Naiset eivät halua kilttiä miestä III

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/138ca66e-424c-408f-a2f4-a2e7d5644c5e_tw.shtml

Tässä iltalehden naistoimittajat haukkuvat Vesaa:

"on alkanut ärsyttää Vesan lammasmaisuus. Jää sinne tyhjentelemään pakastinta ja ripustelemaan pyykkejä, kun toinen lähtee töihin"

"Vaimonsa on vähän niinkuin mummo jos hän sanoo, että tehdään näin, niin näin tehdään ja (Vesa) menee perässä ja myötäilee"

"Minua on alkanut ärsyttää ja huolestuttaa sinin puolesta, mikä olo hänellä on tästä"

26

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

      Ei taida olla näillä toimittajilla ammatistaan huolimatta ihan tuon TV-ohjelma tekemisen perusteet ihan hallussa kun kirjoittavat:
      "Sini on palannut jo töihin, Vesa lomailee Sinin kotona. Vesan päivät sujuvat lähinnä kotitöitä tehden. Kummastusta herättää erityisesti, miksei Vesa lähde tutustumaan kaupunkiin."

      He siis kuvittelevat ihan oikeasti että katsomalla 10 minuuttia leikattua materiaalia pariskunnan elämästä vähintään viikon ajalta, he pystyisivät sanomaan kuinka paljon jonkun elämä oikeasti sisältää kotitöitä ja onko hän käynyt sinä aikana kaupungilla.
      Yhtä hyvin voisin olla huolissani siitä että kukaan pariskunnista ei ole näyttänyt kertaakaan käyneen vessassa tarpeillaan. Mahtaa olla kaikilla jo kauhea hätä...

      • Sinnttu

        Mietin tätä ihan samaa :'D


    • sama.toisinpäin

      Eikä miehet liian kilttiä naista. Ei ole sukupuoli sidonnainen juttu.

      • En ole paljoa huomannut sellaisia juttuja, lehdistössä, joita olen linkittänyt aikaisempiin Naiset eivät halua kilttiä miestä aloituksiin.

        Yleensä naisen kiltteys ei ole miehille ongelma.


      • kovatpiipussa

        Ei todellakaan. Miehet riistävät, alistavat ja nöyryyttävät kilttiä naista. Kukapa mies ei kilttiä naista tahtoisi omaksi kynnysmatokseen ja tikapuikseen. Ainakin vähäksi aikaa. Sinä puolestasi et ole joogaa tai kiltteyttä nähnytkään.


      • kovatpiipussa kirjoitti:

        Ei todellakaan. Miehet riistävät, alistavat ja nöyryyttävät kilttiä naista. Kukapa mies ei kilttiä naista tahtoisi omaksi kynnysmatokseen ja tikapuikseen. Ainakin vähäksi aikaa. Sinä puolestasi et ole joogaa tai kiltteyttä nähnytkään.

        Rupesit sitten herjaamaan yleistämään ja henkilöhyökkäykseen täysin ilman perusteita. Sopii hyvin tähän Suomi24 vihapuhekampanjaan.


    • oleomaitsesi

      Naiset saa haluta ihan ketä ne haluaa. Samoin miehet.

      • Tottakai saa, mutta miesten ei pidä langeta siihen harhaan, jota mediassa on varsinkin aiemmin toistettu, että naiset haluaisivat kiltin miehen. Naiset ottavat mielummin miehen, jossa on särmää ja omaa tahtoa ja pistää naisen kuriin ja plussaa on, jos se myös tekee kotitöitä jne.

        Toimittajat tässä sanoivat sen harvinaisen suorasanaisesti.


      • TotuusSattuuQC
        Yogamies kirjoitti:

        Tottakai saa, mutta miesten ei pidä langeta siihen harhaan, jota mediassa on varsinkin aiemmin toistettu, että naiset haluaisivat kiltin miehen. Naiset ottavat mielummin miehen, jossa on särmää ja omaa tahtoa ja pistää naisen kuriin ja plussaa on, jos se myös tekee kotitöitä jne.

        Toimittajat tässä sanoivat sen harvinaisen suorasanaisesti.

        Kiltteys ei ole tahdottomuutta. Sen toimittajat ovat tuossa sekoittaneet.


    • Hehheheheh

      Kukaan ei halua naista jolla on lapsia jo ennestään useamman miehen kanssa. Jos on lihava niin ei saa kun toisen lihavan. Eikä kukaan halua naista joka on ollu kaikkien kanssa joten mitään irtosuhteita ei kannata harrastaa jos ei halua menettää mainettaan.

      • kovatpiipussa

        Möngi pois sieltä perunakellarista tai peräkammarista ja tarkista faktat. Höpötyksesi ovat 1700-luvulta.


    • MitäTaasMediassa

      Mutta onko kiltti mies lammas, vai onko lammas jotain muutakin kuin pelkästään kiltti? Media on ihan turhaan tehnyt ja demonisoinut kiltistä miehestä luuserin ja naisten inhokin. Miksi mediassa tietoisesti tehdään näin? Mitä ajetaan takaa?

      Jokaisesta miehestä varmasti löytyy myös kiltti puoli ja eikö se olekin ihan toivottavaa? Olematon omanarvontunto ja kiltteys ovat eri asia ja ensimmäinen riippuu elämäntilanteesta, joka on aina muokattavissa parempaan.

    • MälliLentää

      Niin, pitää olla tulinen panomies välimeren toiselta puolelta!!!!

    • Tavismies--

      Se rosa vasta tyly on sille miehelleen mutta eiole yllätys. Naiset haluaa jonkun alkoholisti rikollisen , tuosta ohjelmasta sen huomaa ettei naiset halua kunnollisia miehiä.

      • TotuusSattuuQC

        " tuosta ohjelmasta sen huomaa ettei naiset halua kunnollisia miehiä."

        Juu, tosi-tv kertoo aina totuuden elämästä.


    • Retikka

      Minä ainakin haluan ja luojan kiitos, mieheni on kiltti. Voin vain säälien katsoa vierestä pariskuntia, joissa mies on joko helposti möksähtävä, vaimoaan julkisesti arvosteleva / nolaava, väkivaltainen nyrkkienheiluttelija tai narsisti.

      Kiltteys on ihana ja seksikäs ominaisuus miehessä. Se ei suinkaan tarkoita tahdottomuutta tai selkärangattomuutta, vaan fiksuutta, hyväntahtoisuutta ja sitä, että osaa arvostaa sekä itseään että vaimoaan.

      • Hyss hyss, älä lauo faktoja, kun ei ne kuitenkaan katkeroituneelle nettimiehelle uppoa. Kukaan ei halua juuri häntä, vaikka hän on kiltti mies (muut ominaisuudet saattaa ollakin ihan pohjamudissa) joten vika ei ole hänessä, vaan naisissa, jotka eivät halua kilttia miestä.


      • No niinpä. Olet ymmätänyt pointtini. Miehet kuitenkin usein sekoittavat kiltteyden jatkuvaan jo joo miehenä oloon.

        Toisinaan pitää kestää naisen itkua tai muita protesteja kun näyttää "kaapin paikkaa" (voidaan kutsua myös rajojen vetämiseksi) naiselleen.

        Koskien kuitenkin aloitustani:
        Nuo ovat suoria lainauksia NAISTEN kommenteista.


    • kovatpiipussa

      Nämä palstalla paskaa puhuvat miehet ovat itsekkäitä, katkeria narsisteja. Mamman paapomia peräkammaripoikia, ilkeitä ja hävyttömiä naisvihaajia.

      • Kommenttisi kertovat sinusta paljon enemmän, kuin herjauksesi kohteena olevista ihmisistä.


    • Lainaus taas kommentoijilta:

      "Sinin jatkuva ahdistui ja tunnemyrskyt loppuivat kuin seinään, kun Vesa vaati Siniltä vastuuta käytöksestään ja päätöstä siitä, mitä tämä lopulta haluaa."

    • KilttiPäällä

      Olen kiltti keski-ikäinen mies. Olen huomannut että kiltteyteni vetoaa lähinnä hyvää käytöstä arvostaviin naisiin, joilla menneisyydessä on ollut hankalaa lapsuudessa tai menneessä parisuhteessaan, jossa on ollut erilaisia alistamisen muotoja. Eivät siis halua ottaa enään iskuja vastaan eli äijämiehet eivät kiinnosta. Yleisesti olen aistinut että treffimarkkinoilla kiltteys on HIEMAN enemmän miinusta kuin plussaa vaikkei kukaan ole koskaan minulle sanonut että pitäisi olla jämäkämpi. Pitäisi siis olla hellän rakastava, mutta myös jämäkkä joissakin asioissa. Olen päättänyt silti olla oma itseni.

      Olen myös sen verran kiltti mies että treffailun maailmassa en vain katoa jos toiselta loppuu mielenkiinto minua kohtaan ja ei uskalla sitä sanoa (välttelee menojen muodossa), niin lähetän viestiä kauniisti selkeästi muotoillen että yhteydenpito loppuu NYT tähän... joten rajansa kiltteydelläkin. Yllättävää että monet "jämäkämmät" persoonat eivät pysty sanomaan suoraan jos seurani ei kiinnosta vaikka olen niin kehoittanut sanomaan jos siltä tuntuu, joten UJOA kiltteyttä löytyy heilläkin kuitenkin kuoren alta. ;o)

      • selitys

        Melko samanlainen kokemus. Olen ilmeisesti ihan superkiltti mies ja seuraani ajautuu pelkästään mielenterveydeltään heikkoja naisia, joista ei ole terveeseen suhteeseen. Ehkä se vain on niin, että terveet naiset haluavat draamaa. Minä en halua, joten nykyisin olen oikein mieluusti yksin.


      • 73487754

        Miksi tätä kiltteyttä pitää niin analysoida? Olet mitä olet, ja kelpaat jos kelpaat. Sama toisin päin.

        Miehet arvostavat naisissa joitakin ominaisuuksia, ja toiset naiset pärjäävät tässä vertailussa paremmin kuin toiset. Ja sama toisin päin.

        Naiset pitävät voimakkuutta, aktiivisuutta, kunnianhimoa ja saavutuksia seksikkäänä ominaisuutena miehessä. Näitä ominaisuuksia voi ilmentää monin eri tavoin: fyysisellä voimalla, komealla tittelillä, kulttuurisaavutuksilla, remonttitaidoilla, vapaaehtoistyöllä jne jne. Passiivisuus, tyytyväisyys ja saamattomuus taas ovat pitkiä miinuksia.


      • Senhän takia tuota kiltteyttä pitää analysoida, että miehet tajuaisivat, mikä mättää, kun kumppania ei löydy, vaikka "olen kiltti ja kunnollinen".

        Samalla toivottavasti joku nainen huomaa ja myöntää itselleen, miksi ne täydelliset tyypit osoittautuvatkin kusipäiksi pidemmässä juoksussa.


      • 78389438
        Yogamies kirjoitti:

        Senhän takia tuota kiltteyttä pitää analysoida, että miehet tajuaisivat, mikä mättää, kun kumppania ei löydy, vaikka "olen kiltti ja kunnollinen".

        Samalla toivottavasti joku nainen huomaa ja myöntää itselleen, miksi ne täydelliset tyypit osoittautuvatkin kusipäiksi pidemmässä juoksussa.

        Näiden yksinäisten pitäisi tajuta, että he ovat niitä onnekkaita, joita perheelliset kadehtivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe