Mistä löytäisi hyvän miehen? / mikä deittipalsta?

Foreveralone

Mistä löytyisi hyvä mies?
Olen 25 vuotias nuori nainen ja tapaillut ja seurustellut monien miesten kanssa. Hyvää miestä ei kuitenkaan tunnu löytyvän. Pitäisikö minun vain luovuttaa ja hyväksyä sinkkuna olo ja hommata koira vai ehkä hakea kumppania jostain ulkomailta? Ulkomailla miehet ovat mukavia ja kohteliaita, toisin kun täällä Suomessa. Treffeillä käydessä suomalainen mies ei millään halua maksaa yhtä juomaa ja heti ollaan vain panon perässä...
Olen ollut tinderissä mutta harva mies siellä minulle kirjoitteli. Suomi24 treffit ovat ihan fiasko ja pelkkiä profiileja ilman kuvia.. sugardeitersin maailmassa taas halutaan vain maksullista seksiä. Sitten kokeilin kotisatamassa deittiä koska ajattelin että siellä olisi hyviä uskonnollisia miehiä. No väärässä olin taas siellä oli todella vähän profiileja ja minulle kirjoittivat pelkät feikit profiilit.. mikä deittipalsta voisi olla hyvä täällä Suomessa? ?? Vai onko mikään, kuka tietäisi? Jossa olisi oikeasti hyviä ja mukavia miehiä tarjolla? Vai pitäisikö vain todella luovuttaa miehen etsiminen täällä Suomessa ja vaikka kokeilla etsiä ulkomailta?

11

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Hmm..kun täällä koneel suhaa,ettii niin toi realiteetti katoo ,tääl voi sanoo vaik mtä,mutta on olemassa sellaisia henkilöitä jotka kaipaa seuraa,oikeesti….niitä on suomes monia tuhansia...en tiedä mistä se löytyy....itekkin haen ………..

    • Alanyantyttö

      Turkkilaiset on jees

      • Yök

        Hyi! Niiden vehkeet on vuohen paskassa


      • Alanyantyttö

        Ja isot vehkeet onki :D


    • Valkyt

      Täällä olisi yksi 22v nuori mies pitkälti samassa jamassa.

    • Hei, jos olet seuraa vailla vielä niin täällä olisi kanssa yksi kunnollista seuraa vailla oleva henkilö. Pistä s-postia nimimerkilleni, jos olet kiinnostunut.

    • Pohjois-Suomessa Raahessa sinulle on hyvä etsimäsi mies muuhunkin kuin seksiin.
      Profiilissani on sanottu millainen mies olen.
      Jalokala

    • pulmu1

      Kyllä kannattaa ottaa ulkomaalainen mies.Alat olla jo sen ikäinen että tyypilliseen Suomi naisen tapaan alat valittamaan kaikesta ja mikään ei ole ikinä hyvin,eikä se oma mieskään osaa mitään.Säästät jonkun kunnolisen ja mukavan Suomalaisen miehen siltä suomi lehmä paskalta kun nyt otat vaan jonkun ihanan,kohteliaan ulkomaalaisen.Voi suomi mies sitten valita vaikka jonkun naisellisen ja hymyileväisen ulkomaalaisen oikean naisen,eikä mitään kaltaistasi pieruverkkareissa ja crokseissa kulkevaa valittajaa.

    • Tuota kysymystähän sitä yksi jos toinen miettii jossain vaiheessa elämäänsä.

      Etsipä niitä hyviä miehiä hyvistä harrastuksista, jos sinusta on siihen. Esimerkiksi vapaaehtoistoiminnasta, partiosta tai jopa politiikan parista.

      Sinänsä monet liikuntaharrastuksetkin ovat hyviä harrastuksia, mutta esim kuntosalilla kulkee niin monenlaista hauiksen kasvattajaa, että mahdollisuutesi löytää narsisti on aika suuri.

      Tosin jos valitat, että miehet eivätmtarjoa drinkkejä, epäilen, että sinun hyvä mies on eri asia kuin mitä itse ajattelen hyvän miehen ominaisuuksiin kuuluvan.

    • Sulotar77

      Tuubaa oma mieskin pettää täällä. Pasille terkkuja.

    • TyhmäPaimenPoika

      " Mistä löytyisi hyvä mies? "

      Hyvä kysymys. Mahtaakohan tästä maailmasta hyvää miestä löytyä. Mä luulen että maaperä on käynyt kelvottomaksi. Ehkä sitä hyvää miestä kannattaa etsiä jostain muualta kuin tästä maailmasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe