Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+avioero+niitä+isovanhempia+hengiltä+ota.+Voihan+se+ikävältä+tuntua,+mutta+voivat+he+edelleen+olla+lastenlasten+elämässä+jos+heidän+oma+lapsensa+niin+haluaa.+Itse+ainakin+oman+eron+jälkeen+kävin+jopa+aiempaa+enemmän+heidän+luonaan+ja+tarvitsin+aiempaa+enemmän+lastenhoitoapua,+koska+ei+ollut+kumppania+hoitamassa+esim+työmatkojen+aikana.
20.04.2018 12:03
"Minua+ihmetyttää+suuresti,+ettei+pettämisen+henkisiä+ja+taloudellisia+vaikutuksia+mitata+millään+kansantalouden+mittarilla."
>>>>Henkisiä+vaikutuksia+on+hyvin+vaikea+ellei+mahdotonta+mitata+kansantaloudellisella+mittarilla.
"Se+kuitenkin+jo+on+myönnetty,+että+eron+on+ihmisen+suurin+riski+eriarvoistumiseen."
>>>Kuka+on+myöntänyt?
"Samalla+epäarvoisuus+naisen+ja+miehen+välillä+kasvaa,+koska+eläkekertymät+jäävät+pääsääntöisesti+miehelle"
>>>Naisen+oma+valinta.
"Näin+uusi+petoskumppani+kavaltaa+omaisuuttasi."
>>>Niin+jos+nuo+muodostavat++pysyvän+parisuhteen,+mikä+ei+ole+kovin+todennäköistä.
"Tämä+on+varmaan+yksi+epätasa-arvoisimmista+asioista+Suomessa.+"+
>>>Tässähän+ei+ole+oikeastaan+mitään+epätasa-arvoista.+Naiseet+saavat+päättää+raskaudestaa,+ja+myöskin+siitä+pitävätkö+vanhempainvapaita+jne.
"+Samalla+petokseen+osallistuvat+naiset+saavat+estettömän+reitin+rahasäästöillesi."
>>>+Siis+mistä+eläkesäästöistä+puhut?
"Voivathan+he+toki+lasket+säästäneensä+yhteiskunnan+menoja+ajamalla+isovanhemmat+aikaisemmin+hengiltä.+Se+on+nimittäin+suuri+suru+vanhoille+ihmisille,+joiden+sydän+ei+kestä+heitteillejättämistä,+"
>>>+kukaan+muu+ei+tule+ajatelleeksi+tällaista+kuin+sinä+itse
"Pettämiseen+osallistuva+nainen+ja+kodin+rikkoja+on+alhainen+loinen+yhteiskunnassa,+joka+hyötyy+teon+rangaistavuuden+tai+paremminkin+vahingonteon+korvattavuuden+puutteesta.+Sama+koskee+miehiä,+mutta+yleensä+miehet+ovat+parempituloisia+ja+vahinko+kohdistuu+naiseen."
Tässä+olen+samaa+mieltä
19.04.2018 17:39
Yep
19.04.2018 17:15
Vanhemmissa+hyvin+pitkälti,+mutta+luulen,+että+esimerkin+voima+on+suuri.+
Jos+vanhemmat+eivät+välitä+ei+lapsi++itsestään+välttämättä+löydä+voimaa+edetä.
19.04.2018 13:45
Puuh.+Nyt+älä+usko+näitä+naisia+he+eivät+tiedä+mistä+puhuvat.+Olen+ollut+joskus+epäileväinen+sille,+kun+sanotaan,+että+naiset+puhuvat+toista+kun+tekevät,+mutta+näin+se+on.
"pahempi+olisi+ollut,+jos+olisit+ehdottanut+seksiä+ja+nainen+olisi+kokenut+seksuaalisen+lähentelysi+ahdistavana.+Sellainen+tilanne+olisi+"ajanut+naisen+nurkkaan".
Olisiko+lopputulos+ollut+yhtään+huonompi.+Ja+kuten+aikaisemmin+kirjoitin,+seksiä+voi++ehdottaa+niinkin,+että+se+on+kohteliaisuus.+Vaikkapa,+että+olet+niin+kaunis,+että+haluan+sinua+valtavasti.
"Kukat+ovat+aina+kyllä+mukava+yllätys,niillä+on+enemmän+arvoa+ja+vaikutusta+kuin+miehet+arvaattekaan.+Miehen+sentapainen+"kosiskelu"+saa+olon+ihanan+naiselliseksi.+Seuraukset+ovat+merkittäviä.+;)+"
"Ainakin+minua+ilahduttaa,+jos+mies+tuo+suuren+kimpun+kukkia+ja+valikoinut+sellaisia,+joista+pidän.+Tai+joku+muu+pieni+lahja"
"+Joku+pieni+tuliainen+mukaan+ja+hyvät+käytöstavat."
"Kun+olisi+kukka+tai+kahvi+mukaan+ollut,+olisit+ollut+jatkossa"
USKOMATONTA+naiset.+Te+siis+kerrotte,+että+jos+mies+olisi+tuonut+lahjoja+olisi+hän+saanut+seksiä+tai++ainakaan+tapailu+ei+olisi+loppunut.+Toivon+tosiaan,+että+olette+väärässä.+Jos+olette+oikeassa,+sehän+tekee+teistä+lutkia.
"Jos+nainen+haluaa+seksiä+niin+kyllähän+aikuisen+luulis+osaavan+sen+myös+sanoa+tai+vähintään+vihjata+niin+että+tyhmäkin+tajuaa.+:D"
Vaan+kun+ei+osaa.+Naiset+eivät+osaa+edes+tehdä+aloitteita+baarissa,+vaan+monen+mielipide+on,+että+he+haluavat+sellaisen+miehen,+joka+tekee+aloitteet.+Jos+ei+tee,+ei+hän+ansaitse+minua.
Usko+minua+AP.+Naisille+pahin+turnof+fon,+että+mies+on+epävarma.+Heti+seuraavana+tulee+tietysti,+että+mies+on+hintelä,+lyhyt+ja+köyhä.
17.04.2018 16:42
Samaa+mieltä.+Kyllä+kotiinsa+kutsuminen+on+selvä+merkki.
Jos+nainen+kutsuu+miehen+kotiinsa+treffeille,+pitää+tehdä+aloite+sänkyyn.+Tämä+ei+siis+tarkoita,+että+hyökkää+päälle+repimään+vaatteita,+mutta+kyllä+suutelemaan+pitää+yrittää.
Jos+on+TODELLA+epävarma+itsestään++voi+vaikka+jossain+vaiheessa+ottaa+naista+kiinni+kädestä+ja+katsoa+silmiin+ja+kertoa,+että+haluun+sua+aivan+hirveästi.+
Kukaan+nainen+ei+laita+esim+kolmansilla+treffeillä+tuollaista+pahakseen.+Vai+laittaisitko+itse+jos+joku+kertoisi+sinun+olevan+hyväönnäköinen+ja+haluavansa+sinua.+
Sen+sijaan+miehen+ujous+ja+epävarmuus+on+useimmille+naisille+paha+turnoff.
17.04.2018 16:19
Anna+pojan+kasvaa+muutama+vuosi+ja+katsokaa+parisuhdetta+uudestaan+sitten.
Kerro,+mikä+poikakaverissasi++on+niin+hyvää,+että+et+halua+erota?+Tämä+pelaaminen+lienee+mielessäsi+kuitenkin+aika+iso+juttu,+kun+tänne+kirjoitat.
17.04.2018 15:59
No+kyllä+tämä+antaa+aika+hyvän+käsityksen+omasta+aivokapasiteetistasi.+Normi+järjellä+ovarustettu+ihminen+olisi+yhteydessä+omaan+terveyskeskukseen+ja+kysyisi+asiaa.
17.04.2018 15:52
mikä+se+eku+haitta+on?
17.04.2018 15:48
"Olenkin+sanonut+että+kohta+pitää+tehdä+tiukat+rajat"
Eikö+pitäisi+vetää+rajat+miten+annat+lasten+sinua+kohdella?+Jos+ei+sääntöjä,+jotka+olette+yhdessä+miettineet,+ei+noudateta,+pitää+olla+seurauksia+ja+rangaistuksia+ja+the+yhdessä+miehesi+kanssa+sovitte+mitä+asioista+seuraa.
Älä+kuitenkaan+kuvittele,+että+lapset+olisivat+selvännäkijöitä,+jotka+itsestään+tietäisit+mitä+haluat+ja+edellytät
Aika+olisi+varmaan+perhepalaverin.
17.04.2018 15:46
Kävin+itsekin+katsomassa+tuon+elokuvan.++Minun+lisäkseni+koko+salissa+oli+yksi+pariskunta.
17.04.2018 15:28
20+viikossa,+vaikka+en+ole+aisuri.+Äiti+maksaa+sitten+enemmän+kun++poika+hänen+luonaan.
17.04.2018 13:26
ELi+jutustelet+siis+setien+kanssa,+jotka+luulevat+jutustelevansa+naisen+kanssa?+Montako+tuntia+tuon+300+€+eteen+pitää+"jutustella"?
16.04.2018 12:28
Vaikka+onkin+vanha+viestiketju,+niin+kirjoitan+kuitenkin.
Tottakai+miehesi+haluaa+sopuisaa+eroa.+Ystävä+sinun+ei+kuitenkaan+kannata+olla.
Olen+usein+sanonutkin,+että+paras+kosto+toiselle+on+täydellinen+neutraalius.+Siinä+toiselle+hiipii+ajatus,+että+enkö+minä+merkinnytkään+mitään.+Miksi+ei+huutoa+raivoa,+kyyneleitä?
Sen+suosituksen+kuitenkin+anna,+että+hoida+eron+tekninen/rahallinen+puoli+liikeasiana.+Pidät+huolta+oikeuksistasi,+mutta+et+yritä+kostaa.+Pitkistä+riidoista+tuomioistuimissa+ei+hyödy+kyuin+lakimiehet+ja+oma+katkeruutesi+vain+kasvaa.
Lapset+teillä+lienevät+jo+niin+isot,+että+osaavat+itse+tehdä+päätöksen,+kuka+on+tarinan+roisto.+Omalla+kohdallani+murrosikäiset+lapset+tajusivat+sen+hyvin+äkkiä.
16.04.2018 12:24
Nuo+ovat+todella+normaaleja+tunteita.+Älä+kuitenkaan+pura+miestäsi+kohtaan+tuntemaasi+kiukkua+lapsiin.
Siinä+ei+ole+mitään+pahaa+jos+miehesi+tutustuttaa+lapsesi+uusin+siskoihin+ja+veljin.
Usko+pois,+että+arki+neljän+lapsen+kanssa+ei+ole+herkkua.+Alussa+kun+kaikki+on+vielä+uutta+ja+kaikki+ovat+kohteliaita+toisilleen,+asiat+voivat+näyttää+hyvältä.+Ymmärrät+kuitenkin+varmaan,+että+jos+kahden+lapsen+kanssa+ei+ole+kaikki+helppoa,+niin+ei+se+ole+neljänkään+kanssa:+miten+huoneet+jaetaan,+kuskaamiset,+miten+rahat+jaetaan,+kuka+maksaa+mitä.+Uusioperheet+joutuvat+esimerkiksi+ottamaan+huomioon+lomia+suunnitellessa+paitsi+omat+aikataulunsa,+niin+myös+entisten+puolisoiden+toiveet+ja+vaatimukset.
Anna+vaan+ajan+kulua,+niin+tulet+huomaamaan+(ja+miehesi+huomaa),+ettei+uusioperhe-elämä+ole+yhtä+auvoa.+Sitä+paitsi+naisten+on+usein+vaikea+hyväksyä+miehen+lapsia.+Sama+kävi+exälleni+hänen+miehen+lapsien+kohdalla.
Ja+lapset+eivät+sinua+unohda,+koska+olet+heidän+äiti,+vaikka+olisit+ollut+huonokin+äiti.
16.04.2018 12:03
Kyllä,+olen+aloittajan+kanssa+samaa+mieltä.+Olemme+esim+kumppanini+kanssa+joskus+sopineet,+että+viikkosiivous+tehdään+yhdessä+ja+se+mitä+hän+tekee+ylimääräistä+on+hänen+oma+asiansa.
Sopiminen+on+tässä+kaiken+a+ja+o.+Toinen+tärkeä+asia+on+seurusteluaika.+Jos+siisteys+ja+koti(työt)+ovat+tärkeä+asia,+kannattaa+käydä+katsomassa+siellä+kumppanin+kämpässä+muutaman+kerran+miltä+siellä+näyttää.++Jos+kaikki+on+tip+top,+tuskin+tarvitsee+tulevaisuudessakaan+yhteisessä+kämpässä+huomautella+siivouksen+merkityksestä.
kolmas+asia+on,+että+vaadit+kumppaniltasi+kotitöiden+tekoa+ihan+alusta+asti.+Etenkin+naisilla+tahtoo+usein+olla,+että+he+yrittävät+näyttää+kelpoisuuttaan,+siivoamalla+ja+tekemällä+ruuat,+jolloin+mies+tottuu+liian+hyvälle+ja+tottumuksia+on+vaikeaa+muuttaa.
16.04.2018 11:28
En+ole+Suomalaisessa+mediassa+nähnyt+yhtään+asiatonta+juttua,++eikä+Iris+sellaista+pystynyt+osoittamaankaan.
Jos+Iriksellä+ei+ole+tähän+mennessä+tietoa,+että+Someen+ei+kannata+laittaa+yhtään+kuvaa+ilman+tarkkaa+harkintaa,+niin+toivottavasti+nyt+on+aika+herätä.
16.04.2018 09:11
No+tämähän+taas+vahvistaa+yhden+palstatotuuden,+joka+lähti+liikkeelle+siinä+tutkimuksesta,+jossa+havaittiin,+että+miehistä+vain+n.+10+%+on+naisten+mielestä+keskimääräistä+paremman+näköisiä.
Naiset+eivät+siis+kehu+miehiä,+koska:
a)+miehet+eivät+ole+heidän+mielestään+hyvännäköisiä
b)+he+eivät+ole+epätoivoisia+munan+saamisen+suhteen
16.04.2018 09:00
No+suomessa+on+sentään+alle+puolet+naisista+ylipainoisia,+joten+kaiken+värisissä+hiuksissa+ylipainoiset+eivät+ole+enemmistä.
Täytyy+ihan+pitää+pari+päivää+silmällä+ihmisiä+ympärilläni+ja+katsoa+onko+teoriani+oikein.
16.04.2018 08:55
Kaipaan+naisten+litteää+vatsaa,+kiinteitä+rintoja+ja+sileää+ihoa.
15.04.2018 09:34
163 / 178