Kevyet mullat ja R.I.P.
Ei soi enää Paranoid.
Ozzy Osbourne on kuollut
203
721
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Killing yourself to live ja See you in the other side.
- AnonyymiUUSI
En ummärrä mikstä puhut sanoin R.I.P.
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA
Paskaa kaikkialle,yleensä kasetillinen R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA
Paskaa kaikkialle,yleensä kasetillinen R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P.Ripuli ilman persuja RIP
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ripuli ilman persuja RIP
Punapsnssikin haluaa kommentoida😅🤣😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punapsnssikin haluaa kommentoida😅🤣😂
On aika persuriippuvaista jos heti menee ripulille kun jää ilman persuja.
- AnonyymiUUSI
Ei saanut olla alkuperäinen uutinen täällä pitkään!
Ylläpito piti sitä feikkiuutisena koska asian on juuroi tapahtunut!- AnonyymiUUSI
Emme tiedä pääsikö Ozzy Taivaaseen, mutta sinö voit päästä ja sen myös tietää. Mutta idän uskonnoista peräisin oleva jälleensyntymisoppi ei ole Raamatullinen.
JUMALASTA SYNTYMINEN
Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkästään sana ”syntyminen ylhäältä”: ”Jos ei joku synny ylhäältä, ei voi nähdä valtakuntaa Jumalan..” Novum.
Sana uudestisyntyminen voidaan joskus käsittää virheellisesti jälleensyntymiseksi, joka on itämaisten uskontojen harhaa, ns. reinkarnaatio-oppi. Sen suuntaisesti ehkä ajatteli Nikodeemuskin kysellessään asiaa Jeesukselta. Joh. 3:1-8. Todellisesti tämä maanpäällinen elämämme on yksi ja ainutlaatuinen olemisemme täällä. Kukaan ei synny tänne toista kertaa.
Mutta sana uudestisyntyminen on kyllä mainittu muualla Raamatussa. Mm. Tiit. 3. ja 1 Piet. 1:3. Se tarkoittaa syntymistä Jumalasta, joka myös on yksi ja ainutlaatuinen tapahtuma. Uudestisyntyminen Pyhästä Hengestä on tulemista osalliseksi Jumalan elämästä. Hänestä syntynyt on tullut Hänen lapsekseen. – Joka on syntynyt ihmisestä, on ihmisen lapsi. Joka on syntynyt Jumalasta, on Jumalan lapsi. Ja vain Jumalan lapsi pääsee Jumalan taivaaseen.
MITEN VOIT SYNTYÄ JUMALAN LAPSEKSI?
Ensiksikin on vastattava, että Jumalan Elämä on maailmankaikkeuden ainoa oikea elämänmuoto. Ja vain Hänen elämästään osallinen on ”elävä” Raamatun tarkoittamassa mielessä. ”Liha ja veri ei voi periä Jumalan valtakuntaa.” 1 Kor. 15:50. Jumalan elämästä erossa oleva ihminen on ”kuollut rikoksiinsa ja synteihinsä”. Efes. 2:1. Sellaisen pitää päästä irti synnin aiheuttamasta kuoleman tilasta ja tulla osalliseksi Taivaan elämästä. Tätä elämää ei kukaan ihminen voi saada aikaan millään teoilla ja uskonnollisilla seremonioilla.
Synti pitää ihmisen erossa Jumalasta. Jes. 59:1-3.
Ylhäältä syntymiseen tarvitaan Jeesus ja Hänen sijaiskuolemansa pois synnistä. Mutta tarvitaan myös ylösnousemuksen kautta ansaittu ELÄMÄ. Jeesus ei jäänyt kuolemaan. ”Ja minä elän. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.” Ilm. 1:18. ”Sillä minkä Hän kuoli, sen Hän kertakaikkisesti kuoli synnille, mutta minkä Hän elää, sen Hän elää Jumalalle.” Room. 6:10. ”Minä olen ovi” Hän sanoo. ”Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.” Joh. 14:6.
Jeesus on siis ainoa pelastava Elämä. Sinun pitää ottaa Hänet vastaan elämäksesi. ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja Hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Hänet, joka ei synnistä tiennyt, Jumala teki meidän tähtemme synniksi, jotta me Hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi. …
Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan Hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 5:19- 6:2. Tänään on mahdollisuus saada synnit anteeksi Jeesuksen veren kautta! Ja seuraavaksi kasteelle Jeesuksen nimeen. Apt. 2:38,41.
Jeesus sovitti syntisi sijaiskärsimyksellään ja kuolemallaan Golgatan ristillä. Näin Hän ansaitsi sinulle kuoleman pois syntitilastasi ja antoi syntisi anteeksi. Ja Hän nousi ylös kuolleista ansaiten näin sinulle Taivaan Elämän. ”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä! Suuressa laupeudessaan Hän on Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon.” 1 Piet. 1:3.
Tämän armon saat nyt ottaa vastaan katumalla syntejäsi ja hylkäämällä synnissä elämisen. Syntitilasi muuttuu armon tilaksi. Ja armo alkaa kasvattaa sinua. Tiit. 3:
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emme tiedä pääsikö Ozzy Taivaaseen, mutta sinö voit päästä ja sen myös tietää. Mutta idän uskonnoista peräisin oleva jälleensyntymisoppi ei ole Raamatullinen.
JUMALASTA SYNTYMINEN
Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkästään sana ”syntyminen ylhäältä”: ”Jos ei joku synny ylhäältä, ei voi nähdä valtakuntaa Jumalan..” Novum.
Sana uudestisyntyminen voidaan joskus käsittää virheellisesti jälleensyntymiseksi, joka on itämaisten uskontojen harhaa, ns. reinkarnaatio-oppi. Sen suuntaisesti ehkä ajatteli Nikodeemuskin kysellessään asiaa Jeesukselta. Joh. 3:1-8. Todellisesti tämä maanpäällinen elämämme on yksi ja ainutlaatuinen olemisemme täällä. Kukaan ei synny tänne toista kertaa.
Mutta sana uudestisyntyminen on kyllä mainittu muualla Raamatussa. Mm. Tiit. 3. ja 1 Piet. 1:3. Se tarkoittaa syntymistä Jumalasta, joka myös on yksi ja ainutlaatuinen tapahtuma. Uudestisyntyminen Pyhästä Hengestä on tulemista osalliseksi Jumalan elämästä. Hänestä syntynyt on tullut Hänen lapsekseen. – Joka on syntynyt ihmisestä, on ihmisen lapsi. Joka on syntynyt Jumalasta, on Jumalan lapsi. Ja vain Jumalan lapsi pääsee Jumalan taivaaseen.
Ensiksikin on vastattava, että Jumalan Elämä on maailmankaikkeuden ainoa oikea elämänmuoto. Ja vain Hänen elämästään osallinen on ”elävä” Raamatun tarkoittamassa mielessä. ”Liha ja veri ei voi periä Jumalan valtakuntaa.” 1 Kor. 15:50. Jumalan elämästä erossa oleva ihminen on ”kuollut rikoksiinsa ja synteihinsä”. Efes. 2:1. Sellaisen pitää päästä irti synnin aiheuttamasta kuoleman tilasta ja tulla osalliseksi Taivaan elämästä. Tätä elämää ei kukaan ihminen voi saada aikaan millään teoilla ja uskonnollisilla seremonioilla.
Ylhäältä syntymiseen tarvitaan Jeesus ja Hänen sijaiskuolemansa pois synnistä. Mutta tarvitaan myös ylösnousemuksen kautta ansaittu ELÄMÄ. Jeesus ei jäänyt kuolemaan. ”Ja minä elän. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.” Ilm. 1:18. ”Sillä minkä Hän kuoli, sen Hän kertakaikkisesti kuoli synnille, mutta minkä Hän elää, sen Hän elää Jumalalle.” Room. 6:10. ”Minä olen ovi” Hän sanoo. ”Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.” Joh. 14:6.
Jeesus on siis ainoa pelastava Elämä. Sinun pitää ottaa Hänet vastaan elämäksesi. ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja Hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Hänet, joka ei synnistä tiennyt, Jumala teki meidän tähtemme synniksi, jotta me Hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi. …
Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan Hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 5:19- 6:2. Tänään on mahdollisuus saada synnit anteeksi Jeesuksen veren kautta! Ja seuraavaksi kasteelle Jeesuksen nimeen. Apt. 2:38,41.
Jeesus sovitti syntisi sijaiskärsimyksellään ja kuolemallaan Golgatan ristillä. Näin Hän ansaitsi sinulle kuoleman pois syntitilastasi ja antoi syntisi anteeksi. Ja Hän nousi ylös kuolleista ansaiten näin sinulle Taivaan Elämän. ”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä! Suuressa laupeudessaan Hän on Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon.” 1 Piet. 1:3.
Tämän armon saat nyt ottaa vastaan katumalla syntejäsi ja hylkäämällä synnissä elämisen. Syntitilasi muuttuu armon tilaksi. Ja armo alkaa kasvattaa sinua. Tiit. 3:
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen.>>Jeesus sovitti syntisi sijaiskärsimyksellään ja kuolemallaan Golgatan ristillä. <<
Yksi suurimmista väärinkäsityksistä, mitä Jeesuksen sovituskuolemaan liittyy.
Vai että etukäteen annettiin tulevaisuuden synnit anteeksi.......fantsua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JUMALASTA SYNTYMINEN
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen.<<Mutta idän uskonnoista peräisin oleva jälleensyntymisoppi ei ole Raamatullinen.>>
Jos se ei ola Raamatullinen, se tarkoita että siinä voi olla jotakin perää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
<<Mutta idän uskonnoista peräisin oleva jälleensyntymisoppi ei ole Raamatullinen.>>
Jos se ei ola Raamatullinen, se tarkoita että siinä voi olla jotakin perää.Minkä ihmeen takia sen pitäisi olla Raamatullinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen pitäisi olla Raamatullinen?
Raamattu on kirja eesti keeles.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JUMALASTA SYNTYMINEN
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen."MIKÄ TEITÄ HIHHULEITA VAIVAA,ETTE TE IHMISTEN SIELUISTA VÄLITÄ,VAAN HEIDÄN RAHOISTAAN"!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"MIKÄ TEITÄ HIHHULEITA VAIVAA,ETTE TE IHMISTEN SIELUISTA VÄLITÄ,VAAN HEIDÄN RAHOISTAAN"!!!
Mitä yleensäkään nämä hihhulit työntää typeryytensä aloittajan kommenttiin Ozzyn kuolemasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JUMALASTA SYNTYMINEN
Ota siis vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi. Näin synnyt Jumalan lapseksi, etkä joudu kadotukseen vaan pääset taivaan kotiin ajallisen elämäsi jälkeen.Mene kirkkoon saarnaamaan !
- AnonyymiUUSI
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA - AnonyymiUUSI
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOAEn ummärrä mikstä puhut sanoin R.I.P.
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA - AnonyymiUUSI
R.IPULOI
I LMANEn ummärrä mikstä puhut sanoin R.I.P.
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA - AnonyymiUUSI
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA - AnonyymiUUSI
Bark-atthe Moon jeeejeee-..
- AnonyymiUUSI
Onpa ollut helevetin kuuma kesä.
- AnonyymiUUSI
Hiki alkaa jo ennen kuin ehtii ulos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hiki alkaa jo ennen kuin ehtii ulos.
Toukokuussa tuli jo +30.
- AnonyymiUUSI
Lahkeessa lämmittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa tuli jo 30.
Niinpä, juhannuksena paistui kuin makkara.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, juhannuksena paistui kuin makkara.
En muista koska ois viimeks näin paahtanu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En muista koska ois viimeks näin paahtanu.
Eikä edes ollut hellevaroitusta silloin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä edes ollut hellevaroitusta silloin!
yt on joka viikko joku punainen kartta telkkarissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
yt on joka viikko joku punainen kartta telkkarissa.
Säätiedotus näyttää ihan Mad Maxilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säätiedotus näyttää ihan Mad Maxilta.
Eikö tän pitänyt olla Suomi eikä Sahara?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tän pitänyt olla Suomi eikä Sahara?
Sano muuta. Lapissakin varjossa +28.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano muuta. Lapissakin varjossa 28.
Ennen siellä oli toppatakki päällä heinäkuussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen siellä oli toppatakki päällä heinäkuussa.
Nyt porot etsii varjoa kerrostalojen takaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt porot etsii varjoa kerrostalojen takaa.
On tää vähän pelottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tää vähän pelottavaa.
Ilmastonmuutosko se nyt sitten on?
- AnonyymiUUSI
Avauksen poistoa pyydetty, typerä persu
- jos pysyttäisin suomenkielessä.
Ei saa enää äidinkeilellään mitään lukea - AnonyymiUUSI
Kaikki merkit viittaa siihen.
- AnonyymiUUSI
Mut tuntuu silti oudolta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut tuntuu silti oudolta.
Eikö niitä talvia enää tule ollenkaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee, niin nekin sataa vettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee, niin nekin sataa vettä.
Lumikola on ollut työtön kaksi talvea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lumikola on ollut työtön kaksi talvea.
Ja nyt sekin sulaa varastoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt sekin sulaa varastoon.
Välillä mietin, että ollaanko jo liian myöhässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välillä mietin, että ollaanko jo liian myöhässä.
Niin, ei tää nyt ihan luonnolliselta tunnu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei tää nyt ihan luonnolliselta tunnu.
Kasvit kukkii väärään aikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kasvit kukkii väärään aikaan.
Ja hyttyset ei kuole talvella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyttyset ei kuole talvella.
Ne tulee kolmen kokouksen voimin keväällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne tulee kolmen kokouksen voimin keväällä.
Entä kun ruoho ei enää kasva?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun ruoho ei enää kasva?
Tai kun järvi on yhtä lämmin kuin kylpyamme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun järvi on yhtä lämmin kuin kylpyamme.
Tiesitkö, että Itämerikin lämpeni +24 asteeseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että Itämerikin lämpeni 24 asteeseen?
Kalatkin varmaan paistuu vedessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai se on uskottava – ilmasto on ihan uusiksi menossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, loskapaskaa koko maahan ja Saimaannorpat tarttee pian siirtää Inarinjärveen. Onneksi vielä voi sentään hiihtää, ainakin vesihiihtää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen soppa.
- AnonyymiUUSI
Muvuet kellat C:S_:I
Cainen lasivitsi
Ö: - AnonyymiUUSI
Muvuet kellat C:S_:I
Horatio Caine sanois että
1.2.3
Ei enää soi kulunut rokkihilli
kun kuollut vanha seniilisilli
P.I.R
vitsi itse keksitty
V.I.K
t. avaaja - AnonyymiUUSI
Taisi jo tietää viimeistä keikkaa vetäessään ettei aikaa enää pitkästi ole jäljellä. Legenda jo eläessään.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten Popeda. Alkoi käyntihäiriöt "polttoaineen" liikasyötön takia.
- AnonyymiUUSI
Ozzy oli mun idoli.
- AnonyymiUUSI
Kunnes Antti Tuisku tuli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes Antti Tuisku tuli.
Antti tuli kalsareihinsa.
- AnonyymiUUSI
Taisi jo tietää viimeistä kaljaa vetäessään
Mitä eroa on avaajan , määrätyksin otetulla lääkityksellä ja Herrallamme Jeesuksella?
- Niitä ei ole!
Koeta lapsiraukka perustella nuo kirjainlyhenteesi!
ettei aikaa enää pitkästi ole toisten lyhenteitä tulkata!
Suomenkieli!- AnonyymiUUSI
R.I.P. tarkoittaa Rokki Ihminen Poistui.
- AnonyymiUUSI
Miksei soi, oletko idiot persu
- AnonyymiUUSI
Eikä persujen ilmasto humppa
- AnonyymiUUSI
RIP kevyet mullat lähti aivan liian aikaisin
Prince Of Darkness - AnonyymiUUSI
R.I.P.
Toivottavasti oli uskossa.
Jostain joskus sen käsityksen hänen viime vuosikymmenistään olin saavani.- AnonyymiUUSI
Jossain ohjelmassa missä oli poikansa ja vaimonsa kans tais mainita myönteisesti uskostaan.
- AnonyymiUUSI
Tutut ja turvalliset iski jälleen.
- AnonyymiUUSI
Tuttua ja turvallista sanaa täällä:
www.Jeesus-on-Herra.com
- AnonyymiUUSI
diabolus in musica
- AnonyymiUUSI
Höpöheinä tekee kyllä gutaa ajatukselle.
- AnonyymiUUSI
Mulla se saa korvat kutisemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla se saa korvat kutisemaan.
Siks mä pidän foliota kengissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siks mä pidän foliota kengissä.
Ettet mee liian maadoitetuks.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ettet mee liian maadoitetuks.
Tai etten juurru pöytään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai etten juurru pöytään.
Eilen näin pilven joka haukotteli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eilen näin pilven joka haukotteli.
Näin unta että aurinko oli postimies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta että aurinko oli postimies.
Toi kuulostaa meteorologisesti epäpätev... epäpeh... epäpätevähkölt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi kuulostaa meteorologisesti epäpätev... epäpeh... epäpätevähkölt.
Se lähetti lämpöpaketteja ilman kuittia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se lähetti lämpöpaketteja ilman kuittia.
Voi juku, mä join varjon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi juku, mä join varjon.
Sehän on jo melkein valonsyöntii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo melkein valonsyöntii.
Nyt kyllä aivot sulaa, ku luetän.
- AnonyymiUUSI
Luitan. Litoan. LU...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luitan. Litoan. LU...
yvänen aika nyt mäkin kirjoitän kuin... kuin... hiivaleipä.
- AnonyymiUUSI
Höpöheinä vaikuttaa!!!
- AnonyymiUUSI
Tämön on nyt TÄYSI ÖYKY... öy... öyvä... ööö...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämön on nyt TÄYSI ÖYKY... öy... öyvä... ööö...
No?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No?
Mua kutittaa.
- AnonyymiUUSI
Pään SISÄLTÄ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pään SISÄLTÄ.
Ai aivoista vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai aivoista vai?
Just siitä välistä missä ajatus syntyy ja katoaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just siitä välistä missä ajatus syntyy ja katoaa.
Ootko kokeillu... meditoida?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kokeillu... meditoida?
Mä KOKEILIN rapsuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä KOKEILIN rapsuttaa.
No?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No?
Sormet uppos korviin mut ei yltäny.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sormet uppos korviin mut ei yltäny.
Nyt kuulostaa pahalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa pahalta.
Se kutina liikkuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se kutina liikkuu.
Siis mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä?
Se on nyt otsassa. Mut sen alla. Ei päällä. ALLA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on nyt otsassa. Mut sen alla. Ei päällä. ALLA.
Ootko nukkunu viime aikoina?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nukkunu viime aikoina?
MÄ OON HERÄTYSKELLO.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MÄ OON HERÄTYSKELLO.
Mitä ihmettä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä?
TIK TAK TIK TAK kutitus käy ympyrää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
TIK TAK TIK TAK kutitus käy ympyrää!
Nyt pitäisköhän sun... vähän huilata?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitäisköhän sun... vähän huilata?
EI VOI HUILATA KUN AJATUS ON SÄHKÖÄ JA SÄHKÖ RAAPIIN SISÄLTÄ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EI VOI HUILATA KUN AJATUS ON SÄHKÖÄ JA SÄHKÖ RAAPIIN SISÄLTÄ.
Hengitä syvään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hengitä syvään.
Hengitin jo kaiken ilman. Kaikki meni.
- AnonyymiUUSI
RAUHA ON HARHA. Kutina on totuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
RAUHA ON HARHA. Kutina on totuus.
Voi perkele. Nyt se meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi perkele. Nyt se meni.
RAPSUTA MUA AJATUKSELLA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
RAPSUTA MUA AJATUKSELLA.
Mä haen sulle kylmäpyyhkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä haen sulle kylmäpyyhkeen.
EI AUTA! Pyyhe kastuu kutinasta!
- AnonyymiUUSI
Teppo! Sun housut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teppo! Sun housut!
AH! Kiitos, kanssakulkija!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AH! Kiitos, kanssakulkija!
Ootko nyt vähän rauhoittunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt vähän rauhoittunut?
Housut jalassa on helpompi huutaa totuutta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Housut jalassa on helpompi huutaa totuutta!
No se on ainakin totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on ainakin totta.
Auringon alligaattori tanssi päässäni,
Osbornen Ossi soitti kellarikitaraa,
mustarastas lausui latinaksi “Ego sum kutitus”,
ja minä olin taivaan suomu! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Auringon alligaattori tanssi päässäni,
Osbornen Ossi soitti kellarikitaraa,
mustarastas lausui latinaksi “Ego sum kutitus”,
ja minä olin taivaan suomu!Mitä helvettiä?
- AnonyymiUUSI
Oliko joku persu?
- AnonyymiUUSI
Vasemmassa silmässä näkyi kuusi Ozzyä,
yksi itki, toinen söi rautaa,
kolmas oli varis –
ja loput vaan tuijotti mua niinku tiedän liikaa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmassa silmässä näkyi kuusi Ozzyä,
yksi itki, toinen söi rautaa,
kolmas oli varis –
ja loput vaan tuijotti mua niinku tiedän liikaa!Ootko syönyt jotain epätavallista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko syönyt jotain epätavallista?
Mä join aikaa pillillä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä join aikaa pillillä!
Nyt oikeesti... pitäiskö sun istua alas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oikeesti... pitäiskö sun istua alas?
“Ei istu ajatuksen mato!” huusi pääni,
ja katto tippui runon päälle! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
“Ei istu ajatuksen mato!” huusi pääni,
ja katto tippui runon päälle!Tässä ei oo ees kattoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei oo ees kattoa.
Siskoni on silitysrauta!
Minä olen Ozzy, mutta ilman lepakoita!
Vain kutina, ikuinen kutina ilman kynsiä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siskoni on silitysrauta!
Minä olen Ozzy, mutta ilman lepakoita!
Vain kutina, ikuinen kutina ilman kynsiä!Sä tarvit lääkäriä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä tarvit lääkäriä.
Lääkkeet on vaan hiljaisuutta purkissa.
Minä haluan melua, minä HALUAN sateenkaaren purevan! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet on vaan hiljaisuutta purkissa.
Minä haluan melua, minä HALUAN sateenkaaren purevan!Sateenkaaren purevan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaaren purevan?
Sateenkaari! Terävät värit! Se kalvaa minua!
Se maistuu niinku... niinku... vaniljakaan ei auta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaari! Terävät värit! Se kalvaa minua!
Se maistuu niinku... niinku... vaniljakaan ei auta!Vaniljakaan ei auta??
- AnonyymiUUSI
Mä haen ambulanssin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä haen ambulanssin.
Haetaan mieli takaisin, Matti.
Se jäi eilen sateeseen.
Ja nyt se kasvaa sieniä. - AnonyymiUUSI
No?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No?
Ossi on...
- AnonyymiUUSI
OSSI ON KUALLUT.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OSSI ON KUALLUT.
… .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
… .
Miten niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
En tiiä. Se vaan tuli mun päähän. Suoraan otsalohkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä. Se vaan tuli mun päähän. Suoraan otsalohkoon.
Onko se varmaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se varmaa?
Se huusi mulle viimeisen kerran: “DON’T BITE THE BAT!”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se huusi mulle viimeisen kerran: “DON’T BITE THE BAT!”
Ja sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten?
Sitten tuli hiljaisuus. Kuin koko maailma imas äänen pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tuli hiljaisuus. Kuin koko maailma imas äänen pois.
Osbornen Ossi? Vai se meidän vanha naapuri-Ossi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osbornen Ossi? Vai se meidän vanha naapuri-Ossi?
NYT EI OO ENÄÄ RAJAA MATTI. KAIKKI OSSIT ON YKSI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NYT EI OO ENÄÄ RAJAA MATTI. KAIKKI OSSIT ON YKSI.
Ahaa. No nyt kyllä vähän kylmii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. No nyt kyllä vähän kylmii.
Yksi Ossi kuolee, kaikki Ossi värähtelee.
Universumin riffi katkes, eikä oo enää sooloa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Ossi kuolee, kaikki Ossi värähtelee.
Universumin riffi katkes, eikä oo enää sooloa.Pitäiskö sun maata hetkeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun maata hetkeksi?
Ei voi maata kun maaperä on pettymys.
Ja peti soi E-vireessä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi maata kun maaperä on pettymys.
Ja peti soi E-vireessä.Mulla ei oo enää sanoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo enää sanoja.
Katso minua, Matti!
Minä OLEN nyt Ozzy.
Mutta ilman äänentoistoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katso minua, Matti!
Minä OLEN nyt Ozzy.
Mutta ilman äänentoistoa!Ossi... kuallut...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ossi... kuallut...
MIKÄ NYT NEUVOO MEITÄ??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MIKÄ NYT NEUVOO MEITÄ??
Ei mikään. Nyt mennään ilman karttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään. Nyt mennään ilman karttaa.
Ilman Ossi-kompassia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman Ossi-kompassia.
Tuuli puhaltaa väärään suuntaan ja aurinko on pettynyt.
Se itkee valoa takaperin.
- AnonyymiUUSI
Mun päässä kaikuu huilu.
- AnonyymiUUSI
Soittaako se vielä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soittaako se vielä?
Se soittaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se soittaa...
...mutta ääni on väärinpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...mutta ääni on väärinpäin.
MITÄ TARKOITTAA KUALLUT?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ TARKOITTAA KUALLUT?
Se on kuollut niin kovaa, että kieli ei pysy mukana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuollut niin kovaa, että kieli ei pysy mukana.
Koko kielioppi on murentunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko kielioppi on murentunut.
Ja maailma. Maailma on nyt B-mollissa.
- AnonyymiUUSI
Kevyet mullat ja RIP.
Pläk Sapatti oli osaltani ensimmäisiä rokkipändejä siirtymävaiheessa Mikki Hiiri merihädässä -lastenlauluista nuorisomusiikkiin.
Meitä mullittelijoita ja ripittäjiä ei lannisteta!- AnonyymiUUSI
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA
Paskaa kaikkialle,yleensä kasetillinen R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P.
Äänestä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
R.IPULOI
I LMAN
P AASTOA
Paskaa kaikkialle,yleensä kasetillinen R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P. R.I.P.
Äänestä"Rip" (tai R.I.P.) on lyhenne, joka tulee latinan kielen ilmauksesta "Requiescat in pace" tai sen englanninkielisestä vastineesta "Rest in peace", ja tarkoittaa suomeksi "levätköön rauhassa". Sitä käytetään usein muistokirjoituksissa ja hautakivissä.
- AnonyymiUUSI
Ilmeesi kun kuulit Ozzyn poismenosta
https://ibb.co/S40GvJ58- AnonyymiUUSI
*Jos se ei ola Raamatullinen, se tarkoita että siinä voi olla jotakin perää.*
Jes. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*Jos se ei ola Raamatullinen, se tarkoita että siinä voi olla jotakin perää.*
Jes.``Minkä ihmeen takia sen pitäisi olla Raamatullinen?``
Olisko juuri niin että jos se on Raamatullinen, niin kyseessä on huuhaa? - AnonyymiUUSI
Ihan lehdistökuva!
- AnonyymiUUSI
Hieno viimeinen keikka tiesi lähtöpäivä lähestyi muistot jäivät
- AnonyymiUUSI
War pigs oli hyvä.
- AnonyymiUUSI
Keskikaljaa ja paranoid , sellaisia nuoruusmuistoja muunmuassa .......
- AnonyymiUUSI
Miksi ei? Biisi on levytetty.
- AnonyymiUUSI
Ihme kun eli noin pitkään kun ryyppäsi ja veti huumeita hurjia määriä
- AnonyymiUUSI
Miksei saisi soida? Muusikot kuolevat, musiikkinsa ei.
- AnonyymiUUSI
Teosto niistä maksun vei.
- AnonyymiUUSI
"SE UKONILMAKAPPALE OLI HIENO,LAPSENA KUUNTELIN SITÄ VELIMIEHEN KASETTISOITTIMESTA 70-LUVUN ALUSSA"!!!
- AnonyymiUUSI
Black Sabbathin Ozzy Osbourne laulaa nyt Paranoidia taivaan orkesterissa.
- AnonyymiUUSI
Ahhahh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahhahh.
Mitä tarkoittaa? "Ahhahh."
- AnonyymiUUSI
MITÄ TARKOITTAA RIP?
- AnonyymiUUSI
Rest in peace
- AnonyymiUUSI
En hyväksy teitä kevytmultaajia
- AnonyymiUUSI
Itsekkin ihmettelen tuota sanontaa.Ei mitään järkeä
- AnonyymiUUSI
Kuka suree ja kuka ei mutta varmaa on että oman käden kautta "Ossilta" hengen vei.
Ei kestä kroppa ei nuppi koska tuota sekoilua on nähty liialsi asti.
Rauha kuitenkin hänen sielulle nyt tuli hiljaisuus arkunkin sisälle.- AnonyymiUUSI
Ihan Sharonin käsien kautta
- AnonyymiUUSI
Tämä ozzihan teki sitä kuolemaansa julkisuudessa vuosia. Oiskohan vieläkään kupsahtanut?
- AnonyymiUUSI
Expressen: Vitaepro-mainoksista nousi kohu Ruotsissa: Terveysväitteitä ei tue mikään, moni saanut sivuvaikutuksia . sexuaalista kyvyttömyyttä,syöpää yms.
Vitaepron mainonnasta on noussut kohu Ruotsissa. Expressenin raportin mukaan tuotetta valmistava Vitaelab ei voi osoittaa yhtäkään tieteellistä tutkimusta pilleriväitteiden tueksi.
Lisäravinne Vitaepron mainonnasta on noussut kohu Ruotsissa. Vitaepro-tuotteita mainostetaan myös Suomessa.
Useissa Vitaepron mainoksissa on Ruotsissa esiintynyt julkimoita, jotka vannovat tuotteen nimeen. Mainoksissa on muun muassa väitetty, että tuote tekee terveeksi, ketteräksi ja parantaa nivelterveyttä.
Tuotteiden taustalla on Expressenin mukaan norjalainen multimiljonääri. Mainoksissa esiintyneille henkilöille on maksettu esiintymisistä; jopa niin sanottujen "tavisten" tuotetodistuksista maksetaan. He saavat myös ilmaisia tuotteita.
Vitaeprota valmistava Vitaelab venäjän likaista veri rahaa
Tiede ei tue pilleriväitteitä
Expressenin raportin mukaan tuotetta valmistavalla Vitaelabilla ei ole yhtäkään tieteellistä tutkimusta pilleriväitteiden tueksi. Arvostettu ortopedi Leif Dahlbergin mukaan valmisteiden käyttö on vaarallista, varsinkin, jos niitä otetaan tupla-annos – tai enemmän.
– Ehkä ajattelet, että nelinkertainen annos tuo nelinkertaista hyvää. Näen selkeän yliannostusriskin, Dahlberg kommentoi.
Vuoden kuuri Vitaeprota maksaa Ruotsissa noin 215 euroa. Annoksen tuplaaminen tulee luonnollisesti kalliimmaksi.
Dahlberg toteaa, ettei väitteille niveliin kohdistuvista hyödyistä ole mitään tieteellistä taustaa.
– Jos näkisin tieteellisiä todisteita (väitteille), suosittelisin tätä kaikille potilailleni. Sehän olisi taivaallista, Dahlberg kuvaa.
Miehen mukaan tuotteen markkinointi on moraalitonta ja kertoo ahneudesta.
Tuloksia ei tullut koskaan
Expressenin mukaan Vitaepron sivuvaikutuksista on tehty Ruotsin National Food Agencyyn ainakin kahdeksan ilmoitusta: käyttäjillä on ilmennyt turvotusta ja allergisia reaktioita.
Expressenin haastattelemat Ulla Mattsson, 91, ja Anna Svedberg, 38, käyttivät tuotetta, kunnes ymmärsivät, ettei siitä ole hyötyä. Anna koki käytön aikana pahoinvointia ja vatsakipuja, eikä hänen nivelkipuunsa tullut minkäänlaista lievitystä. Tuotteita valmistava yritys neuvoi Anna kuitenkin jatkamaan kuuria ja odottamaan tuloksia vasta kolmen kuukauden jälkeen.
Tuloksia ei tullut koskaan. Anna sai myöhemmin reumadiagnoosin.
– Kun kärsit kroonisesta kivusta, olet hyvin epätoivoinen. Yhtiö mainostaa jo haavoittuville ihmisille, Anna kuvaa. - AnonyymiUUSI
Masi seisoo sarjakuvassa kasarmin kokin ikkunan alla ja sanoo"anna edes jotain jolla nälkä lähtee.." !
Ikkunasta ojennetaan revolveri. - AnonyymiUUSI
Ozzy ei ollut persu! Ozzy oli liberaali vihervassari niinkuin minäkin!
- AnonyymiUUSI
Ei se kuule niitä toivotuksia. Hölmöä.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433543- 362164
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301829- 171589
- 231538
- 141518
- 241397
- 141267
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881182