Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cafiero
profiilit
cafiero
cafiero
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä te noita sähkönhintoja ihmettelette. Sähköä tarvitaan tulevaisuudessa todella paljon.
On sähköautoja, tietokoneita, robotteja, sähkölämmityksiä ja mitä kaikkea monimutkaista
sähköllä toimivaa ihminen viellä keksiikään. Toivottavasti ei tule sähkökatkoja sillä silloin
hetkessä paljon toimintoja katoaa.
02.02.2016 06:55
Hienoa, kerrankin joku oikeilla jäljillä. Se siis kommunistivaltiosta, pakko rehennellä ja
esittää,maksoi mitä maksoi.
22.01.2016 14:29
Tottakai on kiva katsella hyvännäköisiä naisia, mutta merkittävintä on kuitenkin suhteen
sisältö.
22.01.2016 13:59
Ei huonon itsetunnon kanssa tarvitse elää. Tutkii vaan rehellisesti omat tekemisensä ja
erottelee toisten ihmisten mielipiteet, sekä sen miksi he mahdollisesti ovat ajatelleet siten.
Silloin tuntee itsensä ja myös toiset. Vaarana on vain se ettei enään kykene olemaan
huolissaan turhista ihmissuhteista.
13.01.2016 05:52
Raiskaus etenkin kun se tapahtuu yllättäen henkilön kohdalla jonka kanssa haluaa vain
keskustella on niin hirveä ettei siitä koskaan toivu. Se muuttaa vain asenteita eikä turhaan
huolestu asioista jotka eivät minulle kuulu.
25.12.2015 04:47
Hyvä että Sdp Ay pomotkin joutuvat katselemaan talousasioita nyt eri näkökulmista.
Käytännössä kaikki on paljon mutkikkaampaa kuin jatkuva etujen ajaminen.
05.11.2015 05:28
Perusuomalaisissa on edustava otos tästä kansasta. Paskasakkia?
Mikä ettei, jos niin sovitaan.
01.11.2015 06:13
Rakkaus on tunne jonka varassa voi tuntea elävänsä. Se on rakkausta lapsiaan kohtaan,
vanhempiaan kohtaan ja myös vanhoja hyviä ystäviä kohtaan. Jos minulla ei olisi rakkautta,
ei minulla olisi mitään ja olisin se helisevä vaski.
12.10.2015 09:28
Ottaen huomioon että olemme eläneet ns. hyvinvointivaltiossa, tilanne on
juuri kuvaamasi kaltainen.
03.04.2015 15:56
4 / 4