Naisten mielipiteitä kaivataan

TinderöitsijäM

Tapailin erästä nettideittailun kautta tapaamaani naista jonkun aikaa tässä keväällä. Ajallisesti tapailua jatkui hieman yli kuukausi, mutta ehdimme tuossa ajassa tavata vain kuusi kertaa aikataulujen eroavaisuuden vuoksi. No, homma näytti menevän todella mukavasti ja molemminpuolista kiinnostusta oli selvästi varsinkin 3-4. tapaamisen jälkeen. SItten nainen kutsui minut kotiinsa viettämään aikaa. Onko tällainen omaan kotiinsa kutsuminen yleisesti kehotus seksuaalisen kiinnostuksen suoralle osoittamiselle? Luulin, että molemmat vain halusimme edetä hitaasti, kun oltiin kuitenkin siihen asti nähty aika vähän... eli mitään ei vielä tuolloin tapahtunut.

No, aika pian tämän jälkeen homma alkoi laimeta hänen puoleltaan ja näimme tuon jälkeen enää kerran, mutta silloin ei ollut mitään mahdollisuutta seksuaaliseen toimintaan. Minulla oli vakaa aikomus näyttää kiinnostukseni seuraavan mahdollisuuden tullessa (olin sen kyllä viesteillä osoittanut), mutta sitä ei sitten koskaan tullutkaan. Voiko tällainen asia olla naiselle niin suuri turn-off, että koko homma kuivuu kasaan? Lopulta parin viikon päästä tuli viesti, että hän "näkee sinut vain kaverina". Tuntuisi, että jos hän olisi ollut oikeasti yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä, niin olisi rauhassa antanut vielä uuden tilaisuuden. Tuosta jäi kyllä aika kovat omantunnontuskat, koska olin oikeasti tosi lätkässä kyseiseen naiseen...

61

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenvastaa

      Luulet siis, että naisen kiinnostus loppui sen takia, kun et ehdotellut seksiä heti kun pääsit käymään hänen kotonaan? No se on kyllä hyvin epätodennäköistä.

      • TinderöitsijäM

        Toivotaan, että näin :). Mieluummin se, että kemiat eivät vain hänen mielestään sittenkään kohdanneet, kuin oma moka.


      • rohkeuttapitäälöytyä

        Sulle, nainenvastaa, kävisi että seksiä olisi vasta joskus vuoden päästä? Kaikki naiset eivät ole kuin sinä, onneksi.
        Mut on nainen/naiset vienyt sänkyyn samantien kun olen kotiinsa eka kertaa saapunut ja eka kertaa myös nähtiin ja sama on toistunut useamman kerran. En ole ehdotellut seksiä, en vienyt lahjoja mutta en myöskään mennyt istumaan kädet taskussa sohvalle vaan otin naisen heti syleilyyn josta nainen itse tehnyt aloitteen makuuhuoneeseen.
        Jos aloittaja menit naisen kotiin anteeksipyydellen ja hiljaisena, ei nainen sellaisesta syty jos mielessään on ollut sekstailu. Sun seksittömyys on nyt syynä siihen että nainen kyllästyi.


      • oletetyhmiämiehet

        tää on justi pelimiehen vastaus, tässä tapauksessa ei ole seks ollut päämäärä, jotain muuta varmasti


      • rohkeuttapitäälöytyä
        oletetyhmiämiehet kirjoitti:

        tää on justi pelimiehen vastaus, tässä tapauksessa ei ole seks ollut päämäärä, jotain muuta varmasti

        Näissä merkeissä on seurustelu alkanut muutaman kerran yli kymmenen vuoden ajanjaksolla.
        Kuten sanoin, seksistä ei puhuttu mutta minkäs teet jos kiinnostus on kova molemminpuolin, pitää olla kroppa kunnossa, lihavilta sama ei onnistu.
        Pelinaisesta et puhunut mitään, miksiköhän? Nainenhan esimerkissäni vei sänkyyn enkä minä.

        Jos oot lihava, voit olla huoleti, en tulisi sänkyyn kanssasi vaikka haluaisit.

        Aloittajan tapauksessa naisella oli aivan varmasti myös seksi mielessä seurustelun lisäksi kuten normaaleilla naisilla yleensä on.


    • etkävienytmitäänmukaan

      menitkö naisen kotiin kädet taskussa?

      • TinderöitsijäM

        No en kyllä vienyt mitään, vaikka sekin kävi mielessä. Mutta en jotenkin usko, että hän mitään odottikaan. Sen perusteella mitä vähän jo tunsimme.


      • etkövienytmitäänmukaan

        Naisena kerron että varma suurin virhe mitä teit kuin kädet taskussa menet naisen kotiin, tää suomalaisilla miehillä ihan tavallista. Olen itsekin tälläisiä nähnyt ja pihalle on mies saanut mennä.


      • Mies19899
        etkövienytmitäänmukaan kirjoitti:

        Naisena kerron että varma suurin virhe mitä teit kuin kädet taskussa menet naisen kotiin, tää suomalaisilla miehillä ihan tavallista. Olen itsekin tälläisiä nähnyt ja pihalle on mies saanut mennä.

        Nainen on hyvä ja poistuu täältä junttien keskeltä maahan jossa miehet tuovat ihania ja onnistuneita lahjoja kuukauden tapailun jälkeen. Tuotko itsekin lahjoja miehille vai onko se vain miesten velvollisuus?

        Itse olen sen verran aikuinen jo että minulla on tuloja joilla voin ostaa välttämättömät tuotteet ja ajoittain jopa herkkuja kuten vaikkapa laadukasta jäätelöä. Ellei nainen välttämättä halua ostaa minulle arvokelloa joka on sattumalta juuri se jonka haluan kymmenistä tuhansista mahdollisista, voi muutaman kymmenen euron lahjat jättää tuomatta.


      • mieteitajua

        Kun olisi kukka tai kahvi mukaan ollut, olisit ollut jatkossa


      • Mies19899
        mieteitajua kirjoitti:

        Kun olisi kukka tai kahvi mukaan ollut, olisit ollut jatkossa

        Et osaa itse ostaa kukkia tai kahvia? Olen aivan varma ettet käyttäydy itse sellaisella tavalla että voisit odottaa mieheltä lahjaa kuukauden tapailun jälkeen. Ruusut ja muut kuuluvat aikaan jolloin naiset olivat naisia ja miehet miehiä.


      • 65465465656
        Mies19899 kirjoitti:

        Et osaa itse ostaa kukkia tai kahvia? Olen aivan varma ettet käyttäydy itse sellaisella tavalla että voisit odottaa mieheltä lahjaa kuukauden tapailun jälkeen. Ruusut ja muut kuuluvat aikaan jolloin naiset olivat naisia ja miehet miehiä.

        Niin kuuluvat.

        Tapasin miehen, joka tuo mulle joka tapaamisella ruusukimpun. Olin aluksi niin yllättynyt, etten tiennyt miten suhtautua.. Ei ole kyllä kukaan muu kukkia tuonut.

        -> Ollaan nykyään parisuhteessa. En ole koskaan ollut näin onnellinen!

        (Korvaan kyllä kaiken ruhtinaalisesti. En ole kehdannut sanoa, ettei kukkaro oikein kestäisi jatkuvia vastalahjoja.)

        Ap:lle sanoisin, että jos se tuohon kaatui, niin kyllä se olisi kaatunut pian muutenkin johonkin vähäpätöiseen asiaan. Älä murehdi -nyt vaan kävi näin. Kaikkea hyvää, <3 ihmissuhteet aina tavalla tai toisella haastavia..


    • <<Onko tällainen omaan kotiinsa kutsuminen yleisesti kehotus seksuaalisen kiinnostuksen suoralle osoittamiselle?>>

      On. Jos mies ei tässä vaiheessa pyri seksiin, on suuri vaara, että nainen menettää mielenkiintonsa. Pelko ja ujous tuottaa näitä virheitä molemmille sukupuolille. Tutustuminen ilman seksiä on mahdotonta.

      • Panopanomies

        Tuo nyt on viimeinen konsti pelästyttää nainen. Alkaa puskemaan päälle niin kuin siitossonni. Ellei sitten ole erikseen panotreffeistä sovittu.


      • Panopanomies kirjoitti:

        Tuo nyt on viimeinen konsti pelästyttää nainen. Alkaa puskemaan päälle niin kuin siitossonni. Ellei sitten ole erikseen panotreffeistä sovittu.

        Jos halunsa ilmaisee kuin siitossonni, on melko varma, ettei nainen ole kiinnostunut. Voi myös käyttäytyä korrektisti ja käyttää sivistynyttä kieltä.


      • TinderöitsijäM

        Niin, jotenkin tosiaan tuntuu että pilasin lupaavan ihmissuhteen itse omalla epäröinnilläni. Mutta kyllä nainen vielä tuon tapaamisen jälkeenkin vaikutti kiinnostuneelta, eli vihjasi että "kyllähän me vielä keretään olla yhdessä". Kunnes se pikkuhiljaa lopahti. Itse olin innokas tapaamaan vielä, mutta hän ei. Toisaalta pakko ajatella, että jos hän tosiaan olisi ollut yhtä kiinnostunut minusta kuin päinvastoin, niin homma ei olisi yhteen mokaan päättynyt.


      • TinderöitsijäM kirjoitti:

        Niin, jotenkin tosiaan tuntuu että pilasin lupaavan ihmissuhteen itse omalla epäröinnilläni. Mutta kyllä nainen vielä tuon tapaamisen jälkeenkin vaikutti kiinnostuneelta, eli vihjasi että "kyllähän me vielä keretään olla yhdessä". Kunnes se pikkuhiljaa lopahti. Itse olin innokas tapaamaan vielä, mutta hän ei. Toisaalta pakko ajatella, että jos hän tosiaan olisi ollut yhtä kiinnostunut minusta kuin päinvastoin, niin homma ei olisi yhteen mokaan päättynyt.

        Voi aivan hyvin esittää asian selväsanaisesti: "Olet niin viehättävä, että haluaisin olla sinun kanssasi yhdynnässäkin, jos sinulle sopii." Mikäli nainen tällöin kieltäytyy, se on ehdoton ei. Siinäkin tapauksessa hän ymmärtää sinua hyvin, eikä missään tapauksessa loukkaannu. Päin vastoin on hyvin otettu, että olet havainnut hänet viehättäväksi.

        Nuori ihminen vain kokemattomuuttaan on ylivarovainen. Muistan omasta nuoruudestani pari tapausta. Tyttö purjehti ison salin läpi ja antoi yllättäen suukon onnitellakseen minua jostakin. En ymmärtänyt, että hän näytti minulle vihreää valoa.

        Kun työvuoromme päättyi eikä vanhassa sairaalassa ollut sosiaalitiloja, käytimme sellaisena siivouskomeroa. Työteverini veti oven kiinni ja sanoi, etteivät muut ymmärrä. Hän oli häkellyttävän kaunis. Riisui pikkuhoususilleen, ennen kuin ryhtyi pukemaan siviilivaatteita. Kun jälkeenpäin arvioin tilannetta, minusta tuntui, että tyttö suorastaan pyrki siihen, mitä myöhemmin käsitin. Minun olisi tullut sanoa, että hän oli niin kaunis, että olisi ollut ilo nähdä hänet ilman pikkuhousujakin. Uskon, että olisi varmasti riisunut, jos vain olisin älynnyt sillä hetkellä.


      • llllhhh
        rennostiM kirjoitti:

        Voi aivan hyvin esittää asian selväsanaisesti: "Olet niin viehättävä, että haluaisin olla sinun kanssasi yhdynnässäkin, jos sinulle sopii." Mikäli nainen tällöin kieltäytyy, se on ehdoton ei. Siinäkin tapauksessa hän ymmärtää sinua hyvin, eikä missään tapauksessa loukkaannu. Päin vastoin on hyvin otettu, että olet havainnut hänet viehättäväksi.

        Nuori ihminen vain kokemattomuuttaan on ylivarovainen. Muistan omasta nuoruudestani pari tapausta. Tyttö purjehti ison salin läpi ja antoi yllättäen suukon onnitellakseen minua jostakin. En ymmärtänyt, että hän näytti minulle vihreää valoa.

        Kun työvuoromme päättyi eikä vanhassa sairaalassa ollut sosiaalitiloja, käytimme sellaisena siivouskomeroa. Työteverini veti oven kiinni ja sanoi, etteivät muut ymmärrä. Hän oli häkellyttävän kaunis. Riisui pikkuhoususilleen, ennen kuin ryhtyi pukemaan siviilivaatteita. Kun jälkeenpäin arvioin tilannetta, minusta tuntui, että tyttö suorastaan pyrki siihen, mitä myöhemmin käsitin. Minun olisi tullut sanoa, että hän oli niin kaunis, että olisi ollut ilo nähdä hänet ilman pikkuhousujakin. Uskon, että olisi varmasti riisunut, jos vain olisin älynnyt sillä hetkellä.

        Voi aivan hyvin esittää asian selväsanaisesti: "Olet niin viehättävä, että haluaisin olla sinun kanssasi yhdynnässäkin, jos sinulle sopii."

        Nykynainen purskahtaisi nauruun jos tuollaisia laukoisit ja heittäisi sut pihalle. Enää ei eletä -40 lukua jos oot sinne jämähtänyt.


      • TinderöitsijäM kirjoitti:

        Niin, jotenkin tosiaan tuntuu että pilasin lupaavan ihmissuhteen itse omalla epäröinnilläni. Mutta kyllä nainen vielä tuon tapaamisen jälkeenkin vaikutti kiinnostuneelta, eli vihjasi että "kyllähän me vielä keretään olla yhdessä". Kunnes se pikkuhiljaa lopahti. Itse olin innokas tapaamaan vielä, mutta hän ei. Toisaalta pakko ajatella, että jos hän tosiaan olisi ollut yhtä kiinnostunut minusta kuin päinvastoin, niin homma ei olisi yhteen mokaan päättynyt.

        Kun jälkeenpäin analysoimme tekemisiämme ja tekemättä jättämisiämme, tulee loputtomasti mieleen, että olisi pitänyt toimia toisin. Emme voi kuitenkaan tietää, miten olisi jatkunut, jos olisimme toimineet toisin.

        Minusta koko kysymys on väärä. Vaikka tiedämme kvanttifysiikasta, että maailmassa vallitsee myös aito sattuma, on sanoilla leikkimistä väittää, että olisi voinut tapahtua toisin. Ei se mitään tarkoita, sillä sattuma tai ei, se tapahtui kuitenkin niin, kuin se tapahtui. Eikä toista kertaa tapahdu.


      • Rennollakädellä
        rennostiM kirjoitti:

        Voi aivan hyvin esittää asian selväsanaisesti: "Olet niin viehättävä, että haluaisin olla sinun kanssasi yhdynnässäkin, jos sinulle sopii." Mikäli nainen tällöin kieltäytyy, se on ehdoton ei. Siinäkin tapauksessa hän ymmärtää sinua hyvin, eikä missään tapauksessa loukkaannu. Päin vastoin on hyvin otettu, että olet havainnut hänet viehättäväksi.

        Nuori ihminen vain kokemattomuuttaan on ylivarovainen. Muistan omasta nuoruudestani pari tapausta. Tyttö purjehti ison salin läpi ja antoi yllättäen suukon onnitellakseen minua jostakin. En ymmärtänyt, että hän näytti minulle vihreää valoa.

        Kun työvuoromme päättyi eikä vanhassa sairaalassa ollut sosiaalitiloja, käytimme sellaisena siivouskomeroa. Työteverini veti oven kiinni ja sanoi, etteivät muut ymmärrä. Hän oli häkellyttävän kaunis. Riisui pikkuhoususilleen, ennen kuin ryhtyi pukemaan siviilivaatteita. Kun jälkeenpäin arvioin tilannetta, minusta tuntui, että tyttö suorastaan pyrki siihen, mitä myöhemmin käsitin. Minun olisi tullut sanoa, että hän oli niin kaunis, että olisi ollut ilo nähdä hänet ilman pikkuhousujakin. Uskon, että olisi varmasti riisunut, jos vain olisin älynnyt sillä hetkellä.

        Hahahahahaha Mitä fantasiointia. Olet katsonut liikaa aikuisviihdettä. Nyt käsi taskuun ja ulos aurinkoon lenkille.


      • Alkuihminen
        rennostiM kirjoitti:

        Voi aivan hyvin esittää asian selväsanaisesti: "Olet niin viehättävä, että haluaisin olla sinun kanssasi yhdynnässäkin, jos sinulle sopii." Mikäli nainen tällöin kieltäytyy, se on ehdoton ei. Siinäkin tapauksessa hän ymmärtää sinua hyvin, eikä missään tapauksessa loukkaannu. Päin vastoin on hyvin otettu, että olet havainnut hänet viehättäväksi.

        Nuori ihminen vain kokemattomuuttaan on ylivarovainen. Muistan omasta nuoruudestani pari tapausta. Tyttö purjehti ison salin läpi ja antoi yllättäen suukon onnitellakseen minua jostakin. En ymmärtänyt, että hän näytti minulle vihreää valoa.

        Kun työvuoromme päättyi eikä vanhassa sairaalassa ollut sosiaalitiloja, käytimme sellaisena siivouskomeroa. Työteverini veti oven kiinni ja sanoi, etteivät muut ymmärrä. Hän oli häkellyttävän kaunis. Riisui pikkuhoususilleen, ennen kuin ryhtyi pukemaan siviilivaatteita. Kun jälkeenpäin arvioin tilannetta, minusta tuntui, että tyttö suorastaan pyrki siihen, mitä myöhemmin käsitin. Minun olisi tullut sanoa, että hän oli niin kaunis, että olisi ollut ilo nähdä hänet ilman pikkuhousujakin. Uskon, että olisi varmasti riisunut, jos vain olisin älynnyt sillä hetkellä.

        Voi juma mikä repliikki ! Haluaisin olla yhdynnässäkin, jos se vain sinulle sopii. Sen lisäksi että haluaisin pullaa ja kahviakin! jos se vain sinulle sopii. Minä haluiasin sitä jä tätä ... jos se vain sinulle sopii. Saanko lainata myös pesukonettasi, jos se vsin millään muotoa sinulle sopii. Korvaan kyllä kaiken! jos se vain suonkin sinulle sopii.


      • Samaa mieltä. Kyllä kotiinsa kutsuminen on selvä merkki.

        Jos nainen kutsuu miehen kotiinsa treffeille, pitää tehdä aloite sänkyyn. Tämä ei siis tarkoita, että hyökkää päälle repimään vaatteita, mutta kyllä suutelemaan pitää yrittää.

        Jos on TODELLA epävarma itsestään voi vaikka jossain vaiheessa ottaa naista kiinni kädestä ja katsoa silmiin ja kertoa, että haluun sua aivan hirveästi.

        Kukaan nainen ei laita esim kolmansilla treffeillä tuollaista pahakseen. Vai laittaisitko itse jos joku kertoisi sinun olevan hyväönnäköinen ja haluavansa sinua.

        Sen sijaan miehen ujous ja epävarmuus on useimmille naisille paha turnoff.


    • Askit123

      Aika hyväksi havaittu keino on ottaa asiasta selvää on seuraava: käytä sanallista viestintää ja kehollista viestintää kysymällä seksistä ja missä vaiheessa, vai ollenkaan., hienovaraisesti, kohteliaasti ja ystävällisesti. Tuo konsti on toiminut jo vuosituhansien ajan.

    • Hohohohooooo

      Siis mistä ne " omantunnontuskat" johtuivat! Koko teksti kielii kyllä ihan päinvastaisesta: mies on se joka tuossa tilanteessa pakenee!!

    • stadilainen60luku

      Mies hyvä, jo yksi kukka olisi ilahduttanut naista. Miten ihmeessa et ottanut tilannetta haltuun ...mitään kemiaa ei pääse syntymään, jos ei uskalla toista ottaa kädestä,halata ym.

      • Mies19899

        Sitten voikin jäädä odottamaan koska poliisit tulevat ovelle ja pyytävät ojentamaan kädet. Kuka mies nykypäivänä koskee naiseen ilman erittäin selkeää kehoitusta?


    • No aika pitkään sinä olet sitä yhteistä yönviettoa onnistunut välttelemään...Voiko mitään muuta odottaakkaan kun ei ala seksuaalista kipinää löytymään....

      • TinderöitsijäM

        No näinhän se on, eli siksipä juuri ruoskinkin itseäni. Jotenkin vaikea nähdä löytäväni kiinnostavampaa naista tästä ikäluokasta. Ja sellaista, joka olisi vieläpä kiinnostunut minusta.


      • TinderöitsijäM kirjoitti:

        No näinhän se on, eli siksipä juuri ruoskinkin itseäni. Jotenkin vaikea nähdä löytäväni kiinnostavampaa naista tästä ikäluokasta. Ja sellaista, joka olisi vieläpä kiinnostunut minusta.

        No miksi et ehdottanu jäädä yöksi jo hyvissä ajoin?
        Seksihän tulee kuvioon hyvin luonnollista tietä kun kaksi ihmistä viettää yötä yhdessä.....Siinä kävi niin, että rakastuit ja sitten suorituspaineet todennäköisesti kasvoivat kasvamistaan..Itse olen sitä mieltä, että seksi on hyvä ottaa mukaan mahdollisimman pian kun on vielä paineettomassa tilassa..Viimestään toisilla treffeillä.


      • TinderöitsijäM

        No sitähän tässä mietitään, että miksen toiminut toisin 😀. Mutta eipä se enää taida auttaa, ei sitä kehtaa mitään vuodatusviestejäkään enää lähetellä.


    • Niiinuska

      Otsikko on, että Naisten mielipiteitä kaivataan. Kuitenkin miehet esittävät mielipiteitään asiasta, jota kysytään naisilta. Miehet ovat aina suuna ja päänä asioissa mistä eivätvälttämättä tiedä mitään. Samalla kun joku nainen sanoo, että olisiko kannattanut viedä joku kiva pikku ylläri, hänet tyrmätään ja käsketään painumaan ulkomaille.
      Naisena olen samaa mieltä kuin moni muu nainen. Joku pieni tuliainen mukaan ja hyvät käytöstavat. Nainen kun katsoo hiukan myös sitä, millaiset käytöstavat kumppani omaa. En usko että seksittömyys oli syynä. Joku vain ei natsannut, eikä sitä kannata jäädä miettimään. Toisaalta voit hyvin vielä olla yhteydessä ja sanoa että olisit ollut kiinnostunut vakavammasta suhteesta. Olettehan edelleen kaveteita. Jos nainen haluaa seksiä, kyllä hän sen näyttää ja tekee selväksi.

      • etkövienytmitäänmukaan

        Sitä tarkoitin edellisessa kommentissa että joku pieni tuliainen olisi voinut olla mukaan, ei tarkoitanutkaan mitään iso lahja vaan käytöstavat mukaan, eikkä vaan sohvalle istumaan.
        Niinuskalla- hyvä kommenti


      • TinderöitsijäM

        No joo, en jotenkin usko että se kaatui lahjaankaan. Käytöstavat minulla on kyllä kunnossa. Jostain se homma nyt jäi vaille, olisi kyllä mukava tietää että mistä. Ja kyllä vastapuoli tietää, että minä olin kiinnostunut jatkamaan suhdetta, mutta hän ei jostain syystä ollut. Emme ole varsinaisesti kavereita.


      • Sanoisin, että naisilta on turha kysyä ohjeita kun teillä on tapana sanoa toista ja tehdä toista...
        Esim. Nuo kukkien tuomiset nykypäivänä olisi jo melkoinen vitsi...Ei naisia kiinnosta yliromanttiset höppänät.
        Toisekseen kun naiset ovat kokeneet tuollaisen walt Disney tyyppisen -pelkkää juttelua ja kädestäpitämistä jutun- jo 16vuosiaana ja kun heillä on ollut se puoli komppaniaa miehiä seksisuhteissa ja parisuhteessa kanssaan lähempänä kolmeakymmentä mennessä, niin he odottavat jo hieman toisenlaista asioiden kehittymistä tuossa vaiheessa elämää. Nykypäivän naisten elämässä kaikki tapahtuu ja pitää tapahtua pikavauhdilla...Kilpailevia miehiä on tyrkyllä jokapuolella ja jahkailijat päätyvät auttamattomasti kaverisekstorille kun vastaan kävelee mies, joka on valmis toimimaan siltä seisomalta.

        Jos nainen sanoo olleensa pitkään sinkkuna, niin se tarkoittaa muutamaa kuukautta...Jos mies sanoo olleensa pitkään sinkkuna, niin se tarkoittaa 10vuotta.


      • Transmannit

        Ilmeisesti olet transu, kun niin hyvin tiedät miltä naisesta tuntuu.


      • flglhku
        TinderöitsijäM kirjoitti:

        No joo, en jotenkin usko että se kaatui lahjaankaan. Käytöstavat minulla on kyllä kunnossa. Jostain se homma nyt jäi vaille, olisi kyllä mukava tietää että mistä. Ja kyllä vastapuoli tietää, että minä olin kiinnostunut jatkamaan suhdetta, mutta hän ei jostain syystä ollut. Emme ole varsinaisesti kavereita.

        Siinä vastaus teille vanhapiikanaisille, lahjasta tai viemisistä ei ollut kyse. Kyllä mies tietää paremmin viikkojen kirjoittelun ja kuuden tapaamisen jälkeen pitäisikö jotain viedä vai ei SEITSEMÄNNELLÄ tapaamiskerralla. Turha kysyä näitä asioita naisilta.


      • Tuuliviiri
        flglhku kirjoitti:

        Siinä vastaus teille vanhapiikanaisille, lahjasta tai viemisistä ei ollut kyse. Kyllä mies tietää paremmin viikkojen kirjoittelun ja kuuden tapaamisen jälkeen pitäisikö jotain viedä vai ei SEITSEMÄNNELLÄ tapaamiskerralla. Turha kysyä näitä asioita naisilta.

        Yhtä turhaa taitaa olla myös ohjeiden ottaminen miehiltä jotka vuosia olleet sinkkuna.


    • vnvnvnvnv

      On miehiä ja miehiä. Ainakin minua ilahduttaa, jos mies tuo suuren kimpun kukkia ja valikoinut sellaisia, joista pidän. Tai joku muu pieni lahja jo ensimmäisellä vierailulla. Ja kotiini pyytäminen ei tarkoittanut seksiä, mies kävi 3-4x. Söimme , soitimme kitaraa, lauloimme, tutustuimme. Tarina ei koskaan edennyt seksiin saakka. Ei vaan tuntunut muulta kuin ystävyydeltä.
      Aloittaja hyvä. Sinussa ei ollut mitään vikaa tai sinun käytöksessäsi. Ette vaan ollut toisillenne sopivat. Hetken koskee, mutta viikon päästä koko juttu on jo lievempi.

      • Niin...Ei vaan tuntunut muulta kuin ystävyydeltä:D.........Misköhän:)


      • gööpyu

        Eli mies ei ollut enää kiinnostunut kitarankielien pimputtamisesta kun olisi toivonut toisenlaisten kielien pimputtelua. Hahhah.
        On naisia ja naisia.


      • utopiaajoillekin
        gööpyu kirjoitti:

        Eli mies ei ollut enää kiinnostunut kitarankielien pimputtamisesta kun olisi toivonut toisenlaisten kielien pimputtelua. Hahhah.
        On naisia ja naisia.

        Onneksi on miehiä, jotka haluavat tutustua naiseen yläpään kautta ja seksi tulee mukaan , kun on kohdattu tunteen tasolla. Silloin se on parhaimmillaan. 20v liittoa.


      • göööpyyyy
        utopiaajoillekin kirjoitti:

        Onneksi on miehiä, jotka haluavat tutustua naiseen yläpään kautta ja seksi tulee mukaan , kun on kohdattu tunteen tasolla. Silloin se on parhaimmillaan. 20v liittoa.

        Ensin 20 vuotta liittoa ja sitten vasta seksiä


      • parasra
        göööpyyyy kirjoitti:

        Ensin 20 vuotta liittoa ja sitten vasta seksiä

        Harmi, jos kohdallasi noin. Hyvään seksiin ei kyllästy vuosienkaan kuluessa.


      • Ihmettelenpävaan
        CamelBoots kirjoitti:

        Niin...Ei vaan tuntunut muulta kuin ystävyydeltä:D.........Misköhän:)

        Et selvästi tiedä naisista mitään. Tai korkeintaan yhdenlaisista naisista... vaikka yrität olla niin tietävä ja kokenut.


    • Kysyäkannattaa

      Sen tietää vain itse tämä nainen, mikä meni mönkään. Voithan sitä kysyä ihan suoraan?
      Minä en ainakaan toivo tuliaisia, enkä lahjoja. Jos mies tuo niitä, niin ilahdun toki, mutta teen selväksi jossain vaiheessa, että lahjoja yms ei tarvita. Ihan turhaa vaivaa hankkia lahjoja aikuiselle ihmiselle.

      • lipstikkaa

        Minusta on mukavaa, jos mies tuo ainakin toisinaan pullon viiniä, jos teen ruuan. Eihän kukaan mene kysymään mitään perusteluja suhteen loppumiselle. Ei ole mitään velvotetta selostaa, jos kiinnostus laantui. Niin vaan käy.
        Jokainen tietää, että vastauksena olisi se jokin puuttuu tai kemiat ei kohdanneet.


      • ttop
        lipstikkaa kirjoitti:

        Minusta on mukavaa, jos mies tuo ainakin toisinaan pullon viiniä, jos teen ruuan. Eihän kukaan mene kysymään mitään perusteluja suhteen loppumiselle. Ei ole mitään velvotetta selostaa, jos kiinnostus laantui. Niin vaan käy.
        Jokainen tietää, että vastauksena olisi se jokin puuttuu tai kemiat ei kohdanneet.

        Tässä tapauksessa kuuden tapaamiskerran jälkeen puuttui vain se seksi.


      • hjfdkk
        ttop kirjoitti:

        Tässä tapauksessa kuuden tapaamiskerran jälkeen puuttui vain se seksi.

        Seksi ei takaa suhteen jatkoa.


    • Nyive

      No, jos minä olisin kutsunut miehen kotiini ajatellen, että molemmat on kiinnostuneita ja seksi olisi kivaa, olisi vähän yllätys jos toinen vaan kiskoisi kahvia vaivaantuneena. Jolloin todennäköisesti toteaisin, että ei sitten, jos ei kiinnosta. Ja uutta matoa koukkuun. Tuliaisilla tai ilman.

      • ainauusi

        jos sinä"ja seksi olisi kivaa"" NO NO, ja sillä miehelä olisi uutta matoa koukkuun ) Sai ja jostakin taas saa !


    • "Onko tällainen omaan kotiinsa kutsuminen yleisesti kehotus seksuaalisen kiinnostuksen suoralle osoittamiselle?"
      - Ei ole. Jos puhutaan oikeasti tapailusta, jossa molemmat on todennut että haluaa edetä hitaasti on toisen kodissa vierailu ihan vaan askel lähentymisessä. Jos nainen haluaa seksiä niin kyllähän aikuisen luulis osaavan sen myös sanoa tai vähintään vihjata niin että tyhmäkin tajuaa. :D

      Kiinnostukseen vaikuttaa niiiin moni asia että vain tuo kyseinen nainen itse voi sinulle kertoa miksi ei halunnut jatkaa tapailua.

      • flgkhjkjo

        " Luulin, että molemmat vain halusimme edetä hitaasti, "

        Mistä keksit että molemmat halusivat edetä hitaasti, Crazyplantgirl ?


      • flgkhjkjo kirjoitti:

        " Luulin, että molemmat vain halusimme edetä hitaasti, "

        Mistä keksit että molemmat halusivat edetä hitaasti, Crazyplantgirl ?

        Sanoinkin että jos, enkös vain Mr/Mrs.pilkunviilaaja.


      • flgkhjkjo
        Crazyplantgirl kirjoitti:

        Sanoinkin että jos, enkös vain Mr/Mrs.pilkunviilaaja.

        Jos ei nyt liity tämän ketjun aloittajan tapaukseen.
        Jos nämä kaksi olisivat sopineet että etenevät hitaasti niin ap,n ei tarvitsisi murehtia että oliko seksittömyys syynä suhteen hyytymiseen.

        Ap, kännykkä vaan kauniiseen käteen tai ei kauniiseen vaan karvaiseen ja kysy naiselta voiko sanoa mistä käänne johtui.


    • HannaU

      Tsemppiä epäilevien ajatusten keskelle!

      En todellakaan usko, että homma loppui siihen, ettette vielä päätyneet sänkyyn. Naiset yleensä ajattelevat tässä asiassa eri tavalla kuin miehet. Vaikka nainen olisikin halunnut sänkyyn kanssasi silloin, ei hän pettymyksestä huolimatta olisi romanttista suhdetta poikki laittanut. Uskon, että hänen tunteensa eivät muuten vain syventyneet. Sille ei mahda mitään, kukaan ei voi laittaa itseään ihastumaan.

      Pahempi olisi ollut, jos olisit ehdottanut seksiä ja nainen olisi kokenut seksuaalisen lähentelysi ahdistavana. Sellainen tilanne olisi "ajanut naisen nurkkaan". Hän luotti sinuun kutsuessaan kotiinsa. Olit herrasmies ja luottamuksen arvoinen. Seksiä halutessaan hän olisi voinut ilmaista asian selkeämmin. Joten mielestäni sinun ei tarvitse miettiä tätä enää.

      Eikä se siihen kulkien tuomattomuuteenkaan kaatunut. Kukat ovat aina kyllä mukava yllätys,niillä on enemmän arvoa ja vaikutusta kuin miehet arvaattekaan. Miehen sentapainen "kosiskelu" saa olon ihanan naiselliseksi. Seuraukset ovat merkittäviä. ;) Mutta silti se ei siihen kaatunut.

      • eåååq

        Luitkohan alkutekstiä ollenkaan? Eivät tavanneet ensimmäistä kertaa ja kukkia vaan pitäisi tuoda, mitähän naiset tuovat seitsemännellä kerralla?
        Tai antavat, toivottavasti jo sitä seksiä.
        Jos minä olisin mennyt naista tapaamaan kuudennen kerran jälkeen ja nainen olisi sanonut ( kuten aika moni muukin nainen tässä ketjussa) ettet sitten tuonut mitään lahjoja tai kukkia niin olisin häipynyt samantien, tuumannut vaan että en ryhdy elättäjäksi.
        Ensimmäisellä kerralla voisin viedä ilomielin jotain mutta ei jatkuvasti..


    • satisfaction

      "Tuntuisi, että jos hän olisi ollut oikeasti yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä, niin olisi rauhassa antanut vielä uuden tilaisuuden. Tuosta jäi kyllä aika kovat omantunnontuskat, koska olin oikeasti tosi lätkässä kyseiseen naiseen..."
      Ei sinulla ole mitään syytä potea omantunnintuskia, teillä ei vaan kohdannut tunteet samalla tavalla. Kun menee jonkin aikaa, näet koko tilanteen eri valossa. Olet varmaankin aika nuori vielä ja voin kertoa, että noita pettymisiä on tullut matkan varrella itsekullekin. Siltikin sitä aina uskoo onnistumiseen. Kohdallasi on oikein hyvä, että systeemi kaatui ennen seksiä, silloin olisit vielä enemmän kiintynyt ja olosi pahempi homman katkettua. Tulet löytämään viereesi ihmisen, joka on sinulle se tärkein ja sinä hänelle. Siinä vaiheessa tämä kirjoittamasi ihminen tuntuu kovin haalealta, mutta kuitenkin yhdeltä kokemukselta elämässä. Tiedät sitten, mitä on olla oikean ihmisen kanssa.

      • kuinkassittenjos

        "Kohdallasi on oikein hyvä, että systeemi kaatui ennen seksiä, silloin olisit vielä enemmän kiintynyt ja olosi pahempi homman katkettua. "

        Entä jos nainen olisi katkaissut systeemin kerrasta siitä syystä että miehen vehkeet on liian pienet tai liian huono sängyssä ja sanonut sen miehelle? Olisko mies, siis kuka tahansa mies kiintynyt siltikin enemmän? :)
        Siinä mielessä hyvä että systeemi kaatui ennen seksiä ettei olo olisi ollut mahdollisesti vieläkin pahempi..


    • 1enNenMpide

      Naisena en osaa sanoa tuohon muuta kuin, että jatkossa vastaavassa tilanteessa yrittää lukea tilannetta ja varovasti tunnustella tilannetta. Esim. tuleeko vastakaikua jos "vahingossa" hipaisee, käsi unohtuu jalalle tai yrittää suukkoa. Näiden pohjalta voi jo vähän arvella, että onko siellä mitään kiinnostusta läheisempään kanssakäymiseen.

      Jokatapauksessa, ap:n kysymykseen ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta, koska jokainen nainen on erilainen. Toiset varmasti kutsuvat kotiin "sillä mielellä" ja toiset ihan muuten vain. Minusta se ei ole moka jos ei tuonut naiselle lahjuksia. Pieni lahja on kiva, mutta ei välttämättömyys. Aika pinnallista meininkiä, prostituutiota tai kullanonkijaako tässä tapaillaan, jos jatko on kiinni siitä, että kiikuttaa jotain kukkapuskaa ja Kultamokkaa tai muuten tunteet viilenee.

      Ei muuta kuin rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä.

    • Itse olisin kyseiseen naiseen uudelleen yhteyksissä ja ehdottaisin tapaamista, jonka aikana selvittäisin mikä meni vikaan. Todennäköisesti nainen ei tiennyt mitä haluat ja kyllä 6 kertaa tavattuaan ja kotiin kutsuessaan saattaa jo alkaa seksi kiinnostamaan. Mutta parasta on kysyä naiselta itseltään. Älkää miehet olko niin ujoja kysymään ja selvittämään asiaa. Me naiset mielellämme kyllä kerromme mistä kenkä puristaa ja saattaahan olla että tämä naikkonen harmittelee itse samaa asiaa tahollaan.

    • Puuh. Nyt älä usko näitä naisia he eivät tiedä mistä puhuvat. Olen ollut joskus epäileväinen sille, kun sanotaan, että naiset puhuvat toista kun tekevät, mutta näin se on.

      "pahempi olisi ollut, jos olisit ehdottanut seksiä ja nainen olisi kokenut seksuaalisen lähentelysi ahdistavana. Sellainen tilanne olisi "ajanut naisen nurkkaan".

      Olisiko lopputulos ollut yhtään huonompi. Ja kuten aikaisemmin kirjoitin, seksiä voi ehdottaa niinkin, että se on kohteliaisuus. Vaikkapa, että olet niin kaunis, että haluan sinua valtavasti.

      "Kukat ovat aina kyllä mukava yllätys,niillä on enemmän arvoa ja vaikutusta kuin miehet arvaattekaan. Miehen sentapainen "kosiskelu" saa olon ihanan naiselliseksi. Seuraukset ovat merkittäviä. ;) "

      "Ainakin minua ilahduttaa, jos mies tuo suuren kimpun kukkia ja valikoinut sellaisia, joista pidän. Tai joku muu pieni lahja"

      " Joku pieni tuliainen mukaan ja hyvät käytöstavat."

      "Kun olisi kukka tai kahvi mukaan ollut, olisit ollut jatkossa"

      USKOMATONTA naiset. Te siis kerrotte, että jos mies olisi tuonut lahjoja olisi hän saanut seksiä tai ainakaan tapailu ei olisi loppunut. Toivon tosiaan, että olette väärässä. Jos olette oikeassa, sehän tekee teistä lutkia.

      "Jos nainen haluaa seksiä niin kyllähän aikuisen luulis osaavan sen myös sanoa tai vähintään vihjata niin että tyhmäkin tajuaa. :D"

      Vaan kun ei osaa. Naiset eivät osaa edes tehdä aloitteita baarissa, vaan monen mielipide on, että he haluavat sellaisen miehen, joka tekee aloitteet. Jos ei tee, ei hän ansaitse minua.

      Usko minua AP. Naisille pahin turnof fon, että mies on epävarma. Heti seuraavana tulee tietysti, että mies on hintelä, lyhyt ja köyhä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe