Tyttöystäväni käyttänyt tinderiä, mielipiteitä?

19vuotias

Eli siis tutustuin kivaan tyttöön, juttu luistanut niin hyvin että alettiin seurustella ja näin jälkeenpäin vilpittömästi jahuvikseni kysyin hänen tinder kokemuksestaan, itse tinderiä olen käyttänyt vain 4kk ja tästäkin on aikaa jo puoli vuotta ennenkuin tytön tapasin, nirsona ja vaativana ihmisenä sain parisenkymmentä "matchia", tässä täytyy tietää se että en mitään yhden illan juttuja etsinyt. Mutta, tyttöystävältäni sain kuulla että hänellä niitä matcheja on yli 110~ en oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua kun olo tuntuu aika likaiselta nyt??

13

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunistelematontaelämää

Tällaiseen on syytä varautua ihmisten kanssa kun ollaan tekemisissä. Itelleni sattui "lotto" voittajan tuuri melkein siis viisi kymppisenä nuori ok näköinen yh-nainen treffit 24 tä. Ihan hyvä sauma olis ollut tavat ja yrittää jotain kunnon suhdetta mut aavistin oikein et nuori nainen on menevä. Niin se myös oli sillä touhua säpinää piisasi kun olin oikein mukana jutuissa. Ne ketkä ei paikoilleen ole aikessä jäädä ne luonnnollisesti tulee ja menee vaikka miten näyttelis edessä tosi tarkoituksella olevaa. Vähän jäi kaivelee mieltä et näinkö deitit pelaa, puska laulaa.

• Raha-on-kemia

Naiset aina etsii komeampaa ja rikkaampaa miestä. Ellet ole rikas niin naises jättää sinut heti kun löytää paremman.

• tulsadoominsanoin

Joku vietti se on mikä vie niitä eteen päin nuuskien. Vaan kun ei takerru itse liiaksi vastoin käymisistä selviää vaikka jäädessä yksin sillä usein uuttahan ne kiittämättömät edelleen hakee vaikka sen oikean löysivät.

• 48u6k5yejetkekeykeyk

Varmaankin oleellisempaa olisi miettiä käyttääkö sitä tinderiä tms. vielä.

• APp

No siitä on varmuus ainakin ettei tinderiä tms. käytä enään 😁

• fflh
        APp kirjoitti:

No siitä on varmuus ainakin ettei tinderiä tms. käytä enään 😁

Joo-o varmaahan se aina on ;) eihän kukaan valehtele koskaan.

• Nimimerkkixxw

Mielipiteeni on se, että nuoruus menee hukkaan nuorissa. :)

Ainoa, mistä saisitte kummatkin kokea olonne likaisiksi on se, että olette ylipäätänsä laskeneet tinder matcheja. Antakaa olla ja nauttikaa, kun IRL match syntynyt.

• Mieajattelen

Eihän ne matchit mitään merkitse. Ennemminkin olet ilmeisesti löytänyt hyvinkin viehättävän tytön, koska hänellä olisi noinkin paljon vientiä. Toinen juttu tietysti on, mikäli tyttö on harrastanut seksiä noista suuren osan kanssa.

• Elämääsevainon

Ei niitä matcheja kannata jäädä miettimään liikaa. Se ei tarkoita että hän niitä kaikkia olisi edes nähnyt yms muutakaan. Sinä olit näistä kaikista se hänen valinta. Keskity nyt siihen mitä sulla on äläkä turhaan jännitä

• Alfauuros

Naisella 110 matchia ei ole edes paljon. Joillain naisilla on jopa tuhansia ja mitä sitten vaikka tyttöystäväsi on käyttänyt tinderiä?

• äöäö

Eiköhän kannata unohtaa sellainen tinder-huora samantien.

• APp

Kiitos vastauksista, tuli sieltä muutama järjen äänikin 😄.

• Niin ei kai se matchien määrä mitään ratkaise. Naiset saavat aivan älyttömästi matchejä, vaikka eivät laittaisi edes kuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1739
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1567
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe