on naisen mielialaan on vaikutusta? Pystytkö olemaan kallio silloin kun nainen tarvitsee eniten syliä ja halausta kiukun hetkellä vai kipitätkö karkuun?
Jos vähättelet, se kertoo sinusta kaiken. Paljastaa haavasi.
Mies tiedätkö miten hormonaalisella kierrolla
113
672
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä miksi pitää minulle kiukutella, kun en ole tehnyt mitään. En ymmärrä kyllä yhtään naisten kiukuttelua. Mielestäni olisi helpompi olla toisen tukena, jos hän ei nimenomaan purkaisi pahaa oloaan ja kiukuttelisi minulle.
Mieheltä- AnonyymiUUSI
Se ei ole sinusta lähtöisin, vaan naisesta ja hormonaalisesta vaihteluista. Kuvittele sulle paha flunssa ja kivut, oletko hehkeimmilläsi? Kunnon miesflunssa, kun vähän nenä vuotaa ja x100 se.
Älä ajattele noin. Että johtuisi sinusta. Vaan ymmärrä syvempi tarkoitus. "En ymmärrä yhtään kyllä naisten kiukuttelua" kertoo kaiken että olet vielä poikanen miehen kehossa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole sinusta lähtöisin, vaan naisesta ja hormonaalisesta vaihteluista. Kuvittele sulle paha flunssa ja kivut, oletko hehkeimmilläsi? Kunnon miesflunssa, kun vähän nenä vuotaa ja x100 se.
Älä ajattele noin. Että johtuisi sinusta. Vaan ymmärrä syvempi tarkoitus. "En ymmärrä yhtään kyllä naisten kiukuttelua" kertoo kaiken että olet vielä poikanen miehen kehossa.En minäkään ymmärrä aikuisten ihmisten kiukuttelua. Saa sitä tuntea tunteita, mutta keinonsa, miten niitä hillitsee ja hallitsee sekä rajansa miten ne tuot julki. Tätähän myös lapsille opetetaan, heillä on lupa harjoitella. Aikuinen on sentään jo aikuinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ymmärrä aikuisten ihmisten kiukuttelua. Saa sitä tuntea tunteita, mutta keinonsa, miten niitä hillitsee ja hallitsee sekä rajansa miten ne tuot julki. Tätähän myös lapsille opetetaan, heillä on lupa harjoitella. Aikuinen on sentään jo aikuinen.
Tunteita ei pidä piilottaa, vaan tunteet nimenomaan pitäisi voida näyttää. Myös kiukku, huono olo ja pahat päivät. Tätä nykyisin opetetaan. Hillitsemisen opettelua, tottakai. Sen sijaan että yrittäisit ymmärtää rupeat puolustelemaam ja syyttämään. En tiedä mitä raivoa olet kokenut mutta se ei liity tähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita ei pidä piilottaa, vaan tunteet nimenomaan pitäisi voida näyttää. Myös kiukku, huono olo ja pahat päivät. Tätä nykyisin opetetaan. Hillitsemisen opettelua, tottakai. Sen sijaan että yrittäisit ymmärtää rupeat puolustelemaam ja syyttämään. En tiedä mitä raivoa olet kokenut mutta se ei liity tähän.
Säälittävää sontaa.
"Tunteita ei pidä piilottaa, vaan tunteet nimenomaan pitäisi voida näyttää. Myös kiukku, huono olo ja pahat päivät. "
Nuo eivät oel todellisiatunteita muista asioita kuin teinipentumaista ikutporua.
Aikuinen hallitsee tunteensa eikä pure niitä.muihim, mies tai nainen.
Piste.
Ps.kuukautiset, pah.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä on taas palstasetä vallan dramaattista asiaa naisten hormonitoiminnasta tms. Toiset tykkää hieman liioitella aiheista mistä eivät tiedä mitään..
- AnonyymiUUSI
Aivan sama tilanne nainen toisinkinpäin.
- AnonyymiUUSI
Miehen kuukautiskierroistako puhut?
Sun vastaus kääntää tilanteen päinvastaiseksi ja vähättelee aloituksen aihetta. Sumutusta. Noin toteava ihminen eli mies ei halua ymmärtää naista vaan hyökkää häntä vastaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehen kuukautiskierroistako puhut?
Sun vastaus kääntää tilanteen päinvastaiseksi ja vähättelee aloituksen aihetta. Sumutusta. Noin toteava ihminen eli mies ei halua ymmärtää naista vaan hyökkää häntä vastaan.Samoin noin toteava nainen ei ymmärrä miestä eikä tule ikinä ymmärtämään. Eikä miehen edelleenkään tarvitse ymmärtää lapsellista kiukuttelua aikuiselta ihmiseltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin noin toteava nainen ei ymmärrä miestä eikä tule ikinä ymmärtämään. Eikä miehen edelleenkään tarvitse ymmärtää lapsellista kiukuttelua aikuiselta ihmiseltä.
Onneksi sulla ei siellä irlissä ole sitä vaaraa, niin voit keskittyä urputtamaan aloittajasedän monologeissa ja harjoitella täällä näitä ”kaveritaitoja”
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitään naisen hormoonitoiminnasta, mutta varmaan häntä täytyy silittää ja pitää olla huomaavainen ja puhua suloisia sanoja hänelle myös silloin.
- AnonyymiUUSI
❤️ Puolin ja toisin... Aina. Vaikkakin onhan se totta, ettei kukaan voi olla niin täydellinen, että ihan aina onnistuisi. Pääasia, että pyrkii siihen.
- AnonyymiUUSI
mmnii kyllä kierto mielialaan vaikuttaa joillaki enemmä joillaki vähemmä ja lapsien myötä oma hormonitoimintanikin muuttunut ja vartalonikaan ei ole enää yhtää samanlainen kun ennen. ennen jotkut asiat meni iisimmin kun nyt..mutta joo näillä mennään eikä meinata. tulevan mieheni rooli niinä aikoina on lähinnä olla ärsyttämättä minua typerillä heitoilla. kyllä siinä sitte sopu pysyy kun tuon muistaa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä tietää jos oikeudessa käy selitykseksi. Miksei miksei, sillä onhan näitä kaikenmaailman hubbabubbaprofilointejakin
- AnonyymiUUSI
En anna yleislupaa käyttäytyä kuukauden välein viikon ajan kuin apina.
- AnonyymiUUSI
Sulta ei lupaa kyselläkään! Korjaan sun tekstiä kahden viikon ajan. Pre oireet myös 😉
- AnonyymiUUSI
Jotenkin järkyttävää miten miehet ei tiedä naisista juuri mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei niin ja sama toisinpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin ja sama toisinpäin.
Naiset sentään yrittää ymmärtää miehiä. Miehet on vain EI NAISIA YMMÄRRÄ ja luovuttavat.
- AnonyymiUUSI
On poikia jotka eivät halua ymmärtää ja on maskuliinisia miehiä jotka haluavat ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset sentään yrittää ymmärtää miehiä. Miehet on vain EI NAISIA YMMÄRRÄ ja luovuttavat.
Suomalaiset miehet. Eivät kaikki. On aarteita ja oikeasti maskuliinisia miehiä jotka haluavat ymmärtää ja olla tukena ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset miehet. Eivät kaikki. On aarteita ja oikeasti maskuliinisia miehiä jotka haluavat ymmärtää ja olla tukena ❤️
Enemmän mä olen saanut ymmärrystä juuri tässä asiassa muilta kuin suomalaisilta miehiltä. Vaikka eivät olekaan asiasta samalla tavalla ymmärtäneet, kun eivät ole samanlaista "valistusta" saaneet, niin heille naisella on ollut enemmän lupa olla nainen.
- AnonyymiUUSI
Miehet nyt ymmärrä muutenkaan mistään mitään 😂
- AnonyymiUUSI
Toi on herjausta. Tiedetään että naisilla on joka kuukausiset jotka aiheuttaa mielenheilahtelua.
Paitsi kun nainen on raskaana, silloin mielenheilahtelut johtuu raskaudesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi on herjausta. Tiedetään että naisilla on joka kuukausiset jotka aiheuttaa mielenheilahtelua.
Paitsi kun nainen on raskaana, silloin mielenheilahtelut johtuu raskaudesta.Ei ne oireet ole kaikilla naisilla samoja. Se on ihan yksilöllistä, miten kuukautiset vaikuttaa naiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi kun nainen on raskaana, silloin mielenheilahtelut johtuu raskaudesta.Haasta oikeuteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi kun nainen on raskaana, silloin mielenheilahtelut johtuu raskaudesta.Tietenkin johtuu. Ota selvää millaisesra hormonaalisesta muutoksesta on kyse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne oireet ole kaikilla naisilla samoja. Se on ihan yksilöllistä, miten kuukautiset vaikuttaa naiseen.
Heikot naiset ulisee jostain hormooni jutuista, että saa kiukutella. Ovat jääneet pikkulapsen tasolle, aikuinen terve kypsä nainen ei kiukuttele, eikä valita pienistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heikot naiset ulisee jostain hormooni jutuista, että saa kiukutella. Ovat jääneet pikkulapsen tasolle, aikuinen terve kypsä nainen ei kiukuttele, eikä valita pienistä.
Juu miehet on vaan m* lkkuja vuoden jokaisena päivänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se totuus tulikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se totuus tulikin.
Ja taas miehet kertomassa asioista joista eivät tiedä yhtään mitään. Kunhan vaan saa painaa naisia alas keinolla millä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haasta oikeuteen.
Joko keksit jonkun sopivan mielipahadirektiivin, mitä tämä naisia esittävä setä voisi soveltaa? Prööt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sait palstasetä sympatiapeukut joltain yhtä syvällisen oloiselta kaverilta ellet tass peukuttanut itse tätä oivallustas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas miehet kertomassa asioista joista eivät tiedä yhtään mitään. Kunhan vaan saa painaa naisia alas keinolla millä hyvänsä.
He ovat (tai siis tuo) täällä palstalla kaipailemassa tms
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu miehet on vaan m* lkkuja vuoden jokaisena päivänä.
Du också!
- AnonyymiUUSI
Lapsiako naiset? No siitä kyllä kokemusta ja ei kiitos. Käännyn mieluummin kissojen puoleen.
- AnonyymiUUSI
Good energy level, mate
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Good energy level, mate
Down under?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Down under?
I don’t know what to tell you, but keep going
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Aina valmiina kuukautistukihenkilöksi.
- AnonyymiUUSI
You got it sir 😂👌
- AnonyymiUUSI
Näin naisena lähinnä huvittaa, kun kuukautiskierrosta yritetään vääntää draamaa.
- AnonyymiUUSI
Joillekin meistä se on helpompaa kuin toisille. Itsellä pahin oire on makeanhimo muutaman päivän ja joskus vaikeuksia sietää ihmisiä/parin päivän empatian puute. Nuo jutut hoituu sillä, että minut jätetään omiin oloihini pariksi päiväksi suklaan kanssa. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillekin meistä se on helpompaa kuin toisille. Itsellä pahin oire on makeanhimo muutaman päivän ja joskus vaikeuksia sietää ihmisiä/parin päivän empatian puute. Nuo jutut hoituu sillä, että minut jätetään omiin oloihini pariksi päiväksi suklaan kanssa. 😂
Tiedän, että joillain on vaikeampaa. Tämä lienee kuitenkin se sama aloittaja, jonka mukaan kaikilla naisilla on koko ajan joku hormonidraama meneillään. Ainakin kuulostaa samalta henkilöltä.
Itseäni vain sattuu niin pirusti pari päivää, mutta siitä onneksi selviää särkylääkkeillä. Ärsytystä taas voi joskus aiheuttaa runsas vuoto, joka jatkuu vielä kivun jo loputtua ja rajoittaa elämää vielä muutaman päivän. Kumpikaan noista ei kuitenkaan näy muille ihmisille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että joillain on vaikeampaa. Tämä lienee kuitenkin se sama aloittaja, jonka mukaan kaikilla naisilla on koko ajan joku hormonidraama meneillään. Ainakin kuulostaa samalta henkilöltä.
Itseäni vain sattuu niin pirusti pari päivää, mutta siitä onneksi selviää särkylääkkeillä. Ärsytystä taas voi joskus aiheuttaa runsas vuoto, joka jatkuu vielä kivun jo loputtua ja rajoittaa elämää vielä muutaman päivän. Kumpikaan noista ei kuitenkaan näy muille ihmisille.Juu, tällä palstalla on kyllä näitä draamannälkäisiä. Huoh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tällä palstalla on kyllä näitä draamannälkäisiä. Huoh.
Eli naisena esiintyvä setämies (kuten ed kommentoija) ja sen kommenttien perässä väijyvät draamapajan pitäjät. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni vain sattuu niin pirusti pari päivää, mutta siitä onneksi selviää särkylääkkeillä. Ärsytystä taas voi joskus aiheuttaa runsas vuoto, joka jatkuu vielä kivun jo loputtua ja rajoittaa elämää vielä muutaman päivän. Kumpikaan noista ei kuitenkaan näy muille ihmisille.En tiennyt mitä on PMS ja kivuliaat kuukautiset ennen kuin vasta toisen lapsen syntymän jälkeen. Olen kokeillut B6 vitamiinia auttoi vähän. Aloin muutamaan erittäin ahdistuneeksi muutama päivä ennen kuukautisia itkin. Ainoastaan riidatkin syntyi silloin miehen kanssa. Nyt hän jo ymmärtää paremmin. Että kaipaan syliä enkä mikään turhaa lietsontaa. Kuukautisen muuttuivat niin rajuksi ja koviksi. Että välillä itkenyt kivusta enkä meinannut päästä kävelemään edes. Onneksi ne ei kestä 2-4 päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt mitä on PMS ja kivuliaat kuukautiset ennen kuin vasta toisen lapsen syntymän jälkeen. Olen kokeillut B6 vitamiinia auttoi vähän. Aloin muutamaan erittäin ahdistuneeksi muutama päivä ennen kuukautisia itkin. Ainoastaan riidatkin syntyi silloin miehen kanssa. Nyt hän jo ymmärtää paremmin. Että kaipaan syliä enkä mikään turhaa lietsontaa. Kuukautisen muuttuivat niin rajuksi ja koviksi. Että välillä itkenyt kivusta enkä meinannut päästä kävelemään edes. Onneksi ne ei kestä 2-4 päivää.
Ihanaa palstasetä- vihdoinkin näitä seikkaperäisiä synnytyskertomuksia. Minäki huusin läpi yön, että vetäkää se ulos jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt mitä on PMS ja kivuliaat kuukautiset ennen kuin vasta toisen lapsen syntymän jälkeen. Olen kokeillut B6 vitamiinia auttoi vähän. Aloin muutamaan erittäin ahdistuneeksi muutama päivä ennen kuukautisia itkin. Ainoastaan riidatkin syntyi silloin miehen kanssa. Nyt hän jo ymmärtää paremmin. Että kaipaan syliä enkä mikään turhaa lietsontaa. Kuukautisen muuttuivat niin rajuksi ja koviksi. Että välillä itkenyt kivusta enkä meinannut päästä kävelemään edes. Onneksi ne ei kestä 2-4 päivää.
Mulla taas lapsen saaminen hetkeksi helpotti kipuja, mutta ne palasivat sitten ajan kanssa ihan samalaisina takaisin. Mulla tuo on ollut aina "normaalia" menkkojen kanssa, että jolken saa oikeanlaista särkylääkettä ajoissa, niin sitten makaan kippurassa ja oksennan kivusta pari päivää. Lienee selvää, että olen oppinut pitämään särkylääkkeet AINA mukana, vaikkei menkkojen pitäisi vielä ollakaan tulossa. Ei mun silti tarvitse asiasta muille kiukutella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas lapsen saaminen hetkeksi helpotti kipuja, mutta ne palasivat sitten ajan kanssa ihan samalaisina takaisin. Mulla tuo on ollut aina "normaalia" menkkojen kanssa, että jolken saa oikeanlaista särkylääkettä ajoissa, niin sitten makaan kippurassa ja oksennan kivusta pari päivää. Lienee selvää, että olen oppinut pitämään särkylääkkeet AINA mukana, vaikkei menkkojen pitäisi vielä ollakaan tulossa. Ei mun silti tarvitse asiasta muille kiukutella.
Ei varmaan tarvitse en kiukuttele koskaan muille. Mutta suhteessa en jaksa esittää että mulla on hyvä olla jos musta tuntuu ihan pskalta. Kyllähän mäkin olen apua etsinyt muttei mikään auta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi siedän ukon kiukuttelua ihan jatkuvasti. Tuntuu että sillä kesto menkat. Hoitaisi ne testosteroni tasonsa kuntoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan tarvitse en kiukuttele koskaan muille. Mutta suhteessa en jaksa esittää että mulla on hyvä olla jos musta tuntuu ihan pskalta. Kyllähän mäkin olen apua etsinyt muttei mikään auta.
Miksi pitäisi esittää? Jos sulla on flunssa, niin saathan sä senkin ilmaista tai jos on mahatauti niin sitten on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi esittää? Jos sulla on flunssa, niin saathan sä senkin ilmaista tai jos on mahatauti niin sitten on.
Täällä nyt tuntuu olevan yli ihmisiä jotka pystyvät 24/7 peitämään tunteensa vaikka joka asia vtuttaa ja ahdistaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt tuntuu olevan yli ihmisiä jotka pystyvät 24/7 peitämään tunteensa vaikka joka asia vtuttaa ja ahdistaa.
On täysin eri asia peittää tunteensa ja tuntemuksensa ja esittää jotakin muuta kuin olla kaatamatta niitä tuntemuksiaan muiden niskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On täysin eri asia peittää tunteensa ja tuntemuksensa ja esittää jotakin muuta kuin olla kaatamatta niitä tuntemuksiaan muiden niskaan.
Sulla se on hyvä jeesustella tälle aloittajasedälle räyhäten (kun esiintyy naisena) ja vuoroin sen naisvihamielistä skeidaa peukuttaen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se on hyvä jeesustella tälle aloittajasedälle räyhäten (kun esiintyy naisena) ja vuoroin sen naisvihamielistä skeidaa peukuttaen
Vinku vinku ja uli uli. Koetas joskus keksiä jotain älyllistä sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
Saisivatkohan aikaiseksi kieltää netinkäytön siellä suljetulla osastolla, kun kerta kouluistakin ovat kieltämässä kännykät jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään ymmärrä mikä PMS eli turha selittää edes.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muiden? Ootko monenkin kanssa suhteessa siis?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muiden? Ootko monenkin kanssa suhteessa siis?
Otan osaa, kun et ole koskaan tekemisissä kenekään muun ihmisen kuin kumppanisi kanssa. Ei perhettä, ei ystäviä, ei työtä sinulla, etkä käy koskaan edes kaupassa. Surkeaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa, kun et ole koskaan tekemisissä kenekään muun ihmisen kuin kumppanisi kanssa. Ei perhettä, ei ystäviä, ei työtä sinulla, etkä käy koskaan edes kaupassa. Surkeaa.
Johan kirjoitin että ei sitä muut huomaa kuin ihminen jonka kanssa olen suhteessa. En kyllä paljon näe muita ihmisiä se totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sulla syynä nyt olla vttupää? Miksi et osaa netissä hillitä itseäsi? Vaan kaadat mun niskaan spakan olosi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin että mun PMS on lähinnä itkeskelyä, syvää ahdistusta, unettomuutta ei niinkään paljon ärsytystä ja vtitusta toki sitäkin välillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään ymmärrä mikä PMS eli turha selittää edes.
Jos sinulla oikeasti on mahdottomuus hallita omia tunteitasi, niin pysyttäydy se aika poissa muiden ihmisten seurasta. Ei sinulla ole mitään oikeutta tulla tietentahtoen kiukuttelemaan muille, kun kerta jopa itse tiedät, etten kykene hallitsemaan itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johan kirjoitin että ei sitä muut huomaa kuin ihminen jonka kanssa olen suhteessa. En kyllä paljon näe muita ihmisiä se totta.
Eikä hänenkään kuuluisi joutua sitä katselemaan ja kuuntelemaan. Sulkeudu omiin oloisi siksi ajaksi, jos se kerta on noin kovin vaikeaa aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sulla syynä nyt olla vttupää? Miksi et osaa netissä hillitä itseäsi? Vaan kaadat mun niskaan spakan olosi?
Itsepä aloitit, jos siis olet tuo v.ttupää, jolle alunperin vastasin. Mutta sulla varmasti oli käytöksellesi jokin hieno tekosyy, kuten vaikka PMS. Turhaan sä tuota minun niskaani yrität kaataa ja minä kyllä vastaan takaisin kun yrität. Mulla ei ole mitään syytä antaa sinun räyhätä itselleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin että mun PMS on lähinnä itkeskelyä, syvää ahdistusta, unettomuutta ei niinkään paljon ärsytystä ja vtitusta toki sitäkin välillä.
Vetäydy siis pois muiden ilmoilta, jos sitä kerta on mahdoton hallita. Sinulla ei ole mitään oikeutta kaataa pahaa oloasi muiden niskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vetäydy siis pois muiden ilmoilta, jos sitä kerta on mahdoton hallita. Sinulla ei ole mitään oikeutta kaataa pahaa oloasi muiden niskaan.
Kenenkä niskaan sitä laitan jos itseäni itkettää? Kyllä itkenyt yksinäni älä huoli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsepä aloitit, jos siis olet tuo v.ttupää, jolle alunperin vastasin. Mutta sulla varmasti oli käytöksellesi jokin hieno tekosyy, kuten vaikka PMS. Turhaan sä tuota minun niskaani yrität kaataa ja minä kyllä vastaan takaisin kun yrität. Mulla ei ole mitään syytä antaa sinun räyhätä itselleni.
Millä tavalla? Sinä puhuit kiukkuiluista minä en kiukuile.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä hänenkään kuuluisi joutua sitä katselemaan ja kuuntelemaan. Sulkeudu omiin oloisi siksi ajaksi, jos se kerta on noin kovin vaikeaa aikaa.
Niin voidaan toki muuttaa vaikkapa erilleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä lukee mahdotonta hallita? Just kirjoitin että en ole kiukkuinen. Totta kait ihminen jonka olen suhteessa voi jos voin huonosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla mt- ongelmia? 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuule joudun kestämään häneltä paljon pskempaakin käytöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan tämän enempää voi vetäytyä minnekään. 😂
- AnonyymiUUSI
Tiedän hyvin, noin kerran kuussa häntä saattaa haluttaa, mikäli on hedelmällisessä elämänvaiheessaan.
- AnonyymiUUSI
Siinä ois sulle se kertakin ns liikaa, aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Kiukutteluun pitäisi ehkä löytää keinot
- AnonyymiUUSI
Kiukuttelua pitänee ensin harjoitella.
- AnonyymiUUSI
Naisena en ymmärrä kiukuttelua toiselle, vaikka olisi mikä hormonimyrsky menossa. Ärsytyksen voi purkaa muualle, vaikka liikuntaan.
- AnonyymiUUSI
Sait sentään naista köppääsesti esittävä yhden tsemppipeukun kun kirjoitit tällaista ”järkevää” tekstiä ”naisena”. Noloa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sait sentään naista köppääsesti esittävä yhden tsemppipeukun kun kirjoitit tällaista ”järkevää” tekstiä ”naisena”. Noloa..
Ja näitä minun lakonisia kommentteja toki kannattaa hiki tai tatti otsalla vatuloida, että eikö olis mitään muuta tulossa😅
- AnonyymiUUSI
Sama. Olen aina ihmetellyt tuota hormonien käyttöä tekosyynä. Ei siinä, jokaisella (myös miehillä) on huonoja päiviä, mutta ei se oikeuta tyhjänpäiväistä kiukuttelua. Senkin voi ihan sanoa suoraan, että tiedätkös kun mulla on tänään tällänen kaikki asiat vituttaa päivä, mua ei kannata tänään kuunnella, eikä yrittää jututtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Olen aina ihmetellyt tuota hormonien käyttöä tekosyynä. Ei siinä, jokaisella (myös miehillä) on huonoja päiviä, mutta ei se oikeuta tyhjänpäiväistä kiukuttelua. Senkin voi ihan sanoa suoraan, että tiedätkös kun mulla on tänään tällänen kaikki asiat vituttaa päivä, mua ei kannata tänään kuunnella, eikä yrittää jututtaa.
Tiedätkö kun miehet suhtautuu esim. Naisen itkuisuuteen mitä turhaan märiset kuin ei ole mitään syytä. Niiltä nyt turhaa odottaa ymmärrystä mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Naisena aivan samaa mieltä. Ja olen huomannut että monet näistä naisista osaavat käyttäytyä esim työpaikalla mutta sitten kotona kiukutellaan puolisolle tai muille läheisille ja vedotaan hormooneihin.
- AnonyymiUUSI
Olen luja kuin kallio, syliä ja halauksia, saisi kaipaamani nainen.
Sen takiahan on seurustelu aika, että oppii tuntemaan vasta puolen, tai siis kun nainen ja mies on yhtä kun ne liittyvät toisiinsa, kun on aamen sanottu. - AnonyymiUUSI
Miehet oppivat jo nuoresta pitäen kuinka nainen on fyysisesti ja psyykkisesti erilainen, Mutta se miten naista kohdellaan hetkissä, riippuu usein kasvatustuloksesta ja muista elämänvarrella tapahtuvista kokemuksista. Joillekin miehille nainen on hyvin tärkeä ja rakas, arvostuksen kohde jota on helppo paijailla huononakin päivänä, jotkut miehet eivät siedä juuri mitään eikä naisen arvostusta ole syntynyt missään vaiheessa. Eli normaali mies ottaa tilanteet tyynen rauhallisesti ja sulkee naisen suun ja ärhäkän mielialan parhaaksi katsomallaan tavalla.
https://www.youtube.com/watch?v=R5E5Uu-DKEI&list=RDR5E5Uu-DKEI&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Alaspäin katsahtaessa on aina aikaa rientää.
Aitaan kolahtanut - AnonyymiUUSI
Naisten kanssa asuneena se on ymmärrettävää. Ainostaan keskenkasvuinen ihminen käyttää sitä tekosyynä ylimääräiseen pokkurointiin ja ikäänkuin sallii itseltään huonon käytöksen.
- AnonyymiUUSI
Jaa vähättely eipä se kerro mistään muusta kuin siitä kuinka paljon naisestaan välittää ihan yleisestikin nainen kun ny sattuu muutenkin olemaan ihminen joka elää enemmän tunteella kun järjellä ero on siin jot kun päätöksiä elämässään pitäs osata tehä järkeään käyttäen eikä tunteitaan käyttäen usein kun se mikä saattaa tuntua oikealta on taas täysin järjen vastaista toki sekin on asia joka tulisi vanhempien jo kotona osata opettaa mulle senkin äiti opettanu osin ehkä vahingossa sanomalla ai et koitappa ny miettiä vähä itekki
- AnonyymiUUSI
Oma kokwmuksrni kyllä on, että tuo "enemmän tunteella kuin järjellä" on selkeästi miesten juttu. Miehet ovat niin kovin tunteellisia olentoja. Pahinta on, kun eivät aina edes tunnista tuota itsessään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma kokwmuksrni kyllä on, että tuo "enemmän tunteella kuin järjellä" on selkeästi miesten juttu. Miehet ovat niin kovin tunteellisia olentoja. Pahinta on, kun eivät aina edes tunnista tuota itsessään.
Ketkähän korpisovinistit tätä sinun löysää soopaa petkuttaa, palstasetä? T naiselta, nauran
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketkähän korpisovinistit tätä sinun löysää soopaa petkuttaa, palstasetä? T naiselta, nauran
Sulle ei viitsi edes nauraa, kun vajaille on vähän ilkeää nauraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Miehet keskimäärin ovat hyvin tuulella käyviä olentoja. Nyt tuntuu siltä ja huomenna ehkä tuolta ja sitten lennellään sen tunteen mukaan sinne ja tänne. Onnea vain jokaiselle, joka on onnistunut löytämään vakaan miehen. Olette onnenmyyriä.
- AnonyymiUUSI
Muiden ihmisten seinälleheittelyvaihe kestää vaa hetken ja on hyvin epätodennäköistä? että satut juuri silloin kohdalle
- AnonyymiUUSI
Temuttaja keksii varmaan ensin tehdä snickerspalloja.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen muillekin naisille ehkäisyksi hormonikierukkaa ja 50+ikäisenä sen lisänä hormonigeeliä vaihdevuosiin. Kierukka kannattaa pitää. Ei ole kuukautisia eikä muutenkaan hormonit vaikuta kielteisesti. Ovulaatiot ja seksuaalinen halukkuus vain voimistuvat. Ulkoisesti pysyy "nuorena" eikä kuivuus vaivaa. Toki yksilöllistä ja kaikille ei käy.
- AnonyymiUUSI
Olen, kuin kallio, mutta kovinkin kivi kuluu, kun aallot osuvat siihen.
- AnonyymiUUSI
Naisena totean, että ei yhtään millään tavalla. Näin ainakin itselläni.
- AnonyymiUUSI
Minulle on tuonut lähinnä iloa, murrosiän jälkeen. Ei ole ollut pahoja kuukautisia, kiitos e-pillereiden ja raskausaikoina seksielämä oli huippua kuten myös lasten saannin jälkeen. Raskauden loppuaika oli kylläkin hankala fyysisesti. Vaihdevuosia odotellessa. Toivottavasti ne menee yhtä helposti kuin äidilläni.
- AnonyymiUUSI
Tämä naishysteria tunnetaan paremmin nimellä kuukautiskierto: "Kuukautiskierron fysiologia" - https://www.kaypahoito.fi/nix02213
- AnonyymiUUSI
Hyvä puheyhteys pitää olla. On meillä miehilläkin testosteroni ja tämä joku luolavaiheeksi kutsuttu juttu, jolloinka meidän pitää päästä vetäytymään jonnekin rauhaan.
Siihen aikaan kun olin nuori näistä ei juuri puhuttu..oudoksuttiin naisten käytöstä.
- AnonyymiUUSI
Olin nuori -70 luvulla, silloin tiedettiin erittäin hyvin että nainen on heikompi astia.
> 1 Peter 3:7
- AnonyymiUUSI
En kipitä
- AnonyymiUUSI
monet sekoittaa siihen "ryhmään" kuumiseen miehen ja jos oot jonkun miehen kanssa Iin kuulut heihin, siksi itse olen jättänyt hyvötki miehet ovat siinä mukana koska se toiminta ja joku Li kausi vastaava tuo siinä itselle huonoa ja vie hyvää ja muuta. siksi en ole siinä toiminnassa enkä ota miestä jonka naisena pitää siihen kuulua.
- AnonyymiUUSI
Ei normaali mies jaksa aikuista, kiukuttelevaa naisvauvaa, tuskin nainenkaan sietäisi turhasta kiukuttelevaa miesvauvaa.
- AnonyymiUUSI
Hanki mies elämä ja katoa täältä jo ruikuttamasta! jestas🤣
- AnonyymiUUSI
Sun mielestä kuukautiset ja niistä aiheutuvat kivut, hormonaalisesti sekaisin oleva keho ja mieli, heitetään vielä synnytys ja raskaana olemisen tunnekuohut, ovat naisvauvan oireita???🤣
Toteaa mies joka miesflunssan saadessaan, eli pieni nenän tukkoisuus, vastaa tilannetta jolloin on vähintään 39 ast kuumetta ja masentunut sohvannurkkaan.
Onko sulla jotain aikuisen naisen luonnollisia tiloja vastaan? Voit lukea miten vaikeita kuukautiset joillain voi olla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestä kuukautiset ja niistä aiheutuvat kivut, hormonaalisesti sekaisin oleva keho ja mieli, heitetään vielä synnytys ja raskaana olemisen tunnekuohut, ovat naisvauvan oireita???🤣
Toteaa mies joka miesflunssan saadessaan, eli pieni nenän tukkoisuus, vastaa tilannetta jolloin on vähintään 39 ast kuumetta ja masentunut sohvannurkkaan.
Onko sulla jotain aikuisen naisen luonnollisia tiloja vastaan? Voit lukea miten vaikeita kuukautiset joillain voi olla.Käytä ehkäisyä, niin ei tarvitse synnyttää eikä olla raskaana,. Yksinkertaista.
Ja jos alkaa oikein kuohuttaa, voit aina hypätä kaivoon. Kiipeät takaisin sitten kun olet saanut pääsi selväksi. Mies ei ole mikään likaämpäri sinun mielenmuutoksiasi varten.
- AnonyymiUUSI
Olet huono nainen
- AnonyymiUUSI
Tuttu nimi tuo karmakallio kyllä.
- AnonyymiUUSI
Ihan kun ne kuukautiset olis naisen elämän suurin tragedia ja joku mies ei ollu tarpeeksi kypsä tukemaan vaan raukkamaisesti häipyi paikalta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194