Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6153

1. Nyt+aktiivinen+matkojen+seurailu+menossa.+Ensiviikon+loppupuolella+olisi+muutaman+päivän+"aikaikkuna"+(naisystäväni+talviloma)+jonka+sisällä+voisimme+naisystäväni+kanssa+lähteä+pikaiselle+viikon+Thaimaan+reissulle+mikäli+joku+oikein+halpa+asiallinen+tarjous+löytyy+(joko+pelkkänä+lentopaikkana+taikka+lento+hotelli+pakettina).Esimerkiksi+eilennä+illalla+tuli+tämän+päivän+lähtöön+aurinkomatkoilla+erittäin+hyvää+tarjousta+Phukettiin+lento+hotelli+(Phuket+Island+view,+Karonilla.+Hotellia+näytetään+myytävän+momondon+kautta+tällä+hetkellä+sesongilla+tuollaisella+80-90€/vrk+hinnalla),+olis+hinta+ollut+430€/hlö+(eli+860€/2hlö).Jos+jotain+vastaavaa+löytyy,+niin+Thaimaan+reissuun+olisi+viikon+päästä+taas+vaihteeksi+lähtö.
  2. Eli+julkisuuteen+tulleiden+tietojen+mukaan+kyseinen+kaatunut+laite+on+ollut+tuo+puolustusvoimienkin+käytössä+oleva+Polaris+sportsman+800+6*6+"mönkijä"+(eli+kyseessähän+on+kolmi-akselinen+ajoneuvo,+oletko+ajanut+kyseisenlaisella+menopelillä?+Minä+olen.Tuota+malliahan+käytetään+sen+erinomaisen+maasto-ominaisuuksien+ja+kuorma-lavan+takia+ympäri+maailman,+erilaisissa+maastossa+tapahtuvissa+työ-+ja+harrastetoiminnoissa.+Suosittu+ajoneuvo+eri+maiden+armeijoiden+lisäksi+mm.+metsänhoidossa,+sähkölinjojen+asennustöissä,+riistanhoidossa,+metsästyksessä+yms.Voit+kirjoittaa+Googleen+hakusanaksi+"polaris+sportsman+800+6*6"+ja+saat+kuvia+ympäri+maailmaa+kyseisestä+ajoneuvosta,+niin+virka+kuin+siviilikäytössä+ja+kerrotko+kuinka+monesta+ajoneuvosta+löydät+kaaret?+Itse+en+löydä+yhdestäkään+kuvasta+sellaista+mallia+(muutamassa+on+korotetut,+metalliset+lavanlaidat,+jotka+voisivat+hieman+suojata+ympäriajossa).+Osa+kuvista+on+tuosta+Polaris+Ranger+mallista+joka+on+sitten+ihan+toinen+ajoneuvo,+vierekkäin+istuttavalla+ohjaamolla+yms.+ja+käyttö+sitten+hieman+erilainen.Eli+mikään+muukaan+taho+ei+ajoneuvoon+ole+turvakaaria+päätynyt+laittamaan,+niin+kaikki+käyttäjät+ovat+varmasti+väärässä+ja+sinä+oikeassa?+Kuten+jo+alussa+kysyin,+oletko+kyseisellä+ajoneuvolla+ikinä+ajanut+ja+sitä+maastossa+käyttänyt,+vai+onko+taas+tyypillistä+"huutelua"+taholta+jolla+ei+kuitenkaan+mitään+omakohtaista+kokemusta+asiasta+ole.