Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4978

1. Et+varmaan+lukenut/sisäistänyt+sitä+että+kyseessä+lennot+joko+Phuket:n+taikka+Krabin+kentille.+Aeroflotilla+(+sisäinen+lento+jollain+muulla+yhtiöllä)+kyseisiin+kohteisiin+tulee+kaksi+välilaskua+ja+matkustusaika++20h/suunta+ja+ainakin+Tammikuun+lentoja+katsoessa+niin+hintaa+tulee+(samalle+lipulle+lennot+varatessa)+800-900€/hlö.+kun+jos+vaihtoehto+on+suora+(lomalento)+kohteeseen+reilun+10h.+matkustusajalla+300-400€/hlö+hintaan,+niin+valinta+ei+siinä+suhteessa+itselläni+ole+kauhean+vaikea.
  2. Tuohon+alkuräjähdykseen,+maailmankaikkeuteen+yms.+en+ala+isommin+ottamaan+kantaa,+koska+mennään+sellaisiin+asioihin+jotka+vaativat+vuosien/vuosikymmenten+asioihin+perehtymustä,+tutkimusta+yms.Mutta+olen+samaa+mieltä+siitä,+että+ihmettelen+myös+asioita+jotka+eivät+tunnu+pitävän+paikkaansa+havaintoihin+mitä+on+tehtävissä+(ja+esimerkiksi+tuo+aluituksessa+linkittämäsi+You-tube+video+kuuluu+juurikin+niihin+asioihin.Auringon+nousu-+ja+lasku-ajat,++päivän-+ja+yön+pituudet+ovat+varmastikkin+niitä+suhteellisen+helppoja+asioita+mitä+kuka+tahansa+voi+tarkastella+ja+pitää+niistä+kirjaa,+oli+missäpäin+maailmaa+tahansa,+oletko+samaa+mieltä+tästä+asiasta?Itse+olen+jonkin+verran+matkustellut,+tosin+ikinä+en+ole+eteläisellä+pallonpuoliskolla+käynyt,+(seitsemäs+pohjoista+leveyspiiriä+on+eteläisin+kohta+missä+olen+henkilökohtaisesti+käynyt)+Missäpäin+maailmaa+olenkaan+ollut,+aina+on+ilmoitetut+auringon+nousu+ja+laskuajat+minun+oman+henkilökohtaisen+havaintoihin+perustuen+pitäneet+täsmälleen+paikkaansa+joten+minulla+ei+ole+mitään+syytä+epäillä,+että+samoista+lähteistä+otetut+auringon+nousu+ja+laskuajat+sitten+eivät+pätisikään+vaikkapa+eteläisen+pallonpuoliskon+etelä-alueilla,+joissa+kuitenkin+asuu+miljoonia+ihmisiä,+jolla+on+omat+aistit+ja+pystyvät+joka+päivä+tarvittaessa+havainnoimaan+vaikkapa+juuri+auringon+nousun+ja+laskun.+Uskotko+sinä,+että+nuo+auringon+nousu+ja+laskuajat+ovat+oikein+vai+ovatko+"manipuloituja"?+ja+jos+ovat,+niin+miksi+miljoonat+ihmiset+jotka+aluilla+asuvat,+eivät+sitä+huomaa/tajua?Ja+jos+toteat+että+ne+ajat+oletuksellisesti+ovat+oikein,+niin+niitä+auringin+nousu+ja+laskuja+ei+saa+tuossa+kyseisessä+mallissa+(eli+videon+malli+jolla+ketju+aloitettu)+yhtään+mitenkään+sopimaan+tuon+mallin+kanssa.Haluatko+ottaa+asiaan+kantaa+jollain+tasolla?