Mikä mahtaa olla syy ettei kanta.fi palvelussa näy terveystietojani enää? Ainoastaan reseptitiedot ja hammaslääkärille ajat näkyy.
Hammaslääkäri ajat vuodelta 2018 jotka peruin näkyy edelleen käynteinä.
Laboratoriotulokset ja lääkärillä käynnin tiedot poissa? Johtuuko uudistuksesta? Jotain mennyt pieleen ennen hyvin toimineessa palvelussa.
Onko muut huomanneet saman?
Oma kanta tiedot?
7
281
Vastaukset
- Anonyymi
Onko varsinaiset terveystiedot joskus näkyneet sinulle? Minulla kyseinen kohta on aina ollut tyhjä, mutta mm. lääkärikäynneillä tehdyt tutkimukset ja lääkärinlausunnot näkyy omassa kohdassaan. Kävin viime viikolla hammaslääkärillä tarkastuksessa, joten pitääkin käydä vilkaisemassa näkyykö ne nyt kun aiemmin hammaslääkärin toimenpiteitä ei ole kirjattu omakantaan.
- Anonyymi
kyllä mulla näkyy kaikki tiedot ihan niin kuin pitää.
- Anonyymi
Tiedot tulee minulle usein viiveellä.
Niin. Viiveellä tulee, mutta kun kaikki entisetkin tiedot on poistuneet.
Ei ole eka kerta kun vanhempaa hyvää käytäntöä uusitaan ja pieleen menee.
Niin kävi hätäilmoitusten muutoksessakin.
Nyt en ole katsonut joko toimii oma kanta.- Anonyymi
Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?
Voisiko siellä olla sellainen mahdollisuus, että voisi kieltää omien tietojensa näkymisen itselleen? Minulle ei näy kuin muutama harva tutkimustulos sekä lausunto, lääkärit näkevät niitä sivukaupalla. Olen useammalle lääkärille maininnut, että haluaisin nähdä tietoni, yksi pohti tuota näyttämiskieltoa, muut ovat vain kohautelleet olkapäitään. En löydä sellaista säätöä joka lisäisi tietojen näkyvyyttä.
Ainakin reseptitiedot häviävät 2 vuoden päästä, minusta kaikki tieto pitäisi säilyttää, niistä voi olla hyötyä vuosikymmentenkin jälkeen, eikä niiden säilyttämisestä ole mitään haittaa.
Mulla on kyllä ennen näkyneet nyt ei.
Koetin saada kysymyksen lähetettyä, mutta ei onnistunut. Jotain siinä on vialla.
Löytyy valikosta” tuki” ja siellä mahdollisuus kysymyksen lähettämiseen vaan ei onnistunut lähettää.
Todellakin itsensä tiedot täytyy saada nähdä. On niissä joskus ollut aikamoista satuilua.
Nyt täytyy katsoa A- talk. Siellä kerrotaan potilaiden eriarvoisesta kohtelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854