Otsikossa tulikin se olennainen, en ymmärrä miksi tähän likakaivoon ja laskiämpäriin mennä? Viranomaiset mielivaltaisia ja korruptoituneita, hinnat ei missän nimessä edullisia, sietämätön kuumuus, sinua rotusi perusteella lähtökohtaisesti inhoava/alentuvasti suhtautuva kansa ja kuvottavan pitkä lentomatka.
Olen nyt muutaman kerran antanut "kaakonkulmalle" mahdollisuuden näyttää ne matkatarinoiden ihanuudet, mutta enää en todennäköisesti poistu Euroopan Unionista kuin Yhdysvaltoihin. Kehitysmaamatkailu ei vain iske, jos haluan nähdä köyhyyttä lennän vajaassa 5h:ssa Portugaliin, jos haluan hyvää ruokaa lennän 4h:ssa Espanjaan, jos haluan kauniiseen kaupunkiin lennän 2,5h:ssa Prahaan ja jos kaipaan rantalomaa olen myötätuulella reilussa 5h:ssa Kanarian saarilla.
En keksi mitään muuta syytä matkustaa puolta vuorokautta Thaimaahan, kuin halvat naiset (tosin samalla hinnalla saa maailman kauneimpia naisia Kiovasta, 2h lennon päässä).
Miksi mennä?
16
<50
Vastaukset
- Rehellisestikerroit
Moni köyhä on kertonut samaa, kas kun Portugaliin ja Espanjaan pääsee alle satasella.
- HurjaaRahakeskustelua
Ja Phukettiin kahdella satasella.
- hohhoijjaa
Näin on, tosin päästyäni taas pois kaakonkulman sikolätistä, maksan mieluusti tuplaten EU:n sisäisistä tai Yhdysvaltain lennosta. Jollei sinne jostain syystä pääsisi, maksan mieluusti parisataa kotiin jäämisestä jos vaihtoehtona on Kaakkois-Aasia.
Pitäkää, arvoisat halpahanurin perässä lentävät herrat, tunkkinne. - nauttikaa.nyt
hohhoijjaa kirjoitti:
Näin on, tosin päästyäni taas pois kaakonkulman sikolätistä, maksan mieluusti tuplaten EU:n sisäisistä tai Yhdysvaltain lennosta. Jollei sinne jostain syystä pääsisi, maksan mieluusti parisataa kotiin jäämisestä jos vaihtoehtona on Kaakkois-Aasia.
Pitäkää, arvoisat halpahanurin perässä lentävät herrat, tunkkinne.Ongelmasi on suhteellisen helposti hoidettu. Miksi avaudut siitä matkailusivustolla ?
Toistaiseksi vielä Suomesta voi matkustaa minne kukakin haluaa - kohtahan se kyllä kielletään,kun Suomi pelastaa maapallon ilmastonmuutokselta - hohhoijjaa
nauttikaa.nyt kirjoitti:
Ongelmasi on suhteellisen helposti hoidettu. Miksi avaudut siitä matkailusivustolla ?
Toistaiseksi vielä Suomesta voi matkustaa minne kukakin haluaa - kohtahan se kyllä kielletään,kun Suomi pelastaa maapallon ilmastonmuutokseltaEnsimmäinen lause pitää paikkansa, toivottavasti pakkoa joutua koko Kaakkois-Aasiaan ei koskaan enää tule. Mutta toinen menee huti: Tämä ei ole matkailusivusto vaan Thaimaa-aiheinen keskustelupalsta, palstoilta hakee kokemuksia mm. matkaa harkitsevat. On toivottavaa, että lomapäivänsä investoivat todella nauttisivat matkoista eikä laskisi minuutteja poispääsyyn jos tähän haisevaan maahan sattuu eksymään.
On tärkeää tiedostaa Thaimaan olevan yksi iso vessa ja ilotalo. Tulen kokemaan suurta myötähäpeää Thaimaassa useammin kuin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran käyvien ja sen avoimesti tunnustavien suhteen. - Mandoliini
hohhoijjaa kirjoitti:
Ensimmäinen lause pitää paikkansa, toivottavasti pakkoa joutua koko Kaakkois-Aasiaan ei koskaan enää tule. Mutta toinen menee huti: Tämä ei ole matkailusivusto vaan Thaimaa-aiheinen keskustelupalsta, palstoilta hakee kokemuksia mm. matkaa harkitsevat. On toivottavaa, että lomapäivänsä investoivat todella nauttisivat matkoista eikä laskisi minuutteja poispääsyyn jos tähän haisevaan maahan sattuu eksymään.
On tärkeää tiedostaa Thaimaan olevan yksi iso vessa ja ilotalo. Tulen kokemaan suurta myötähäpeää Thaimaassa useammin kuin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran käyvien ja sen avoimesti tunnustavien suhteen.Tapasitko matkallasi tuon alla olevan hahaan ja jos tapasit niin miten keskustelu sujui?
hohhoijjaa kirjoitti:
Ensimmäinen lause pitää paikkansa, toivottavasti pakkoa joutua koko Kaakkois-Aasiaan ei koskaan enää tule. Mutta toinen menee huti: Tämä ei ole matkailusivusto vaan Thaimaa-aiheinen keskustelupalsta, palstoilta hakee kokemuksia mm. matkaa harkitsevat. On toivottavaa, että lomapäivänsä investoivat todella nauttisivat matkoista eikä laskisi minuutteja poispääsyyn jos tähän haisevaan maahan sattuu eksymään.
On tärkeää tiedostaa Thaimaan olevan yksi iso vessa ja ilotalo. Tulen kokemaan suurta myötähäpeää Thaimaassa useammin kuin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran käyvien ja sen avoimesti tunnustavien suhteen.Kerrotko missä kaikissa Thaimaan kohteissa olet käynyt?
Itselläni alkaa olemaan takana kohta varmaan tuollainen 20 Thaimaan reissua (en ole pysynyt enään laskuissa mukana) ja vaikka itselläni on runsaasti vielä paikkoja käymättä, niin silti olen ehtinyt reissuillani löytämään hyvinkin monen oloista ja näköistä Thaimaata.
Bangkok on aivan erilainen kohde kuin vaikkapa Pohjois Thaimaan vuoristoseutu. Myös ns."turistikohteet" poikkeavat toisistaan runsaasti. Pattaya on aivan erilainen kuin vaikkapa Koh Changin viidakkosaari taikka vaikkapa Krabin kalliosaaret.
Muutamaa tiettyä kohdetta lukuunottamatta Prostituutiota ei ole havaittavissa (ellei sitä suoranaisesti etsi), tai siitä ei ole ainakaan mitään haittaa.
Ja tuota "iso vessa" asiaakaan en suoranaisesti allekirjoita.- KaltaisesiOnHaitaksi
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko missä kaikissa Thaimaan kohteissa olet käynyt?
Itselläni alkaa olemaan takana kohta varmaan tuollainen 20 Thaimaan reissua (en ole pysynyt enään laskuissa mukana) ja vaikka itselläni on runsaasti vielä paikkoja käymättä, niin silti olen ehtinyt reissuillani löytämään hyvinkin monen oloista ja näköistä Thaimaata.
Bangkok on aivan erilainen kohde kuin vaikkapa Pohjois Thaimaan vuoristoseutu. Myös ns."turistikohteet" poikkeavat toisistaan runsaasti. Pattaya on aivan erilainen kuin vaikkapa Koh Changin viidakkosaari taikka vaikkapa Krabin kalliosaaret.
Muutamaa tiettyä kohdetta lukuunottamatta Prostituutiota ei ole havaittavissa (ellei sitä suoranaisesti etsi), tai siitä ei ole ainakaan mitään haittaa.
Ja tuota "iso vessa" asiaakaan en suoranaisesti allekirjoita.Prostituutiosta ei ole ainakaan mitään haittaa.
Voisit vähän valveutua prostituution haitoista. Anteeksi hieman epäselvä kirjoitukseni. Itse en pidä prostituutiota mitenkään haitallisena (vaikka itse en henkilökohtaisesti heidän palveluita käytäkkään), vaan kirjoitin tuon lauseen lähinnä sellaiselta kantilta, että isoimmassa osassa Thaimaan (loma) kohteista ei ole prostituutiota sillä tavalla näkyvissä taikka edes olemassa, että se haittaisi sellaisia henkilöitä jotka kyseiseen asiaan negatiivisesti suhtautuvat.
Eli ei voida sanoa että Thaimaa kokonaisuudessaan olisi "ilotalo", vaikka muutassa Thaimaan kohteessa sitä on runsaastikkin tarjolla ja sitä ei voi olla näkemättä, mutta ne kohteet ovat enemmän taikka vähemmän poikkeuksia kun koko Thaimaan matkailua ja maata mietitään.- Väite
santtu_1975X kirjoitti:
Anteeksi hieman epäselvä kirjoitukseni. Itse en pidä prostituutiota mitenkään haitallisena (vaikka itse en henkilökohtaisesti heidän palveluita käytäkkään), vaan kirjoitin tuon lauseen lähinnä sellaiselta kantilta, että isoimmassa osassa Thaimaan (loma) kohteista ei ole prostituutiota sillä tavalla näkyvissä taikka edes olemassa, että se haittaisi sellaisia henkilöitä jotka kyseiseen asiaan negatiivisesti suhtautuvat.
Eli ei voida sanoa että Thaimaa kokonaisuudessaan olisi "ilotalo", vaikka muutassa Thaimaan kohteessa sitä on runsaastikkin tarjolla ja sitä ei voi olla näkemättä, mutta ne kohteet ovat enemmän taikka vähemmän poikkeuksia kun koko Thaimaan matkailua ja maata mietitään.Prostituutiosta on haittaa prostituoidulle, prostituoidun perheelle lapsia myöden ja tuhat muuta haittaa, joiden seuraamuksista sinäkin maksat veroa suomessa, mutta thaimaassa heitä ei "auta" kuin tämän palstan hörhöjen kaltaiset ja kutsuvat sitä "auttamiseksi"
Väitän että mikäli sinulla olisi hutsutytär, asenteesi olisi toinen. Miksi minun pitäisi asiasta "ottaa stressiä" kun en heidän palveluitaan käytä?
Itse en koe "valkoisen miehen syyllisyyttä" kaikista maailman pahoista teiosta/asioista, itse vastaan vain omista tekemisistäni, en muiden tekemisistä.
Eli minun lomani ei mene "pilalle" siitä että näen selkeätä prostituution harrastamista, koska en ole vastuussa kummankaan osapuolen tekemisistä.- HaittaaOnPaljon
santtu_1975X kirjoitti:
Miksi minun pitäisi asiasta "ottaa stressiä" kun en heidän palveluitaan käytä?
Itse en koe "valkoisen miehen syyllisyyttä" kaikista maailman pahoista teiosta/asioista, itse vastaan vain omista tekemisistäni, en muiden tekemisistä.
Eli minun lomani ei mene "pilalle" siitä että näen selkeätä prostituution harrastamista, koska en ole vastuussa kummankaan osapuolen tekemisistä.En ole puhunut stressistä, en syyllisyydestä, en vastuustasi, vaan lausumastasi että PROSTITUUTIOSTA EI OLE A I N A K A A N M I T Ä Ä N HAITTAA.
Et sitten lukenut tuota seuraavaa viestiäni missä tarkensin tuota ensimmäistä viestiäni.
Ensimmäisessä viestissänihän kirjoitin seuraavasti:
"Muutamaa tiettyä kohdetta lukuunottamatta Prostituutiota ei ole havaittavissa (ellei sitä suoranaisesti etsi), tai siitä ei ole ainakaan mitään haittaa."
Eli tuo lainattu osuus (mistä tahallaan lainasit vain jälkimmäisen osuuden) on tarkasteltuna matkailijan näkökulmasta joka ei ole prostituutiota etsimässä taikka jopa suhtautuu jo pelkästään sen näkemiseen negatiivisesti. Eli vielä kerran:
Isoimmassa osassa Thaimaan kohteista missä olen käynyt, ei prostituutiota ole edes havaittavissa taikka sitten sen määrä ja/tai prostituoitujen käytös on sellaista ettei siitä ole mitään haittaa kyseisenlaisella matkailijalle. Se että muutama tyttönen pelaa vaikkapa biljardia keskenään taikka joidenkin miesten kanssa parissa-kolmessa baarissa missä on punavoittoinen valaistus, ei varmasti häiritse ketään.
Tuossa tekstissä en ota minkäänlaista kantaa sinänsä itse prostituutioon, vaan tuo asia on tuossa käsitelty juurikin matkailijan näkökulmasta joka ei prostituutiota ole etsimässä taikka sitä edes halua havainnoida.
Eli Thaimaassa on runsaasti kohteita missä tuo prostituutio ei ole ongelma KYSEISENLAISEN MATKAILIJAN NÄKÖKULMASTA KATSOTTUNA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786