Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

4959

1. Thaimaan+Toyota+tuntee+kyseiselle+automallille+kolme+kone+vaihtoehtoa:2.4L+Diesel+150hv,2.8L+Diesel+177hv.2.7L+Bensa+166hv,Ja+kun+auton+omapaino+on+koneesta+ja+varusteista+riippuen+siellä+1900kg.+molemmin+puolin,+niin+ei+tuo+kyllä+mikään+"katuohjus"+ole+(etenkin+yhdistettynä+tuohon+Toyotan+6v.+automaattilaatikkoon,+joka+ei+tosiaan+enään+ole+se+maailman+nykyaikaisin+laatikko+todellakaan...)Muutamaan+otteeseen+ollut+kyseinen+automalli+taksina+kun+olen+paikasta+toiseen+siirtynyt.+Mukavahko+kyllä+matkustaa,+mutta+esim.+jousitus+tuntuu+olevan+liiankin+mukavuuspainoitteinen+ja+keinahtelee+liikaan+edes-takaisin.+Hieman+tulee+takapenkillä+sellainen+vanha+"jenkkiautofiilis"+kyydissä+olosta.Ja+sekin+kertoo+auto+käytöstä+myös+paljon,+että+nelivedon+saa+tuohon+autoon+vain+tuon+tehokkaamman+Diesel-koneen+yhteydessä.
  2. Niin,+luonnollisesti+jos+takana+on+useita+matkoja+samaan+kohteeseen+(on+se+sitten+Pattaya+taikka+joku+muu),+niin+ei+silloin+tarvita+isoja+ennakkosuunnitteluja+(ehkä+hotellin+valintaa+yms.),+mutta+ensimmäinen+reissu+kohteeseen+kuin+kohteeseen,+niin+ennakkosuunnittelu+ja+paikan+tietoihin+tutustuminen+kyllä+kannattaa.Ja+kyllä+välillä+voi+lomalla+olla+"tekemättä+mitään".+Itse+olin+tuossa+kuukausi+sitten+viikon+"pikalomalla"+Khao+Lakissa+ja+loman+tarkoitus+oli+juurikin+"ei+tehdä+mitään+loma"+(kun+oli+alla+aika+hektinen+parin+kuukauden+jakso+töissä+ja+tarkoitus+oli+siitä+hieman+levähtää),+eli+loma+meni+aika+pitkälti+hotellin+altaalla+ja+pariin+otteeseen+myös+rannalla,+sekä+2-3krt.+päivässä+eri+paikoissa+hyvin+syöden.+Mitään+varsinaista+"tekemistä"+ei+tullut+viikon+aikana+tehtyä,+mutta+loma+toimi+tarkoituksessaan+erinomaisesti.