Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käräjäoikeuksien...
24.03.2019 00:59
Käräjäoikeiksien+pöytäkirjoista+löytyy+suunnaton+määrä+raiskauksia,+perhesurmia,+kotiväkivaltatapauksia,+joiden+tekijänä+on+ihan+aito,+pesunkestävä+suomalainen+mies.
Pelastetaan+ensin+Suomi+heiltä.
24.03.2019 00:58
Suomalaiset+ovat+osanneet+raiskauksen+ja+insestin+kauan+ennen+kuin+tänne+on+muuttanut+yhtään+ainutta+maahanmuuttajaa.++Joten+puhut+potaskaa.
Suomessa+on+alueita,+joissa+ko.+harrastukset+ovat+oikein+kukoistaneet.
24.03.2019 00:54
Mihin+ihmeeseen+sinä+olet+muuttanut,+kun+sinulla+on+niin+paljon+"kosketuspintaa"+noihin+itä-naapureihin?++Muuta+pois.
24.03.2019 00:49
Kiitos+tiedosta.++En+ole+koskaan+päässyt+maistamaan,+kuullostavat+melkein+yhtä+hyvältä+kuin+mustamakkara.++Aina+oppii+:-)
Turun+kauppahallissa+oli+myös+jokin+paikallinen+spesiaali,+siinäkin+oli+ryynejaä,+olikohan+sen+nimi+"laukkamakkara".++Poikamme+kummit+asuivat+Turussa,+siellä+siitä+mainittiin.
Suomessa+on+monia+paikallisia+erikoisuuksia,+joista+toisella+puolella+maata+ei+tiedetä+mitään.
24.03.2019 00:40
Minä+olen+noille+ympärilläni+oleville+ulkomaalainen.++Pelkäävätköhän+he+minua?
23.03.2019 15:26
Minulla+on+aika+hyvä+kasvomuisti,+nimet+ovatkin+sitten+hepreaa.++Siitä+syntyy+kiusallisia+tilanteita.
23.03.2019 15:23
Mitä+ovat+kärkkärit,+sana+minulle+outo?
23.03.2019 15:12
Vastaukseni+meni+surenkorrennolle,+mikäli+huomasit.
21.03.2019 23:52
Täällä+vietetään+siestaa+klo+14-17,+silloin+on+mahdollisuus+ottaa+vaikka+päikkärit.++illalliselle+mennään+klo+20+jälkeen.++Joten+nukun,+kun+nukun,+älä+siitä+huolta+kanna.
Pidä+pääsi+skarppina!
21.03.2019 23:50
Ei+tämä+maapallo+sillä+pelastu,+että+sinä+tai+minä+alamme+ostaa+vaatteemme+Pelastusarmeijan+kirpputoreilta.
Säädä+laki,+että+lentoliikenne+kielletään+koko+maapallolla,+ydin-,+ja+hiilivoimalat+suljetaan.++Suurin+osa+saastuttavasta+teollisuudesta+suljetaan.++Karjankasvatus+kielletään,+koska+siitä+syntyy+hiilidioksidi-+päästöjä.++Siirrytään+käyttämään+ihmisvetoisia+auroja+ym.+koneita+ja+härpäkkeitä.
Yritän+omassa+elämässäni+tehdä+kestäviä+ratkaisuja,+kierrättää+ja+lajitella.++Jos+sinulta+menee+yöunet+siitä,+että+minä+istun+auringossa+puutarhassa,+enkä+loskakelissä+räntäsateessa+koti-Suomeessa,+niin+siinä+en+voi+sinua+tai+maailmaa+auttaa.
En+jatka+keskustelua+tästä+aiheesta.++illallisvieraamme+juuri+poistuivat,+vietän+pienen+hetken+tietokoneen+äärellä.++En+halua+saastuttaa+elämääsi,+enkä+jatka+tätä+keskustelua.
Hyvää+ja+onnellista+tulevaisuutta+koko+sukukunnallesi!
21.03.2019 00:46
Om+napasi+on+sinun+napasi,+pidä+huolta+vain+siitä.++Kuinka+usein+lämmität+saunaasi,+tai+poltat+puita+hellassasi?++Mihin+viet+roskasi?+Tupakoitko?++Ajatko+autolla?++Hengitätkö?+Mitä+syöt?++Ketä+äänestät?
Minulla+on+kolme+lastenlasta.
20.03.2019 00:09
Aika+paljon+tapaturmia+tapahtuu+ihan+kotiolosuhteissa.++Eli,+ei+kotikaan+ole+maailman+turvallisin+paikka.
Lento-onnettomuudessa++harva+selviää+pikavisiitillä+Akuutissa.+Elämä+on+laiffii,+vai+miten+se+Matti+sanoikaan.
19.03.2019 01:26
Häpeäkseni+tunnustan,+että+Oulu+on+pohjoisin+paikka,+jossa+olen+Suomessa+käynyt,+mieheni+kolusi+työnsä+vuoksi+riittävästi+tätä+maata+minunkin+puolesta.
Eteläisin+paikka+sijaitsee+Afrikassa,+mutta+ikinä+enää+en+matkusta+Euroopan+ulkopuolelle.++Täällä+on+kaikki,+mista+eniten+nautin.
19.03.2019 01:15
Mieheni+myynti-insinöörinä+kolusi+rakkaan+kotimaamme+kolkasta+kolkkaan,+Eurooppaa+pitkin+ja+poikin,+Pohjois-Amerikkaakin+kiitettävästi.+Ne+matkat+olivat+raskaita+työmatkoja+ilman+riittävää+lepoa+tai+nähtävyyksien+katselemista.
Niinpä+kun+kesälomamme+alkoi,+olin+jo+valmiiksi+varannut+meille+parin+viikon+matkan+jonnekin+Kreikan+saarista.+kauas+puhelimista,+kumpaakaan+ei+pystynyt+vaivaamaan+työasioilla.++Ne+lomat+täynnä+aurinkoa,+hyvää+ruokaa,+uimista,+rauhallisia+kävelyretkiä,+lepoa,+pelastivat+avioliittomme,+ja+auttoivat+meitä+jaksamaan+pitkät+työpäivämme.
Minä+viis+veisaan+jostain+hiilijalanjäljestä+niinä+vuosina.++Maksoimme+roppakaupalla+veroja,+joilla+joku+muu+sai+jokapäiväisen+leipänsä.
19.03.2019 01:04
Ostolakko+on+hyvä.++Siitä+on+kokemusta+eräässä+elämäntilanteessa.++Perheeseen+ostettiin+vain+ruokaa,+ja+muita+välttämättömiä+asioita.++Ei+siis+uusia+vaatteita,+kenkiä+tai+muita+tykötarpeita.++Tehosi+budjetin+tasapainottamiseen.
Yhteiskunnan+pyörimisen+kannalta+totaalinen+ostolakko+ei+ole+hyväksi,+silloin+menetetään+paljon+työpaikkoja+mm.+palvelusektorilla.++Mutta+yksittäisen+perheen+satunnaiseen+likvideteettitarpeen+turvaamisessa+sillä+on+merkitystä.++En+suosittele+kaikille.++Tulee+kysymykseen,+jos+on+jokin+suuri+investointihanke.
17.03.2019 01:02
Eläkkeen+saajan+ostovoimaa+lisäisi+eläketulovähennyksen+määrän+korottaminen.++Sillä+olisi+ratkaiseba+merkitys.
17.03.2019 00:53
Minustapa+piti+tulla+insinööri,+suoritin+teknistä+harjoittelua+sitä+varten+alan+yhtiössä.++Kuinka+ollakaan,+insinöörit+siellä+pörräsivät+ympärilläni+kuin+ampiaiset,+joten+isäni+antoi+uusia+ohjeita+tulevaisuuteni+varalle.+Hupaisaa,+näin+jälkikäteen+ajateltuna.
16.03.2019 01:29
No,+en+tietenkään+pelkää.++Toivottavasti+täällä+Cercaniasissakaan+ei+kukaan+pelkää+minua.++Olen+täysin+vaaraton+henkilö.++En+tee+pahaa+kenellekään.
16.03.2019 01:18
Minä+olen+nauttinut+lennoista+tuon+ko.+yhtiön+koneilla,+koneet+ovat+olleet+hyväkuntoisia,+ja+palvelu+erinomaista+jo+vuosien+ajan.
Siksi+nyt+hämmentää+tuo+konetyyppi,+jolla+lentäminen+ei+olekaan+nyt+turvallista.++Toivotaan,+että+ennen+toukokuun+alun+lentoani+kaikki+on+ok.++Joten+nautimme+auringosta,+ja+hyvistä+keleistä.
16.03.2019 01:11
11 / 42