Kokemuksia sähköpyörän tilaamisesta suoraan valmistajalta?

Hei, olen harkitsemassa sähköpyörän ostoa suoraan valmistajalta, ja olen tutustunut sahkopyoratehdas.com -sivustoon. Onko jollain kokemusta tälläisistä palveluista, joissa tilataan suoraan valmistajalta?

Linkki:
https://sahkopyoratehdas.com

37

3441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta tavallinen polkupyörä. Sähköpyörä on ihmiskunnan paskin ja turhin keksintö ikinä.

      • Anonyymi

        Miulla on uusina pyörinä sekä että joten valinnanvapaus pelaa sen mukaan missä ajelen ja kuinka pitkä on ajomatka.


      • Anonyymi

        Käytetty Nahkatossu eli Suzuki- PV on paskempi keksintö sillä sen kanssa pitää jatkuvasti ravata tankkausasemilla ja bensa on kallista ja ajotuntuma kuulemani huhujen mukaan kiikkerä ja hirveen kovaääninen melusaaste kuuluu moottorista ajon aikana ?


      • Anonyymi

        Paskin ja turhin kommentti ikinä. Mene pois.


    • Anonyymi

      Suomessa kannattaa ostaa suomalaisesta liikkeestä niin säästyy monelta vaivalta. Mainitsemallasi liikkeellä on ainoastaan "toimisto" suomessa. Pyörät eivät ole mitään tunnettua merkkiä vaan todennäköisesti jo hinnan perusteella jotain ultimaattista kiinan paskaa johon tavallisen ihmisen ei kannata näppejään sotkea.

      • Anonyymi

        Ei kannata ostaa suomalaisesta liikkeestä jotain ultimaattista suomen paskaa.


      • Anonyymi

        Okei

        Voisitko kertoa miltä säästyn? tai perustella.

        Haluaisin mielellään faktatietoa.

        Kyllä mielestäni myös Hiland valmistaa Euroopassa tuotteet ja on todella suuri ja tunnettu tehdas näin taustatutkimuksella.

        Tällälläistä tietoa sain;
        Monet suomalaiset yritykset tilaavat sähköpyöriä Kiinasta tai Euroopasta ja lisäävät omat tavaramerkkinsä niihin. Tämä on yleinen käytäntö monilla aloilla, erityisesti silloin, kun halutaan tarjota kilpailukykyisiä hintoja ja erottua markkinoilla.

        Syitä tähän käytäntöön:

        1. Kustannustehokkuus: Kiinassa on suuria valmistusteollisuuksia, joissa tuotanto voi olla huomattavasti edullisempaa kuin Euroopassa. Tämä mahdollistaa yrityksille kilpailukykyisten hintojen tarjoamisen.


        2. Laatu ja monipuolisuus: Euroopassa on myös laadukkaita valmistajia, jotka voivat tarjota innovatiivisia ja kestäviä sähköpyöriä. Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja.


        3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä.


        4. Mukauttaminen: Yrityksillä on mahdollisuus mukauttaa tuotteita vastaamaan paikallisia tarpeita ja mieltymyksiä, mikä voi olla etu markkinoilla.


        5. Riskinhallinta: Ostamalla valmiita tuotteita tai komponentteja ja brändäämällä niitä omiksi, yritykset voivat minimoida riskinsä ja investointinsa tuotekehitykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Voisitko kertoa miltä säästyn? tai perustella.

        Haluaisin mielellään faktatietoa.

        Kyllä mielestäni myös Hiland valmistaa Euroopassa tuotteet ja on todella suuri ja tunnettu tehdas näin taustatutkimuksella.

        Tällälläistä tietoa sain;
        Monet suomalaiset yritykset tilaavat sähköpyöriä Kiinasta tai Euroopasta ja lisäävät omat tavaramerkkinsä niihin. Tämä on yleinen käytäntö monilla aloilla, erityisesti silloin, kun halutaan tarjota kilpailukykyisiä hintoja ja erottua markkinoilla.

        Syitä tähän käytäntöön:

        1. Kustannustehokkuus: Kiinassa on suuria valmistusteollisuuksia, joissa tuotanto voi olla huomattavasti edullisempaa kuin Euroopassa. Tämä mahdollistaa yrityksille kilpailukykyisten hintojen tarjoamisen.


        2. Laatu ja monipuolisuus: Euroopassa on myös laadukkaita valmistajia, jotka voivat tarjota innovatiivisia ja kestäviä sähköpyöriä. Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja.


        3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä.


        4. Mukauttaminen: Yrityksillä on mahdollisuus mukauttaa tuotteita vastaamaan paikallisia tarpeita ja mieltymyksiä, mikä voi olla etu markkinoilla.


        5. Riskinhallinta: Ostamalla valmiita tuotteita tai komponentteja ja brändäämällä niitä omiksi, yritykset voivat minimoida riskinsä ja investointinsa tuotekehitykseen.

        https://www.canyon.com/fi-fi/sahkopyorat/ täältä ainakin saa laadukkaita pyöriä ja takuukin pelaa tarvittaessa. Nyt saa pyöriä alennuksella joten kannatta tarttua tilaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Voisitko kertoa miltä säästyn? tai perustella.

        Haluaisin mielellään faktatietoa.

        Kyllä mielestäni myös Hiland valmistaa Euroopassa tuotteet ja on todella suuri ja tunnettu tehdas näin taustatutkimuksella.

        Tällälläistä tietoa sain;
        Monet suomalaiset yritykset tilaavat sähköpyöriä Kiinasta tai Euroopasta ja lisäävät omat tavaramerkkinsä niihin. Tämä on yleinen käytäntö monilla aloilla, erityisesti silloin, kun halutaan tarjota kilpailukykyisiä hintoja ja erottua markkinoilla.

        Syitä tähän käytäntöön:

        1. Kustannustehokkuus: Kiinassa on suuria valmistusteollisuuksia, joissa tuotanto voi olla huomattavasti edullisempaa kuin Euroopassa. Tämä mahdollistaa yrityksille kilpailukykyisten hintojen tarjoamisen.


        2. Laatu ja monipuolisuus: Euroopassa on myös laadukkaita valmistajia, jotka voivat tarjota innovatiivisia ja kestäviä sähköpyöriä. Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja.


        3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä.


        4. Mukauttaminen: Yrityksillä on mahdollisuus mukauttaa tuotteita vastaamaan paikallisia tarpeita ja mieltymyksiä, mikä voi olla etu markkinoilla.


        5. Riskinhallinta: Ostamalla valmiita tuotteita tai komponentteja ja brändäämällä niitä omiksi, yritykset voivat minimoida riskinsä ja investointinsa tuotekehitykseen.

        Promoatko omaa firmaasi?

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/sahkopyoratehdas-finland/33822676/rekisteritiedot

        Ei edelleenkään vakuuta. Yrityksen sivuilta ei löydy edes y tunnusta saati yhdenkään henkilön nimeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Voisitko kertoa miltä säästyn? tai perustella.

        Haluaisin mielellään faktatietoa.

        Kyllä mielestäni myös Hiland valmistaa Euroopassa tuotteet ja on todella suuri ja tunnettu tehdas näin taustatutkimuksella.

        Tällälläistä tietoa sain;
        Monet suomalaiset yritykset tilaavat sähköpyöriä Kiinasta tai Euroopasta ja lisäävät omat tavaramerkkinsä niihin. Tämä on yleinen käytäntö monilla aloilla, erityisesti silloin, kun halutaan tarjota kilpailukykyisiä hintoja ja erottua markkinoilla.

        Syitä tähän käytäntöön:

        1. Kustannustehokkuus: Kiinassa on suuria valmistusteollisuuksia, joissa tuotanto voi olla huomattavasti edullisempaa kuin Euroopassa. Tämä mahdollistaa yrityksille kilpailukykyisten hintojen tarjoamisen.


        2. Laatu ja monipuolisuus: Euroopassa on myös laadukkaita valmistajia, jotka voivat tarjota innovatiivisia ja kestäviä sähköpyöriä. Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja.


        3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä.


        4. Mukauttaminen: Yrityksillä on mahdollisuus mukauttaa tuotteita vastaamaan paikallisia tarpeita ja mieltymyksiä, mikä voi olla etu markkinoilla.


        5. Riskinhallinta: Ostamalla valmiita tuotteita tai komponentteja ja brändäämällä niitä omiksi, yritykset voivat minimoida riskinsä ja investointinsa tuotekehitykseen.

        Nyt on kyllä niin selvää oman palvelyn/myyntisivun mainostusta että...

        Itse jättäisin tilaamatta kyseisiltä sivuilta.

        Samaa sontaa on eBayt ja Alibabat täynnä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Promoatko omaa firmaasi?

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/sahkopyoratehdas-finland/33822676/rekisteritiedot

        Ei edelleenkään vakuuta. Yrityksen sivuilta ei löydy edes y tunnusta saati yhdenkään henkilön nimeä.

        Ja asiakastiedon maksullisestä täysversioista löytyy firmasta muutakin "ei niin positiivistä", mutta ei siitä enempää.

        Ei oikein aukea tuo kuvio. Eli kyseinen firma jollain tavalla "valittäjänä" ilman että on varsinainainen myyjä/maahantuoja yms. ja ottaa tuosta välityksestä palkkion ostajalta.
        Ja vaikka pyörässä vikaa ja se palautetaan, niin tuota välityspalkkio-osuutta ei palauteta...

        Jotain hämärää tuossa kuviossa on sen lisäksi että sivustolla myytävät pyörät on aika kuraa...


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ja asiakastiedon maksullisestä täysversioista löytyy firmasta muutakin "ei niin positiivistä", mutta ei siitä enempää.

        Ei oikein aukea tuo kuvio. Eli kyseinen firma jollain tavalla "valittäjänä" ilman että on varsinainainen myyjä/maahantuoja yms. ja ottaa tuosta välityksestä palkkion ostajalta.
        Ja vaikka pyörässä vikaa ja se palautetaan, niin tuota välityspalkkio-osuutta ei palauteta...

        Jotain hämärää tuossa kuviossa on sen lisäksi että sivustolla myytävät pyörät on aika kuraa...

        Yhtiömuoto on yksityinen elinkeinon harjoittaja joka tarkoittaa käytännössä yhden miehen yritystä. ja senkin voisi laittaa lainausmerkkeihin. Hauska paradoksi on se että aloituksessa yritettiin markkinoida pyörän ostoa suoraan tehtaalta ilman välikäsiä. Aloituksen yritys ei kuitenkaan valmista itse pyöriä vaan on nimenomaan se välikäsi valmistajan ja kuluttajan välissä. Ketä kiinan paska kiinnostaa niin nyt on tilaisuus ennen kuin yritys on konkurssissa. Toki omalla vastuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Voisitko kertoa miltä säästyn? tai perustella.

        Haluaisin mielellään faktatietoa.

        Kyllä mielestäni myös Hiland valmistaa Euroopassa tuotteet ja on todella suuri ja tunnettu tehdas näin taustatutkimuksella.

        Tällälläistä tietoa sain;
        Monet suomalaiset yritykset tilaavat sähköpyöriä Kiinasta tai Euroopasta ja lisäävät omat tavaramerkkinsä niihin. Tämä on yleinen käytäntö monilla aloilla, erityisesti silloin, kun halutaan tarjota kilpailukykyisiä hintoja ja erottua markkinoilla.

        Syitä tähän käytäntöön:

        1. Kustannustehokkuus: Kiinassa on suuria valmistusteollisuuksia, joissa tuotanto voi olla huomattavasti edullisempaa kuin Euroopassa. Tämä mahdollistaa yrityksille kilpailukykyisten hintojen tarjoamisen.


        2. Laatu ja monipuolisuus: Euroopassa on myös laadukkaita valmistajia, jotka voivat tarjota innovatiivisia ja kestäviä sähköpyöriä. Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja.


        3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä.


        4. Mukauttaminen: Yrityksillä on mahdollisuus mukauttaa tuotteita vastaamaan paikallisia tarpeita ja mieltymyksiä, mikä voi olla etu markkinoilla.


        5. Riskinhallinta: Ostamalla valmiita tuotteita tai komponentteja ja brändäämällä niitä omiksi, yritykset voivat minimoida riskinsä ja investointinsa tuotekehitykseen.

        Hieno esitelmä. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä laadukkaiden polkupyörien kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno esitelmä. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä laadukkaiden polkupyörien kanssa.

        Tämä on hauska kohta:
        "Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja."

        Tämähän on hyvin totta, jos katsot oikeasti laadukkaiden valmistajien pyöräesitteitä, niin niissä on lueteltu suhteellisen tarkkaan eri pyöräkomponettien valmistajat, mallit yms. asiat, pelkästään käytettyjen komponenttien listasta saa jo suhteellisen hyvän käsityksen minkätason pyörästä on kyse.

        Noh, kun nitä "sähköpyörätehdas.com":n edustamia pyöriä katsoo, niin niissä on yksi hyvin yleinen nimittäjä, niiden käyttämistä komponenteistä on todella niukasti tietoa mitä ne ovat. Oikeastaan ainoa asia mikä lähes kaikkien mallien kohdalla mainitaan on että niissä kehutaan käytettävän Shimanon vaihteita (ja asiaa oikein tunnutaan korostavan). Noh, kuvia kun katsoo pyöristä niin niistä kaikista löytyy Shimanon "pahananpohjimmainen" Tourney takavaihtaja (jota esim. Bike Discount myy kuluttajille vaihtoehdosta riippuen 10-15€ hintaan) ja osa vielä jollain täysin tuntemattomilla vaihdinvivuilla ja rataspakoilla varustettuina...
        Jos Shiman Tourney takavaihtaja on näiden valmistajien mielestä se pyörän multuhuipentava erikois ominaisuus mitä kannattaa mainostaa, niin millä tasolla pyörien muut osat ovatkaan... (tai tietää sen kun katsoo vaikka pyörissä olevia jousituskomponettejä, näissä pyörissä jos olisi vaikkapa SrSuntourin XCM sarjan keula, niin olisi varmasti sellaista ultimaattista laatua että oksat pois, nyt kun ollaan paljon tuon tason alla...)


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Tämä on hauska kohta:
        "Usein käytetään komponentteja, kuten Shimano-vaihteita, jotka ovat tunnustettuja ja arvostettuja."

        Tämähän on hyvin totta, jos katsot oikeasti laadukkaiden valmistajien pyöräesitteitä, niin niissä on lueteltu suhteellisen tarkkaan eri pyöräkomponettien valmistajat, mallit yms. asiat, pelkästään käytettyjen komponenttien listasta saa jo suhteellisen hyvän käsityksen minkätason pyörästä on kyse.

        Noh, kun nitä "sähköpyörätehdas.com":n edustamia pyöriä katsoo, niin niissä on yksi hyvin yleinen nimittäjä, niiden käyttämistä komponenteistä on todella niukasti tietoa mitä ne ovat. Oikeastaan ainoa asia mikä lähes kaikkien mallien kohdalla mainitaan on että niissä kehutaan käytettävän Shimanon vaihteita (ja asiaa oikein tunnutaan korostavan). Noh, kuvia kun katsoo pyöristä niin niistä kaikista löytyy Shimanon "pahananpohjimmainen" Tourney takavaihtaja (jota esim. Bike Discount myy kuluttajille vaihtoehdosta riippuen 10-15€ hintaan) ja osa vielä jollain täysin tuntemattomilla vaihdinvivuilla ja rataspakoilla varustettuina...
        Jos Shiman Tourney takavaihtaja on näiden valmistajien mielestä se pyörän multuhuipentava erikois ominaisuus mitä kannattaa mainostaa, niin millä tasolla pyörien muut osat ovatkaan... (tai tietää sen kun katsoo vaikka pyörissä olevia jousituskomponettejä, näissä pyörissä jos olisi vaikkapa SrSuntourin XCM sarjan keula, niin olisi varmasti sellaista ultimaattista laatua että oksat pois, nyt kun ollaan paljon tuon tason alla...)

        tämä myös hauska kohta:

        "3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä."

        Eli kun löytään Kiinalaisen laaduttoman kopiopajan valmistaman pyörän kylkeen oma logo jota samaa pyörää myydään Alibabassa yms. kymmenellä mullakin "brändillä" varustettuna, niin se on se tapa rakentaa omaa brändiä ja erottua kilpailijoista...
        Sehän on juurikin se tapa millä niistä ei erotuta...


      • santtu_1975X kirjoitti:

        tämä myös hauska kohta:

        "3. Brändäys: Kun yritykset lisäävät omat tavaramerkkinsä tuotteisiin, ne voivat rakentaa omaa brändiään ja erottua kilpailijoista. Tämä antaa asiakkaille tunteen, että he ostavat jotain ainutlaatuista ja erityistä."

        Eli kun löytään Kiinalaisen laaduttoman kopiopajan valmistaman pyörän kylkeen oma logo jota samaa pyörää myydään Alibabassa yms. kymmenellä mullakin "brändillä" varustettuna, niin se on se tapa rakentaa omaa brändiä ja erottua kilpailijoista...
        Sehän on juurikin se tapa millä niistä ei erotuta...

        Huonosti firman "sissimarkkinointi" toimi tässä tapauksessa, ei ole aloittajan nimimerkkiä aloituksen jälkeen keskustelussa näkynyt (mitä nyt ilmeisimmin yhden kerran yrittä ilman nimimerkkiä kirjoittaa "puolustelevan" muka asiallisen kommentin).
        Taisi huomata että tällä keskustelulla ei uusia asiakkaita saada huijattua tuolta laaduttomia pyöriä hankkimaan.


    • Suoraan valmistajalta voi tosiaan tilata tuolta Canyonnilta (myy vain suoramyyntinä kuluttajille)
      https://www.canyon.com/fi-fi/

      Myös Radonin saa ostettua vain suoraan valmistajalta
      (Bike-Discount omistaa Radonin.
      https://www.radon-bikes.de/en/

      Eli ei muuta kuin vain suoraan valmistajalta ostamaan, kummassakin tapauksessa saat todella hyvän pyörän.

      • Anonyymi

        Rose on myös laatumerkki joka myy ainoastaan netissä. Sähköpyöriä ei tosin löydy.


    • Anonyymi

      FITNORD VALMISTAA PARHAAT SIELTÄ VAIN TILATAAN

      • Anonyymi

        https://sahkopyoratehdas.com/

        Meidän koko työpaikka lähes tulkoon tilasi tuolta ( parikymmentä ihmistä) Kaikki ollut tyytyväisiä pyöriinsä.

        FitNord ei valmista itse yhtää mittää😂. Samaa shittiä ne on. Tilaa ne valmistajalta ja pyytää itse laittamaan FitNord tavaramerkin niihin ja lyö 90% katetta ittelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://sahkopyoratehdas.com/

        Meidän koko työpaikka lähes tulkoon tilasi tuolta ( parikymmentä ihmistä) Kaikki ollut tyytyväisiä pyöriinsä.

        FitNord ei valmista itse yhtää mittää😂. Samaa shittiä ne on. Tilaa ne valmistajalta ja pyytää itse laittamaan FitNord tavaramerkin niihin ja lyö 90% katetta ittelleen.

        MITÄÄ ! FITNORD VALMISTAA PARHAAT SIELTÄ VAIN TILATAAN


      • Anonyymi

        Kyllä parempiakin löytyy. Jokainen toki tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä parempiakin löytyy. Jokainen toki tyylillään.

        Noi säköpyörätehtaan pyörät onko ihan palasina pakkauksessa eli kasaamista riittää ja jarrut itse säädettävä kohallee?

        Siksi myyvät halvalla? ei noi kyllä miltää rihkamalta näytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi säköpyörätehtaan pyörät onko ihan palasina pakkauksessa eli kasaamista riittää ja jarrut itse säädettävä kohallee?

        Siksi myyvät halvalla? ei noi kyllä miltää rihkamalta näytä.

        No kyllä nuo sähköpyörätehtaan pyörät kootaan aika pitkälti sieltä hinnat alkaen osasarjojen osista. Eli ei nuo millään tavoin mitään laatupelejä myöskään todellakaan ole.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        No kyllä nuo sähköpyörätehtaan pyörät kootaan aika pitkälti sieltä hinnat alkaen osasarjojen osista. Eli ei nuo millään tavoin mitään laatupelejä myöskään todellakaan ole.

        Joo, ei noihin varmasti ole vaseliiniakaan laitettu yhtään.


    • Anonyymi

      Hei,

      Olen Kim Saariniva, yksi Sähköpyörätehdas.comin perustajista. Yrityksemme, Sähköpyörätehdas Suomi Oy (Y-tunnus 3526125-1), toimii Helsingissä osoitteessa Horisontti 2, Kruunuvuorenrannan sillan vieressä. Tilamme eivät ole piilossa kerrostalon rapuissa – vaan näkyvästi ja avoimesti asiakkaille.

      Meidän mallimme eroaa radikaalisti siitä, miten valtaosa sähköpyöräkaupasta toimii Suomessa. Useimmat sähköpyörät tulevat samoilta eurooppalaisilta tai aasialaisilta tehtailta, joihin yritykset liimaavat oman logonsa. Sen jälkeen niihin lisätään tukku- ja jälleenmyyntikatteet, markkinointikulut, toimitilakulut, henkilöstökulut – lopulta jopa tuhansien eurojen ylimääräinen hinta asiakkaan maksettavaksi.

      Me myymme suoraan tehtailta – ilman välikäsiä. Siksi asiakkaamme maksavat jopa 75–85 % vähemmän samoista pyöristä kuin “brändättyinä” muualla.

      Esimerkki? Kuntokauppa – joka aiemmin jopa väitti sähköpyörien olevan kotimaista tuotantoa – tuo pyöränsä Kiinasta, vaihtaa nimen ja myy 2–3 kertaa kalliimmalla kattaakseen mm. 110 työntekijän kulut ja raskaalla rahalla pyörivät markkinointikampanjat.

      Totuus on: me myymme paremmilla spekseillä, suoraviivaisesti ja rehellisesti.

      🔥 Siksi esitämme nyt suoran haasteen:
      Kuntokauppa, Canyon, Trek ja kaikki muut sähköpyöräbrändit – astukaa esiin.

      Tehdään rehellinen vertailu. Testataan pyöränne ja meidän pyörämme samalla reitillä, samoissa olosuhteissa. Kuvataan, mitataan, ja julkaistaan tulokset sellaisenaan – asiakkaiden nähtäväksi.

      Julkaisemme avoimen vertailun myös Facebookissa ja Instagramissa, ja kutsumme median seuraamaan testiä. Annetaan kuluttajien itse päättää, ketkä ovat rehellisiä, ja ketkä myyvät pintakiiltoa markkinointibudjeteilla.

      Tämä ei ole uhkaus – tämä on lupaus. Meidän toimintaamme ei voi enää hiljentää tai kiistää huutelemalla netissä.

      Tehdään tämä yhdessä, avoimesti, kamerat käynnissä.

      Jos uskot tuotteeseesi – ota haaste vastaan.

      Ystävällisin, mutta tinkimättömän suorasukaisin terveisin,
      Kim Saariniva
      Sähköpyörätehdas Suomi Oy
      www.sahkopyoratehdas.com

      • Anonyymi

      • Miksi luulet että yksikään vuosia brändiään oikeasti luonut (ja ei, kuntokauppa Fitnord:lla ei kuulu niiden joukkoon), olisi millään tavalla kiinnostuneet vertailemaan pyöriänsä yhtään millään tavalla teidän totaalisen kiinankuranne kanssa. Sitähän nuo teidän tuotteenne ovat, halvalla tuotettua kuraa mitä saa kuka tahansa tilattua Alibabasta, eBaysta yms.

        Ja "mainostaminen" Suomi24:n pyöräpalstalla ei varmastikkaan kuulu niiden mainostamisten ykköspaikkoihin. täällä ollaan kiinnostuttu enemmän vaseliinista ja lihasheikkoiksista kuin todellisista pyörin eroista.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Miksi luulet että yksikään vuosia brändiään oikeasti luonut (ja ei, kuntokauppa Fitnord:lla ei kuulu niiden joukkoon), olisi millään tavalla kiinnostuneet vertailemaan pyöriänsä yhtään millään tavalla teidän totaalisen kiinankuranne kanssa. Sitähän nuo teidän tuotteenne ovat, halvalla tuotettua kuraa mitä saa kuka tahansa tilattua Alibabasta, eBaysta yms.

        Ja "mainostaminen" Suomi24:n pyöräpalstalla ei varmastikkaan kuulu niiden mainostamisten ykköspaikkoihin. täällä ollaan kiinnostuttu enemmän vaseliinista ja lihasheikkoiksista kuin todellisista pyörin eroista.

        Kyllähän Kimin tekstissä on totuuspohjaa siinä, että monien tunnettujenkin brändipyörien runkoja tuotetaan alihankintana samoissa bulkkipajoissa kuin Alibaban tai Ebayn myymiä runkoja.


      • Anonyymi

        Tällainen testi olisi kyllä kiinnostava. Veikkaan, etteivät ns. laatuvalmistajat kuitenkaan rohkene ottaa haastetta vastaan.


    • Anonyymi

      Kuka hoitaa takuut? Sivustolla vaikutti olevan Kuntokaupan huoltoverkoston listaus, mutta sieltä kysyttäessä totesivat etteivät huolla teidän pyöriä ja teillä ei ole mitään sopimusta heidän kanssa. Joutuuko asiakas itse maksaa takuuhuollot?

      • Noissa sähköpyörätehtaan sivujen mainosvideoissa on se hauska puoli, että niissä ajettavat pyörät ovat ns."laatumerkkien" pyöriä jotka varustettuja tunnettujen valmistajien keskiömoottori sähkötekniikalla (esim. Bosch) mutta sähköpyörätehdas ei itse myy näiden "laatumerkkien" pyöriä vaan sitä silkkaa "kiinankuraa" napamoottoreilla, mitä esim. eBay täynnä.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Noissa sähköpyörätehtaan sivujen mainosvideoissa on se hauska puoli, että niissä ajettavat pyörät ovat ns."laatumerkkien" pyöriä jotka varustettuja tunnettujen valmistajien keskiömoottori sähkötekniikalla (esim. Bosch) mutta sähköpyörätehdas ei itse myy näiden "laatumerkkien" pyöriä vaan sitä silkkaa "kiinankuraa" napamoottoreilla, mitä esim. eBay täynnä.

        Joo, ei pärjää Fitnordille.


    • Anonyymi
      UUSI

      Herättää suurta luottamusta kun jokaisen tuotteen oikealla puolella on "Kysyttävää?" kohta jonka kylkeen on liitetty oletettavasti myyntiedustajaksi tarkoitettu mieshenkilön kuva, joka on väännetty AI:llä.

    • Anonyymi
      UUSI

      SÄHKÖPYÖRÄN SUORAAN VALMISTAJALTA TILAAVAN PYÖRÄILIJÄN KALAKUKKO

      (“Valmistettu ilman välikäsiä – premium-laatu suoraan uunista pöytään.”)

      Tämä kalakukko ei tule marketin hyllyltä, eikä sen täyte ole kompromissien tulos. Se on huolella koottu, harkittu, ja viimeistelty – aivan kuten suoraan Saksasta tilattu sähköpyörä, jonka akku on optimoitu, runko hiilikuitua ja toimitus viivästynyt kolme viikkoa.
      Makua on kuin ensimmäisessä koeajossa – pehmeä, vakaa ja hintansa väärti.

      AINEKSET (laadun tunnistaville syöjille):

      Kuori – jämäkkä kuin alumiinirunko, silti tyylikäs:
      – 1,2 kg karkeaa ruisjauhoa (ei mitään suomi-halpajauhoa – vain valikoitua lähituotantoa)
      – 250 g mannapitoista spelttijauhoa (tuo rakennetta ja hienostuneisuutta)
      – 2 tl merisuolaa (ei fluorattua, tietenkään)
      – 5 dl lähdeveden lämpöistä vettä (mieluiten hiilineutraalista pullosta)
      – 2 rkl kylmäpuristettua oliiviöljyä (suoraan italialaiselta pikkutuottajalta)

      Täyte – tarkkaan valittu, tasapainotettu:
      – 700 g perattua muikkua (mielellään Saimaan luonnonkalastajalta, ei troolattua)
      – 300 g artesaanisavukylkeä Tanskasta tai mustapippurilla marinoitua savutofua
      – 1 punasipuli, karamellisoituna (koska nopeus ei ole aina tärkeintä)
      – 1 tl timjamia
      – ½ tl savupaprikaa
      – 1 rkl dijon-sinappia (vain aitoa, ei kevytversiota)
      – pieni ripaus sitruunankuorta (tuo viimeistelyn fiiliksen – kuin runkosuojateippi)

      VALMISTUS – kuin laadukkaan osasarjan asennus:

      1. Taikina:
      – Yhdistä ainekset rauhallisesti, sekoita tasaiseksi.
      – Vaivaa kunnolla, mutta tyylillä – tätä ei tehdä kiireessä.
      – Peitä ja anna levätä 30 minuuttia – tehokasta seisonta-aikaa.

      2. Täyte:
      – Paista kylki/tofu ja sipulit matalalla lämmöllä – rakenne on tärkeä.
      – Lisää mausteet, sekoita hellästi – kuten vaihteiston hienosäätö ilman rasvahanskoja.

      3. Kokoaminen:
      – Kauli taikina siistiksi, reunat tarkasti mitattuna.
      – Täytä symmetrisesti, sulje reunat tiukasti mutta esteettisesti.
      – Tee päälle logo tai pyörän siluetti haarukalla – design on osa nautintoa.

      4. Paisto:
      – 230 °C / 15 min – pintaan väriä, kuin uuden satulan kiilto.
      – 125 °C / 5 h – hitaasti haudutettu, koska nopeus on yliarvostettua, ellei olla alamäessä.

      TARJOILU – vain oikeassa ympäristössä:
      – Syö käsin tai puisilta lautasilta, mutta älä koskaan kertakäyttöisistä.
      – Kylkeen: suodatinjauheesta keitetty tumma kahvi tai matalahiilihappoinen kivennäisvesi
      – Jälkiruoaksi: verkkokaupan seurantakoodin päivittäminen ja uusi satulalaukku ostoskoriin.

      YHTEENVETO:
      Sähköpyörän suoraan valmistajalta tilaavan pyöräilijän kalakukko on täsmällinen, laadukas ja harkittu.
      Se ei ole halvin, ei nopein, mutta jokainen pala kertoo tarinan valinnoista, jotka eivät tule hätäisesti alelaarista.

      Syö ylpeydellä – ja muista: jos kukko on liian kuuma, lataa ensin käyttäjän ohjekirja. 🐟🚲📦

    • Anonyymi
      UUSI

      KIINALAISEN SEKUNDASÄHKÖPYÖRÄTEHTAAN KALAKUKKO

      “Kuin sähköpyörä, joka sammuu ylämäessä – näyttää kukolta, mutta sisältä... no, se on yllätys.”

      Tämä kalakukko on kuin halpa netistä tilattu sähköpyörä, jonka speksit kuulostivat liian hyviltä ollakseen totta. Akun luvattiin kestävän 120 km, mutta todellisuudessa loppui heti, kun nousit satulaan.
      Silti se toimii hetken, jos sitä ei rasita liikaa. Sama pätee tähän kukkoon: halpa, raskas, arvaamaton – mutta jollain tavalla silti syötävä.

      AINEKSET (3:a huijattua kuluttajaa varten):

      Kuori – ohut, halkeileva ja epätasainen kuten rungon maalaus:
      – 1,1 kg ruisjauhoa (ei tarkkaa alkuperää, epäilyttävä etiketti)
      – 250 g "täysjyväjauhoa" (lainausmerkeissä – koska kukaan ei ole varma mitä se on)
      – 2 tl suolaa (tai natriumglutamaattia – merkintä puuttuu)
      – 5 dl vettä (mukana tullut “tehdastäytevesi”, ei suositella juotavaksi)
      – 2 rkl öljyä (voimakkaasti tuoksuvaa, etiketti pelkällä kiinankielellä)

      Täyte – halvinta mitä löytyy, plus ylimääräistä:
      – 600 g “muikkuja” (todennäköisesti jokin geneerinen pikkukala, pää jäänyt kiinni)
      – 300 g “proteiinia” (voisi olla kylkeä – voi olla myös porsaankorvaa, voi olla mitä vain)
      – 1 iso sipuli (ei kuorittu kunnolla, yllättävän sitkeä)
      – 1 tl chilimaustetta (maultaan voimakas, mutta koostumukseltaan hiekkaa)
      – 1 tl sokeria (koska resepti vaati “jotain valkoista”)
      – 1 rkl “salainen kastike” (mukana pullossa – ei suositella EU\:ssa)

      VALMISTUS – kuin kokoaminen ilman käyttöohjeita:

      1. Taikina:
      – Sekoita kaikki kulhossa, älä kysele.
      – Vaivaa niin kauan kuin jaksat – ei vaikuta lopputulokseen.
      – Taikina on epätasainen, tahmea ja käyttäytyy oudosti uunissa.

      2. Täyte:
      – Paista nopeasti, mutta älä liikaa – pannun pinnoite saattaa irrota.
      – Kaikki haisee samalta.
      – Täyte valuu, halkeilee ja muistuttaa jarrujen hajoamista kesken alamäen.

      3. Kokoaminen:
      – Taikina repeää.
      – Täyte ei pysy paikallaan.
      – Lopputulos näyttää kuin pyörä, jonka eturengas puuttuu.

      4. Paisto:
      – 250 °C / 10 min – palaa päältä, jää raaksi sisältä.
      – 125 °C / 3 h – lämpenee epätasaisesti, kuin viallinen akku pakkasessa.

      TARJOILU – tarjoiluastialle tai suoraan alkuperäispakkauksesta:
      – Suositellaan tarjoamaan varovasti, ja ehkä eläimille ensin.
      – Kylkeen: lämmin hanavesi ja huono wifi.
      – Jälkiruoaksi pettymys, ja asiakaspalautus, joka ei koskaan mene perille.

      YHTEENVETO:
      Kiinalaisen sekundasähköpyörätehtaan kalakukko on ulospäin ihan ok, sisältä arvaamaton.
      Ei täytä lupauksia, mutta oli halpa.
      Jos kestät riskit, saatat nauttia suupalan – mutta älä ylläty, jos keskelle osuu ruuvi.

      Syö omalla vastuulla – eikä takuuta ole. 🐟🔋💀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En tullut, koska käytit päätäsi.

      Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

      Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

      Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

      Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

      Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

      Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

      On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

      Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

      ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

      Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe