Muistinvaraisesti tempaistuna Shakespearea on "Skotlantilaisessa näytelmässä" käännetty näin:
On harha totta ja totuus harhaa, se usvaksi muuttuu ja käsistä karkaa.
Jotenkin tämä tuli mieleeni kun mietin taas kerran seksielämääni. Eli oikeammin siis sen puutetta. Kuinka monta kertaa olenkaan pettynyt nettideittitreffailun takia ja suutuspäissäni hakenut netistä seksiä, ja kuinka monta kertaa sitten onkaan käynyt niin että kun muutama ehdokas on ollut tarjolla, on taas jostain kopottanut paikalle joku nettideittitreffiläinen jonka kanssa olen sitten alkanut pitämään yhteyttä ja jättänyt "seksiprojektin" sikseen... No, tämähän vain kertoo siitä etten oikeasti sitä sinänsä melko tympeäksi kokemaani päiväkahviseksiä edes halua. Haluan perkele sen saatanan ihmissuhteen, helvetti soikoon!
Mutta enpä saa. Kun nyt mietiskelee tuota seksiseuranhakuilmoittelua, niin ajoittain tuntuu hyvältä kun saa edes sen verran huomiota osakseen että jokunen tyyppi tyrkyttää itseään. Ajoittain taas raivostuttaa yli kaiken ettei kukaan tyrkyttäjistä ole sellainen jolle mielelläni itse itseäni tyrkyttäisin. Kun sanon että haen hoikkaa, minulle vastaavat iloiset satakiloiset. Kun sanon että haen nuorempaa, vastaa oman ikäiset (missäs nämä ovat kun kumppania haen, häh?) ja varsinkin vanhemmat. On ikäänkuin lukutaidottomuus ihan default tässä maassa. Ja sitten on tietenkin ukkomiestä tarjolla kun haen sinkkua (mielellään sinkkua pelkkään seksiinkin, kun en halua olla mukana missään ihme draamoissa tyyliin "muija löysi kännykästä sitä sun tätä ja tuli hätä"). Niin ja ainahan sitä tietysti jaksaa fantasoida että joku seksitreffiläinen haluaisikin jatkossa olla oikea treffiläinen. Lehmätkin lentää, nääs.
En ole seksitreffeillä ollut kuuteen vuoteen, normaaleilta treffeiltä sain yllättäen seksiä reilu vuosi sitten ja perseestä sekin oli. (Ei, persettä ei käytetä, tämä oli kielikuva.) Taidan olla seksitreffi-ilmoitusten väärinkäyttäjä. En minä kenenkään kanssa lähde tekemään yhtään mitään, kun kukaan ei tunnu miltään, ei ainakaan SILTÄ.
Tämähän on tietysti miesten mielestä ihan hirvittävää ja kammoittavaa ja miinuksia tulee satelemaan. Mutta jos on rakkausnisti, niin eipä se seksi kumminkaan kauaa lämmitä. Monet ihmisistä saavat jonkinlaista kohennusta itsetuntoonsa päivittäisestä flirtistä jossain missä pyörivät (duuni, baari tms.) Mutta minä en osaa flirttailla. Jos haluan kuvitella itseni halutuksi, ei minulla ole oikein muuta kuin netti.
Huomiohuoraus
25
443
Vastaukset
- Ananias.Palstamäki
Se on tuo ikä.
Nuorta, kaunista/komeaa ja kiinteää saa haikailla, mutta ne parhaat "lihanpalat" on jo nautittu. Pian elämä on ohi ja edessä viimeinen leposija, silloin ei enää harmita kun nuoremmat panevat keskenään.Se on tuo ikä, jolloin naisilla on himot huipussaan..
Näin nuo väittävät ja olen samaa mieltä.
Tiedä sitten mistä se johtuu..- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Se on tuo ikä, jolloin naisilla on himot huipussaan..
Näin nuo väittävät ja olen samaa mieltä.
Tiedä sitten mistä se johtuu..Paha sanoa kun ei ole kokemusta viisikymppisistä naisista.
Muistan että aikoinaan parikymppisetkin olivat himokkaita, ei tarvinnut laajentaa vanhempaan ikäluokkaan. - hymiöhymiö
Näinhän tämä on ja pätee myös 40 miehiin. Leposija odottaa, elämä on ohi:) Seisokki ja vatsalihakset on vain kaukainen muisto.
- Ananias.Palstamäki
hymiöhymiö kirjoitti:
Näinhän tämä on ja pätee myös 40 miehiin. Leposija odottaa, elämä on ohi:) Seisokki ja vatsalihakset on vain kaukainen muisto.
Seisokki vaatii tässä iässä vahvempaa aistielämystä kuin nuorempana, mutta sellaisen sattuessa kohdalle siitinluu on yhtä kova kuin nuorena. Tämä siis omakohtainen huomio.
Vatsalihakset eivät ole kaukainen muisto, 180 cm pituutta ja aamupaino 82 kg. Lihakset eivät piirry ihon alla kuten miehellä jonka rasvaprosentti on alle 10%, mutta roikkuvia osia ei ole.
"Haluan perkele sen saatanan ihmissuhteen, helvetti soikoon! "
Se onkin kovaa työtä, panostamista ja toisen laittamista itsensä edelle. Jotakin kun haluaa liian kovasti muuttuu tyranniksi ja kohtelee muita moukkamaisesti ja epäkunnioittavasti.
Ihmissuhteeseen riittää pelkkä ystävyys ja vaikka samaa sukupuolta olevan kanssa.
Koira rakastaa kuin mies, kun palkitset ja kehut häntä oikein, on hän aina iloisesti ovella vastassa, eikä jää murehtimaan mikäli joka päivä ei ole samanlainen. Nainen rakastaa kuin kissa, silloin kun häntä huvittaa tai hänen tarvitsee saavuttaa, saada jotain.- Loukkukuloukku
Kissoilla on liian monta henkeä ja ne käy muutenkin henkeen. Ehkä se mun osalta on vaan tottumiskysymykseen liittyvä allergia tai kuolleet hiiret.
- Pienihelmiroskassa
Höpöhöpö.
Lainaus Shakespearelta oli hyvä.
Sopii niin moneen asiaan. - haluavat.nuorta
Nuoria miehiä ei kiinnosta ruma vanha nainen
- täti58
Kyllä tuntuu kiinnostavan
Ei seksi mielessä, mutta minä soittelin eilen vanhalle naiselle, joka ei maailman kaunein ole. Kun hän oli nuorempi niin olin ihastunut häneen. Olisin kiinnostunut tapaamaan ystävänä, mutta hän ei vastannut kolmeen puhelinsoittooni ja neljännellä kerralla hälyttäessä hän katkaisi soiton kesken. Hän sulki jo aiemmin uuden asuntonsa ulkopuolelle, mutta nyt häntä ei kiinnosta vastata minulle. Oikeastaan sain siitä syyn olla soittamatta hänelle enää. Tasan kaksi viikkoa sitten tapasin tämän vanhemman naisen kahvilassa ja olisin ollut valmis kohtamaan jatkossakin, mutta nyt yli 10 vuoden ystävyys on ohi. Kyllä se vanhempi nainen ystävänä kiinnostaa, mutta on totuus, että seksuaalisesti nuoremmat naiset ovat viehättävämpiä. En tule ilmeisesti koskaan kiinnostumaan vaihdevuodet ohittaneesta naisesta ellen itsekin ole jotain 52-vuotias. Sen jälkeen alkaa vanhempana miehenä kiinnostamaan vanhat naiset? Tänään juttelin ilmeisesti 1999 syntyneen alle 20-vuotiaan kanssa. Hän oli kaunis ja ehkä saan häneltä pian sähköpostia. Mutta kenties mieluummin keskustelisin ystävyystasolla vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa, sillä häneen minulla on ollut tunteet ennen niitä vaihdevuosia. Ystävänä yli 50-vuotias nainen on parempi kuin alle 20-vuotias - paitsi sitten, jos se 20-vuotias lähettää sähköpostia ja vastaa puhelimeen? Kypsempi nainen osaa paremmin keskustella ja on siltä osin viehättävä nuorillekin miehille. Mutta toisaalta se alle 20-vuotias on nätti kasvoiltaan ja oikein söpö sekä kukoistava vanhempaan naiseen verrattuna.
- sellainen.nainen
livestä ne kunnon miehet löytyvät niin ne kunnon naisetkin tekee eli treffaa ja pussaa ja mies on naisen iki oma niin miksi miehet ei mies vaan miehet ovat kanssasi naivat ja ei halua tavata toiste eli johtuuko kun olet seksiseurasivulla tai kadunvarressa vai ooletko korkeastikoulutettu vai tokaisetko liian kovan hinnan niin tinderimiehet ei hae suhdetta ja moni varattu ja sinkku on kun ei kunnon naiset ota eli kerran maine menee olis kannattanut olla kunnon nainen ja neuvo nauti miehistä vielä kun voit joka vuosi tulee uusia nuorempia ja varattujakin mutta samat siellä pyörii vuosia kymmeniä vuosia
- kerro.kerro
Mistä sut Välis löytää livenä?
- EiJatkoon
Eikö tuosta viestistäkin huo'u niin katkera ja kitkerä olemus, että lieneekö ihmekään...??
- just_näin
Nauraavaa naista on ihana panna. Katkera hapannaama tappaa stondiksen.
- eehhehehhee
just_näin kirjoitti:
Nauraavaa naista on ihana panna. Katkera hapannaama tappaa stondiksen.
Nainen nauraa kun panet ja kuvittelet että nauttii varmaan kovasti, oonpa hyvä seksissä. :)
- Älyn-haamu
Rumalla naisella ei tee mitään
"Kuinka monta kertaa olenkaan pettynyt nettideittitreffailun takia ja suutuspäissäni hakenut netistä seksiä, ja kuinka monta kertaa sitten onkaan käynyt niin että kun muutama ehdokas on ollut tarjolla, on taas jostain kopottanut paikalle joku nettideittitreffiläinen jonka kanssa olen sitten alkanut pitämään yhteyttä ja jättänyt "seksiprojektin" sikseen..."
Näin on käynyt minullekin vastikää, kun nainen arvelee löytäneensä seurustelukumppanin seksikumppanin sijaan. Mukava nähdä muutaman viikon päästä, että se uusikin mies halusi vain seksiä, mutta ei kertonut sitä suoraan, kuten minä.
"On ikäänkuin lukutaidottomuus ihan default tässä maassa. Ja sitten on tietenkin ukkomiestä tarjolla kun haen sinkkua (mielellään sinkkua pelkkään seksiinkin, kun en halua olla mukana missään ihme draamoissa"
Naiset saavat kyllä syyttää ihan itseään. Minulla on seksinhakuilmoitus Tinderissä, ja on tullut matchejä naisilta, jotka ilmoituksensa mukaan etsivät pitkää parisuhdetta. Kun sitten kysyn, että luitko profiilini (jossa ilmoitan etsiväni seksiä) ? He sanovat lukeneensa, mutta oikeaa suhdetta odotellessa voi harrastaa vähän panosuhteita. Useat ovat myös ne neaistenlehtien kertomukset, joissa naiset ovat ensiksi olleet, että ei, mutta miehen jatkaessa sinnikkäästi ovat olleet, että kyllä.
"Kun sanon että haen hoikkaa, minulle vastaavat iloiset satakiloiset. Kun sanon että haen nuorempaa, vastaa oman ikäiset (missäs nämä ovat kun kumppania haen, häh?) ja varsinkin vanhemmat."
No tämä on se vanha palstatotuus. Miehet kelpuuttavat panoisuhteeseen huomattavasti erilaisia naisia, kuin parisuhteeseen.- hienoahienoa
Taitaa mennä kategoriaan "katkeran kurpan rutinaa".
- puumailuonvanhajuttu
Vissiin luettu liikaa harlekiineja ja tuijotettu hömppää jos viisikymppinen nainen haluaa nuoremman ja timmin miehen parisuhteeseen. Ei ole kuvausta itsestä mutta annas kun arvaan niin yksi adjektiivi olisi "nuorekas", sillähän wannabepuumat aina kuvailevat itseään. Kyllähän se harmaiden hapsien värjääminen toki tekee nuoreksi.
- sqer
Tuollaisia kaikki vanhemmat naiset on
- yksinkertaistax
Niitä joita saisit et halua = tavoittelet itseäsi tasokkaampia miehiä.
- kerro_se
Miksi pitäisi tavoitella miehiä, jotka eivät sytytä
- yksinkertaistax
kerro_se kirjoitti:
Miksi pitäisi tavoitella miehiä, jotka eivät sytytä
Ei kukaan ole väittänyt, että pitäisi.
- sääliksikäy
Kyllä on kovaa olla ikivanha kurppa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446