Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+jos+ihan+toteaisit++seuraavassa+viestissä,+että+vielä+ei+ole+suukkojen+aika.
Voi+olla,+että+mies+vaan+ei+ole+kovin+kokenut+treffailija,+eikä+tiedä+etikettiä+.
Kuten+sanottu+jo+tuossa+aikaisemmin,+naisiakin+on+niin+kovin+erilaisia.+Toiset+pitävät+lähes+henkilökohtaisena+loukkauksena,+ellei+mies+yritä+jo+ensi+treffeillä+sänkyyn+ja+toisista+se+taas+on+herrasmihen+käytöstä.
18.06.2018 09:25
Katselin+juuri+tuossa+yhtä+ilmoitusta,+jossa+ilmoittajan+pituus+oli+176+cm+ja+paino+89+kg+ja+kuvailu+normivartaloinen+:-D
18.06.2018 09:20
No+se+ei+line+sinun+määriteltävissä,+vaan+kansa+tietää.
Hauska+yksityiskohta+"markkinoilla"+on,+että+naiset+suosivat+kokeneita+miehiä+ja+miehet+kokemattomia+naisia+parinvalinnassa.
15.06.2018 15:45
No+mene+maksuttomiin.
Ahkeraa+ilmoittelua+ja+ilmoitteluun+vastaamista+esim+iskurissa+tai+voithan+kokeilla+vaikka+Suomi24:ssä,+Finswingersissä+yms.+
Sitten+voi+tietysti+yrittää+ihan+livenä+baarissa+tanssittaa+pariskuntien+naisia.
15.06.2018 13:54
Se+lienee+pettäjäsika+tms.++En+oikein+tunne+naisten+sanavarastoa+tältä+osin.
15.06.2018 13:27
Oikeassa+olet.+Minusta+ehkä+lutka+sana+kuvaa+paremmin+tuollaista+moraaliltaan+löysää+naista.+Huorahan+on+ainakin+minun+korvissani+nimitys+naiselle,+joka+harjoittaa+seksiä+rahasta+ja+siinä+ei+ole+sinänsä+mitään+pahaa.
15.06.2018 10:20
Aloittaja+tulee+yllättymään+vielä+joskus.
15.06.2018 08:45
Siis+tyttöystäväsi+on+sanonut,+että+te+kaksi+olette+vain+kavereita+tyttöystäväsi+kanssa?+Mitä+hittoa?
Miksi+hän+on+sanonut+niin?+Luultavasti+saadakseen+edelleen+olla+kaverisi+lähentelyjen+kohde?
Ensiksi+ottaisin+puhutteluun++tyttöystävän+ja+sitten+kaverin+ja+teksisin+täysin+selväksi+missä+mennään+ja+jos+se+ei+sovi,+niin+ovat+sitten+entisiä+ystäviä.
Usko+pois,+että+toimimalla+jämäkästi+ja+miehekkäästi+arvosi+nousee+tyttöydtäväsi+silmissä.+Itse+kuitenkin+harkitsisin+kahdesti+tuon+tyyppisen+huomiohuo*an+kanssa+seurustelua.
15.06.2018 08:34
On+myös+hyväksyttävä,+että+lähes+kaikissa+parisuhteissa+toinen+rakastaa+ja+kaipaa+enemmän+kuin+toinen.
14.06.2018 13:43
Tuon+logiikan+mukaan+miehiin+kohdistuvia+väkivallantekoja+ei+sitten+pitäisi+edes+olla+olemassa,+tai+niitä+pitäisi+olla+ainakin+reilusti+vähemmän+kuin+naisilla.
Tietysti+kaikille+pitäisi+opettaa+sen+verran+itsepuolustusta,+ettei+jäätyisi+uhkatilanteessa,+vaan+pystyisi+ainakin+huutamaan.
14.06.2018 13:34
19+v.+10+kk+kestetty+tähän+mennessä.
13.06.2018 11:14
Ne+seurustelee+tai+ainakin+deittailee.+40++fiksuilla+komeilla+miehillä+on+kyllä+vientiä+enemmän++kuin+koskaan+elämässään,+mutta+ei+se+suosio+ole+kuitenkaan+mitään+naisten+suosion+rinnalla
13.06.2018 11:07
Samaa+mieltä+noiden+edellisten+kanssa.++Miksi+ihmeessä+palkitset+exääsi+hänen+huonosta+käytöksestään.+Olet+kuin+koira,+joka+lyöntien+jälkeen+palaa+kerjäämään+isännän+kehuja.
Mitä+ihmettä+teet+tulevan+entisen+puolisosi+asunnossa.+Rajoita+yhteydenpitosi+vai+lapsia+koskeviin+asioihin.+Olemalla+suoraselkäinen+ja+jämpti,+voit+joskus+saada+vaimosi+arvostuksen+takaisin.
12.06.2018 10:40
Minusta+tyo+hyväthyssykätnaisen+vastaus+oli+hyvä.
Siinä+avioliitossa+tahtoo+myös+unohtua,+että+asioissa+on+aina+kaksi+puolta.++
Jos+nainen+on+kovin+seksinnälkäinen+ja+huomiohakuinen,+niin+sehän+on+tietysti+sängyssä+mukavaa.+Toisaalta+ne+työmatkat+ja+tyttöjenillat+voivatkin+sitten+olla+sellaisia,+että+saa+pelätä+sitä+seksin+hakemista+muualta.
12.06.2018 09:20
No+käsityksensä+kullakin.
Itse+olen+ilmoittanutseurusteluni+alkuvaiheessa+esim,+että+lapsia+en+lisää+enää+tee.++Jos+se+on+narsismia,+niin+silloin+olen+narsisti.
12.06.2018 08:24
Näin+minäkin+toivon,+mutta+helposti+käy+niin,+että+pian+on+suomessa+sekä+nainen,+että+mies.
11.06.2018 16:48
No+mitäs+kuluja+tämä+nainen+nyt+meille+aiheuttaa?
11.06.2018 16:47
En+mielestäni+sillä+varsinaisesti+kehuskellut.+Halusin+vain+kommentoida+asiaa,+etteikö+yrittäjä+pystyisi+kätkemään+tulojaan.
Kyllä+myönnän+syyllisyyteni+osittain,+vaikka+osa+esimerkeistäni+ovat+täysin+laillisia,+kuten+vaikka+tuo+messumatka+asia.++Se+että+olenkoi+sen+suurempi+roisto,+kuin+työntekijä,+joka+on+ruokkinut+perhettään+lounaslipuilla+tai+ostanut+lapselleen+hissilipun+hyvinvointisetelillä,+tai+hakenut+täyden+päivärahan,+vaikka+on+saanut+ilmaisen+aterian+on+sitten+asia+erikseen.
11.06.2018 16:45
Totta.+Tämä+on+parisuhteiden+yksi+perusongelmia.+Jos+toinen+esimerkiksi+harrastaa+jotain+intohimoisesti+tai+joutuu+tekemään+töitä+paljon,+voi+toinen+tulkita+asian+niin,+että+työ/harrastus+on+tärkeämpi+kuin+minä.
Siksi+olen+joskus+täälläkin+kehottanut+ihmisiä+,+että+jos+on+jokin+tärkeä+harrastus,+että+jatkaa+sitä+läpi+seurusteluvaiheen+alkuhuumankin,+koska+sen+aloittaminen+myöhemmin+voidaan+tulkita+kiinnostuksen+vähenemiseksi.
11.06.2018 16:39
Minusta+ihan+mahtavaa,+että+tuokin+nainen+saa+tarpeeseensa.+Minulta+se+ei+ainakaan+ole+pois.++Tuon+tyyppisten+naisten+perässä+en+ole+itse.
11.06.2018 14:25
158 / 178