Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Bet
profiilit
Bet
Bet
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
127
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tätä+taitaa+täyttää+samat+henkilöt.
Ei+ainoastaan+Salossa+vaan+ylipäätään+Suomessa+suomi24+keskusteluissa.
Siivoamista+olisi,+mutta+kun+on+se+sananvapaus.
Siitä+hyvä,+että+saa+purkautumisen+tarpeessa+olijat+kertoa+huolensa+ym
12.10.2019 20:38
Ei+mukavaa,+että+aina+vaan+löytyy+avohakkuiden+puolustajia.
Eikä+sekään,+että+pitää+keskustelu+höystää+veemäisillä+sivuhuomautuksilla.
Onneksi+tuttava+piirissä+on+isoja+metsätilojen+omistajia+jotka+eivät+anna+avohakata+metsiään+vaan+suosivat+järkevää+monimuotoista+metsänhoitoa.
Minun+arvoissani+on+monimuotoinen+metsä+eläimineen+arvokkaampi+kuin+raha
12.10.2019 19:28
Sehän+on+jo+nähty.+Verotulot+ulkomaille+yksityistämisen+myötä.
Onneksi+ei+toteutunut+sairaan/+terveydenhoidon+yksityistäminen.
Oli+tarkoitus+saada+varakkaille+hyvä+etu+kun+veronmaksajat+olisivat+olleet+maksajia+kalliisiin+hoitoihin.+Heillä+on+itsellä+varaa+maksaa.+Ei+tarvitse+tulla+huonommassa+tilanteessa+olevien+jonoihin+etuilemaan.+Tarkoitus+oli+että+heidän+maksu+noin+1000€+omavastuun++jälkeen+olisi+ollut+vaikka+20+000+ja+ylikin+veronmaksajien+maksettava.
Näin+kokoomus+yrittää+vedättää+kansaa+ja+häikäilemättömästi+talloa+varattomia.
Uskomattoman+röyhkeää.
08.10.2019 19:10
Eiks+Turun+Masaa+onnista+Turussa?
Ps.+hyvä+mielikuvitus+sinulla😁
06.10.2019 06:29
Tekijä+ei+saa+juuri+minkäänlaista+rangaistusta.+Väkivalta+vaikuttaa+olevan+oikeuslaitoksissamme+koko+lailla+hyväksyttävää.+Outoa.
06.10.2019 06:22
Sitä+mietin+mikä+vaikutus+on+sillä+,+että+tämä+on+hyvin+paljon+esillä+joka+mediassa.
Miten+vaikuttaa+henkilöön+jolla+on+taipumusta+tällaisiin+tekoihin?
Saako+kimmokkeen+tehdä?
Suruliputuksen+ei+pitäisi+ketään+loukata.+Aivan+asiallista+vaikka+ei+paljon+lohduta+uhrin+omaisia.
06.10.2019 06:19
Perussuomalaisten+enemmistö+taitaa+vaan+suun+pieksännän.
Halla-+ahon+lisäksi+ei+montaakaan+asialinjalla+pysyvää+puheissaan.
06.10.2019 06:11
Hyvä!+Sinä+oletkin+näkyy+järkevän+metsänhoidon+kannalla.+
Nykyiset+avohakkuut+vaan+kun+ovat+sitä,+että+hakataan+metsä+tyhjäksi+ja+istutetaan+ainoastaan+kuusia.+Siinä+ei+monimuotoisuutta+ole.
Niin+olisi+tehty+meidänkin+perikunnan+metsälle+vaan+ei+suostuttu.++Metsässä+kasvaa+monta+puulajia+jossa+on+ihanaa+liikkua+ja+katsella+luonnon+monimuotoisuutta.
Kateellinen+en+toki+ole.+Teit+minut+kovin+iloiseksi.+Kiitos+siitä!
05.10.2019 08:12
Oletkohan+talousrikoksen+uhri?
03.10.2019 08:29
Noin+juuri+eristetään+pois+joukosta.+Jospa+itse+menisit+sinne+kerhoon+ja+anna+toisten+jutella+täällä.+Tämä+ei+tosin+ole+kovin+hyvätasoinen+paikka+koska+täällä+on+vahva+toisen+lynkkaus+jokaisessa+keskustelussa.+
Keskustelun+aihe+jää+sivuun+ja+aletaan+haukkua+toisia+ja+sitä+jatkuu+ja+jatkuu.
Miksi?
03.10.2019 08:27
Ei+nykyään+osata+antaa+apua+vaan+ollaan+aiheuttamassa+haittaa.+Iltapäivä+lehtien+”+olitko+paikalla?+Lähetä+kuva.”++on+typerää.
Ihmisistä+on+tullut+älylaitteiden+orjia.+Oma+äly+on+kadonnut.
Mitään+ei+enää+pystytä+tekemään+omia+taitoja+käyttäen.
02.10.2019 23:06
Kyseleppä+Y-+säätiön+vuokra-+asuntoja.+On+kaupungin+alueella.
02.10.2019 22:55
Itse+kiusaajilla++ja+toisten+halveksijoilla+on+syytä+katsoa+peiliin.
Jotain+tällaisten+pääkopassa+on+pahasti+vialla.
02.10.2019 22:30
Miksi+aina+sysätään+syy+maahanmuuttajiin.
Syy+on+meidän+päättäjissä.+Ei+saatu+edes+eutanasialakia+voimaan.+
Itse+ainakin+ajattelen+etten+haliua+jäädä+rasittamaan+terveydenhuoltoa+laitoksessa+makaamalla.+Annan+mielelläni+paikan+ja+säästyvät+varat+nuoremmille+vaikka+työkykyiseksi+hoitamiseen.+Työvoimaa+on+kasvamassa+vaikka+kuinka+paljon+kun+pidetään+huoli,+että+nuorten+mielenterveys+kestää+odotella+milloin+päättäjät+saavat+jotain+aikaiseksi.+Ainaiset+turhat+samat+puheet+ja+lupaukset+ei+riitä.+Alipalkatut+alat+kuntoon+ja+ylipalkatut+pois.+Kukaan+ylipalkattu+ei+tee+niin+arvokasta+työtä+että+ansaitsee+palkkansa.+Varoilla+sitten+ostellaan+sijoitusasuntoja+jotka+todellisuudessa+maksaa+yhteiskunta+asumistukien+ym.+tukien+muodossa.++Jotenkin+tuo+vaikuttaa+talousrikollisuudelta++minun+mielestä.+Sitä+se+onkin.
30.09.2019 22:10
Tuokos+se+onkin+syy+avohakkuisiin?
Kaverille+edullista+maata+hyvällä+sijainnilla.+Ei+muuten+täysijärkinen+metsäyhtiö+suosittele+avohakkuita.+Raha.raha+ja+raha.
30.09.2019 21:54
Onpa+sinulla+aikamoinen+tarina/+kokemus.+
Murtojälkiä+ei+tosiaankaan+tule+avaimilla+sisään+mennessä.
Ketään+ei+kuitenkaan+oikein+voi+alkaa+syyttää+täällä+nimi+mainiten.
Mulle+tuli+ajatus+onko+ovi+voinut+jäädä+kunnolla+sulkematta+ja+avautunut+esim.+vedon+johdosta.+Silloin+sitten+päässyt+voro+sisälle.
Vuokra-+asunto+sanotaan++irti+jos+ei+maksa+vuokraa.+Maksoitko+kaiken+aikaa+asumisen+Esperillä+ja+vuokra-+asunnosta?
Uskon+tapauksen+selviävän+sinulle+tavalla+tai+toisella.+
Psyykekin+saattaa+joskus+tehdä+tepposia.++
Kaikkea+hyvää+jatkoon!
29.09.2019 18:15
Mistä+niin+päättelet,+että+olet+normaali+ihminen.+Paremminkin+normaali+hesalainen.+Hesalaisten+kun+tuntuu+olevan+aina+tarvis+mainita+olevansa+hesalainen.+
Mulle+riittää+olla+suomalainen+joko+”+normaali+”+tai+sit+ei.
27.09.2019 13:58
Mulla+on+kyllä+ennen+näkyneet+nyt+ei.
Koetin+saada+kysymyksen++lähetettyä,+mutta+ei+onnistunut.++Jotain+siinä+on+vialla.
Löytyy+valikosta”+tuki”+ja+siellä+mahdollisuus+kysymyksen+lähettämiseen+vaan+ei+onnistunut+lähettää.
Todellakin+itsensä+tiedot+täytyy+saada+nähdä.++On+niissä+joskus+ollut+aikamoista+satuilua.
Nyt+täytyy+katsoa+A-+talk.+Siellä+kerrotaan+potilaiden+eriarvoisesta+kohtelusta.
26.09.2019 21:06
Kiitos+kaikille+vastanneille!
Tuli+asiallisia+vastauksia+ja+lisääkin+saa+tulla.
25.09.2019 18:35
Niin.+Viiveellä+tulee,+mutta+kun+kaikki+entisetkin+tiedot+on+poistuneet.
Ei+ole+eka+kerta+kun+vanhempaa+hyvää+käytäntöä+uusitaan+ja+pieleen+menee.
Niin+kävi+hätäilmoitusten+muutoksessakin.
Nyt+en+ole+katsonut+joko+toimii++oma+kanta.
25.09.2019 13:32
1 / 7