Tajusin miksi olen jäänyt kiinni palstaan: täällä on yhtä ahdistunut meno kuin lapsuudenkodissani. Eli ihmiset ovat ahdistuneita ja sen sijaan että ottaisivat aikuisten tavoin vastuun itsestään, syyttelevät siitä toisia.
Saman mallin minäkin olen oppinut. Siksi väsyneenä täällä on kiva viettää aikaa. Kotoista ja turvallista.
Mutta pidemmän päälle siitä täytyy päästä eroon. Luoda itse toisenlaisia malleja. Millainen olisi uusi henkinen kotini? Sellainen, jossa kaikelle on aikaa. Asiat eivät roiku, ei ole kaaosta.
Ihmiset ovat hädässä ja syyttelevät toisiaan
asiateivätroiku
4
100
Vastaukset
Ottaen huomioon että olemme eläneet ns. hyvinvointivaltiossa, tilanne on
juuri kuvaamasi kaltainen.- speremaaa
Hienoa että analysoimalla olet tunnistanut saman tilanteen! Älykästä. Arvostan todella sitä!
Mutta minusta on parempi vatvoa asioita kuin ns. laittaa ne poikki ja pinoon..se poikki ja pinoon laittaminen on monesti näennäistä...! - Poikamies44
Aikuiset on perseestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437