Bet

![]()
Aloituksia
24
Kommenttia
127
Oikeus saada apua
Politikot eivät halua ymmärtää että veroja ei tarvitse nostaa siksi että sairaat pääsee hoitoon. Ei myöskään hoitapalvel0278Kestävyyttä ympäristön hoitoon
Kuinka paljon tulee ympäristöhaittoja tunnin junasta. Paljon! On turha esittää välittävänsä ympäristön / ilmastonlämpe0189Kannettava tietokone
Mitä merkkiä suosittelette? Katselin Applen 13 ja 15 tuuman läppäreitä. Kannattaako ostaa? Nyt käytössä iPad mini4 tabl11208Oma kanta tiedot?
Mikä mahtaa olla syy ettei kanta.fi palvelussa näy terveystietojani enää? Ainoastaan reseptitiedot ja hammaslääkärille a7525Lasten laulukaupunki
Sen mä vaan sanon, että on on upeaa ohjelmaa jo kaksi päivää torilla, Blazassa ja Kivassa. Huomenna vielä torikahvilassa0234Saaristobaari?
Minkälainen paikka tuo Saaristobaari Aurakadulla on? Aika raju video facebook sivuilla. Onko henkilön silmät peitetty j1261Kokoomus/ keskusta?
Kyllä oli mielenkiintoinen 10.4 vaalitentti. Kepun Anneli Saaarikko ja kokoomuksen Petteri Orpo olivat erilaisilla kan0183Vegaani ja terveys
Minua harmittaa miten vegaaneitten keskustelu pyörii paljolti epäterveellisissä ravintoaineissa. Rasvaisissa mättöanno2252- 2251
Vaalimainontaa halvalla
Nyt saa Sipilä / keskusta vaalimainontaa ilman kuluja. Kaikissa medioissa esillä erotemppunsa asiosta. Ei mikään tyhmä i0197Työttömyys väheni
Todellakin eronnut hallitus sai työllisyyttä nousemaan. Sote sopassa monta sai töitä. Suru vaan että veronmaksajat maksa0144Toisen asteen koulutus?
Eduskunnan kyselytunnilla keskusteltiin toisen asteen koulutuksesta. Toivola ja Andersson kannattavat maksutonta koulutu0284Bernerin lähtö
Miksi tuo Bernerin lähtö politiikasta vaikuttaa olevan yllätys uutinen? Hänhän kertoi jo kautensa alussa ettei jää kaude0165Vasta 40 v , mutta joka vuosi himpun vanhempi
Terveisiä eduskuntaan https//www.kansalaisaloite.fi/fi/ aloite/33750194- 10197
- 0155
Animalia joulua odotellessa?
Onko animanialla tai vegaaniliitolla mitään myyjäisiä Turussa mistä voisi ostaa jouluisia kasvistuotteita. Ruokia ja he1216Kontrolli palstalla?
Eikö tätä palstaa voi siivota . Rasistisia ja muutenkin ala- arvoisia kirjoituksia. Miksi niitä ei ylläpidon toimesta po5287Torin avajaiset
Onnea , menestystä ja hyvää myyntienestystä uudelle upealle torille! Ei jatketa nipotusta vaan otetaan karjalaisella ilo11476Kauppahalli?
Katselin ilmakuvaa Joensuun uudesta torista. Kauppahallia en kuvasta löytänyt. Rakennetaanko se? Hyvät havainnekuvat ka8469