Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tuohan+on+oleellinen+asia+uudessa+parisuhteessa.+se+voi+hyvin+olla+200-300+€+pois+kulutuksesta+joka+kuukausi.
16.03.2018 09:28
Ainakin+minusta+lasten+kanssa+voi+olle+käytännöllisiä+vaatteissa,+mutta+on+vaan+myönnettävä+eivät+ne+kaikkein+seksikkäimmät+ole.
On+eri+asia,+jos+viimeinen+mielikuva+vaimosta+on+aamulla+college+ja+pieruverkkarit,+kuin+tukka+laitettuna+ja+meikattuna+näteissä+vaatteissa.+Jos+vaatteilla+ei+olisi+väliä,+niin+ei+kukaan+laittaisi+esim+ravintolaan+parasta+päälle.
16.03.2018 09:26
jotkut+myös+kirjautuvat+ulos+ja+lataavat+Tinderin+uudelleen+nähdäkseen+vanhat+mätsit.
15.03.2018 20:55
No+minä+olen+se+tavallinen+mies+tai+ehkä+hiukan+keskitasoa+parempi+mies,+jos+mittarina+pidetään+esim+ulkonäköä+tai+tuloja.+On+harrastuksia,+koulutus+jne.+Olin+tuossa+avioeron+jälkeen+sinkku+pari+vuotta.
Mistä+minut+löysi?+Ensiksi+Suomi24:+stä+ja+sittemmin+Tinderistä.+Minut+löysi+keskustan+baareista,+soittotunnilta+ja+kerran+myös+ulkomaanmatkalta.
Parhaiten+minut+on+löytänyt+nainen,+joka+on+ollut+oma-aloitteinen+ja+tullut+juttelemaan+tai+laittanut+viestiä+tai+hakenut+tanssimaan.+Kertaakaan+en+ole+vastannut+törkeästi,+ja+aina+olen+lähtenyt+esimerkiksi+tanssimaan+vaikka+on+olisi+tuntunut,+että+tyyppi+ei+miellytäkään.+Avainsana+on+oma+aktiivisuus.
Minun+on+vaikea+uskoa,+ettei+tavallinen+nainen+löytäisi+tavallista+miestä,+vaikka+niin+aina+väitetäänkin.+Olen+vääntänyt+rautalangasta+mallia,+että+jos+etsii+"tavallista+raitista+miestä"+etsii+oikeasti+huikeaa+harvinaisuutta,+koska+täysin+raittiita+miehiä+keski-ikäisistä+taitaa+olla+reilusti+alle+5%.+Jos+taas+hakee+normaalipainoista+"tavallista"+miestä+on+yhtälö+mahdoton.+Miehistä+ylipainoisia+on+yli+puolet+ja+tämä+osuus+vielä+vaihtelee+paikkakunnittain.
Myös+AP:+määritykset+olivat+todella+epämääräisiä.+
-Millainen+on+"aito+ja+oikea+mies"+?
-+Miten+mies+"OSAA+ja+haluaa+löytää+oikean+suhteen"?
-+Millainen+on+oikea+suhde?
15.03.2018 20:47
No+ei+minun+mieleen+ole+muutkaan+rupsahtaneet+naiset,+mutta+minun+mielikuvani+kotiäideistä+on+hiukan+ylipainoinen+nainenjoka+liikkuu+mukavissa,+mutta+käytännöllisissä+vaatteissa+ilman+meikkiä+päivästä+toiseen.+Naiset+työelämässä+ovat+huolitellumpia.
En+ole+asiasta+tilastoa+nähnyt,+mutta+tässä+tapauksessa+kyse+oli+minun+ajatuksistani,+joten+asialla+ei+oikeastaan+ole+mitään+väliä.
15.03.2018 20:01
Saaminen+on+eri+asia+kuin+haluaminen.+En+minä+voi+aikuista+ihmistä+pakottaa.
Oma+expuolisoni+oli+toisen+lapsen+kanssa+n.+1+vuoden+kotona+ja+toisen+9+kk.+Kummankin+lapsen+jälkeeen+olin+tolella+tyytyväinen,+kun+hän+meni+töihin.+Jos+asian+ilmaisen+niin,+että+viulunkieltä+ei+tuon+noiden+äippälomien+aikana+olisi+tarvinnut+kaupasta+mennä+ostamaan,+niin+ymmärrät+varmaan+asian.
Lisäksi+äitiyslomat+ovat+toiseksi+suurin+miesten+ja+naisten+palkkaepätasa-arvoon+vaikuttava+syy,+eikä+rupsahtaneet+kotiäidit+vastaa+muutenkaan+naisihannettani.
15.03.2018 14:22
Suosittelijat+unohdin+kokonaan+:-)
"Osaa+ANTAA+anteeksi.+Haluaa+lapsia+ja+hoitaa+heitä+kotona+pitkään,+niin+jättäisitkö+treffit+väliin?"
Osaa+antaa+anteeksi+olisi+ehdottoman+hyvä,+paitsi+tuollaiset+abstraktit+asiat+eivät+sinänsä+ehkä+kuulu+CV:+hen.
Itselläni+on+lapset+tehtynä,+joten+ei+lapsia+ja+vaikka+haluaisin,+en+haluaisi,+että+naiseni+hoitaisi+niitä+kotona+kuin+sen+vuoden.
15.03.2018 13:35
Kyllähän+se+voi+turhaa+hifistelyä+olla,+mutta+lueskelin+tuota+artikkelia+http://www.swenergia.fi/media/tiedostot/meritara.pdf
Ehkä+suurin+välitön+hyöty+voisi+olla+tuo+akkupatteriston+pieneneminen+vähintään+puoleen.+Muut+hyödyt+ovat+sitten+vähän+pidemmän+aikavälin+juttuja.
15.03.2018 10:42
Mulla+ollut+2+Seattia,+joista+toinen+Leon+ja+ikää+sille+tuli+juuri+2+vuotta+ja+kilometrejä+60+tkm.+Yritin+aidosti+miettiä,+onko+ollut+jotain+vikaa,+enkä+keksinyt.
Taustapeilin/tihkutunnistimen+kotelo+jouduttiin+laittamaan+joskus,+koska+oli+kasattu+miten+sattuu.+Suurin+murhe+on+ollut+renkaat,+joita+ei+meinannut+saada+tasapainoon.
14.03.2018 15:50
Miten+Honda+on+kummajainen+markkinoilla?
14.03.2018 15:35
Mitäs+jos+valitsisit+Li-Ion+akun.
Maksaa+törkeästi,+mutta+kapasiteettia+tarvitset+maksimissaan+vain+n.+puolet+perinteisistä.+Ottaa+latausta+vastaan+paremmin+ja+purkaa+paremmin+kuin+perinteiset+ja+on+reilusti+pidempi+ikäinen.
14.03.2018 15:30
niin+mutta+tuo+"ero+näkyy+vain+ulkonäössä".+En+ymmärrä?
Joo+yleistän+törkeästi.+Sama+kun+sanoisin,+että+miehet+ovat+naisia+pidempiä.
14.03.2018 15:26
"Miesten+välinen+ero+näkyy+siis+vain+ulkonäössä,+muuten+ovat+keskenään+täysin+samanlaisia."
Mistä+teit+tällaisen+päätelmän?
14.03.2018 14:00
Et+kertonut+teidän+ikää?
Jotkut+naiset+ovat+sisäistäneet+asian,+että+kukoistuskausi+ei+ole+kovin+pitkä,++eikä+lapsiakaan+voi+ikuisesti+saada.+Ehkä+siksi+kiire.+Naisen+kukoistuskauteen+ei+kovin+montaa+periodia+mahdu,+jolloin+ensin+seurustellaan+pari+vuotta,+sitten+muutetaan+yhteen+ja+katsotaan+miten+yhteiselo+sujuu+parivuotta+ja+sitten+ruvetaan+yrittämään+lapsia,+varsinkin+jos+"juoksuja+on+juostu"+jo+ensimmäiset+30+vuotta.
Miehillä+tuo+biologia+ei+aseta+samanlaisia+rajoituksia+kuin+naisilla.
Tuttavapiirissä+on+pari+naista,+jotka+ovat+lähempänä+neljää-+kuin+kolmea+kymmentä+ja+kyllä+tuossa+parinhaussa+tuntuu+olevan+aika+selvät+sävelet.+Heti+alussa+kerrotaan+mikä+on+homman+nimi.
14.03.2018 11:23
Sinähän+selostat+nyt+täysin+päinvastaista+aloittajan+kanssa!?
Eikös+aloittaja+(mies)+juuri+kertonut,+että+nainen+vaatii,+että+olisi+oltava+jokin+suunnitelma+valmiina+ja+hänellä+ei+ole?
14.03.2018 11:15
Siis+Bachelor+Suomi
14.03.2018 10:54
Somehan+on+vain+jatkoa+sille+naisten+feikkimaailmalle.++Naiset+oppivat+feikkaamaan+pienestä+pitäen.+Mihin+oikeasti+esim+alle+25+tarvitsee+meikkejä?+Halutaan+vain+tehdä+itsestään+jotain+muuta+kuin+on.
Miehetkin+ovat+joutumassa+tähän+feikkimaailmaan+puoliväkisin+mukaan.+Näilläkin+palstoilla+ihmetellään,+miksi+miesten+kuvat+ovat+niin+kamalia.+Ottavat+itsestää+kuvia+autossa,+vessan+peilin+edessä,+kalassa,+kaljatuoppi+kädessä+jne.
14.03.2018 10:41
"+Jos+sinulle+oli+ongelma+se,+että+naisella+ei+ollut+omaisuutta+tai+säästöjä,+niin+miksi+aloitit+suhteen?+Sitten+taas,+jos+vallitseva+tilanne+oli+sinulle+ok,+niin+mikäs+ongelma+tuo+sitten+on?"
Minullehan+se+ei+ole+ongelma,+mutta+sopii+vain+aloitukseen.+Muutenkin+se+on+enemmän+naisen+ongelma,+kun+huomaa+tottuneensa+elintasoon+ja+tajuaa,+että+voi+menettää+sen+kaiken+yhden+kolarin+tai+eron+myötä+ja+ne+ketkä+sen+saavat,+ovat+lapset.
"Kuvaamasi+kaltainen+osakesäästäminen+ja+omaisuuden+kartuttaminen+on+tietysti+mahdollista+ihmiselle+silloin,+kun+tulotaso+on+riittävän+hyvän+(tai+jos+pesämunana+on+perintöä+tai+lahjaksi+saatua+omaisuutta).+Eipä+tuo+kaikille+miehillekään+mahdollista+ole."
Äärimmäisen+harvassa+ovat+ne+ihmiset,+joilla+se+ei+olisi+mahdollista.+Tietysti+on+työttömyyttä+ja+sairautta,+mutta+kyse+on+lähinnä+suunnitelmallisuudesta+ja+sinnikkyydestä.++Jonkun+mielestä+kympin+lounas+tai+oma+auto+ovat+välttämättömyyksiä+ja+toinen+tekee+eväät+ja+polkee+fillarilla+ja+säästää+hyvän+päivän+varalle.+Kysymys+on+siis+asenteesta+jos+asenne+on,+että+"kerranhan+täällä+vain+eletään"+ei+rahaa+jää+säästöön,+mutta+jos+ottaa+sen+asuntolainan+ja+kaivaa+rahat+vaikka+kiven+alta,+karttuu+sitä+omaisuutta.
"Jos+nainen+tuntee+suurempaa+myötätuntoa+mahdollista+ihmiskaupan+uhria+kohtaan+kuin+seksinpuutteesta+kärsinyttä+miestä+kohtaan,+niin+sitten+se+on+niin,+eikä+tule+matchiä.+Mutta+haluaisiko+se+mieskään+suhdetta+naisen+kanssa,+joka+on+noin+perustavanlaatuisesti+eri+mieltä?"
Lähtökohtaisesti+uskon,+että+nainen+ei+ajattele+asiaa+ihmiskaupan+kautta,+vaan+ajatus+miehestä+jonkun+*uoran+kanssa+on+yhtä+vastenmielinen,+kuin+miehellä+naisesta+afrikkalaistaustaisen+kanssa+sängyssä.++Sama+nainen+kuitenkin+tuhoaa+maapalloa+lennellessään+ympäri+maailmaa+.
Yleisesti+ottaen+ajatusmaailmastasi+heijastuu+aikamoinen+ehdottomuus.+Itse+en+ainakaan+usko+löytäväni+kumppania,+jossa+ei+mikään+häiritsisi.+Jos+toinen+ei+hyväksy+maksullista+seksiä,+ei+se+ole+dumppaamisen+syy.+Jotkut+asiat+häiritsevät+enemmän+ja+jotkut+vähemmän.+Jotkin+ovat+ns.+showstoppereita.+Viimeksimainittuihin+voisi+kuulua+ainakin+tupakointi,+kovin+värikäs+parisuhdehistoria,+runsaat+tatuoinnit,+ylenmääräinen+ylipaino+ja+se,+ettei+nainen+hyväksyisi+lapsiani.
12.03.2018 16:59
"En+ehkä+rohkenisi+mennä+puhumaan+kumppanillenikaan+ihan+suoraan+ajatuksistani...+Hänestä+kun+kaikki+on+vissiin+ihan+ok."
Mukava+parisuhde+teillä.+Kumppanille+puhuminenhan+on+mainittu+seitsämän+kuolemansynnin+joukossa.+Naisten+mielestä+miesten+pitäisi+olla+selvännäkijöitä.
"Ja+vielä+se+että+emme+ole+olleet+vielä+yhdessä+vuosia,+vain+yhden+vuoden."
On+sulla+ollut+kiire+raskaaksi,+ettet+ole+ehtinyt+huomata,+ettei+miehelläsi+ole+käytöstapoja.
12.03.2018 10:23
Stereotypia+taas,+mutta+osuva+sellainen.
Yllättävän+moni+(koulutettu)nainen+pistää+rahat+menemään+ulkomaan+matkoihin+ja+spa-hoitoihin+ja+himoksen+reissuihin++ja+neljän+euron+latteihin+ja+30+euron+brunsseihin+trendikkäissä+paikoissa.+Tietysti+vuokrallakin+on+pitänyt+asua+keskustassa.
Miehistä+taas+yllättävän+moni+harrastaa+osakesäästämistä+ja+elää+muutenkin+niukasti+tai+jopa+pihisti.+Tämä+on+myös+tilastollinen+fakta.+Miehet+ovat+ylivoimainen+enemmistö+sijoittajissa.+Tosin+viime+aikoina+naisten+osuus+on+lähtenyt+kasvuun.
Osittain+yllä+mainittu+on+mutua,+mutta+voin+tuttavapiiristäni+nimetä+heti+kymmenkunta+esimerkkiä,+joissa+30-40+v+nainen+tuo+liittoon+sinänsä+ihan+ok+tulot,+mutta+ei+mitään+varallisuutta+säästöjen+tai+vaikkapa+asunnon+muodossa.+
Tämä+koskee+myös+omaa+parisuhdettani.+Itselläni+säästettynä+puoli+asuntoa,+vene+ja+auto+ja+melkein+100+000+sijoituksia+.+Naisella+taas+runsaasti+kokemusta+opiskeluista+ja+työskentelystä+ulkomailla+.
Eikä+siinä+mitäänsanonnan+mukaan+käärinliinoissa+ei+ole+taskuja,+mutta+kuinka+ollakaan+kyllä+naista+on+alkanut+kiinnostaa,+mihin+rahani+menevät+jos+kuolen+.+Olen+ilmoittanut,+että+tietysti+lapsilleni+normaalin+perintökaaren+mukaisesti.
Sitten+on+tietysti+vielä+tuo+seksuaalihistoria.+Naiset+yökkäilevät+ajatukselle,+että+mies+on+ostanut+maksullista+seksiä+ulkomailta,+eivätkä+tajua,+että+se+on+ainoa+tapa,+millä+KTM+ulkomailla+naista+saa,+kun+taas+naiset+saavat+mistä+vain+ja+milloin+vain.
12.03.2018 10:02
169 / 178