Vapaa kuvaus

Aloituksia

90

Kommenttia

5262

1. Itsellä tästä asiasta hieman päinvastaisia kokemuksia, kun noita eri välittäjien sivuja (Thaimaassa yleensä käytän Agodaa joka on tuolla kaakkois-aasian suunnalla hyvinkin suosittu) niin olen löytänyt hyviä tajouksia joita ei suoraan hotellilta ole ollut saatavana.

Mutta itse en jaksa alkaa johonkin paikkaan saapuessani sopivaa hotellia etsimään vaan haluan että sen olen valmiiksi varannut.

Tuossa kun Toukokuussa olimme kaverin kanssa meidän yhteisellä "synttärimatkalla" Thaimaassa joka sisälsi suht paljon liikkumista (kuusi vaiko seitsemän eri hotellia oliko se nyt 17-yössä). Niin Kahdelle ensimmäiselle yölle olin (kaksi eri hotellia) hotellit varannut ennen Thaimaaseen saapumistamme. Muuten sitten oli niin että vähintään pariksi seuraavaksi yöksi oli majoitus olemassa koska suunnitelmat hieman "elivät" reissun aikana.
  2. Niin, Businessluokassa on varmasti huomattavasti mukavampi matkustaa tuo pitkä lentomatka kuin Economyssä ja varmasti lähes kaikki näin tekisivätkin mikäli se (erotus) ei maksaisi sitä mitä se maksaa. Eli kuinka paljon kannattaa/haluaa kyseisestä mukavuudesta maksaa on varmsti jokaisen omakohtainen asia. Kuitenkin molemmissä matkustusluokissa toteutuu sama loppuperin oleva asia eli matkustus paikasta A paikkaan B.
    Itse voisin ajatella maksavani tuosta lisämukavuudesta lisää luokkaa 200-300€/suunta, mutta en juuri enempää, koska en katso sitä paljoa tuota rahamäärää arvokkaammaksi.
    Mutta jokainen tekee omat päätöksensä omien lähtökohtiensa, varallisuutensa sekä periaatteidensa mukaisesti.