Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3554

1. "Harva+koulupoika+oikeasti+haaveilee+yli-ikäisistä+naisista"Pojat+eivät+haaveile+yli-ikäisistä+naisista,+vaan+seksistä+lähes+kenen+tahansa+kanssa.+Tietysti+suojaikärajoja+pitäisi+noudattaa+myös+poikien+kohdalla.Sinänsä+minusta+on+suorastaan+hyvä,+jos+parikymppiset+klopit+pääsevät+harjoittelemaan++vanhempien+naisten+kanssa+se+on+win-win-win-win+tilanne+monessakin+mielessä.-+Rupsakot+saavat+innokasta+miestä+tarpeeseensa+ja+tuntevat+olonsa+halutuksi-+klopit+saavat+naista+hormonihöyryihinsä,+koska+omanikäiset+valikoivat+rajusti-+klopit+oppivat+panemaan+ja+käsittelemään+naista.+ja+voivat+itsevarmuuden+kasvaessa+saada+lähempänä+omaa+ikäänsä+olevaa+naista-+Omanikäiset+naiset+saavat+jatkossa+kokeneen,+itsevarman+ja+osaavan+miehen-+nuorten+naisten+ylivalta+pienenee+markkinoilla.
  2. "Kuinka+monta+kertaa+olenkaan+pettynyt+nettideittitreffailun+takia+ja+suutuspäissäni+hakenut+netistä+seksiä,+ja+kuinka+monta+kertaa+sitten+onkaan+käynyt+niin+että+kun+muutama+ehdokas+on+ollut+tarjolla,+on+taas+jostain+kopottanut+paikalle+joku+nettideittitreffiläinen+jonka+kanssa+olen+sitten+alkanut+pitämään+yhteyttä+ja+jättänyt+"seksiprojektin"+sikseen..."Näin+on+käynyt+minullekin+vastikää,+kun+nainen+arvelee+löytäneensä+seurustelukumppanin+seksikumppanin+sijaan.+Mukava+nähdä+muutaman+viikon+päästä,+että+se+uusikin+mies+halusi+vain+seksiä,+mutta+ei+kertonut+sitä+suoraan,+kuten+minä."On+ikäänkuin+lukutaidottomuus+ihan+default+tässä+maassa.+Ja+sitten+on+tietenkin+ukkomiestä+tarjolla+kun+haen+sinkkua+(mielellään+sinkkua+pelkkään+seksiinkin,+kun+en+halua+olla+mukana+missään+ihme+draamoissa"Naiset+saavat+kyllä+syyttää+ihan+itseään.+Minulla+on+seksinhakuilmoitus+Tinderissä,+ja+on+tullut+matchejä+naisilta,+jotka+ilmoituksensa+mukaan+etsivät+pitkää+parisuhdetta.+Kun+sitten+kysyn,+että+luitko+profiilini+(jossa+ilmoitan+etsiväni+seksiä)+?+He+sanovat+lukeneensa,+mutta+oikeaa+suhdetta+odotellessa+voi+harrastaa+vähän++panosuhteita.+Useat+ovat+myös+ne+neaistenlehtien+kertomukset,+joissa+naiset+ovat+ensiksi+olleet,+että+ei,+mutta+miehen+jatkaessa+sinnikkäästi+ovat+olleet,+että+kyllä."Kun+sanon+että+haen+hoikkaa,+minulle+vastaavat+iloiset+satakiloiset.+Kun+sanon+että+haen+nuorempaa,+vastaa+oman+ikäiset+(missäs+nämä+ovat+kun+kumppania+haen,+häh?)+ja+varsinkin+vanhemmat."No+tämä+on+se+vanha+palstatotuus.+Miehet+kelpuuttavat+panoisuhteeseen+huomattavasti+erilaisia+naisia,+kuin+parisuhteeseen.
  3. Mitäs+MPU+katsoo?+Mua+kylläå+risoo+suurin+osa+noista+TV-ohjelmista.+Love+Island,+Napakymppi,++Onnenpyörä+jne.+No+syy+voi+olla,+että+myötähäpeän+niin+helposti,+etten+kestä+katsoa.