Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4682

1. Vai+oikein+"maksullisen+seksin+kehto+Thaimaassa".+Itse+olin+kävin+ensimmäisen+kerran+Hua+Hinissä+tuossa+reilu+vuosi+sitten+ja+ei+kyllä+itselleni+ensimmäisenä+tulisi+kyseisestä+paikasta+tuo+asia+mieleen.+Muutama+pieni+kuja/katu+missä+näkyi+selvästi+isompi+joukko+tyttöbaareja+ja+"hieromalaitoksia",+mutta+kokonaisuudessaan+hyvin+vähän+oli+kaupungissa+mitään+kaupalliseen+seksiin+viittaavaa.+Mikäli+et+noille+muutamalla+pienelle+kadulle/kujalle+satu+iltaisin+eksymään,+niin+sitten+ei+kyllä+tuosta+maksullisesta+seurasta+kyllä+juurikaan+merkkejä+näy.
  2. Tuossa+noin+vajaa+parisenkymmentä+vuotta+sitten+kävin+ensimmäisen+kerran+Thaimaassa+(kohteina+silloin+oli+Bangkok+ja+Rayong)+jo+nyt+edesmenneen+isäni+kanssa+(hänen+piti+alunperin+mennä+vaimonsa+kanssa,+mutta+hän+olikin+sitten+estynyt+lähtemään+kyseisenä+ajankohtana+ja+saimme+kohtuullisin+kustannuksin+siirrettyä+hänen+lentolippunsa+minun+nimiini)+ja+silloin+ensimmäisellä+matkalla+ihastuin+maahan+hyvinkin+paljon.Siitä+reissusta+meni+sitten+joku+5-6+vuotta+ennen+kun+kävin+ensimmäisen+yksin+käymäni+Thaimaan+reissun+ja+siitä+tahti+sitten+kiihtynyt+viimevuosien+2-3krt/vuodessa+käymiseen.Yhä+pidän+maasta,+vieläkin+löydän+(aina+kun+tahdon)+uusia+paikkoja/osia+maasta+missä+en+ole+aikaisemmin+käynyt,+taikka+sitten+menen+"helpolle"+lomalle+johonkin+paikkaan+missä+olen+jo+aikaisemminkin+ollut.Yksi+isoimpia+syitä+Thaimaan+valintaan+on+varmaankin+tuttuuden+ja+helppouden+ohessa+se+turvallisuuden+tunne+(liikennettä+lukuunottamatta),+eli+koska+itselläni+on+paljon+tapana+kulkea+myös+aivan+pelkkien+turistialueiden+ulkopuolella+ja+lähes+aina+yksin,+niin+ikinä+oikeastaan+ei+ole+ollut+tunnetta+ettei+johonkin+osaan+kaupunkia/aluetta+voisi/kannattaisi+mennä.+Yhtään+varkautta+yms.+ei+myöskään+ikinä+ole+kohdalleni+sattunut,+joitakin+perinteisiä+"turistihuijauksia"+lukuunottamatta.Jonkin+verran+tulee+reissattua+lomia+muissakin+kohteissa+mutta+yhä+veri+vetää+Thaimaahan+ainakin+kerran+vuodessa.+Seuraavan+kerran+oletuksellisesti+tulevalla+Toukokuulla,+kunhan+vielä+saan+lahiaikoina+varmuuden+erään+työasian+aikataulusta,+että+pääsen+lentoliput+varaamaan+sopivaan+ajankohtaan.
  3. Monella+Thaimaassa+asuvalla+suomalaisella+on+tulot+(esim.+eläke)+Euromääräisiä,+jolloin+käytettävissä+oleva+rahamäärä+on+paljon+riippuvainen+rahan+vaihtokurssista.