Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4913

1. En nyt oikein tiedä mitä olen "kysynyt", olen kyllä jatkanut päivittämistä omaan muutaman vuoden takaa olevaan omaan kirjoitukseeni, mutta että kysyisin..

Olen lopettanut työnteon tietokoneella viimeyönä tuolla klo 01 jälkeen (olin tekemässä viikonloppuna yhtä keskisuurta työkeikkaa joka piti saada laskutukseen aivan saman tien, niin siksi eilennä hieman venyi hommat).
    Tuossa työnteon jälkeen hieman tuli "surffailtua" netissä ennen nukkumaanmenoa jossa sitten tuohon vanhaan kirjoitukseeni törmäsin ja sitä sitten tuli päivittetyä klo 02:30 aikaan aivan viimeiseksi ennen nukahtamista.

Niin meinaatko että heräsin tuosta sitten klo 06:30 (4h. unten jälkeen) vain mukan "kysymään itseltäni"? Aika vahvaa omistautumista nettikirjoitteluun kyllä pitää olla jis noin meinaisi tehdä...
  2. Niin, nuo sijainnit ovat tiedossa, mutta ei niin tarkasti että sijaintitiedosta voisi päätellä että onko lauta jätetty vaikkapa jalkakäytävälle muun liikenteen tielle vaiko sivussa jossa ei mitään haittaa.

Kyllähän tuossa vastuussa pitää olla henkilö joka laudalla viimeksi ajoi, että hän jättää laudan paikkaan johon sen saa jättää.
    Ongelmana tietysti se että tämän rekisteöidyn ajon ja laudän pysäköinnin jälkeen joku toinen saattaa siitää laudan toiseen paikkaan (kaataa sen yms.), mutta tuo tieto olisi varmastikkin helposti selvittetävissä jälkikäteen liikeanturien yms. avulla.