- Tämä on sitä usko.vaisuutta pähkinänkuoressa.
- Teimme perheen kanssa autoreissun Yhdysvaltojen halki noin 15 vuotta sitten ja matkustaessamme raamattuvyöhykkeellä oli se aika ahdistavaa ja karmaisevaa. Kuin kauhuleffasta sellaisella hämärän rajamailla höystetyllä tavalla.
- Muistaakseni luin siitä keväällä 2014.
- Ymmärrän toki. Nämä netpunkin aloittamat ketjut ovat loistavia tietopaketteja. Tietoa tulee sekä häneltä että muilta.
- "En muista kuka oli tuolloin edustajainhuoneen puhemiehenä."
Taisi olla Carl Albert Oklahomasta.
Kiitos loistavasta ketjusta. - Ole hyvä. En tarkkaan tiedä mitkä ilmiantamistani ketjuista on poistettu ja mitkä ovat vain siirtyneet useamman sivun päähän. Varmaan yhden tai parin henkilön tekemät ilmoitukset eivät juuri kesää tee. Saas nähdä poistuvatko nämä kaksi ketjua, joista ilmiannon tein?
- Joitakin olen. Lähinnä ne jotka ovat palstalle tullessani olleet ensimmäisellä ja toisella sivulla.
- Ainakin minä olen pyytänyt. Nyt viimeksi sinusta ja Eerikasta tehdyn tapaamisketjun.
- Pyydetty poistoon.
- Kuin myös.
- Paitsi, että maastopalot alkoivat jo ennen Trumpin Jerusalem ilmoitusta.
- Onneksi Sipilä on sen verran järjen ja tolkun mies, ettei lähde sooloilemaan tällaisessa asiassa oman henkilökohtaisen mielipiteen ja vakaumuksen mukaan.
- Sinulle taisi ottaa koville tuo avioliittolain muutos, koska otat asian esille ketjuissa jotka eivät edes koske sitä.
- "Sinä kuitenkin provosoiduit niin pahasti, että teit aloituksen, jossa sen osoitit."
Veit sanat näppäimistöltäni. - En ollut yllättynyt, että enemmistö oli niin suuri. Se yllätti, että on kestänyt näin kauan, sillä asia on kytenyt jo ennen kuin heidän naapuri Uusi-Seelanti hyväksyi lain 2013. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja vielä kunnon enemmistön siivittämänä, niin ei jää epäselvyyttä mitä kansan enemmistö haluaa.
- "Hemmetti, Australiassa eli taida ollakaan meidän niikkoja, soineja, essayah'ja eikä räsäsiä, ainakaan montaa. "
On siellä yksi vastaava, entinen tennispelaaja Margaret Court. - Hienoa aussit-Good onya Aussies!
- Kiitos Kuusenjuuret.
Hyvää itsenäisyyden 100-vuotisjuhlapäivää sinulle ja muille palstalaisille sekä läheisillenne. - Ei minustakaan. Kirkko ja valtio tulisi erottaa toisistaan.
- Maksavat kirkollisveroa.