Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alkuperäisestä+aloituksesta+sivuun.+Miksi+hyvin+monet+noista+räikeästi+värjättyjen+hiusten+kantajista+on+ylipainoisia?+Sannia+ei+lasketa.+
Vai+olenko+väärässä?
15.04.2018 09:31
"Pointti+tässä+nimenomaan+olivat+miehet,+jotka+ovat+ns.+tosissaan+eli+kertovat+hakevansa+vakavaa+suhdetta,+mutta+ovat+kuitenkin+vailla+pelkkää+kevytseuraa.+"
No+siinä+ne+ovat+lähteneet+pelaamaan+naisten+omilla+säännöillä.+Itse+kun+deittailin+ahkerammin,++todella+harva+nainen+ilmoitti+hakevansa+pelkkää+panoa,+vaan+oikeaa+tunnetta,+silunkumppanuutta+jne.+Loppujen+lopuksi+kuitenkin+paljastui,+että+olisivat+ensimmäisellä++kerralla+jo+halunneet+sänkyyn.
Sitten+on+tietysti+niitä+tapauksia,+kuten+minä,+jotka+ilmoittavat,+etteivät+ole+aikeissa+sitoutua,+mutta+päätyvät+sitten+parisuhteeseen.
13.04.2018 09:58
Olisiko+noin+onnellisesti+päässyt+käymään?
13.04.2018 09:51
En+kyllä+nyt+ymmärrä+mitä+yrität+sanoa
"+Arvostan+miestä,+joka+on+kiinnostunut+minusta+ihmisenä,+ei+kohteena"
Mulla+ei+mene+nyt+perille.+Pitääkö+miehen+mielestäsi+olla+tosissaan+liikenteessä+vai+panoa+hakemassa?+Alittaja+moitti+niitä+miehiä,+jotka+ovat+tosissaan+liikenteessä
"Jos+mies+on+oikeasti+kiinnostunut,+seksi+kyllä+tulee+ajastaan+naisen+kokiessa+samoin."
Siis+jos+tuo+tyyppi,+ketä+kommentoin+sanoi,+että+pahimpia+ovat+sellaiset,+jotka+eivät+vonkaa+seksiä.+Olen+ymmärtänyt,+että+se+on+hyvä+naisten+mielestä+ainakin+periaatteellisella+tasolla.
10.04.2018 10:20
Vanha+palstatotuus:+Ulkonäkö+=+kemia
09.04.2018 14:49
No+tämä+on+kyllä+kaikkien+naisten+aivopierujen+äiti.
"Lappeenrannan+seudulla+on+pahimpia+miehet,+jotka+ovat+ns.+tosissaan+liikenteessä"
No+tosissaan+olevat+miehet+on+kyllä+pahoja.+Naiset+toivovat+voivansa+kesyttää+pelimiehen.
"+Eivät+vonkaa+hets+seksiä,+ovat+herrasmiehiä"
Yhä+pahenee.+Eihän+nainen+voi+tuntea+itseään+naiseksi,+ellei+häneltä+seksiä+vongata+heti.
"nainen+kiinnostuu+tosissaan.+Sitten+tapahtuu+katoaminen+ilman+selityksiä."
Miehillä+ei+ole+lupa+tutustua+naiseen+ensi++ja+päättää+sitten+haluaako+sänkyyn+tai+seurustella.
09.04.2018 14:48
No+ei+ne+ainakaan+tällaista+ketjua+vedä,+jossa+pelimiehen+tunnisteena+pidetään+mm.+juuri+eronnut,+lapsia,+ei+tiedä+haluamaansa.
09.04.2018 14:42
Tuohan+on+loistava+saldo+.+Olet+reilusti+keskivartoa+suositumpi.+Millaista+suosiota+oikein+itse+odotat?
09.04.2018 13:54
Tässä+samaa+mieltä+kanssasi.+Monet+syyttävät+yhdestä+asiasta+isompaa+määrää+epäonnistumisia.
Naiset+ovat+sitä+mieltä,+että+he+saavat+vähemmän+palkkaa+sen+takia,+että+he+ovat+naisia,+eikä+sen+takia,+että+he+ovat+valinneet+pienipalkkaisen+ammatin.
Lihavat+ajattelevat+olevansa+näkymättömiä+sen+takia,+että+heitä+inhotaa,+vaikka+ihmiset+yrittävät+olla+hienotunteisesti+tuijottamatta.
09.04.2018 13:45
Jos+nuo+kuvailemasi+asiat+(naisesi+ihaili+nuorena+lihaksikkaita+miehiä)+eivät+ole+ollee+pelkkää+mielikuvitustasi,+vastaus+voi+olla+seuraava.
Nuorena+kauniina+naisena+hän+sai+paljon+vastakaikua+katseisiinsa+niiltä+lihhaksikkailta+miehiltä.+Nyt+kun+hän+on+15+vuotta+vanhempiin+ikä+tehnyt+tehtävänsä.+Häntä+voi+jopa+hiukan+huolestuttaa+sinun+hyvä+ulkonäkösi+ja+ehkä+hän+on+pistänyt+merkille+mahdolliset+nuorten+naisten+silmäilyt+sinuun.
Ehkä+hän+ajattelee,+että+esimerkiksi+5+h+viikossa+on+poissa+jostain+muusta.+Vaikka+yhteisistä+kävelyistä,+lastenhoidosta,+lukemisesta+tai+kulttuurista.+Hän+voi+olla+myös+huolissaan+kehonrakennuksen+lieveilmiöistä,+kuten+roinaamisesta.
Totuushan+on,+että+viiden+treenivuoden+jälkeen+kehittyminen+on+hyvin+hyvin+vähäistä,+ellet+käytä+kiellettyjä+aineita.
09.04.2018 13:38
"Nuo+naisten+lehtien+miehet+ovat+varmaankin+äänestäneet+vanhemmat+naiset."
Varmaan?++Cosmopolitan+on+nimenomaan+nuorten+naisten+lehti.
07.04.2018 22:27
Joo+miehen+pitäisi+olla+niin+huumaantunut+minusta,+ettei+ajattelisikaan+muita+naisia+ja+sitten+minä+ehkä+joskus+ilmoitan+armollisesti,+että+minulle+sopii.
06.04.2018 14:41
täältä,+tai+lakimieheltä,+tai+psykologilta+tai+eroryhmästä.+Riippuu+ongelmasta.
06.04.2018 13:32
Jos+olet+yhtään+lukenut+tätä+palstaa,+niin+sinähän+toistat+palstatotuuksia.
Perus+Pertin+on+todella+vaikeaa+saada+naista+minkään+ikäisenä,+mutta+kokemuksensa+ja+varallisuutensa+ansiosta+hän+saa+sen+naisen+varmemmin+40+v+kuin+20+v.
"sosiaaliset+itsevarmat+miehet+keitä+on+20-28+ikäluokassa"+Toinen+palstatotuus+onjuurikin+tuo,+että+10-20%+miehistä+panee+sitten+hullun+tavalla+ympäriinsä,+muiden+jäädessä+nuolemaan+näppejään+tai+ehkä+pääsevät+panemaan+sitä+lLhavaa+Liisaa.
Sinun+yksittäinen+ja+kaveripiirin+kokemus+on+ihan+yhtä+tyhjän+kanssa+kokonaisuuden+kannalta+kuin+minun,+että+44+vuotiaana+sain+nuoria+ja+kauniimpia+naisia+enemmän+kuin+ikinä.+Vetoan+tässä+edelleen+näihin+lehtien+äänestyksiin,+joissa+tuhansia+naisia+äänestää.+Otetaan+vaikka+nuorten+naisten+lehti+Cosmopolitan:
https://www.uusisuomi.fi/viihde/37902-tassa-on-maailman-seksikkain-mies++(45+v)
http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/cosmopolitan-sexiest-men-world-gallery-1.80096?pmSlide=1.80098
Oliko+noista+yksikään+alle+30?
Kyllä,+tiedän+että+kaveriporukassa+nuorilla+naisilla+on+iso+kynnys+kertoa+haluavansa+vanhempaa+miestä,+saati+sitten+toteuttaa+halunsa,+koska+ryhmäpaine.+Sama+koskee+miehiä.+Aika+harva+kertoo+miesporukassa+himoitsevansa+lihavaa+naista+tai+vaikka+olevansa+bi-henkinen.+
Lisäksi+on+vielä+eri+juttu+seurustella+kuin+panna.+Ymmärrän,+että+on+edelleen+iso+kynnys+ryhtyä+parisuhteeseen+vaikkapa+20+vuotta+vanhemman+kanssa,+kuin+panna+sitä+muutama+kerta.+Sama+koskee+sitä+ns+pahaa+poikaa.+Sen+kanssa+on+mukava+pitää+hauskaa,+mutta+ei+siitä+ehkä+vakituiseen+suhteeseen+ole.+Em+takia+myös+se+perus+Pertti+on+haluttu+jossain+vaiheessa,+koska+nainen+on+riittävästi+kulkenut+siinä+ns.+munarinkelissä+ja+Pertti+on+sillä+aikaa+hankkinut+sen+koulutuksen,+asunnon+ja+auton,+katsoo+nainen+hänen+olevan+sopiva+isäehdokas.
06.04.2018 13:31
Sinun+väitettäsi+(provoasi)+vastaan+on+sekä+faktoja,+että++omakohtaista+kokemusta.
Annetaan+sen+verran+periksi,+että+myönnän,+että+kyllä+nuori+mies+on+viriili.+Itsekin+saatoin+15+vuotiaana+vetää+käteen+kuusikin+kertaa+päivässä,+pelkän+OK-lehden+ja+Suosikin+kuvien+kanssa.
2-kymppinen+kloppi+saattaa+siis+saada+yön+aikana+viisikin+orgasmia+(antamatta+naiselle+yhtään)++ja+koko+suoritus+mahtuu+kymmeneen+minuuttiin.+Tämäkin,+kunhan+olet+ensiksi+opettanut+poikaa+miten+toimia.
Tuossa+NALli+ottikin+esiin+asian,+että+vinkuipa+palstanaiset+miten+paljon+tahansa+sen+puolesta,+että+nuoret+miehet+ovat+ihania+ja+seksikkäitä,+ovat+parikymppisten+miesten+voitot+noissa+seksikkäin+mies-+äänestyksissä+äärimmäisen+vähäisiä.+Mieleeni+ei+tule+yhtään,+mutten+kiistä+etteikö+sellaisia+olisi.+Ja+jos+on,+veikkaan,+että+ne+poikamaiset+piirteet+niillä+on+aika+vähäisiä.
Miehen+menestykseen+naisten+keskuudessa+ei+vaikuta+pelkästään+ulkonäkö+ja+viriiliys,+vaan+myös+status,+taloudellinen+tilanne+yms.+Sen+takia+moni+35+v+Timo+Tavallinen+näyttäytyy+naisten+silmissä+haluttavana,+hupparissaan+kun+on+ensin+koodaillut+itselleen+sen+talon+ja+audin.+
Naiset+eivät+yleensäkään+arvosta+kokemattomuutta.+Ikä+tuo+kokemusta+ja+varmuutta.+Se+helvetillinen+sählääminenkin+siellä+sängyssä+loppuu+ja+tajuaa+naisenkin+tarpeita+paremmin.
Omasta+mielestäni+miehen+paras+ikä+naismarkkinoilla+alkaa+n.+35+vuodesta+ja+päättyy+en+tiedä+vielä+mihin.+Veikkaisin+jonnekin+5-kymppiseen.+Ei+niin,+että+naista+saisi+vähemmän,+mutta+näpsäkimmät+nuoret+naiset+alkavat+olla+harvinaista+herkkua+mitä+vanhemmaksi+tulee.+Toki+moni+pilaa+mahdollisuutensa+lihomalla.
06.04.2018 10:12
"Googlella+tulee+italialaisista+enemmän+jotain+mallikuvia,+suomalaisista+randomimpia,+eise+tarkota+vielä+mitään."
Kuten+Peter+Franzen,+Mikko+Nousiainen,+Heikki+Kovalainen.+Mitä+jos+italialaisissa+miehissä+on+paljon+malleja.+No+makuasioista+on+turha+jankata,+mutta+jos+olet+täysin+rehellinen+itsellesi,+tiedät+että+olen+oikeassa+tässä+suomalaisten+miesten+ulkonäköasioissa.
Tummat+voimakkaat+piirteet+ovat+kautta+aikojen+olleet+naisten+mieleen.
05.04.2018 15:06
No+niinhän+minä+juuri+sanoin+kuta+kuinkin.
"odisteet+mitä+käännytetty+saattaa+keksiä+on+helposti+torjuttavissa+ravintolan+väitteellä+siitä+että+he+epäilivät+kyseisen+henkilön+aiheuttavan+ongelmia+"
Tuollaisen+väitteen+pitää+aina+perustua+johonkin.+Esim+asiakkaan+aikaisempaan+rötöstelyyn+ravintolassa,+voimakkaaseen+päihtymystilaan+,+tms.+Epäilyksi+ei+riitä+ihonväri,+sukupuoli,+tms.
05.04.2018 14:50
No+siihenhän+se+syrjinnän+jatkuminen+perustuu.+Eivät+ihmiset+jaksa+ruveta+portsarilta+tenttaamaan+ja+ei+se+mitään+auttaisikaan+siinä+tilanteessa.
Ravintola+pitäisi+haastaa+oikeuteen+ja+esittää+todisteita+syrjinnästa.+Esim+jos+sinun+meno+estetään+sillä+perusteella,+että+ravintola+on+täynnä+todiste+siitä,+että+ravintolaan+on+otettu+väkeä+sen+jälkeen.
Osaltaan+pidän+tuotaasiakkaiden+valitsemista+ihan+hyvänäkin.+Itse+en+viihdy+ravintoloissa,+jossa+on+paljon+"ulkomaalaisvahvistuksia"+tai+vaikkapa+rapajuoppoja,+vaikka+sattuisivatkin+olemaan+selvin+päin.
05.04.2018 10:42
Kyllä,+mutta+itse+olen+yli+190+,+tumma+ja+raamikas,+joten+minulla+on+varaa+valita.
"+koska+naisetkin+tapaavat+vaatia+mieheltä+edes+jonkinmoista+ulkoista+olemusta,+niin+on+ihan+suotavaa+että+mieskin+saa+vaatia+kumppaniltaan+edes+normaalin+painon+rajosisa+pysymistä."
Tämähän+on+tuon+sinkut-palstan+ydinkysymys+.+seiskan+naiset+hakevat+kympin+miestä+https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Naisilla+on+varaa+valita+ja+markkina+on+todella+vääristynyt+osittain+miesten+omasta+syystä.+Mennään+vain+jokaisen+pillun+perässä,+mikä+näkyy.
05.04.2018 10:15
Auttaako+tämä+ymmärtämään:+Laitoin+googleen+Italian+man:
https://www.google.fi/search?q=italian+man&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjv-ozSxqLaAhXKFSwKHYszAOEQ_AUICigB&biw=2563&bih=1336
Sitten+Finnish+man
https://www.google.fi/search?biw=2563&bih=1336&tbm=isch&sa=1&ei=PsjFWvGLN8KxsAGI8YDoDQ&q=finnish+man&oq=Finnish+&gs_l=psy-ab.1.0.0i67k1l2j0l2j0i67k1l4j0l2.84962.89769.0.92059.19.12.0.1.1.0.115.837.10j1.12.0....0...1c.1.64.psy-ab..9.9.618.0..0i10i67k1.79.CgkaI_Nh6Mg
http://per-looks.tumblr.com/
05.04.2018 10:04
164 / 178