Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+se+naimisiinmeno++ja+sitoutuminen+liittyy+toisiinsa+oikeasti.+Voihan+sitä+pitää+mittarina,+mutta+niin+voi+monta+muutakin+asiaa.+Mitä+jos+toinen+sanoo,+että+et+ole+tarpeeksi+sitoutunut,+jos+et+halua+ostaa+omakotitaloa+meille+tai+yhteistä+hautapaikkaa?
"Siinä+sitoudutaan+yhteiseen+elämään,+kunnioittamaan+elämän+kumppaniaan,+huolehtimaan+toisistaan.+Kantamaan+vastuuta+yhteisestä+elämästä+ja+toimeentulosta"
Millä+perusteella+arvioit,+että+naimisissa+olevat+kunnioittavat+enemmän+elämänkumppaniaan+kuin+avoliitossa+olevat?+Entä+miten+naimisissa+oleva+kantaaenemmän+vastuuta+elämästä+ja+toimeentulosta?
"Jos+noihin+ei+ole+valmis+niin+kannattaa+pysyä+sinkkuna+ja+etsiä+sellainen+seksikaveri+joka+ei+halua+sitoutua.+"
Onko+avioliiton+ainoa+vaihtoehto+sinkkuus?
Sanot+samaa+asiaa+(että+pitää+sitoutua)+uudestaan+ja+uudestaan,+mutta+mistään+ei+käy+selville,+millä+perusteella+avioliitossa+elävät+ovat+jotenkin+parempia+ja+sitoutuneempia+kuin+avoliitossa.
03.05.2018 14:21
Ei+ehkä+tarvitsisi,+mutta+haluaa.
03.05.2018 09:15
Jos+eroaa+intohimon+ptarpeen+takia,+on+turha+yrittää+perustella+sitä+lasten+kautta.
01.05.2018 14:51
Kyllähän+tuo+on+noin.+
Jos+elämä+on+jatkuvaa+riitelyä,+eikä+lapsia+pystytä+pitämään+sen+ulkopuolella,+on+parempi+erota.
Sen+sijaan+eron+syyksi+ei+mielestäni+riitä,+että+"välillämme+ei+ole+enää+intohimoa",+"olemme+enemmän+kavereita,+rakastavaisia".
30.04.2018 14:23
Tee+koe.+Värjää+tukkasi+ja+kulmakarvasi+tummaksi+ja+varmuuden+vuoksi+osta+vielä+tummat+piilolinssit.
Jos+naiset+sitten+hyppivät+syliisi,+niin+olet+oikeassa.
30.04.2018 14:18
Aika+pienet+mahdollisuudet.
Mahdollisuudet+ovat+lähinnä+siinä,+että+puolisosi+kohdalla+erilleen+muutto+on+tapahtunut+sen+takia,+että+hänellä+on+toinen+nainen+ja+suhde+loppuu.+Sitten+hän+saattaa+haluta+muuttaa+takaisin.
Jos+puolisosi+vaan+nauttii+vapaudesta+sinkkuna,+on+todella+epätodennäköistä,+että+hän+haluaisi+palata+takaisin.
30.04.2018 14:14
hitto+vastasi+vanhaan+typerään+ketjuun.
30.04.2018 14:10
Ymmärrän+monia+syitä+niksi+iso+ikäero+ei+ole+monen+mielestä+suotavaa,+mutta+sinun+syytäsi+en+ymmärrä.+Itse+ole+henkisesti+vajavainen.
Miksi+on+sinusta+yrjöttävää+jos+kumppani+on+saman+ikäinen+kuin+oletettu+lapsi.
Oletko+jotenkin+pedofiili,+tai+sukurutsaaja+kun++ajattelet+näin?
30.04.2018 14:05
Et+kertonut+tarkemmin+eroon+johtaneista++syistä,+mutta+jotkut+voivat+ottaa+asiat+sellaisena+kuin+ne+ovat,+eikä+niistä+tarvitse+lätistä+enempää.+Jollekin+ero+voi+olla+myös+suuri+helpotus+ja+uuden+elämän+jännitys+painaa+taka-alalle+muut+asiat.+Ne+ehkä+tulevat+sieltä+joskus+pintaan+tai+eivät.
Itse+olen+sanonut+monelle+jätetyksi+tulleelle+henkilölle,+että+paras+kosto+on+olla+täysin+neutraali+ja+hoitaa+kaikki+asiat+asiallisesti+ilman+itkupotkuraivareita+tai+perään+soittelemisia.+Ainakin+naisilla+täysi+neutraalius+herättää+kysymyksen,+että+noinko+helppoa+se+minusta+eroaminen+olikin?+Eikö+se+oikeasti+välittänytkään.+Tämä+aloittajan+teksti+osoittaa+väitteeni+oikeaksi.
Itse+tulin+vaihdetuksi+toiseen+mieheen+ja+menettelin+juuri++kuten+yyllä+kuvasin.+Alkuitkujen+jälkeen+kävin+paljon+baareissa+ja+huomasin+olevani+paljon+suositumpi+kuin+olin+ikinä+osannut+haaveillakaan.
Lasten+kanssa+oli+seesteistä,+koska+olin+paljon+rennompi+ja+hyväntuulisempi+kuin+ennen.
Jutun+tietysti+täydensi+lasten+kertomukset+kotoa,+kun+eksä+oli+astunut+uusperhearkeen+ja+saanut+siellä+raivareita.+Puolen+vuoden+jälkeen+alkoi+jopa+tulla+humalaisia+tekstareita,+että+eikö+voitaisi+tavata+jne.
26.04.2018 14:53
"Jotenkin+tämäkin+ilmiö+vaan+on+biologian+avulla+selitettävissä.+
Miksi+miehillä+sukuvietti+saa+aikaan+katkeruutta,+kun+naisilla+elämä+koostuu+monesta+muustakin+asiasta?+"
Ei+se+varmaan+ole+pelkästään+se,+vaan+muutkin+seikat.+Luultavasti+nämä+samat+miehet+olisivat++sopivia+suorittavaan+työhön+,+mutta+kun+nuo+työpaikat+ovat+ns.+hyvinvointimaista+karanneet.+Toinen+tapa+milllä+miehet+ovat+perinteisesti+voineet+osoittaa+kykenevyyttään+ovat+olleet+sodat.+Niissä+monesta+häiriköstä+on+tullut+sankari.
"Minä+en+ole+perustanut+perhettä+tai+saanut+lapsia,+mutta+en+silti+ammu+tuolla+perheellisiä+ihmisiä?+Munaakaan+en+ole+saanut+aikoihin."
Niin+kuin+ei+suurin+osa+miehistäkään.+Asioiden+ratkaisu+voimalla+on+kuitenkin+niin+syvällä+miehisessä+kultuurissa+ja+kasvatuksessa,+että+ihan+muutamassa+sukupolvessa+niistä+ei+päästä+eroon.
Sitäpaitsi+naisten+tekemä+väkivalta+on+kaksinkertaistunut+kymmenessä+vuodessa,+joten+pian+saadaan+varmaan+ruveta+myös+pelkäämään+nuoria+vihaisia+naisia.
"Mitenkähän+Yogamies+luulee+että+nuori+autisti/asperger+joka+vihaa+naisia+on+menneinä+aikoinan+saanut+naisasiansa+järjestettyä,+jos+ei+sitten+ole+ollut+rikkaan+perheen+lapsi+joka+on+solminut+sovitun+avioliiton?"
Ei+mitenkään,+mutta+ehkä+hän+on+saanut+ammatin,+jossa+ei+ole+paljon+tarvinnut+lukupäätä+ja+ehkä+ollut+ylivertainen+metsätyömies+ja+saanut+tyytyväisyyttä+siitä.+Ennen+myös+naiselle+helpommin+riitti,+kun+mies+ei+lyönyt+ja+juonut,+ja+pystyi+tuomaan+leivän+pöytään.
26.04.2018 14:19
MIelipuoli,+kutennuo+islamistitkin.
Asiaaei+kuitenkaan+pystytä+ainakaan+kovin+pitkään+enää+selittämään+olankohautuksella.+Nuorten+miesten+syrjäytyminen+on+ongelma,+joka+tulee+näkymään+väkivaltana.
25.04.2018 08:53
Kun+et+mitään+muuta+keksinyt,+niin+yrität+sitten+nolata+ja+häpäistä.+Tyypillistä+naisten+ja+valkoritarien+taktiikkaa.
23.04.2018 09:22
Tämä+on+se+aihe,+josta+olen+tehnyt+parikin+postausta.
Aloittaja+esitti+asian+vahvasti+provosoiden,+mutta+asiassa+on+vinha+perä.+Tuskin+kukaan+nainen+haluaa+tulla+hakatuksi,+mutta+niissä+jännämiehissä+on+paljon+niitä+piirteitä,+jotka+saavat+naisen+pöksyt+kostumaan.
-+Aloitteentekokyky.+Kun+mies+tulee+ja+vie,+ei+naisen+tarvitse+itse+ottaa+vastuuta+aloitteista+tai+yleensäkään+elämästään.+
-+Tietynlainen+agressiivisuus.+Se+antaa+naiselle+turvallisuuden+tunnetta+(valheellista)+kun+ajattelee,+ettei+kukaan+uskalla+nyt+tulla+häntä+puristelemaan,+tms.
-+Suuret+tunteet.+Jännämies+on+herkkä.+Kiihtyy+0-100+salamannopeasti.+Kun+on+kivaa,+mikään+ei+ole+niin+kivaa.+Kukaan+nainen+ei+ole+niin+kaunis,+kuin+jännämiehen+nainen.+Jännämies+itkee+suuria+katumuksen+kyyneleitä,+kun+on+pannut+naapurin+Janicaa+tai+lyönyt+omaa+naistaan+ja+lupaa+ettei+ikinä+enää.
-+Nainen+tuntee+itsensä+tarpeelliseksi.+Hänen+kauneutensa+ja+hyvyytensä+parantaa+jännämiehen.+Siitä+tulee+elämän+tarkoitus.
23.04.2018 09:04
Mitä+on+verbaaliset+seksosaitit?
Miten+niistä+pääsee+käytäntöön.+
Suomessa+varmaan+ainakin+miljoonaa+miestä+kiinnostaisi+tämä+helppo+tie+naisen+sänkyyn.
22.04.2018 09:51
Nyt+meni+liian+korkealentoiseksi+minulle.
20.04.2018 21:05
Hyvä+jos+noin+on.+Hiukan+kuitenkin+pitäisin+silmällä+vaimon+tulemisia+ja+menemisiä+jatkossa
20.04.2018 16:07
Onko+tämä+uusi+piirre,+vai+oletko+havahtunut+keskustelun+tärkeyteen+vasta+useiden+vuosien+yhdessäolon+jälkeen?
20.04.2018 16:01
Nämä+ovat+tyypillisesti+niitä+selityksiä,+millä+lapsettomuuden+valinneet+selittävät+itselleen+asiaa+parhain+päin.+Vähän+niinkuin+uutta+rakkautta+etsimään+lähteneet+kertovat,+että+parempi+lasten+elää+erovanhempien+kanssa,+kuin+rakkaudettomassa+parisuhteessa.
Tuollaisten+kommentien+antaminen+kertoo,+että+kommentoijaa+pelottaa+yksinäinen+vanhuus,+mutta+he+vain+eivät+halua+myöntää+sitä.
"Ensinnäkään+kukaan+ei+tiedä+tulevasta+muutoinkaan,+läheiset+ja+sukulaiset+voivat+kuolla+ennen+sinua."
Totta,+mutta+todennäköistä+on,+että+lapset+jäävät+elämään+sinun+jälkeesi.
"Nykyisin+nuorempi+sukupolvi+ajattelee+melko+itsekeskeisesti+ja+viilettää+ympäri+maailmaa,+et+voi+kahlita+heitä+itseäsi+hoitamaan"
Jos+sinulla+on+välit+kunnossa+lapsiisi,+heitä+ei+tarvitse+kahlita,+vaan+he+haluavat+auttaa+vanhempiaan,+kun+apua+tarvitaan.
"Saatikka+sitten+näitä+monia+nyt+eläkeiässä+olevia+mummoja+ja+pappoja,+jotka+itse+viilettää+ties+missä+eivätkä+millään+lailla+osallistu+lastenlastensa+hoitamiseen.+Haloo,+miksi+sellaisia+ihmisiä+pitäisi+auttaa+ja+aikaansa+tuhlata+heidän+vanhuuden+päiviensä+hoitamiseen."
Nii,+sitä+niittää,+mitä+kylvää.+Toisaalta+kyse+ei+välttämättä+ole+hoitamisesta,+vaan+lähinnä+varmistamisesta,+että+mummon+asiat+ovat+ok.
"Yksinäiset+vanhukset+pärjäsivät+ja+olivat+yhtä+onnellisia+elleivät+jopa+onnellisempia+kuin+perheelliset+vanhukset,+kunhan+heillä+oli+ystäviä.+"
Paino+sanalla+jos.+Suomalaisella+miehellä+on+keskimäärin+0,7+hyvää+ystävää.+Tämä+siis+tarkoittaa,+että+on+valtava+määrä+miehiä,+joilla+ei+ole+ainuttakaan+hyvää+ystävää+ja+isolla+joukolla+se+yksi.+Mitä+sitten+kun+se+yksikin+kuolee+pois+tai+muuttaa+muualle.
Itse+en+odota,+että+omat+lapseni+pitäisivät+minulle+vanhana+seuraa.+Minusta+tärkeämpi+rooli+heillä+on+minun+asioideni+ajajana.+He+näkevät+kohdellaanko+minua+hoitokodissa+hyvin+vai+huonosti,+ja+voivat+ryhtyä+toimenpiteisiin,+jos+asiat+sitä+vaativat.+
Itse+vierailen+omien+vanhempieni+luona+ehkä+kymmenkunta+kertaa+vuodessa+ja+tarvittaessa+jos+tarvitsevat+esimerkiksi+apua.+Olen+myös+muutaman+kerran+puhunut+heille+järkeä,+kun+ovat+miettineet+jotain+loma-osaketta,+tai++eläkevakuutusta.++
Toistaiseksi+olen+kuitenkin+itse+saamapuolella,+koska+olen+saanut+lastenhoitoapua+ja+apua+esim+tarvitessani+sähkömiestä+ja+timpuria.
20.04.2018 15:59
Eihän+se+ole+negatiivista,+vaan+ihan+normaalia+elämäähyvine+ja+huonoine+asioineen.+Luettelin+vain+yhtymäkohdat+palstaan,+jotka+saatat+kokea+negatiiviseksi,+mutta+nehän+toisaalta+ovat+sitä+elämää,
20.04.2018 15:03
Kjell+Westön
Rikinkeltainen+taivas+http://www.kirsinkirjanurkka.fi/2017/10/kjell-westo-rikinkeltainen-taivas.html.
Varsinkin+alkupuolella+tuli+monesti+mieleen+palsta.++Tarinassa+on+statusmies/alfa,+jännämies,+kullikarusellissa+olevia+naisia,++aisuruuden+reunalla+tasapainoileva+tavis,+vanhempi+nainen,+joka+haikailee+nuoruuden+huippusuosion+perään+jne.
Todella+hyvää+kerrontaa+ja+myös+nostalgiaa.
20.04.2018 13:31
162 / 178