Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. "Pointti+tässä+nimenomaan+olivat+miehet,+jotka+ovat+ns.+tosissaan+eli+kertovat+hakevansa+vakavaa+suhdetta,+mutta+ovat+kuitenkin+vailla+pelkkää+kevytseuraa.+"No+siinä+ne+ovat+lähteneet+pelaamaan+naisten+omilla+säännöillä.+Itse+kun+deittailin+ahkerammin,++todella+harva+nainen+ilmoitti+hakevansa+pelkkää+panoa,+vaan+oikeaa+tunnetta,+silunkumppanuutta+jne.+Loppujen+lopuksi+kuitenkin+paljastui,+että+olisivat+ensimmäisellä++kerralla+jo+halunneet+sänkyyn.Sitten+on+tietysti+niitä+tapauksia,+kuten+minä,+jotka+ilmoittavat,+etteivät+ole+aikeissa+sitoutua,+mutta+päätyvät+sitten+parisuhteeseen.
  2. Jos+olet+yhtään+lukenut+tätä+palstaa,+niin+sinähän+toistat+palstatotuuksia.Perus+Pertin+on+todella+vaikeaa+saada+naista+minkään+ikäisenä,+mutta+kokemuksensa+ja+varallisuutensa+ansiosta+hän+saa+sen+naisen+varmemmin+40+v+kuin+20+v."sosiaaliset+itsevarmat+miehet+keitä+on+20-28+ikäluokassa"+Toinen+palstatotuus+onjuurikin+tuo,+että+10-20%+miehistä+panee+sitten+hullun+tavalla+ympäriinsä,+muiden+jäädessä+nuolemaan+näppejään+tai+ehkä+pääsevät+panemaan+sitä+lLhavaa+Liisaa.Sinun+yksittäinen+ja+kaveripiirin+kokemus+on+ihan+yhtä+tyhjän+kanssa+kokonaisuuden+kannalta+kuin+minun,+että+44+vuotiaana+sain+nuoria+ja+kauniimpia+naisia+enemmän+kuin+ikinä.+Vetoan+tässä+edelleen+näihin+lehtien+äänestyksiin,+joissa+tuhansia+naisia+äänestää.+Otetaan+vaikka+nuorten+naisten+lehti+Cosmopolitan:https://www.uusisuomi.fi/viihde/37902-tassa-on-maailman-seksikkain-mies++(45+v)http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/cosmopolitan-sexiest-men-world-gallery-1.80096?pmSlide=1.80098Oliko+noista+yksikään+alle+30?Kyllä,+tiedän+että+kaveriporukassa+nuorilla+naisilla+on+iso+kynnys+kertoa+haluavansa+vanhempaa+miestä,+saati+sitten+toteuttaa+halunsa,+koska+ryhmäpaine.+Sama+koskee+miehiä.+Aika+harva+kertoo+miesporukassa+himoitsevansa+lihavaa+naista+tai+vaikka+olevansa+bi-henkinen.+Lisäksi+on+vielä+eri+juttu+seurustella+kuin+panna.+Ymmärrän,+että+on+edelleen+iso+kynnys+ryhtyä+parisuhteeseen+vaikkapa+20+vuotta+vanhemman+kanssa,+kuin+panna+sitä+muutama+kerta.+Sama+koskee+sitä+ns+pahaa+poikaa.+Sen+kanssa+on+mukava+pitää+hauskaa,+mutta+ei+siitä+ehkä+vakituiseen+suhteeseen+ole.+Em+takia+myös+se+perus+Pertti+on+haluttu+jossain+vaiheessa,+koska+nainen+on+riittävästi+kulkenut+siinä+ns.+munarinkelissä+ja+Pertti+on+sillä+aikaa+hankkinut+sen+koulutuksen,+asunnon+ja+auton,+katsoo+nainen+hänen+olevan+sopiva+isäehdokas.
  3. Sinun+väitettäsi+(provoasi)+vastaan+on+sekä+faktoja,+että++omakohtaista+kokemusta.Annetaan+sen+verran+periksi,+että+myönnän,+että+kyllä+nuori+mies+on+viriili.+Itsekin+saatoin+15+vuotiaana+vetää+käteen+kuusikin+kertaa+päivässä,+pelkän+OK-lehden+ja+Suosikin+kuvien+kanssa.2-kymppinen+kloppi+saattaa+siis+saada+yön+aikana+viisikin+orgasmia+(antamatta+naiselle+yhtään)++ja+koko+suoritus+mahtuu+kymmeneen+minuuttiin.+Tämäkin,+kunhan+olet+ensiksi+opettanut+poikaa+miten+toimia.Tuossa+NALli+ottikin+esiin+asian,+että+vinkuipa+palstanaiset+miten+paljon+tahansa+sen+puolesta,+että+nuoret+miehet+ovat+ihania+ja+seksikkäitä,+ovat+parikymppisten+miesten+voitot+noissa+seksikkäin+mies-+äänestyksissä+äärimmäisen+vähäisiä.+Mieleeni+ei+tule+yhtään,+mutten+kiistä+etteikö+sellaisia+olisi.+Ja+jos+on,+veikkaan,+että+ne+poikamaiset+piirteet+niillä+on+aika+vähäisiä.Miehen+menestykseen+naisten+keskuudessa+ei+vaikuta+pelkästään+ulkonäkö+ja+viriiliys,+vaan+myös+status,+taloudellinen+tilanne+yms.+Sen+takia+moni+35+v+Timo+Tavallinen+näyttäytyy+naisten+silmissä+haluttavana,+hupparissaan+kun+on+ensin+koodaillut+itselleen+sen+talon+ja+audin.+Naiset+eivät+yleensäkään+arvosta+kokemattomuutta.+Ikä+tuo+kokemusta+ja+varmuutta.+Se+helvetillinen+sählääminenkin+siellä+sängyssä+loppuu+ja+tajuaa+naisenkin+tarpeita+paremmin.Omasta+mielestäni+miehen+paras+ikä+naismarkkinoilla+alkaa+n.+35+vuodesta+ja+päättyy+en+tiedä+vielä+mihin.+Veikkaisin+jonnekin+5-kymppiseen.+Ei+niin,+että+naista+saisi+vähemmän,+mutta+näpsäkimmät+nuoret+naiset+alkavat+olla+harvinaista+herkkua+mitä+vanhemmaksi+tulee.+Toki+moni+pilaa+mahdollisuutensa+lihomalla.
  4. Kyllä,+mutta+itse+olen+yli+190+,+tumma+ja+raamikas,+joten+minulla+on+varaa+valita."+koska+naisetkin+tapaavat+vaatia+mieheltä+edes+jonkinmoista+ulkoista+olemusta,+niin+on+ihan+suotavaa+että+mieskin+saa+vaatia+kumppaniltaan+edes+normaalin+painon+rajosisa+pysymistä."Tämähän+on+tuon+sinkut-palstan+ydinkysymys+.+seiskan+naiset+hakevat+kympin+miestä+https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miestaNaisilla+on+varaa+valita+ja+markkina+on+todella+vääristynyt+osittain+miesten+omasta+syystä.+Mennään+vain+jokaisen+pillun+perässä,+mikä+näkyy.