Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

5649

1. Alkaa tuo "kuvio" tuolta taustalta selkenemään. Asiakastiedon maksullisilta sivuilta paljastuu seuraavaa:

Hommaa on pyörittänyt aikaisemmin sähköpyöräTehdas Finland (y-tunnus: 3382267-6) jonka sivut vievät tuonne sähköpyörätehdas.com:n sivuille.
    Noh , kyseiselle yritykselle on sitten tratattu maksamattomista laskuista ja Asiakastiedon luokituksen mukaan se kuuluu huonoimpaan luottokelpoisuusluokkaan (RL5, erittäin suuri riski, luoton myöntämistä taikka laskulla myyntiä ei suositella).
    Eli tästä voidaan päätellä että tuo sähköpyöräTehdas Finland on vaikeuksissa ainakin asiakastiedon mukaan.

Noh, Asiakastiedosta löytyy myös että tuon sähköpyöräTehdas Finlandin taustalla oleva henkilö on perustanut tämän vuoden alkupuoliskolla Sähköpyörätehdas Suomi Oy:n (y-tunnus: 3526125-1) joka sitten nykyään tuon sähköpyörätehdas.com tietojen mukaan pyörittääkin tuota "sähköpyörätehdasta".

Tuossa vain asiakastiedon luettelemat faktatiedot, jokainen voi itse vetää johtopäätöstä tilanteesta kannattaako tuolta jotain tilata vaiko ei...

Ja jokainen saa itse miettiä kattaako tämä "uusi firma" vanhan firman lupaamia takuita yms.
  2. Niin, tuo kävelyavustin kuuluun "vakiovarusteena" isoon osaan sähköavusteisten pyörien sähköosien toimittajilla. Käytännössä nappi mitä pidetään pohjassa samaan aikaan kun pyörää työntää.
    Itse joudin maastoajaossa muutamaan kertaan vuodessa tuota syväksikäyttämään, käytännössä ovat yleensä tilanteita joissa erittäin jyrkässä rinteessa ei takapyörän pito tahdo ennän riittää mäkeä ylöspäin pääsemiseen, vaan jää "sutimaan" löyhän maaperän taikka lumen takia.
    Sitten on pakko jalkautua ja alkaa "tunkkaamaan" ja tälläisessä tilanteessa tuosta kävelyavustimesta on sitten oma hyötynsä.

Taas lihasheikkousmies puhuu asiasta mistä ei tiedä hölkäsen pöläystä...