"Nuorella miehellä on korkeat testosteronitasot"

Naisasialooser11

19

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis.nainen

No eikös nuo ole sinun mielestä niitä, räkänokkia, finninaamaisia pojanrimpuloita? Yritä jo päättää..

• Se vissiin meinasi aloituksensa sarkastisena.

• Naisasialooser11

Edellinen kirjoittaja on hieman yksinkertainen, ei hän ymmärrä sarkasmia. Hän on myös ruma nainen

• Naisia olen jäävi seksuaalisessa mielessä arvioimaan, mutta kyllä tuo Urho on vaan hemmetin komea mies! Ja Ukko-Pekka myös!

Muut eivät olleet niin mieleeni.

• Naisasialooser11

Myönnät siis, että jykevä leuka tekee miehestä komean?!! Nuohan ovat ainuita kenellä on jykevä leuka, muuten eivät ole muita komeampia

• Ätmelsson
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Myönnät siis, että jykevä leuka tekee miehestä komean?!! Nuohan ovat ainuita kenellä on jykevä leuka, muuten eivät ole muita komeampia

Tuossa aiemmassa ketjussa jo mainitsin, että leuka on miehen tärkein ulkonäköominaisuus. Täten en palstalutkan vastausta ollenkaan ihmetellyt

• Glmooria

Kumma, kun nuo pojanrimpulat ovat saaneet ikäisiään kaunottaria.. Menikö ketjun aloittajalla jauhot suuhun😂

• Naisasialooser11

Oletko idiootti? Olen sanonut sen jo monta kertaa ennenkin, että pojanrimpulalta vaaditaan erittäin korkea status ja paljon rahaa saadakseen ikäisensä kaunottaren.

Ja nuo pojat panevat parikymppisiä naisia vielä viisikymppisinä korkean statuksensa takia ja nuo nykyiset naiset jotka ovat silmänräpäyksen ajan nuoria ja kauniita ovat siinä vaiheessa olleet kurttuisia haaskoja jo vuosikymmeniä. Pojat tulevat vaihtamaan nuorempiin vielä monta kertaa ja sekös sinua vituttaa.

Naisen tason määrää nuoruus ja kauneus ja miehen tason raha ja status. YTM käyttää naista kun tämä kukkii kauneimmillaan sen lyhyttäkin lyhyttäkin lyhyemmän hetken ja sitten vaihtaa nuorempaan.

• Glmooria
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Oletko idiootti? Olen sanonut sen jo monta kertaa ennenkin, että pojanrimpulalta vaaditaan erittäin korkea status ja paljon rahaa saadakseen ikäisensä kaunottaren.

Ja nuo pojat panevat parikymppisiä naisia vielä viisikymppisinä korkean statuksensa takia ja nuo nykyiset naiset jotka ovat silmänräpäyksen ajan nuoria ja kauniita ovat siinä vaiheessa olleet kurttuisia haaskoja jo vuosikymmeniä. Pojat tulevat vaihtamaan nuorempiin vielä monta kertaa ja sekös sinua vituttaa.

Naisen tason määrää nuoruus ja kauneus ja miehen tason raha ja status. YTM käyttää naista kun tämä kukkii kauneimmillaan sen lyhyttäkin lyhyttäkin lyhyemmän hetken ja sitten vaihtaa nuorempaan.

Sinä, se idiootti olet ja pahimmasta päästä vielä. Miks, se minua vituttaa, jos nuorenpiin vaihtavat? Kun minun elämään ei vaikuta millään tavalla.. Voivat olla suhteessa loppuun asti ja SEKÖS SINUA VITUTTAA. Eipä tuo Selännekkään ole nuorenpaan vaihtanut, kun rakkautta riittää suhteessa, mutta joka ei ole ikinä saanut rakkautta osakseen niin ei voi ymmärtää rakkauden voimaa..

• tilannetta.seurannut
        Glmooria kirjoitti:

Sinä, se idiootti olet ja pahimmasta päästä vielä. Miks, se minua vituttaa, jos nuorenpiin vaihtavat? Kun minun elämään ei vaikuta millään tavalla.. Voivat olla suhteessa loppuun asti ja SEKÖS SINUA VITUTTAA. Eipä tuo Selännekkään ole nuorenpaan vaihtanut, kun rakkautta riittää suhteessa, mutta joka ei ole ikinä saanut rakkautta osakseen niin ei voi ymmärtää rakkauden voimaa..

Selänteen muija on tyypillinen kullankaivaja ja isäntä itse on käynyt vieraissa suhteen aikana.

• Yksinkertainenpappa

No, se nyt on tiedetty, mutta eipä ole ottanut, sitä 20v siipakseen..

• Lerpukkaa

Juurikin näin, mutta yksinkertaiset papparaiset, sitä tajuu:))

• Hitto kun vertaa tuota Kuparin "mysteerinaista" siihen amerikkalaismuijaan, jonka olit postannut tuonne toisaalle, on eroa kuin yöllä ja päivällä mysteerinnaisen eduksi.

• Testosteroniarvot ovat huipputasolla noin 23-vuotiaana.

• Eipinnallinen

Olet väärässä outsider1. Testosteroniarvot ovat huipputasolla 18-20 vuotiaana. Siinä iässä tuntuu että voi panna vaikka oksan reikää. Ikäni on lähempänä seitsemääkymppiä, joten tiedän mistä puhun.
        Voihan se ollakin, että outsider1 on ollut poikkeus säännöstä.

• Vauhdinhurmaa

Kun aloittaja aina jankuttaa tuosta teston vaikutuksesta, niin mitä sillä on väliä miten paljon sitä on? Enemmän merkitystä lienee, että mihin se vähäisenkin käyttää?
      Jos sen käyttää palstalla marinaan ja naisien keittämiskiukkuiluihin, on sama kun ostaisi Ferrarin, mutta ei laittaisi sitä tieliikennekäyttöön, vaan revittelisi 20 m suoralla edestakaisin.
      Enemmän vauhdinhurmaa saa silloin vaikka 1.1 litraisesta rekisteröidysta Fiat Tipostakin. 😂

• Tutkimusten mukaan testot laskee iän myötä. Aloittaja siis tykkää vanhoista naisen näköisistä miehistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1076
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      970
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      913
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      895
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      883
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      858
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      848
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      838
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe