Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. "Minua+ihmetyttää+suuresti,+ettei+pettämisen+henkisiä+ja+taloudellisia+vaikutuksia+mitata+millään+kansantalouden+mittarilla.">>>>Henkisiä+vaikutuksia+on+hyvin+vaikea+ellei+mahdotonta+mitata+kansantaloudellisella+mittarilla."Se+kuitenkin+jo+on+myönnetty,+että+eron+on+ihmisen+suurin+riski+eriarvoistumiseen.">>>Kuka+on+myöntänyt?"Samalla+epäarvoisuus+naisen+ja+miehen+välillä+kasvaa,+koska+eläkekertymät+jäävät+pääsääntöisesti+miehelle">>>Naisen+oma+valinta."Näin+uusi+petoskumppani+kavaltaa+omaisuuttasi.">>>Niin+jos+nuo+muodostavat++pysyvän+parisuhteen,+mikä+ei+ole+kovin+todennäköistä."Tämä+on+varmaan+yksi+epätasa-arvoisimmista+asioista+Suomessa.+"+>>>Tässähän+ei+ole+oikeastaan+mitään+epätasa-arvoista.+Naiseet+saavat+päättää+raskaudestaa,+ja+myöskin+siitä+pitävätkö+vanhempainvapaita+jne."+Samalla+petokseen+osallistuvat+naiset+saavat+estettömän+reitin+rahasäästöillesi.">>>+Siis+mistä+eläkesäästöistä+puhut?"Voivathan+he+toki+lasket+säästäneensä+yhteiskunnan+menoja+ajamalla+isovanhemmat+aikaisemmin+hengiltä.+Se+on+nimittäin+suuri+suru+vanhoille+ihmisille,+joiden+sydän+ei+kestä+heitteillejättämistä,+">>>+kukaan+muu+ei+tule+ajatelleeksi+tällaista+kuin+sinä+itse"Pettämiseen+osallistuva+nainen+ja+kodin+rikkoja+on+alhainen+loinen+yhteiskunnassa,+joka+hyötyy+teon+rangaistavuuden+tai+paremminkin+vahingonteon+korvattavuuden+puutteesta.+Sama+koskee+miehiä,+mutta+yleensä+miehet+ovat+parempituloisia+ja+vahinko+kohdistuu+naiseen."Tässä+olen+samaa+mieltä
  2. Yep
  3. Puuh.+Nyt+älä+usko+näitä+naisia+he+eivät+tiedä+mistä+puhuvat.+Olen+ollut+joskus+epäileväinen+sille,+kun+sanotaan,+että+naiset+puhuvat+toista+kun+tekevät,+mutta+näin+se+on."pahempi+olisi+ollut,+jos+olisit+ehdottanut+seksiä+ja+nainen+olisi+kokenut+seksuaalisen+lähentelysi+ahdistavana.+Sellainen+tilanne+olisi+"ajanut+naisen+nurkkaan".Olisiko+lopputulos+ollut+yhtään+huonompi.+Ja+kuten+aikaisemmin+kirjoitin,+seksiä+voi++ehdottaa+niinkin,+että+se+on+kohteliaisuus.+Vaikkapa,+että+olet+niin+kaunis,+että+haluan+sinua+valtavasti."Kukat+ovat+aina+kyllä+mukava+yllätys,niillä+on+enemmän+arvoa+ja+vaikutusta+kuin+miehet+arvaattekaan.+Miehen+sentapainen+"kosiskelu"+saa+olon+ihanan+naiselliseksi.+Seuraukset+ovat+merkittäviä.+;)+""Ainakin+minua+ilahduttaa,+jos+mies+tuo+suuren+kimpun+kukkia+ja+valikoinut+sellaisia,+joista+pidän.+Tai+joku+muu+pieni+lahja""+Joku+pieni+tuliainen+mukaan+ja+hyvät+käytöstavat.""Kun+olisi+kukka+tai+kahvi+mukaan+ollut,+olisit+ollut+jatkossa"USKOMATONTA+naiset.+Te+siis+kerrotte,+että+jos+mies+olisi+tuonut+lahjoja+olisi+hän+saanut+seksiä+tai++ainakaan+tapailu+ei+olisi+loppunut.+Toivon+tosiaan,+että+olette+väärässä.+Jos+olette+oikeassa,+sehän+tekee+teistä+lutkia."Jos+nainen+haluaa+seksiä+niin+kyllähän+aikuisen+luulis+osaavan+sen+myös+sanoa+tai+vähintään+vihjata+niin+että+tyhmäkin+tajuaa.+:D"Vaan+kun+ei+osaa.+Naiset+eivät+osaa+edes+tehdä+aloitteita+baarissa,+vaan+monen+mielipide+on,+että+he+haluavat+sellaisen+miehen,+joka+tekee+aloitteet.+Jos+ei+tee,+ei+hän+ansaitse+minua.Usko+minua+AP.+Naisille+pahin+turnof+fon,+että+mies+on+epävarma.+Heti+seuraavana+tulee+tietysti,+että+mies+on+hintelä,+lyhyt+ja+köyhä.
  4. mikä+se+eku+haitta+on?
  5. No+tämähän+taas+vahvistaa+yhden+palstatotuuden,+joka+lähti+liikkeelle+siinä+tutkimuksesta,+jossa+havaittiin,+että+miehistä+vain+n.+10+%+on+naisten+mielestä+keskimääräistä+paremman+näköisiä.Naiset+eivät+siis+kehu+miehiä,+koska:a)+miehet+eivät+ole+heidän+mielestään+hyvännäköisiäb)+he+eivät+ole+epätoivoisia+munan+saamisen+suhteen