Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tuskin+se+sitä+on.+Vaan+jokaisen+perheasiat+on+tapana+pitää+ovien+sisäpuolella."
Eli+siis+valehdellaan.+Jos+kysytään,+miten+seksiasiat,+ja+vastataan,+että+hyvin+ja+peitto+heiluu+säännöllisesti+on+kyse+suora+vale.
Minä+voisin+kaverilleni+sanoa,+että+:+mikä+seksi?+Tällöin+jää+sitten+vastapuolelle+pallo+haluaako+kysellä+enemmän.
Naisille+on+tyypillistä+keskinäinen+kateus+ja+kulissien+ylläpito.+Tiedän,+että+yleistän,+mutta+se+on+tosi.+Voi+vaikkapa+katsoa+naisten+tekemää+Siskonpeti+jarjaa,+joka+parodioi+naisten+somepäivityksiä.
17.07.2018 15:19
No+naisilla+tuo+hedelmällisyys+alkaa+voimakkaasti+laskea+siinä+30+v+tietämillä+ja+jyrkkenee+35+vuoden+jälkeen.+Miehillä+taas+euollaista+voimakasta+pudotusta+ei+ole.+Lisäksi+riski+vammaisuuteen+kasvaa.
Henkinen+puoli+sitten+onkin+vaikeampi.+Joillekin+ikä+tuo+vaan+plussaa+vanhemmuuteenesim+40-50+vuotiaana+on+usein+se+pahin+uho+työelämässä+laantunut+ja+muutenkin+on+ehkä+löytänyt+paremmin+sen+paikkansa+maailmassa.
Monille+lapsettomuus+on+suurimpia+suruja+koko+elämässä,+joka+voi+muuttua+pahemmaksi+iän+myötä.+Sinun+on+kyllä+mietittävä+asia+läpi+ja+tehtävä+päätös.+Ehkä+tarvitset+siihen+jopa+ulkopuolisia+ihmisiä+joiden+kanssa+keskustella.
Meillä+on+tuo+ikäero+toisinpäin.+Minä+voisin+saada+lapsia+(minulla+on+jo),+mutta+en+enää+halua.+
Kumppanini+sanoi,+että+hän+nuoresta+pitäen+on+nähnyt+itsensä+perheenäitinä,+mutta+kun+30+ikävuoteen+mennessä+ei+ollut+löytynyt+edes+vakituista+kumppania,+(vaikka+sellaista+oli+toivonut)+,+tuntuisi+absurdilta+hylätä+muuten+loistava+parisuhde+ja+lähteä+etsimään+lapsille+isää.+Lisäksi+hänellä+on+sairaus,+joka+saattaa+vaikuttaan+mahdollisuuteen+lapsia,+joten+hän+sanoi,+että+ei+ole+edes+ihan+varma+haluaako+tietää,+että+saisiko+vai+ei.
17.07.2018 11:38
Mitä+tuohon+seksin+määrään+sanoisi.+Se+on+kovin+yksilöllistä.
Suhteen+alussa+saattaa+mennä+5-6+kertaa+päivässä+seksin+merkeissä,+mutta+vuosien+jälkeen+kerta+kaksi++viikossa+on+jo+paljon.+Silti+seksi+voi+olla+tärkeää,+vaikka+ei+sitä+usein+harrastaisikaan.
Uskon,+että+tilastost+seksin+harrastamisen+tiheydestä+eivät+ole+luotettavia,+kuten+eivät+ole+alkoholin+käytönkään+suhteen.
Seksin+tiheyteen+vaikuttaa+suuresti+molempien+osapuolten+aloitteellisuus+ja+mielikuvitus.+Minulla+on+ollut+nainen,+joka+katsoi,+että+hänen+aloitteekseen+riittää+suurin+piirtein+ilmoitus+mennä+nukkumaan+ajoissa+ja+sängyssäkin+miehen+tehtävä+on+tyydyttää+nainen.+Toisaalta+seksin+tekee+paljon+mielenkiinoisemmaksi,+kun+ei+tiedä+saako+tänään+piiskaa+vai+peppua.
Syynä+vanhemman+miehen+"jaksamiseen"+voi+olla+juuri+tuo+ikäero.+Nuoret+ja+nätit+naiset+ovat+harvinaista+herkkua,+
Jotain+ongelmia+miehelläsi+kuitenkin+on,+kun+sen+viinan+kanssa+pitää+läträtä+ylenmäärin.
17.07.2018 10:41
Sanoisin,+että+sellainen+pari+tuntia+on+kipurajoilla+Helsingistä
17.07.2018 10:20
No+ehkä+olet+sellaista+Kesä-Hessu+-+tyyppiä.
Naiset+haluavat+kokea+kanssasi+palavan+rakkauden+ja+näyttäytyä+sinun+kanssasi,+koska+olet+komea,+lihaksikas+tms.
Kuitenkin+luonteessasi,+käytöksessäsitai+älyssäsi+on+jotain+sellaista,+että+suhdetta+ei+voi+jatkaa.
Eli+tuo+keskustelu+on+voinut+olla+vain+tekosyy+laittaa+välit+poikki.
14.07.2018 20:25
Minusta+sinun+kysymyksessä+ei+ole+mitään+
pahaa.+Kyllä+hyvässä+parisuhteessa+pitää+pystyä+keskustelemaan+asiasta+kuin+asiasta.+Oma+naisystävä+joskus+kertoi+olleensa+naimisissa+olevan+miehen+kanssa+suhteessa+ja+ajatteli,+että+mieshän+oli+se,+joka+teki+väärin.+Itse+ihmettelin+hänen+näkökantansa+avoimesti+ja+hän+muutti+omaa+käsitystään,+tai+ainakin+hyväksyi+minun+ajattelutapani.
14.07.2018 18:18
No+tähän+ketjuun+ei+lisättävää
14.07.2018 17:58
Seksi+voi+olla+perisuhteen+suurin+liima,+mutta+kovin+vahvalla+pohjalla+parisuhde+ei+ole,+koska+seksi+hiipuu+jossain+vaiheessa+kuitenkin+ja+sitten+pitäisi+löytyä+jotakin+muuta+yhteistä.
Teillä+ilmeisesti+on,+koska+viittaat+teidän+olevan+sielunkumppaneita.++Jos+taas+vaihtoehtoina+ovat+vain+komea+naama+tai+hyvä+seksi,+en+tiedä+kumpi+on+parempi+valita.+Toinen+toimii+makuuhuoneessa+ja+toinen+sen+ulkopuolella.
Mietin+vain,+että+miten+olette+sänkyyn+päätyneet,+jos+et+pidä+miehesi+ulkonäöstä.
13.07.2018 08:42
Samasta+syystä,+kun+suomalaisetkaan+eivät+pärjää.
12.07.2018 15:08
Voin+sanoa,+että+erilaisuus+kiihottaa/kiinnostaa.
Jos+sinulla+olisi+isot+tissit,+niin+miehesi+katsoisi++(myös)+pieniä+ja+kiinteitä+tissejä.+Jos+sinulla+on+iso+perse,+miehesi+katsoisi+pieniä+teiniperseitä.
Yleisesti+ottaen+sinä+olet+se+arkiruoka,+joka+on+aina+jääkaapissa+ja+muut+naiset+ovat+jotakin+erilaista,+ehkä+sitä+pikaruokaa.
Teet+elämäsi+todella+vaikeaksi,+jos+pahoitat+miesten+normaalikäytöksestä+mielesi.++Jos+mies+ei+nyt+törkeän+avoimesti+vieraita+tuijota+tai+kommentioi.+Heikko+itsetuntosi+tekee+vanhenemisesi+todella+vaikeaksi.
12.07.2018 14:53
"minusta+on+itsekästä+esim.lähteä+omille+ulkomaan+matkoille+ja+jättää+toinen+kotiin+tai+pakottaa+ottamaan+lainaa,+jos+haluaa+mukaan.+On+ihmisiä,+jotka+tuhlaavat+vain+itseensä+ja+jakavat+menot+puoliksi.+Toki+jokaisella+on+oikeus+itse+nauttia+omista+rahoistaan,+mutta+parisuhdetta+en+haluaisi+sellaisen+ihmisen+kanssa.+"
Totta.+Minusta+tuollainen+käytös+tarkoittaa,+ettei+ole+sitoutunut+parisuhteeseen+ollenkaan.+Toisaalta+jos+tuollaisen+ihmisen+kanssapäätyy+saman+katon+alle,+on+seurusteluaika+mennyt+hukkaan.+Olen+vasta+viime+aikoina+käsittänyt,+että+monesti+seurusteluaika+käytetäänomien+huonojen+puolien+kätkemiseen+tai+eikä+silloin+myöskään+kehdata/uskalleta+kysyä+tai+kohdata+toisen+huonoja+puolia.
"Mä+en+ole+vielä+yhteenkään+kuvaamaani+ihmiseen+törmännyt+ja+useampi+pidempi+suhde+takana."+Niin+osittain+siksi,+koska+nuo+monet+kohdat+listassa+ovatniin+moniselitteisiä.+
-
12.07.2018 14:34
Oletko+ihan+oikeasti+tosissasi:
"Lapsia+ei+tarvi+arvostaa+vaan+lasten+täytyy+arvostaa+äitipuolta"
Tarvitsisit+miehesi+rahoja?+Missä+omat+rahasi+ovat?
"Meidän+ruokarahat+hupenee+lastensa+turhuuteen+vaikka+tarvitsisin+itsekin+niitä"
Mistähän+miehesi+on+tuollaisen+ohdakkeen+löytänyt?
12.07.2018 14:19
Seksin+loppuminen+on+kyllä+harvoin+merkki+toisesta+naisesta.+
Ärtymys+voi+olla+merkki+sadasta+muustakin+syystä.
12.07.2018 14:11
"+voihan+sitä+kattella+vaikka+seksikkäitä+naisia+netissä+mitäs+pahaa+siinä."
Niinpä,+miksi+sitten+piilottelemaan+tekemisiään,+jos+ei+mitään+pahaa?
12.07.2018 14:07
No+tuohan+ion+ihan+niitä+klassisimpia+merkkejä,+että+jotain+on+meneillään.+Ei+välttämättä+salasuhteilua,+mutta+esim+ongelmapelaamista.+Useimmiten+kuitenkin+salasuhteilua.
12.07.2018 14:06
Minulla+MetroAuto+on+toiminut+aina+todella+hyvin+.+Olen+saanut+huollon+nopeammin+kuin+Seatilta+ja+huollot+ovat+olleet+edullisempia.+Huollon+laadusta+en+tiedä+muuta+kuin,+että+kaikki+on+toiminut+ja+mitään+erityisempää+ei+ole+ilmennyt.+Kokemusta+kahden+auton+ajalta.
Nythän+MetroAutolla+ei+ole+enää+Seatin+merkkihuollon+statusta,+mikä+on+sääli,+koska+Maahantuoja+saa+rauhassa+(yli)hinnoitellaomat+huoltonsa.
Pari+kertaa+onlen+myös+teettänyt+kolarikorjauksen+MetroAutolla,+ja+työn+jälki+on+ollut+moitteetonta.
12.07.2018 12:36
Minä+taas+tykkään+työleiristä.+En+kovinkaan+kauan+viihdy+laiskotellen,+joten+erilaiset+mökkityöt+tuntuvat+mukavilta,+vaikka+niitä+olisi+paljon.++Ne+ovat+ns+oikeita+töitä,+joissa+rasittuu+ja+näkee+käden+jäljen.+Yietysti,+kun+nuo+työt+vielä+saa+tehdä+merellisessä+maisemassa,+on+se+suuri+plussa.
12.07.2018 12:17
Tuo+sähköyhtiöiden+ylivalta+on+kyllä+ärsyttävää.+Sähkölaskusta+saattaa+olla+30+€+erilaisia+siirtomaksuja,+perusmaksuja+ja+itse+sähköä+vain+alle+5+euroa.
Toisaalta,++jos+maksaisin+aurinkosähköjärjestelmästä+vaikkapa+10+000+€,+maksan+sillä+aika+pitkään+tuota+erotusta+puhumattakaan+mukavuudesta.+Ei+tarvitse+kuunnella+Agrekaatin+pärinää+tai+vaihdella+kaasupulloja+muuhun+kuin+grilliin.
Niin+ja+tosiaan+sähköllä+voi+pitää+sen+peruslämmön+talvella.+Vaikka+aloittaja+uhoaakin,+että+se+onnistuu+myös+aurinkosähköllä,+en+usko.
12.07.2018 12:07
Mökkien+hinnat+laskee+jossain,+kuten+asuntojenkin+hinnat.
Jos+mökki+on+järkevän+matkan+päässä+isosta+kaupungista+meren+tai+järven+rannallaja+mökistä+löytyy+vesi+ja+sähköt,+ovat+rahasi+turvassa.
12.07.2018 11:55
Ok,+totta.+Luin+huolimattomasti.
"Kuitenkin+ennen+simputuksen+kieltämistä,+simputus+oli+se+tehokeino+jolla+rangaistuksiin+haettiin+tehoa."
Minusta+simputus+on+lähinnä+sadismia.
12.07.2018 10:46
154 / 178