää irti itsestään. Mutta hyvään alkuun pääsin. Varmaan vastaan vaan liian laajasti, ehkä pari sanaa riittäisi tehtäväänkin. :)
Hyvää yötä.niin se oli raaka ja anteeksi antamaton teko ja loukkaavaa sinua kohtaan niin ei se sinun vikasi ollut vaan mies ja se nainen oli törkeitä niin nainen tiesi että olet miehen no älä sellaista enään mieti ja sinä olit oikeassa niin vit.umaista kun vit.u ihmisiä on olemassa niin nyt meet miehesi viekkuun ja pussaat sitä ja vaikka halitkin ja hyvää yötä ja kauniita unia moikka
hyviä.öitä kirjoitti:
niin se oli raaka ja anteeksi antamaton teko ja loukkaavaa sinua kohtaan niin ei se sinun vikasi ollut vaan mies ja se nainen oli törkeitä niin nainen tiesi että olet miehen no älä sellaista enään mieti ja sinä olit oikeassa niin vit.umaista kun vit.u ihmisiä on olemassa niin nyt meet miehesi viekkuun ja pussaat sitä ja vaikka halitkin ja hyvää yötä ja kauniita unia moikka
No väkivalta ei ole järkevän ihmisen ensimmäinen keino. Joten parempi, kun kestää vastoinkäymisiä ilman pieksämistäkin. :)
Aina kannattaa valita seuransa niin, ettei tartte tapella...siitä lähdetään niin hyvinvointi on paremmin taattu!
- AsianVierestä
Mazy, pahoittelut mieskunnan puolesta siitä miten surkeita miehiä me olemme, tai ainakin nuo ovat olleet. Siis samassa autossa tai kotikylällä, ne ovat olleet idiootteja. Olisivat tehneet kuten miehet, kolme kierrossa yhtä aikaa eikä koskaan jääty kiinni!
Älä lyö, oli huono vitsi:)Eihän se muitten vika ole, kun niiden jotka noin tekee. Heh, en lyö. En ole herkkä enää lyömään. Elämä on kasvattanut ja hiljaiset hetket itseni kanssa.😃
- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Eihän se muitten vika ole, kun niiden jotka noin tekee. Heh, en lyö. En ole herkkä enää lyömään. Elämä on kasvattanut ja hiljaiset hetket itseni kanssa.😃
Hmm...tuosta lyömisestä. Tuli mieleen yksi hullu tapahtuma. Mies ei saa lyödä naista, eikö vaan?
No olen tehnyt sen kerran, enkä edes tunne pahoinvointia siitä tapahtumasta. Olin kaverin kanssa s-ryhmän terassilla kun joku nainen tuli meidän pöytään terassille, vähän aikaa huidottuaan ja vittuiltuaan veti kaveriani nyrkillä naamaan. Kaveri sanoi siihen että kannattaisi nyt lopettaa, ethän edes tunne meitä. No, nainen jaksoi jauhaa jotain ja taas veti kaveria naamaan jolloin jouduin kommentoimaan ensimmäistä kertaa. Nainen ei ilahtunut vaan vihaisena perusteli miten väkivalta oli hänen mielestään oikeutettua. Yritin neuvotella että lähtisi pois riehumasta meidän pöydän luota mutta ei, hän vetääkin minua suoraan nasuun. No, ei moni tee sitä jos ei ole ihan hullu, ei normaalit hullua lyö. Nousin pöydästä koska tiedostin mitä voisi tapahtua, menin ulos hengähtämään mutta huomasin savukkeeni jääneen pöydälle. Menin hakemaan niitä ja se saman nainen vittuili menomatkan olevassa pöydässä. Kävin hakemassa savukkeeni ja olin menossa hänen pöydän ohi kun hän solvi sanoin.Silloin vain jokin pimeni. Menin hänen luokseen, kumarruin, pyysin anteeksi ja vetäsin avokkaalla poskelle. No, tietysti väärin kun omaa tällaisen lähes 50 cm haban eikä pysty aina kontrolloimaan voimiaan. Häpeän tuota mutta se oli kyllä ihan oikein sille naiselle. Iskun voimasta se lähti kuin leppä keihäs pöydän alle, varmaan meni taju mut toivottavasti olisi lähtenyt henkikin:)
En jäänyt katsomaan. - AsianVierestä
AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...tuosta lyömisestä. Tuli mieleen yksi hullu tapahtuma. Mies ei saa lyödä naista, eikö vaan?
No olen tehnyt sen kerran, enkä edes tunne pahoinvointia siitä tapahtumasta. Olin kaverin kanssa s-ryhmän terassilla kun joku nainen tuli meidän pöytään terassille, vähän aikaa huidottuaan ja vittuiltuaan veti kaveriani nyrkillä naamaan. Kaveri sanoi siihen että kannattaisi nyt lopettaa, ethän edes tunne meitä. No, nainen jaksoi jauhaa jotain ja taas veti kaveria naamaan jolloin jouduin kommentoimaan ensimmäistä kertaa. Nainen ei ilahtunut vaan vihaisena perusteli miten väkivalta oli hänen mielestään oikeutettua. Yritin neuvotella että lähtisi pois riehumasta meidän pöydän luota mutta ei, hän vetääkin minua suoraan nasuun. No, ei moni tee sitä jos ei ole ihan hullu, ei normaalit hullua lyö. Nousin pöydästä koska tiedostin mitä voisi tapahtua, menin ulos hengähtämään mutta huomasin savukkeeni jääneen pöydälle. Menin hakemaan niitä ja se saman nainen vittuili menomatkan olevassa pöydässä. Kävin hakemassa savukkeeni ja olin menossa hänen pöydän ohi kun hän solvi sanoin.Silloin vain jokin pimeni. Menin hänen luokseen, kumarruin, pyysin anteeksi ja vetäsin avokkaalla poskelle. No, tietysti väärin kun omaa tällaisen lähes 50 cm haban eikä pysty aina kontrolloimaan voimiaan. Häpeän tuota mutta se oli kyllä ihan oikein sille naiselle. Iskun voimasta se lähti kuin leppä keihäs pöydän alle, varmaan meni taju mut toivottavasti olisi lähtenyt henkikin:)
En jäänyt katsomaan.Mut mullahan oli myös harrastuksena silmien kaivaminen päästä...
AsianVierestä kirjoitti:
En jäänyt katsomaan.Ai miksei naista saa lyödä? Ei nyt huvikseen tietenkään, ketään saa lyödä. Mutta mä en kyllä tee rajaa mies tai nainen, jos tekee aloitteen lyömiseen tai väkivaltaan onnitse avannut tilin ja saldoa alkaa sataa...
Perustuu siihin, että kohtele toista kuten toivot itseäsi kihdeltavan, jos lyöt olet sitten valmis varmaan ottamaan takaskinpäin..koskemattomuuden kunnioitus koskee ja sitoo kaikkia. Hullut ei tietysti kykene välttämättä tajuamaan missä rajat menee, mutta ei nyt kenenkään nyrkkeily säkiksikään tarvi suostua.
Puolustautua nyt varmana saa. Toki riippuen miehen ja naisen koosta ja voimistakin pitää ottaa huomioon just mitä tekee. Iso ja tarvi isokaan olla vahva nyt jonkun pikkusen pistää nippuun ilman kummempaa mukiloimistakin.
Mutta ymmärrän, että tuossa tilanteessa voi pisahtaa käämi.AsianVierestä kirjoitti:
Mut mullahan oli myös harrastuksena silmien kaivaminen päästä...
Heh, niinpäs olikin. 😎
En pidä lainkaan lahjojen saamisesta kumppanilta, jos ne ovat yllätyslahjoja ja etenkin, jos kyseessä on vaatteet, korut tai sisustukseen liittyvät asiat. Mielestäni handlaan nämä itse ja ostan myös mielelläni ne omalla rahallani. Miehelläni ei ole lainkaan tajua, mistä vaatteesta, korusta tai edes huonekalusta voisin pitää, jos asiasta ei ole neuvoteltu pitkään.
Itse taas tykkään kyllä ostaa miehelleni ja lapsilleni vaatteita. Miehelle on helpointa, koska hän yleensä tykkää kaikesta mitä ostan. En tokikaan osta oman mieleni mukaan, vaan sen mukaan, minkälaisen maun tiedän hänellä olevan. Noin 80 % vaatteista, lähinnä paidoista taitaa olla minun ostamiani. Mies voi ostaa mulle esim. kirjan jonka pyydän, tai vaatteen, jonka ostan itse, ja jonka hinnan valehtelen halvemmaksi kuin onkaan :) Miehelläni on käsitys että naisten vaatteet maksavat noin yhden nollan verran vähemmän kuin, mitä oikeasti maksavat;) Tietysti valehtelen myös miehelleni ostamieni vaatteiden hinnan, jos hän niitä kysyy. Eivät ne minusta kalliita ole, mutta paljon kalliimpia, kuin hän itse ostaisi.
Muistan parhaan kaverini nuoruudenpoikaystävän, joka osti kaverilleni vielä suhteen vedellessä viimeisiään kauheasti lahjoja, jotka olivat kalliita ja todella epäsopivia. Tyyliin kultakello nuorelle naiselle, joka ei tykännyt kullasta eikä käyttänyt rannekelloa. Yksi syy erota olikin hänelle juuri lahjat. Ne osoittivat, että poikaystävä ei tuntenut kaveriani lainkaan :/ Ja niiden kalleus toi todella vaivaantuneen olon, kuin olisi jotain velkaa poikaystävälle, josta ei enää edes tykännyt. Itsellä tällaisia tapauksia ei onneksi ole ollutkaan. Seurustelukumppanit ovat olleet säästäväisiä ja järkeviä:)- AsianVierestä
Ihan järkevä kommentti sinulta.
Voisitko järkevänä naisena analysoida mihin ne ihmiset säästävät joilla ei ole lapsia. Elämässä kokee elämyksiä todella nopeasti jos haluaa kokea. Esimerkiksi matkustaminen menettää merkitystään kun on nähnyt jo paljon. Ihmiselämän kokemusalueiden rajat tulevat vastaan kohtalaisen nopeasti ja kaikki alkaa olemaan saman vanhan toistamista. Jos nyt järkevästi ajatellaan niin mikäs järki olisi elää samaa toistaen ilman elämän ja geeniensä jatkuvuutta?
Palloilisi maapallolla ilman mitään tarkoitusta huutaen miten haluaa pelastaa maapallon:) AsianVierestä kirjoitti:
Ihan järkevä kommentti sinulta.
Voisitko järkevänä naisena analysoida mihin ne ihmiset säästävät joilla ei ole lapsia. Elämässä kokee elämyksiä todella nopeasti jos haluaa kokea. Esimerkiksi matkustaminen menettää merkitystään kun on nähnyt jo paljon. Ihmiselämän kokemusalueiden rajat tulevat vastaan kohtalaisen nopeasti ja kaikki alkaa olemaan saman vanhan toistamista. Jos nyt järkevästi ajatellaan niin mikäs järki olisi elää samaa toistaen ilman elämän ja geeniensä jatkuvuutta?
Palloilisi maapallolla ilman mitään tarkoitusta huutaen miten haluaa pelastaa maapallon:)Olen just menossa nukkumaan, mutta vastaan lyhyesti, tuskin niin järkevästi;) Mieheni lähisuvussa on lapseton pariskunta, joka matkustaa todella paljon, on tehnyt sitä koko aikuisikänsä, ovat olleet yhdessä parikymppisestä. Nytkin ovat taas puoli vuotta kiertämässä maapalloa. Joten en usko, että lapsettomuus estää matkustelua, vaan pikemminkin lisää sitä. He, kuten mekin, tunnemme toki huonoa omaatuntoa lentoliikenteen saastuttamisesta ja meillä ainakin on suunnitelmissa alkaa enemmän matkustaa laivalla ja omalla tai vuokra-autolla. Sanotaan vielä että he ovat erittäin luontoihmisiä, matkustelevat luontokohteissa nimenomaan ja lintu- ja muita eläinbongauksia tehden :) Tekevät näitä retkiä varmaan eläkeikäisenäkin, taitavat jo odottaa eläkettään.
En siis osaa vastata ja nyt hiippailen nukkumaan, huomenna on kaikenlaista puuhaa, missä pitää olla pirteänä, hyvää yötä:)- AsianVierestä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Olen just menossa nukkumaan, mutta vastaan lyhyesti, tuskin niin järkevästi;) Mieheni lähisuvussa on lapseton pariskunta, joka matkustaa todella paljon, on tehnyt sitä koko aikuisikänsä, ovat olleet yhdessä parikymppisestä. Nytkin ovat taas puoli vuotta kiertämässä maapalloa. Joten en usko, että lapsettomuus estää matkustelua, vaan pikemminkin lisää sitä. He, kuten mekin, tunnemme toki huonoa omaatuntoa lentoliikenteen saastuttamisesta ja meillä ainakin on suunnitelmissa alkaa enemmän matkustaa laivalla ja omalla tai vuokra-autolla. Sanotaan vielä että he ovat erittäin luontoihmisiä, matkustelevat luontokohteissa nimenomaan ja lintu- ja muita eläinbongauksia tehden :) Tekevät näitä retkiä varmaan eläkeikäisenäkin, taitavat jo odottaa eläkettään.
En siis osaa vastata ja nyt hiippailen nukkumaan, huomenna on kaikenlaista puuhaa, missä pitää olla pirteänä, hyvää yötä:)Jep, tuota juuri tarkoitinkin. Lapsettomat matkustelevat mutta se menettää merkityksen jossain vaiheessa. Kun ajatellaan sitten mitähän hyötyä pariskunnasta oli toisten ihmisten kannalta...maapallon kannalta, on jopa todennäköistä että se hyöty onkin hyvin negatiivinen.
Nykyaika korostaa itsekkyyttä, kaksinaismoralismia ja lopputuloksena asiat ovat aika sekaisin. Itse olen esimerkiksi miettinyt miten palstalla paljon moraalista raivoa saanut ätmi onkin fiksu kaveri, aikansa legenda ja mallinukke mutta ei tämä palsta sitä vielä ymmärrä. AsianVierestä kirjoitti:
Jep, tuota juuri tarkoitinkin. Lapsettomat matkustelevat mutta se menettää merkityksen jossain vaiheessa. Kun ajatellaan sitten mitähän hyötyä pariskunnasta oli toisten ihmisten kannalta...maapallon kannalta, on jopa todennäköistä että se hyöty onkin hyvin negatiivinen.
Nykyaika korostaa itsekkyyttä, kaksinaismoralismia ja lopputuloksena asiat ovat aika sekaisin. Itse olen esimerkiksi miettinyt miten palstalla paljon moraalista raivoa saanut ätmi onkin fiksu kaveri, aikansa legenda ja mallinukke mutta ei tämä palsta sitä vielä ymmärrä.Joo, mutta en kyl usko, että tuntemani pariskunnan kohdalla menettää merkitystään, muuta kuin pakon edessä. Matkustelu heille on se, mihin rahansa laittavat, mihinkään muuhun ei ole kiinnostusta :)
Juu, lapseton sinkkumies/nainen on aikansa sankari oikeasti, jos ei matkustele lainkaan, elää omavaraisesti, eikä kuluta turhuuksiin, tuo on totta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347