Pyöräliikkeen tulipalo

Anonyymi-ap

Helsingissä palanut pyöräliike. Oiskohan lihasheikkouspyörän akku ollut syynä?

16

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      "Yksi otettu kiinni."

      Ei varmaankaan pyörän akku.

      • Anonyymi00009

        Salaliittouskovainen uskoo varmaan kuitenkin kiinniotetun olevan akku.


    • Anonyymi00002

      Teräsrunkoienen ei kyllä helpolla palaisi.

      • Anonyymi00003

        Kivitalokin palaa, kun on ammattilainen asialla. Ja tarpeeksi hyvät aineet.

        .


    • Venäläisten / Venäjänmielisten masinoima tuhopoltto todennäköisesti kyseessä.
      Ja ei, ei johdu polkupyöristä taikka edes sähköpyöristä kumpuavasta vihasta.

      • Anonyymi00004

        Juu, tällä laitetaan pieni Suomi polvilleen.

        Yritä uudelleen. Ennakkoluulo ei sytytä tulipaloja.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Juu, tällä laitetaan pieni Suomi polvilleen.

        Yritä uudelleen. Ennakkoluulo ei sytytä tulipaloja.

        Tämän pyöräliikkeen postiosoitteeseen sijoittuu yhdistys joka näkyvästi kerää rahaa ja noilla rahoilla varustaa (suojaliivejä, kypäriä, tst-siteitä yms.) Suomalaisia sekä muunkinmaalaisia taistelijoita jotka taistelevat Ukrainassa venäläisiä vatsaan.

        Nyt kun tiedetään että tuosta on yksi henkilö kiinniotettuna tuhopoltosta epäiltynä, niin vaikka tätä palstaa lukee, niin en silti jaksa uskoa että kukaan "lihasheikkousmies" olisi silti käynyt liikkeen polttamassa, vaan kyllä se epäily kohdistuu tuonne Venäjän / Venäjänmieleisten suuntaan ja tuhopoltto kohdistunut kyseiseen yhdistykseen.


    • Anonyymi00005
      • Anonyymi00012

        Helsingin pyöräliikkeen tuhopolttoakin epäillään rikollisten nuorilta tilaamaksi keikaksi.


    • Anonyymi00006

      Teon takana voi olla ihan vaan normi-ilkivallan tekijä.

      • Anonyymi00007

        Tai tyhmä Venäjän houkutuksiin langennut. En pidä tätä mahdottomana.



      • Anonyymi00008
        santtu_1975X kirjoitti:

        Eipä ole "normaalia" ilkivaltaa.
        Tekijät on palkattu tekemään kyseinen tuhopoltto.
        Kyllä tuo vahvasti viittaa tuonne itänaapurin puoleen taikka sitten heitä sympatisoiviin piireihin

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-toinenkin-tilaustuhopoltto-tutkinnassa-yksi-nuori-sairaalaan/9307408

        Tästähän tulikin mielenkiintoista. Eilen YLEn tv-uutisissa kerrottiin tuota samaa vähän laajemmin. "Todennäköisesti tilaustyö, sytyttäjät nostaneet rahapalkkion". Epäiltiin ruotsalaistaustaista rikollisjengiä, joka olisi ollut perimässä hämäriä saatavia ja siksi sai nuoret asialle.
        Kaikkee sitä näkee ennen kuin silmät putoo...


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tästähän tulikin mielenkiintoista. Eilen YLEn tv-uutisissa kerrottiin tuota samaa vähän laajemmin. "Todennäköisesti tilaustyö, sytyttäjät nostaneet rahapalkkion". Epäiltiin ruotsalaistaustaista rikollisjengiä, joka olisi ollut perimässä hämäriä saatavia ja siksi sai nuoret asialle.
        Kaikkee sitä näkee ennen kuin silmät putoo...

        Tuosta on uutisoitu jo aiemmin, että mm. Ruotsissa jopa erittäin nuoria palkataan hoitamaan tuollaisia hommia ja jopa tappoja.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Tästähän tulikin mielenkiintoista. Eilen YLEn tv-uutisissa kerrottiin tuota samaa vähän laajemmin. "Todennäköisesti tilaustyö, sytyttäjät nostaneet rahapalkkion". Epäiltiin ruotsalaistaustaista rikollisjengiä, joka olisi ollut perimässä hämäriä saatavia ja siksi sai nuoret asialle.
        Kaikkee sitä näkee ennen kuin silmät putoo...

        Tämä: "Epäiltiin ruotsalaistaustaista rikollisjengiä, joka olisi ollut perimässä hämäriä saatavia ja siksi sai nuoret asialle." liittyy toiseen tilaustyönä tehtyyn tuhopolttoon, ei pyöräliikkeen tapaukseen.


    • Anonyymi00013

      Syy voi olla mikä tahansa. Jopa Iran käyttää ruotsalaisia rikollisjengejä sabotaashiin. Nämä puolestaan palkkaa tyhmiä nuoria toteuttamaan iskua korvausta vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe