nainen rakastut mieheen jolla on rahaa eli rakkaus rahaan ja omaisuuteen vai rakkaus mieheen kun oikeasti rakastat häntä rahoista viis ja kun saat rakkautta niin onko se kun saat vuoden välein uuden auton yms vai kun saat aitoa rakkautta mieheltä pyyteettömästi eli rakastatte oikeasti kumpikin toisianne
naiset kumpi rakkaus on parempi
20
688
Vastaukset
- enrakastu
Samaa paskan jauhantaa juhannuksen kunniaksi. On se pillunpuute elämää syövää.
Rahat voisin ottaa mutta ukkoa en. Ukoista ei ole kun harmia.- tyttö.uhoaa
onkohan noin kun se herra ukko ja oikea tulee vastaan
- enrakastu
tyttö.uhoaa kirjoitti:
onkohan noin kun se herra ukko ja oikea tulee vastaan
Rahat voisin ottaa, ukkoa en. Eihän nainen rakasta miestä vaan hänen rahojaan.
- Johannako
Kelpais vaan se aito rakkaus.
- Elämänsuuriajatus
Rahaa rakastava mies, rahansa ansainnut tai ei ansainnut:
Paljon muuta ei olekkaan sitten, kun todellisuuden pintaa.
Kiillotetaan pölykerroksen alta:
En häntä huolisi, vaikka en ketään toista saisi ikinä! - jooei
No kyllähän se on ainakin minun kohdallani tosiasia, etten voisi rakastaa miestä, joka ei edes elätä itseään. Elän mieluummin yksin kuin rahoitan jonkun elämän valmiiksi. Jos ei edes yritä hakea töitä ja elää yhteiskunnan tuilla, niin arvomaailma on sen verran etäinen, ettei sovi minulle. Miten siinä voisi rakkaudesta puhua.
- perusomavaraisuus
Samoin minun mielestä miehen pitää olla omavarainen talousasioissa, mutta ei tarvitse olla miljonääri. Minäkään en ala elättämään miestä enkä maksamaan talon sähköä, vuokraa jne., jos saman katon alla asutaan.
Tärkeintä parisuhteessa on silti rakkaus. Aloittaja toi esille vaihtoehdot 1) mies, joka ostaa auton vuosittain ja 2) mies, joka rakastaa. Valitsisin vaihtoehdon 2.
Kun yhdistetään nämä, tuloksena on perusomavarainen ja rakastava mies.
Totuus on ei rahalla koska rahaa saa myöhemminkin ja rakastunut yrittää miellyttää kumppania ja tuntevansa olevansa paras kaikilla osa-alueella mielitietylleen.
- Pelokass
Olen lihonut 20kg ja häpeän vartaloani, seksi ei juurikaan kiinnostaa. Pelkään että mies jättää kun jatkuvasti sanon ei ja hän ei ymmärrä. En tunne itseäni seksikkääksi. En tiedä mitä tehdä!?
- Suspender
Osta hottei kuteit!!
- 2plus2
Eivät palstan ätmitkään tunne itseään seksikkäiksi joten samalla viivalla olette
- näinajattelen
Rakkaus tietenkin, mitä sillä materialla tekee.
- hölöpölöhö
no tietysti molemminpuolinen rakkaus!
tietysti kysymyksenasettelu sikäli mustavalkoinen, että molemminpuolinen rakkaus voi kohdata myös rikasta siinä missä ketä tahansa.
mutta pelkkä raha tai ns. ihminen jolla on vain rahaa, ei kiitos. raha lämmittää vain omassa taskussa ja lähinnä painajainen olisi olla alisteisessa asemassa johonkuhun, jota ei yhtään rakasta. - eikiitos
Pistin poikki kerran orastavan romanssin kun kuulin miehen olevan rikas.
Ehkä se johtui enemmän siitä rahoilla leuhkimisesta. Ei kelpaa ainakaan sellainen. Meni maku. - nainen.nuori
Rakkaus mieheen. Rakastuin melkein välittömästi kun sain ensimmäisiä kertoja jutella hänen kanssaa. Myöhemmin selvisi kun utelin läheiseltäni tästä miehestä asioita vähän kerrallaan selvisi kuinka järkevä ja monipuolinen hän on. Tunne voimistui vaikka ajattelin että ei sais. Toivoin että sammuis pian.
Vähä myöhemmin työpaikka ja että on varakas. Ajattelin että ei tulevaisuutta todellakaan tämän kanssa. Tuttavat haukkuis että olisin rahan perään vaan. Kuullut tuon kommetin niin monta kertaa, varsinkin kun nuori nainen alkanut seurusteleen vanhemman miehen kanssa, joka on varakas. Ikäero ollut heillä 20vuotta ->
Itse en kyllä kieltämättä 20 vuotta vanhemnan kanssa olisi. Veikkaan että minulla ja rakastamallani olisi 13-17 vuoden ero. Se ei vielä haittaisi, varsinkin kun on mielestäni nuorekas.
Tuli pitkä kirjoitus :o :D- nainen.nuori
Emme muuten ole kumpikaan sinkkuja vaikka sinkkupalsta onkin. Siinä yksi syy että en paljasta tunteitani hänelle.
Toivon että ystävinä pysytään ja ehkä jos saisin aikaakin viettää enempi kanssaan mikäli hänelle kävisi ja jos kiireiltään ehtii? ;)
Olet rakas ja mielessäni
Kuvitteletko, että joku vastaa tähän rehellisesti?
- 42Vuotta
Mä rakastuin mieheen, joka on komea, kohtelias, rakastava, avulias, sydämellinen ja vaikka mitä muuta hyvää. Hän rakastui minun sisäiseen ja ulkoiseen kauneuteen. Hän ei ollut koskaan tavannut ketään minunlaistani.
Rakastuimme siis tietämättämme toistemme ulkoisista puitteista. Mieheni osottautui erittäin varakkaaksi tai ehkäpä sanoisin rikkaaksi. Kesti monta vuotta ennenkuin olin sinut tämän asian kanssa. Raha on tuonut elämäämme riippumattomuutta ja vapautta, mutta se ei ole syy miksi olemme yhdessä. Rakkaus on se, johon suhteemme rakensimme ja rakkaus on se, joka suhdettamme kantaa. En voisi koskaan olla miehen kanssa rahan takia.- nainen-
Tyypillinen valehtelija.
- Svilena
Niin tähänhän taustatekijänä vaikuttaa naisen oma taloudellinen tilanne. Mulla on hyvä työ, oma auto ja velaton opastusasunto. Pärjään loistavasti eli tuo köyhempi on mun valinta.
Mutta sitten vaikkapa jossain turvattomassa maassa ottaisin tuon rikkaamman, en niinkään uuden auton vuoksi, vaan turvallisen asuinympäristön vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947