Eli siis tutustuin kivaan tyttöön, juttu luistanut niin hyvin että alettiin seurustella ja näin jälkeenpäin vilpittömästi jahuvikseni kysyin hänen tinder kokemuksestaan, itse tinderiä olen käyttänyt vain 4kk ja tästäkin on aikaa jo puoli vuotta ennenkuin tytön tapasin, nirsona ja vaativana ihmisenä sain parisenkymmentä "matchia", tässä täytyy tietää se että en mitään yhden illan juttuja etsinyt. Mutta, tyttöystävältäni sain kuulla että hänellä niitä matcheja on yli 110~ en oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua kun olo tuntuu aika likaiselta nyt??
Tyttöystäväni käyttänyt tinderiä, mielipiteitä?
13
588
Vastaukset
- kaunistelematontaelämää
Tällaiseen on syytä varautua ihmisten kanssa kun ollaan tekemisissä. Itelleni sattui "lotto" voittajan tuuri melkein siis viisi kymppisenä nuori ok näköinen yh-nainen treffit 24 tä. Ihan hyvä sauma olis ollut tavat ja yrittää jotain kunnon suhdetta mut aavistin oikein et nuori nainen on menevä. Niin se myös oli sillä touhua säpinää piisasi kun olin oikein mukana jutuissa. Ne ketkä ei paikoilleen ole aikessä jäädä ne luonnnollisesti tulee ja menee vaikka miten näyttelis edessä tosi tarkoituksella olevaa. Vähän jäi kaivelee mieltä et näinkö deitit pelaa, puska laulaa.
- Raha-on-kemia
Naiset aina etsii komeampaa ja rikkaampaa miestä. Ellet ole rikas niin naises jättää sinut heti kun löytää paremman.
- tulsadoominsanoin
Joku vietti se on mikä vie niitä eteen päin nuuskien. Vaan kun ei takerru itse liiaksi vastoin käymisistä selviää vaikka jäädessä yksin sillä usein uuttahan ne kiittämättömät edelleen hakee vaikka sen oikean löysivät.
- 48u6k5yejetkekeykeyk
Varmaankin oleellisempaa olisi miettiä käyttääkö sitä tinderiä tms. vielä.
- APp
No siitä on varmuus ainakin ettei tinderiä tms. käytä enään 😁
- fflh
APp kirjoitti:
No siitä on varmuus ainakin ettei tinderiä tms. käytä enään 😁
Joo-o varmaahan se aina on ;) eihän kukaan valehtele koskaan.
- Nimimerkkixxw
Mielipiteeni on se, että nuoruus menee hukkaan nuorissa. :)
Ainoa, mistä saisitte kummatkin kokea olonne likaisiksi on se, että olette ylipäätänsä laskeneet tinder matcheja. Antakaa olla ja nauttikaa, kun IRL match syntynyt. - Mieajattelen
Eihän ne matchit mitään merkitse. Ennemminkin olet ilmeisesti löytänyt hyvinkin viehättävän tytön, koska hänellä olisi noinkin paljon vientiä. Toinen juttu tietysti on, mikäli tyttö on harrastanut seksiä noista suuren osan kanssa.
- Elämääsevainon
Ei niitä matcheja kannata jäädä miettimään liikaa. Se ei tarkoita että hän niitä kaikkia olisi edes nähnyt yms muutakaan. Sinä olit näistä kaikista se hänen valinta. Keskity nyt siihen mitä sulla on äläkä turhaan jännitä
- Alfauuros
Naisella 110 matchia ei ole edes paljon. Joillain naisilla on jopa tuhansia ja mitä sitten vaikka tyttöystäväsi on käyttänyt tinderiä?
- äöäö
Eiköhän kannata unohtaa sellainen tinder-huora samantien.
- APp
Kiitos vastauksista, tuli sieltä muutama järjen äänikin 😄.
Niin ei kai se matchien määrä mitään ratkaise. Naiset saavat aivan älyttömästi matchejä, vaikka eivät laittaisi edes kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262456- 1142086
- 1211739
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451567Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949