"Nuorella miehellä on korkeat testosteronitasot"

Naisasialooser11

19

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis.nainen

      No eikös nuo ole sinun mielestä niitä, räkänokkia, finninaamaisia pojanrimpuloita? Yritä jo päättää..

      • Se vissiin meinasi aloituksensa sarkastisena.


      • Naisasialooser11

        Edellinen kirjoittaja on hieman yksinkertainen, ei hän ymmärrä sarkasmia. Hän on myös ruma nainen


    • Naisia olen jäävi seksuaalisessa mielessä arvioimaan, mutta kyllä tuo Urho on vaan hemmetin komea mies! Ja Ukko-Pekka myös!

      Muut eivät olleet niin mieleeni.

      • Naisasialooser11

        Myönnät siis, että jykevä leuka tekee miehestä komean?!! Nuohan ovat ainuita kenellä on jykevä leuka, muuten eivät ole muita komeampia


      • Ätmelsson
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Myönnät siis, että jykevä leuka tekee miehestä komean?!! Nuohan ovat ainuita kenellä on jykevä leuka, muuten eivät ole muita komeampia

        Tuossa aiemmassa ketjussa jo mainitsin, että leuka on miehen tärkein ulkonäköominaisuus. Täten en palstalutkan vastausta ollenkaan ihmetellyt


    • Glmooria

      Kumma, kun nuo pojanrimpulat ovat saaneet ikäisiään kaunottaria.. Menikö ketjun aloittajalla jauhot suuhun😂

      • Naisasialooser11

        Oletko idiootti? Olen sanonut sen jo monta kertaa ennenkin, että pojanrimpulalta vaaditaan erittäin korkea status ja paljon rahaa saadakseen ikäisensä kaunottaren.

        Ja nuo pojat panevat parikymppisiä naisia vielä viisikymppisinä korkean statuksensa takia ja nuo nykyiset naiset jotka ovat silmänräpäyksen ajan nuoria ja kauniita ovat siinä vaiheessa olleet kurttuisia haaskoja jo vuosikymmeniä. Pojat tulevat vaihtamaan nuorempiin vielä monta kertaa ja sekös sinua vituttaa.

        Naisen tason määrää nuoruus ja kauneus ja miehen tason raha ja status. YTM käyttää naista kun tämä kukkii kauneimmillaan sen lyhyttäkin lyhyttäkin lyhyemmän hetken ja sitten vaihtaa nuorempaan.


      • Glmooria
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko idiootti? Olen sanonut sen jo monta kertaa ennenkin, että pojanrimpulalta vaaditaan erittäin korkea status ja paljon rahaa saadakseen ikäisensä kaunottaren.

        Ja nuo pojat panevat parikymppisiä naisia vielä viisikymppisinä korkean statuksensa takia ja nuo nykyiset naiset jotka ovat silmänräpäyksen ajan nuoria ja kauniita ovat siinä vaiheessa olleet kurttuisia haaskoja jo vuosikymmeniä. Pojat tulevat vaihtamaan nuorempiin vielä monta kertaa ja sekös sinua vituttaa.

        Naisen tason määrää nuoruus ja kauneus ja miehen tason raha ja status. YTM käyttää naista kun tämä kukkii kauneimmillaan sen lyhyttäkin lyhyttäkin lyhyemmän hetken ja sitten vaihtaa nuorempaan.

        Sinä, se idiootti olet ja pahimmasta päästä vielä. Miks, se minua vituttaa, jos nuorenpiin vaihtavat? Kun minun elämään ei vaikuta millään tavalla.. Voivat olla suhteessa loppuun asti ja SEKÖS SINUA VITUTTAA. Eipä tuo Selännekkään ole nuorenpaan vaihtanut, kun rakkautta riittää suhteessa, mutta joka ei ole ikinä saanut rakkautta osakseen niin ei voi ymmärtää rakkauden voimaa..


      • tilannetta.seurannut
        Glmooria kirjoitti:

        Sinä, se idiootti olet ja pahimmasta päästä vielä. Miks, se minua vituttaa, jos nuorenpiin vaihtavat? Kun minun elämään ei vaikuta millään tavalla.. Voivat olla suhteessa loppuun asti ja SEKÖS SINUA VITUTTAA. Eipä tuo Selännekkään ole nuorenpaan vaihtanut, kun rakkautta riittää suhteessa, mutta joka ei ole ikinä saanut rakkautta osakseen niin ei voi ymmärtää rakkauden voimaa..

        Selänteen muija on tyypillinen kullankaivaja ja isäntä itse on käynyt vieraissa suhteen aikana.


      • Yksinkertainenpappa

        No, se nyt on tiedetty, mutta eipä ole ottanut, sitä 20v siipakseen..


      • Lerpukkaa

        Juurikin näin, mutta yksinkertaiset papparaiset, sitä tajuu:))


    • Hitto kun vertaa tuota Kuparin "mysteerinaista" siihen amerikkalaismuijaan, jonka olit postannut tuonne toisaalle, on eroa kuin yöllä ja päivällä mysteerinnaisen eduksi.

    • Testosteroniarvot ovat huipputasolla noin 23-vuotiaana.

      • Eipinnallinen

        Olet väärässä outsider1. Testosteroniarvot ovat huipputasolla 18-20 vuotiaana. Siinä iässä tuntuu että voi panna vaikka oksan reikää. Ikäni on lähempänä seitsemääkymppiä, joten tiedän mistä puhun.
        Voihan se ollakin, että outsider1 on ollut poikkeus säännöstä.


    • Vauhdinhurmaa

      Kun aloittaja aina jankuttaa tuosta teston vaikutuksesta, niin mitä sillä on väliä miten paljon sitä on? Enemmän merkitystä lienee, että mihin se vähäisenkin käyttää?
      Jos sen käyttää palstalla marinaan ja naisien keittämiskiukkuiluihin, on sama kun ostaisi Ferrarin, mutta ei laittaisi sitä tieliikennekäyttöön, vaan revittelisi 20 m suoralla edestakaisin.
      Enemmän vauhdinhurmaa saa silloin vaikka 1.1 litraisesta rekisteröidysta Fiat Tipostakin. 😂

    • Tutkimusten mukaan testot laskee iän myötä. Aloittaja siis tykkää vanhoista naisen näköisistä miehistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe