Nyt on aika pelastaa Suomi ydinsodan kauheuksilta. ydinaseet Suomessa on uhka kaikille ei vain Venäjälle.
Mutta mitä tekee Suomen itsenäisyyden tuhonneet Arkadianmäen apinat, väkisin haluavat surmata suomalaisia muiden etujen vuoksi.
Kokoomuksesta on tullut Venäjää suurempi turvallisuusuhka Suomen kansalle
67
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
YLE aamu TV levittää taas valheitaan kuten aina. Kuluttajaa ollaan taas kurjistamassa uudella MTK myönteisellä lailla mikä nostaa kuluttajahintoja rajusti.
Suomen ystävät iskevät rajusti Iranin siviileiden kimppuun mikä aiheuttaa epäjärjestystä maailmankauppaan ja nostaa kuluttajahintoja. YLE ei uutisoi tästä siviilien surmaamisesta ja Arkadianmäen apinatarha siitä vaikenee.
EU ja NATO johtoinen Ukrainan sisällissota on kurjistanut eurooppalaisten elämää ja etenkin Suomen. Venäjän vastaiset talouspakotteet ovat iskenee juuri Suomen elinkeinoelämän etuja vastaan todella vahvasti
Suomi on muodostunut epäjohdonmukaisesti toimivaksiNATO johdon tuella NORD STREAM kaasuputken räjäyttäneiden Ukrainan AZOV terroristien tukijaksi ja NATO laskun maksajaksi.
Eikö ketään hävetä tämä oman kansan enemmistön kurjistaminen, ei edes vassareita?- Anonyymi00002
Monelta fiksulta Suomen kansalaiselta on mennyt luottamus mediaan ta tiedeyhteisöön.
UPI Hiskit, YLE Antit, Turun Yliopiston proffat syöttää suoranaisia valheita kansalaisille.
Pankit huijaa asiakkaita ja Arkadianmäellä säädetään lakeja jotka Suomen kansan enemmistöä kurjistaa.
Suomi on tuhoutumassa vauhdilla terroristien johtaman roistovaltion, Ukrainan tavoin. - Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Monelta fiksulta Suomen kansalaiselta on mennyt luottamus mediaan ta tiedeyhteisöön.
UPI Hiskit, YLE Antit, Turun Yliopiston proffat syöttää suoranaisia valheita kansalaisille.
Pankit huijaa asiakkaita ja Arkadianmäellä säädetään lakeja jotka Suomen kansan enemmistöä kurjistaa.
Suomi on tuhoutumassa vauhdilla terroristien johtaman roistovaltion, Ukrainan tavoin.Tuo on totta joka sana
- Anonyymi00026
Asiahan korjaantuisi hetkessä, kun Putin lopettaisi sodan Ukrainassa ja vetäisi sieltä joukkonsa.
- Anonyymi00039
Yle kertoo vain totuuden.
- Anonyymi00050
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo on totta joka sana
On valitettavaa jos yliopistojen tutkimuksen taso romahtaa samalle tasolle kuin verovaroilla loisivan UPI mainostoimiston.
- Anonyymi00057
Anonyymi00026 kirjoitti:
Asiahan korjaantuisi hetkessä, kun Putin lopettaisi sodan Ukrainassa ja vetäisi sieltä joukkonsa.
Miksi Putin niin tekisi?
Sinun mieliksesikö? - Anonyymi00060
Anonyymi00026 kirjoitti:
Asiahan korjaantuisi hetkessä, kun Putin lopettaisi sodan Ukrainassa ja vetäisi sieltä joukkonsa.
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia, ei Venäjä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00002 kirjoitti:
Monelta fiksulta Suomen kansalaiselta on mennyt luottamus mediaan ta tiedeyhteisöön.
UPI Hiskit, YLE Antit, Turun Yliopiston proffat syöttää suoranaisia valheita kansalaisille.
Pankit huijaa asiakkaita ja Arkadianmäellä säädetään lakeja jotka Suomen kansan enemmistöä kurjistaa.
Suomi on tuhoutumassa vauhdilla terroristien johtaman roistovaltion, Ukrainan tavoin.Turun Yliopistolta olisi syytä lopettaa rahoitus , sen kauppatietern osadto tuottaa pelkkää NATO propagandaa ei tieteellistä tutkimusta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00050 kirjoitti:
On valitettavaa jos yliopistojen tutkimuksen taso romahtaa samalle tasolle kuin verovaroilla loisivan UPI mainostoimiston.
UPI on kuin Ukraina pienoiskoossa, korruptoitunut, nepotistinen roistovaltio, terrorismin tukija.
Kaikki tietää että AZOV terroristit tuhoa Eurooppaa mutta siitä ei saa puhua. - Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
UPI on kuin Ukraina pienoiskoossa, korruptoitunut, nepotistinen roistovaltio, terrorismin tukija.
Kaikki tietää että AZOV terroristit tuhoa Eurooppaa mutta siitä ei saa puhua.SANNAN HALLITUS TUHOSI SUOMEN TALOUDEN!!!!!!!!
- Anonyymi00070
Anonyymi00002 kirjoitti:
Monelta fiksulta Suomen kansalaiselta on mennyt luottamus mediaan ta tiedeyhteisöön.
UPI Hiskit, YLE Antit, Turun Yliopiston proffat syöttää suoranaisia valheita kansalaisille.
Pankit huijaa asiakkaita ja Arkadianmäellä säädetään lakeja jotka Suomen kansan enemmistöä kurjistaa.
Suomi on tuhoutumassa vauhdilla terroristien johtaman roistovaltion, Ukrainan tavoin.Sanna ja Sale Suomen tuhoamisen aloitti, Petteri ja Aleksi sitä jatkaa.
- Anonyymi00003
Kokoomusmulkut ovat pahin suomalaisten turvallisuusuhka.
- Anonyymi00018
Ajatelkaa miten paljon pahaa ne ovat tehneet 100000 työtöntä lisää 300 000 köyhää lisää ja 30 miljardia euroa velkaa lisää mikä jaettu rikkaille .
- Anonyymi00042
Vassut ovat. He avaa portit jokaisen halukkaan tulla tänne ikuisia kissanpäiviä viettämään. Siinä samalla tulee myös vaarallisia henkilöitä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ajatelkaa miten paljon pahaa ne ovat tehneet 100000 työtöntä lisää 300 000 köyhää lisää ja 30 miljardia euroa velkaa lisää mikä jaettu rikkaille .
Edellinen hallitus teki 40 miljardia velkaa
- Anonyymi00045
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ajatelkaa miten paljon pahaa ne ovat tehneet 100000 työtöntä lisää 300 000 köyhää lisää ja 30 miljardia euroa velkaa lisää mikä jaettu rikkaille .
Älkää unohdako persuja. Nimeä ne persut jotka vastustaa Orpoa missään päätöksissä.eihän Petteri yksin ilman persujen VAHVAA tukea näitä pöllöjä päätöksiä tee.
- Anonyymi00053
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ajatelkaa miten paljon pahaa ne ovat tehneet 100000 työtöntä lisää 300 000 köyhää lisää ja 30 miljardia euroa velkaa lisää mikä jaettu rikkaille .
Kokoomus ja Persut leikkaa Suomesta ja Suomen kansan suurelta enemmistöltä lähettäen rahat korruptoituneelle Ukrainan sotarikollisille hallinnolle..
- Anonyymi00054
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vassut ovat. He avaa portit jokaisen halukkaan tulla tänne ikuisia kissanpäiviä viettämään. Siinä samalla tulee myös vaarallisia henkilöitä.
Orop sisäministerinä toi Ruotdista lähes 40 000 mamua täysihoitoon Suomeen.
- Anonyymi00055
Anonyymi00043 kirjoitti:
Edellinen hallitus teki 40 miljardia velkaa
Saman verran lisää velkaa tekee Orpon hallitus ja lisäksi tulee 100 000 työtöntä lisää.
- Anonyymi00056
Anonyymi00045 kirjoitti:
Älkää unohdako persuja. Nimeä ne persut jotka vastustaa Orpoa missään päätöksissä.eihän Petteri yksin ilman persujen VAHVAA tukea näitä pöllöjä päätöksiä tee.
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi00061
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kokoomus ja Persut leikkaa Suomesta ja Suomen kansan suurelta enemmistöltä lähettäen rahat korruptoituneelle Ukrainan sotarikollisille hallinnolle..
Sikamaista porukkaa Kokkarit ja Persut varastavat omalta kansalta.
- Anonyymi00065
Anonyymi00054 kirjoitti:
Orop sisäministerinä toi Ruotdista lähes 40 000 mamua täysihoitoon Suomeen.
Kokoomus onkin uusvasemmistolaistunut puolue yhdessä kepuleiden kanssa.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kokoomus onkin uusvasemmistolaistunut puolue yhdessä kepuleiden kanssa.
Kok ja Kepu heittivät arvot kotiuskontoisänmaa pois aikoja sitten, heti Kekkosen jälkeen. Vihervassuilla ei näitä arvoja ole ollutkaan.
- Anonyymi00004
Mistä YLE on taas löytänyt tuon aivokuolleen palsternakan vaahtoamaan A-studiossa.
Mutta ei se EVP upseerikaan taida penaalin terävin kynä olla kun ylistää Kokoomuksen ydinase hullutusta.
On valheellista väittää että ydinase ei olisi hyökkäysase.- Anonyymi00009
Miksi Juha on eronnut armeijasta?
Onko hän nuori eläkeläinen ? - Anonyymi00027
Ei se ole hyökkäysase, se on kostoase.
- Anonyymi00005
Jo nyt Suomen kansan suuri enemmistö kärsii NATO jäsenyydestä.
- Anonyymi00006
Suurin osa Kokoomuksen kannattajista loisii verovaroilla kuten Orpo ja Lepomäki.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suurin osa Kokoomuksen kannattajista loisii verovaroilla kuten Orpo ja Lepomäki.
Olisiko Suomessa myös vaihdettava hallinto kuten Ukrainassa aikanaan tehtiin etyä saadaan muutos hulluuteen. Kokoomus on epäonnistunut kaikessa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suurin osa Kokoomuksen kannattajista loisii verovaroilla kuten Orpo ja Lepomäki.
Ihan niinkuin persuministeritkin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisiko Suomessa myös vaihdettava hallinto kuten Ukrainassa aikanaan tehtiin etyä saadaan muutos hulluuteen. Kokoomus on epäonnistunut kaikessa.
Kerrotko minkälaiseksi ajattelin hallinnon vaihtaa? Mikä on se sinun ”unelmahallinto” ?
Mahdollisimman Venäjä myönteinenkö? Tosin siihen ei kauheasti taitaisi vaihtoehtoja olla, tosin Ano saattaa olla saatavilla Suomen kenraalikuvernööriksi…
- Anonyymi00008
Rauha Venäjän kanssa olisi ainut järkevä ratkaisu Suomen kansan turvallisuuden parantamiseksi.
- Anonyymi00010
YYA aika oli Suomen historian parasta ja turvallisinta aikaa Neuvostoliiton siipien suojassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
YYA aika oli Suomen historian parasta ja turvallisinta aikaa Neuvostoliiton siipien suojassa.
Onneksi sain elää parhaat vuoteni YYA ajan Suomessa, ei ollut sodan uhkaa kuten nyt, kun kokoomus on päässyt hallitsemaan, päivä päivältä järkyttävämpää soppaa keittävät.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onneksi sain elää parhaat vuoteni YYA ajan Suomessa, ei ollut sodan uhkaa kuten nyt, kun kokoomus on päässyt hallitsemaan, päivä päivältä järkyttävämpää soppaa keittävät.
Lapsiköyhyys räjähtänyt kasvuun Kokoomuksen toimin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onneksi sain elää parhaat vuoteni YYA ajan Suomessa, ei ollut sodan uhkaa kuten nyt, kun kokoomus on päässyt hallitsemaan, päivä päivältä järkyttävämpää soppaa keittävät.
Suomi oli silloin Venäjän vasallivaltio.
- Anonyymi00047
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lapsiköyhyys räjähtänyt kasvuun Kokoomuksen toimin.
Ja persujen.
- Anonyymi00011
Saako Ruotsi oman ydinpommin ja onko se uhka Suomelle?
- Anonyymi00012
Miksi iskut Teheraniin on sallittu Kiovaan ei, Suomi ajaa kaksilla rattailla pyyhkien p€¥$€££@ kansaivälisillä soppareilla.
- Anonyymi00021
Hyvä ja asiallinen kysymys!
- Anonyymi00031
Onhan niissä vähän eroja. Iran on julma pappistiktatuuri, joka on listinyt kymmeniätuhansia omia kansalaisiaan. Kun taas Ukraina on demokraattinen valtio, joka ei ole järjestelmällisesti tapattanut toisinajattelijoitakaan.
- Anonyymi00013
Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia, ei Venäjä.
- Anonyymi00032
HÄ hä häh häää.
- Anonyymi00014
Joutuuko Suomi sotimaan Iraniin?
- Anonyymi00017
Vaalit on ensi vuonna,kantsii kahdesti miettiä mitä äänestää
- Anonyymi00025
Kokoomus haluaa lain läpi ennen vaaleja, vaalien jälkeen lakia vaikea muuttaa.
- Anonyymi00022
Stubb valehtelee puollustaessaan ydinaselakia.
- Anonyymi00036
Tällä kertaa olen täysin samaa mieltä Stubbin kanssa, vaikka olenkin demari.
- Anonyymi00023
Palsternakka on loisinut ikänsä verovaroilla ja nyt haluaa ydinaseilla tuhota suomalaiset ja tuoda mamut tilalle.
- Anonyymi00024
Vasemmisto on ollut aina suurin uhka Suomelle koko itsenäisyyden ajan. Sivistyksen ja taloudellisen kehityksen jarru.
- Anonyymi00029
Aikoinaan Kokoomus ylpeili olevansa kykypuolue mutta jos seuraa nykyisiä Kokoomuksen ministereitä ja muita Kokoomusvaikuttajia ei voi muuta sanoa kuin "SAATANAN TUNARIT".
- Anonyymi00034
Kopra väittää että ydinpommi on puollustusase, tuo väittämä osoittaa Kopran kaiken tyhjäpäisyyden ja tyhmyyden.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kopra väittää että ydinpommi on puollustusase, tuo väittämä osoittaa Kopran kaiken tyhjäpäisyyden ja tyhmyyden.
Kopra valehtelee taas että ydinase anta turvaa Suomen kansalle.
- Anonyymi00033
miten kulkee valtionvierailulla niin kertoo kaikki salaisuudet ja molla Trump
sillat polttaa edestä ja takaa!!!!!!!!!! - Anonyymi00035
Nyt on kyllä TOSIASIA,ET KOKOOMUS PITÄISI NOPEASTI SAAHA POIS HALLITUKSESTA,LIIAN PROVOSOIVIA TYYPPEJÄ OVAT , menisivät hetkeksi Ukrainaan etulinjaan poteroihin ,MITEN MUKAVAA ON SILPOUTUNEITA KATSOA JA ,NO ITSELLÄÄN VOI TUURI KÄYVÄ ,ETTEI TARVII KÄRSIÄ,KUN KOHALLE SATTUIS,, LOPPUISI TUO INTO HEILTÄ,TULISI NS, JÄRKEÄKIN ? SINNE PÄÄKOPPAAN.
- Anonyymi00038
Ainahan voi tehdä kapinan ja katsoa, mihin se vie. Tuleeko venäjältä "vihreitä miehiä" Anon johdolla vai pakenetteko Lapin kautta venäjälle itse...
- Anonyymi00041
Tappaako kokoomuspolitiikka Suomen kansan.?
- Anonyymi00044
Miksi Kokoomus valehtelee että NATO vaatii Suomea muuttamasn ydinenergialakia?
- Anonyymi00048
Huvittava perustelu, "Ydinaseita voitaisiin tuoda Suomeen ja kuljettaa täällä, jos se liittyy Suomen, tai naton puolustamiseen"? Hehheh, mikäs se muu syy olisi? uudenvuoden ilotulitus kenties? Pitääkö ne kansaa tyhmänä! Jos tuo menee läpi, niin heti tuovat.
Muutenkaan juuri nyt ei kannata edes harkita tuollaista kun hullut ovat vallassa usassa, parempi olla asiasta hiljaa. Jos Trump sanoo että käytämme Espanjan tukikohtia jos niin haluamme, riippumatta siitä mitä Espanja sanoo, niin kyllä pieni Suomi on vielä paljon huonommassa asemassa, jenkit tuovat ydinaseensa lappiin, sanoi Suomi mitä tahansa.
Jos nyt päätettäisiin DCA sopimuksesta, niin tietysti kiitos ei. - Anonyymi00049
Stubb valehteli Intian johdolle, Intialaiset eivät ole niin tyhmiä mitä Stubb heidän luulee olevan.
Kuka enää luottaa Stubbiin? - Anonyymi00051
Idioottimaisinta Kokoomuksen toiminnassa on se, että se tekee KAIKKENSA, että poliittinen konsensus Suomen turvallisuuspolitiikass murenisi. Tämä on vastuutonta, epäisänmaallista ja taitamatonta.
Kun Suomi liittyi Natoon, niin eduskunnan puolustuvaliokunnassa päätettiin, että (esimerkiksi ydinaseita koskevat) mahdollisesti tulevat lakimuutokset valmistellaan LAAJASSA PARLAMENTAARIESSA YHTEISTYÖSSÄ!
"Parlamentaarinen valmistelu" tarkoittaa, että esitykset käydään jo valmisteluvaiheessa läpi myös opposition kanssa mahdollisimman suuren konsensuksen saavuttamiseksi. Niinhan tehtiin Nato-sopimuksen suhteenkin.
Nyt Kokoomuksen Orpo sopi Kokoomuksen Häkkäsen ja Kokoomuksen Stubin kanssa, että tällaiset ydinaseita koskevat muutokset tuodaan eduskuntaan KERTOMATTA NIIDEN SISÄLLTÖSTÄ ETUKÄTEEN KENELLEKKÄÄN!
Saatanan tunarit! - Anonyymi00052
Kokoomus on sairastunut Trumpismiin,kaikenlainen diktaattoriasenne pitäisi lopettaa,Suomi on demokratia.
- Anonyymi00058
Kokoomus tuhoaa kaikin keinoin demokratian Suomesta, liikumme kohti Ukrainan kaltaista roskavaltiota, missä rikolliset varastaa kansan rahat.
- Anonyymi00059
Vasemmistoliiton kommunistithan yrittivät estää NATO jäsenyydenkin viimeiseen asti…
Eikä Taistolaisuus ole edelleenkään hävinnyt mihinkään vasemmistoliitosta, eikä tule häviämäänkään…
Tosin kommunistisen ideologian rinnalle on noussut islamismi kaikkien viherunikkien muslimiveljeskunnissa…
Demarit on tällä hetkellä SUOMEN islamilaisin puolue! - Anonyymi00062
Näin todella on.
- Anonyymi00069
Kokoomus muka sivistyspuolue.voi hyvää päivää.tämä loispuolue ei ole sivistystä nähnytkään.Sivistyneen puolueen näkee ensinnäkin siitä.miten se kohtelee heikompiosaisiaan.Mitä Kokoomus on tehnyt.lyönyt heitä oikein olan takaa.Kaikki rahat heikompiosaisilta pois.samat säästyneet rahat sitten jakanut rikkaille.sen lisäksi ottanut vielä velkaa.jonka jakanut rikkaille.On oikein varsinainen "sivistyspuolue".Anna mun kaikki kestää.Pankkien ja veroviranomaisten tulisi tarkastaa.paljonko näille kokoomuksen herroille on maksettu verotuksessa näkymättömiä palkkioita siitä hyvästä.että ovat suosineet rikkaita.suuryrityksiä.ek:ta.Voisi olla mielenkiintoista tietoa.Eihän kukaan laula toisten lauluja.ilman että saa siitä itselleen myös palkkioita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402