Naisten oma elämänlaatu vs viehättävyys

erimaailmoista

Nykynainen panostaa itseensä:
- hankkii korkeakoulututkinnon, kun älyllisyys parantaa elämänlaatua ja tutkintopaperi joillain myös palkkaa
- hankkii tatuoinnin, nauttii kauniista kuvasta kehollaan ja tunteesta oman kehonsa hallintaan, mitä se tuo
- antaa kehonsa olla sellainen kuin on, vaikka olisi paksumpikin, nauttii siitä esim. seksin muodossa
- hankkii lemmikkieläimen, jotta on joku, jonka kanssa on positiivista vuorovaikutusta päivittäin arjessa
- pitää yhteyttä laajaan ystäväpiiriin, johon kuuluu niin miehiä kuin naisiakin, koska erilaiset ihmiset laajentavat maailmankuvaa

Eli asiat mitkä lisäävät naisilla elämänlaatua, vähentävät naisten viehättävyyttä miesten silmissä. Kun käytännössä oma elämä on tärkeämpää kuin muiden halut, niin miehille ja naisille kehittyy täysin erilaiset arvot ja maailmat ja sinkkujen määrä kasvaa.

27

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fil.lic.neitonen41-vee

      Lemmikkieläimillä, keskikokoisilla ja isoilla koirilla ainakin, on muutakin käyttöä.

    • Totuus-

      Onneksi meillä on johannatukiaiset ja jannihussit muistuttamassa minkälaisia naisten kuuluisi oikeasti olla.

      • lihavihatipunen

        Siis väitätkö, että Tuksu on hyvä naisen malli? Huh. Janni Hussin hyväksyn.


    • liianpaksuperhoseksi

      Ja näistä pahin on se paksuus. Miehiä ei kiinnosta mikään muu kuin timmi kroppa. Vasta sen jlkeen alkaa ns. neuvottelut naisen muista ominaisuuksista.. Aivan sama miten tyhmä ja ruma atm on kyseessä.

      • Mietin.vaan

        Ja pah. En minä ainakaan ole ollut mikään läskifasisti sitten nuoruusvuosien, minkä aikana jo totesin että ei naisen viehättävyys ole painoindeksistä kiinni.


      • Naisasialooser11

        Miksi olet paksu?


      • Kyllä naisessa saa olla pikkasen matskuu mitä keinuttaa-a-a-aaa. Ei kaikki miehet ole ronkeleita, vaadi fitnessiä tms.

        Pehmoinen povi ja reidet kelpaa kummasti, kun niihin saa hautautua naisen hellyteen. ☺️


    • kaupankassa-panostaa

      Tuli tästä mieleen: kun lihava nainen töhertää pulleisiin tynkä kyntisiin sormiinsa kynsilakkaa, se on kuin miehellä tai lapsella olisi kynsilakkaa. Ei se siitä kauniimmaksi tule, vaan huvittavammaksi.

      • hyväluohyvää

        Jos se nainen itse tykkää, että on värilliset kynnet. Se nauttii omasta elämästään ja kehostaan. Ota sinä siitä oppia, että miten omasta elämästä nautitaan, niin ei tarvitse arvostella toisten tekemisiä.


    • Ei naisen älykkyys ja korkeakoulututkinto vähennä hänen arvoaan minun silmissä.

      Ei myöskään lemmikki, vaikka omaan elämäntilanteeseen se ei sovikaan nyt, mutta jos nainen siitä huolehtii, niin mikä ettei.

      Ystäväpiirikin on ok. Tietysti, jos miehet ovat FWB, niin silloin ei homma ole ok.

    • näintoimin

      Tatskat on upeita, miehetkin on tykännyt. Ja mulla on useempiki...

    • hienoahienoa

      Tuo paksuuntuminen on naisilla jännä juttu, koska hirveän moni nainen nykyään lihottaa itsensä läskiksi siideripissikseksi, koska on liian laiska liikkumaan. Silti se läski siideripissiskin vaatii miehekseen miestä, joka puolestaan ei ole niin laiska kuin tämä nainen, ja joka siis on nähnyt vaivaa pitääkseen itseään kunnossa. Ja usein nainen vielä vaatii miehen olevan sellainen V-kroppainen, joka usein vaatii hyviä geenejä ja/tai vaarallisten ja kiellettyen lisäaineiden käyttöä. Kovinkaan moni mies ei ns. natuna näyttää sellaiselta kuin miltä nainen välttämättä haluaa miehen näyttävän. Naisten maailmankuva on yksinkertaisesti täysin epärealistinen.

      • Rakkaus.ei.sopimus

        Höpönpöpö.

        Ei kukaan voi vaatia mitään, pariutuminen vaatii molemminpuolisen tunteen. Ilman sitä ei synny suhteita.


      • hienoahienoa
        Rakkaus.ei.sopimus kirjoitti:

        Höpönpöpö.

        Ei kukaan voi vaatia mitään, pariutuminen vaatii molemminpuolisen tunteen. Ilman sitä ei synny suhteita.

        Betacuck-miehet usein vain tyytyvät vaikka huonoonkin suhteeseen, kun eivät muutakaan saa. Siinä mielessä edes jotain tasoa vaativat, ja siksi ätmeiksi jäävät miehet, ovat paljon kovempia jätkiä kuin itseään selkeästi huonompiin naisiin tyytyvät betacuckit.


      • Eilämpöä.jääyksin
        hienoahienoa kirjoitti:

        Betacuck-miehet usein vain tyytyvät vaikka huonoonkin suhteeseen, kun eivät muutakaan saa. Siinä mielessä edes jotain tasoa vaativat, ja siksi ätmeiksi jäävät miehet, ovat paljon kovempia jätkiä kuin itseään selkeästi huonompiin naisiin tyytyvät betacuckit.

        Jos ei ole mitään tunnetta kenenkään kanssa, niin aika luontevasti jäädään yksin.


      • hienoahienoa
        Eilämpöä.jääyksin kirjoitti:

        Jos ei ole mitään tunnetta kenenkään kanssa, niin aika luontevasti jäädään yksin.

        Jos miehellä ei ole tunnetta lihavan naisen kanssa, niin ei ole kenenkään muunkaan kanssa? Lol. :D


      • itseinho.mädättää
        hienoahienoa kirjoitti:

        Jos miehellä ei ole tunnetta lihavan naisen kanssa, niin ei ole kenenkään muunkaan kanssa? Lol. :D

        Kyetäkseen rakastamaan ketään, tulisi ensin kyetä rakastamaan itseään.

        Ätmien rakkauselämä kaatuu itsetunto-ongelmiin.


      • opettele.tasot
        hienoahienoa kirjoitti:

        Betacuck-miehet usein vain tyytyvät vaikka huonoonkin suhteeseen, kun eivät muutakaan saa. Siinä mielessä edes jotain tasoa vaativat, ja siksi ätmeiksi jäävät miehet, ovat paljon kovempia jätkiä kuin itseään selkeästi huonompiin naisiin tyytyvät betacuckit.

        Ätmi on ällöttävän tason mies, ei saa ketään.

        Beta saa kt-naisen.


      • hienoahienoa
        opettele.tasot kirjoitti:

        Ätmi on ällöttävän tason mies, ei saa ketään.

        Beta saa kt-naisen.

        Et tiedä tasoista mitään! Beta-mies saa at-naisen, koska naiset ovat hypergamisia luonteeltaan!


      • hienoahienoa
        itseinho.mädättää kirjoitti:

        Kyetäkseen rakastamaan ketään, tulisi ensin kyetä rakastamaan itseään.

        Ätmien rakkauselämä kaatuu itsetunto-ongelmiin.

        Naiset ne eivät rakasta itseään. Naisilla se itsetunto-ongelma on. Sen takia he aina hakevatkin itseään tasokkaampaa miestä, koska se paska itsetunto ei kestä olla itsensä tasoisen miehen kanssa. Pitää olla tasokas mies, niin itsetuntokin kohoaa! Kyllä miehet muutenkin pärjäävät yksin ja itsenäisesti paljon paremmin kuin naiset!


      • tsirk
        hienoahienoa kirjoitti:

        Naiset ne eivät rakasta itseään. Naisilla se itsetunto-ongelma on. Sen takia he aina hakevatkin itseään tasokkaampaa miestä, koska se paska itsetunto ei kestä olla itsensä tasoisen miehen kanssa. Pitää olla tasokas mies, niin itsetuntokin kohoaa! Kyllä miehet muutenkin pärjäävät yksin ja itsenäisesti paljon paremmin kuin naiset!

        Nimenomaan huonoitsetuntoinen nainen valitsee itseään huonomman miehen koska ei katso ansaitsevansa parempaakaan.

        "Kyllä miehet muutenkin pärjäävät yksin ja itsenäisesti paljon paremmin kuin naiset!"

        Hehe ;D Johan vitsin murjasit.


      • hienoahienoa kirjoitti:

        Naiset ne eivät rakasta itseään. Naisilla se itsetunto-ongelma on. Sen takia he aina hakevatkin itseään tasokkaampaa miestä, koska se paska itsetunto ei kestä olla itsensä tasoisen miehen kanssa. Pitää olla tasokas mies, niin itsetuntokin kohoaa! Kyllä miehet muutenkin pärjäävät yksin ja itsenäisesti paljon paremmin kuin naiset!

        Minkäs takia tämä palsta on täynnä kitinää ja ulinaa siitä, ettei löydy naista, vaikka kuinka etsii, jos mies kerran pärjää paremmin ilman? Jos naisella on huono itsetunto, hän ei varmasti tavoittele tasoistaan parempaa, vaan nimenomaan tyytyy johonkin jämään, että olisi joku rinnalla. Mutta typerä mies kääntää tämänkin niin, että naiset haluavat jännämiehiä, eli juurikin näitä väkivaltaisia, pettäviä alkoholisteja.


      • kauheetaarvosteluatäällä

        Sanonpa muuten, että kyllä niitä pulskempia miehiä lähestyy myös liikkuvaa, urheilevaa naista. Mä en ymmärrä näitä painokeskustelujanne, sillä itse tiedän useampia naisia ja miehiä ja naisia, keski-ikäisiä tai keski-ikää lähestyviä, jotka ei enää oo täysin hoikkia vaikka urheilee ja on hyvä kuntoisia. On myös suht hoikkia ihmisiä, joilla ylimääräinen kertyy tiettyyn kohtiin, lisäksi on sairauksia jotka aiheuttaa turvotusta. Itelleni tärkeämpää on liikkuva ihminen, kun painon tuijotus. Selvää on, että ihminen jonka harrastus on kaljan kittaaminen (siis useasti) ei sovi tällaiselle, joka alkoa nauttii joskus ja kohtuudella.


    • Minusta omaan elämänlaatuun panostaminen on tärkeämpää kuin miettiminen, miten olisin miesten mielestä viehättävämpi. Jos lemmikkieläin vähentää viehättävyyttäni, niin en luopuisi sen takia lemmikistä. Muutenkin nuo aloittajan luettelemat epäkohdat ovat ihan normiasioita, jos ne tekevät naisesta onnellisen, ei sen pitäisi olla mieheltä pois. Mutta jos ne eivät miehen mielestä ole naiselta toivottuja ominaisuuksia, hän voi keskittyä niihin naisiin, joissa yhdistyy häntä viehättävät ominaisuudet ja jättää kokonaan huomioimatta muut. Tälläisen listan voi laatia vain sellainen mies, jolla ei vientiä naisten keskuudessa ole.

    • satisfaction

      Elämäni laadukkuus on tasapainoa itseni ja läheisteni kanssa, työtyytyväisyyttä yleensä, terveyttä, hyvinvointia. Ei ole tatuointeja, ylipainoa tai kynsilakkaa. On myönteinen asenne elämään ja jonkun silmissä saatan olla viehättävä, mutta sehän olisi vasta alku jollekin isommalle asialle.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe