Mitä ihmettä?

Kiltti

Mitä ihmettä? Toisenkin kerran. Mitä tarkoittaa, kun nainen sanoo pienen tapailun tai puolen vuoden hengailun jälkeen, että " Sä oot liian kiltti mulle".
Olen muutaman vuoden kuluttua 60v ja on tullut jonkin verran elämän kokemusta.
En ole nössö, enkä Äitin-poika. Huomaavainen ja kohtelias olen. Pidän hyvänä ja huolehdin kaikin tavoin.
Kertokaa ny asiallisesti, miten niin liian kiltti???

11

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkkunen

      Olen hieman nuorempi nainen, joitakin kertoja seurustellut. Suhteen olen päättänyt selväsanaisesti, mutta vältellen arvostelemasta toista. Kiltin ja mukavan kanssa en ole jatkanut, jos tunteet omasta puolestani eivät ole kuukausien mittaan syventyneet/ on laimenneet - on kuin veljen tai ystävän kanssa yhdessäoloa.

      Sanoisin, että pyydä naisesi kahville tai lenkille syystä että tahtoisit lisätä itsetuntemustasi. Nainen valitsee sanansa -voit pyytää tarkennusta. Emme me ulkopuoliset voi tietää.

      Älä lannistu, jos vielä kaipaat ja tahdot - uusi ja kestävä onni voi olla edessäsi.

    • 65xx

      Naisten vaatimukset ja halut ovat täysin epärealistisiä, heille on pakko valehdella ja esittää jotakin muuta mitä itse on muute ei ole kivaa naisen mielestä. Mieheltä vaaditaan tänään tätä ja huomenna toista , usein kaikki määräytyy naisen mielialan mukaisesti. Suurimmat valehtelijat ja pettäjät tulevat toimeen melko hyvin naisten kanssa, jonkin aikaa.

    • Pari vaihtoehtoa.

      1) Nainen vain haluaa eroon loukkaamatta sinua

      2) Nainen aavistelee, että olet ns vässykkä, aloitekyvytön, tahdoton, konfliktipelkoinen ns perässä vedettävä kivireki

      3) Nainen oieasti tykkäävät ns jännämiehistäja valitsee mielummin elämäänsä draamaa ja jännitystä.

    • Roselin

      Aivan ensimmäiseksi kysyisin tätä siltä naiselta. Veikkaisin, että tietää itse parhaiten, mitä hakee ja miksi et kolahda. Meillä ei ole sellaista sanakirjaa, että voisi kääntää kaiken, nainen- suomi tai mies -suomi -kielelle, vaikka se olisikin kovin hyödyllistä.

    • Nyrkkeilijäleidi

      Itse olen käyttänyt sanaa "liian kiltti" miehistä, jotka ovat vässyköitä. Sellaisia, että pyytäessä ottaa suurin piirtein lennon takaisin Suomeen ulkomailta, jos olen unohtanut kahvinkeittimen päälle ja pyydän, voiko käydä sen sammuttamassa.
      Sellainen, jolla ei oikein ole omaa mielipidettä. Kynnysmatto suoraan sanottuna.
      Tahdon tasavertaisen kumppanin, joka osaa myös itse tehdä päätöksiä, osaa sanoa myös ei eikä tarvitse pelätä, että äijä ottaa turpaan nakkikiskajonossa, jos joku alkaa aukoa päätään.

      • Niinpä niin.
        Mutta ans olla jos sitten niitä mielipiteitä on, eivätkä ihan kohtaa "leidin" kanssa, niin auta armias sitä mekkalaa! Itkupotkuraivarit ja mykkäkoulut päälle...
        Kunnes nainen saa tahtonsa läpi?

        Tulee mieleen yksi tällainen nainen, pirullisen kaunis, mutta kuin juuri purkautumassa oleva tulivuori.


      • Joojoovikaeitsessä

        No sehän on sinun ongelmasi, jos tuollaisista naisista vain kiinnostut.


      • Olen itse asiassa kiinnostunut hyvinkin erilaisista naisista. Yhteistä heille kaikille on se että ovat erittäin seksuaalisia, uskaltavat tuoda sen esiin ja ovat sinut sen kanssa. Eiköhän tuon ap kirjoittajan tarinan takana ole jotain muutakin kuin pelkkä "vässykkä" syynä eroon. Toivottavasti olet jo löytänyt hakemasi tasavertaisen kumppanin? Tuo nakkikiskajonoviittaus oli muuten hauska, haetko kuulantyöntäjää partneriksi :)


      • Korvasiheiluu

        Hah:) Vaikka olenkin ystävällinen luonne ja kai kilttikin mutta jos jonkun olen useissa parisuhteissani oppinut niin sen että niin kauan suhteessa menee hyvin kun vaan myötäilet ja olet naisen kanssa samaa mieltä. Heti jos miehellä on omia mielipiteitä saati ei suostu perässä vedettäväks kivireeks lähtee nainen välittömästi ovet paukkuen ja suhde on siinä. En ole näinollen yhteenkään naiseen tutustunut joka sallisi myös miehelle omat ajatukset vaan aina pitää tehdä niinkuin neiti sanoo muuten "tämä oli sitten tässä"


    • aikojenalusta

      Se on tämmösen "alfauroksen" hakeminen naisilla geeneissä.

      Tav asioista ja läheisistä huolehtiva mies ei sytytä.

      Pitää olla jonkun verran röyhkeyttä ja narsistisia piirtreitä ,niin naiset noteeraa.

      Tyhmäkin saa olla jos on on "munaa" - ja täräyttää välillä nyrkin pöytään ja sanoo miten tehdään.

      Tähän kun lisää muhkean pankkitilin - niin naiset juoksee perässä - ikäkään ei haittaa

      Donald Trump on tästä hyvä esimerkki

      Röyhkeä ja itseriittoinen narsisti pärjää naisten kanssa - ja tekee niille mitätahtoo - ja vaihtaa sitten uuteen nuorempaan/ kauniimpaan.

      Näin se on aina mennyt luolamiesten ajoista asti ,eikä se siitä miksikään muutu.

    • Kiltti

      Kiitos, asiallisista vastauksista. kyllä sitä urosta ja jännämiestä löytyy. Pilkettä silmäkulmassa ihan tarpeeksi. Jokin vain ei osu kohdilleen. Olen, mikä olen ja muuksi en muutu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe