Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huumorilla+tehty+aloitus.++Kukaan+meistä+ei+kantane+minkäänlaista+veistä+mukanaan+tarkoituksena+käyttää+sitä+kanssakulkijaan.++Partiolaisilla+metsässä+aina+puukko+mukanaan,+samoin+miehelläni+aina+metsään+mennessään.++Hän+olikin+nuoruudessaan+partiolainen.
Jos+haet+yhteyttä+Turun+puukotukseen,+yhteys+on+meille+suomalaisille+tosi+vieras.++Meidän+kultuurissamme+puukko+on+ollut+tarvekalu,+ei+mikään+tappoväline.++Paitsi+jossain+maakunnassa,+ja+vain+harvoissa+tapahtumissa.++Ja+joissain+heimokulttuureissa,+joita+en+tarkemmin+tunne.
15.03.2019 00:44
Minun+minilinkkarissani+varmaan+5+cm.+Lamppu+on+maglite.++Mieheni+jakeli+niitä+liikelahjoina+parhaille+liikekumppaneilleen.
15.03.2019 00:35
Tämä+ohjelmatuotanto+on+näyteltyä+ja+käsikirjoitettua,+mutta+ei+kovinkaan+kaukana+tosielämästä.
En+katso+mitään+tosi-tv+ohjelmaa,+niitähän++piisaa.++Ja+sitten+ne+ihmiset+mainostavat+itseään:+"Tv:stä+tuttu".++Onpa+meriitti!++En+turhanpäiväisemåää+tiedä,+muutaman+CV:n+joutunut+arvioimaan.
15.03.2019 00:31
Viime+vuonna+tammikuussa+jouduin+matkustamaan+(sattuneista+syistä)+ensimmäisen+kerran+moneen+vuoteen+Tukholmaan+laivalla,+oli+juuri+niin+epämiellyttävä+kokemus+kuin+ennenkin.
Karmivaa+on+ollut+laivalla+kuuluva+kuulutus:+"Minna+ja+Juuso+odottavat+vanhempiaan+Informaatiotiskin+luona".++Voi+himputti+noita+vanhempia.++Pitäisi+lailla+kieltää+risteilyt+lasten+kanssa,+koska+ei+ole+vanhemmista+vastuun+kantajiksi.
15.03.2019 00:27
Katsoinpa+juuri+netin+kautta+pätkän+yhtä+jaksoa.++Näin+suomalaisittain+sanottuna+"sikatyhmää+touhua",+ei+maksa+vaivaa+kuluttaa+aikaa+moiseen+soopaan.
15.03.2019 00:17
Olen+tainnut+olla+mies+naisen+vartalossa,+koulutettu+riskienhallintaan,++tulos-+ja+päämäärätietoinen,+maltillinenkin.+Innovatiivinen.+++Useimmat+kollegani+olivat+miehiä.++Empatiaa+saatoin+käyttää+vain+tiettyyn+rajaan+saakka.++Luottavainen+olin,+mutten+sinisilmäinen.++Kaikkien+kanssa+tulin+toimeen.
Eläköön+tasa-arvo!
14.03.2019 00:33
Oli+surkea+asia,+se+kansanäänestys.++Pelkällä+tunteella+äänestettiin,+faktat+täysin+hukassa.
14.03.2019 00:21
Trolli.
14.03.2019 00:20
Tässä+ei+nyt+ihan+tilastomatematiikka+auta,+koska+ko.+konetyypillä+on+lennot+kielletty,+niin+Euroopassa+kuin+Amerikassakin.++Kyseisen+valmistajan+pörssikurssit+lienevät+notkahtaneet.
AirFinlandin+konkurssin+jälkeen+olen+lennellyt+norskilla+tänne+lomakotiimme,+joskus+finskillä.++Ruotsiin+lentelen+milloin+milläkin.+Norwegianilla+on+ollut+hyvä+palvelu,+ja+uudet+koneet.++Ennen+sitä+konkurssia+lensin+joskus+niin+epämääräisillä+rötisköillä,+että+se+pani+jo+arvelemaan,+ettei+siinä+hyvin+käy+sillwe+firmalle.++Lopun+alun+meininkiä.
Toukokuussa+on+kolme+lentoa,+toivottavasti+on+koneasia+jo+hallinnassa.++Onneksi+on+lennot+maksettu+luottokortilla,+joten+se+firma+vastaa+lentämättömistä+matkoista.++Mutta+ihan+vielä+en+tahtoisi+taivaalta+pudota,+on+tekemättömiä+hommia.
14.03.2019 00:15
Olosuhteiden+pakosta+vielä+lennettävä+monta+lentoa+vuodessa.++Mutta+kaikki+loppuu+aikanaan.
Minullekin+kotimaassa+riittää+juna,+bussi+ja+oma+auto.
13.03.2019 14:31
Oletpa+hyvin+varautunut,+taidan+ottaa+mallia.++Peukku.
13.03.2019 14:24
Kyllä+minä+puukkojakin+omistan,+mm.+yhden+vartavasten+minulle+tehdyn+syntymäpäivälahjan.++En+kanna+puukkoa+mukanani,+paitsi+sienimetsässä+toisinaan.++Sinnekin+on+jo+oikeastaan+omanlaisensa+veitsi,+jossa+toisessa+päässä+harjakset,+joilla+voi+putsata+sienen+lakin.
Kalan+perkauksessa+puukko+on+verraton+väline.++Sellainen+pitkäteräinen+fileerauspuukko+on+kova+väline,+se+ei+liiku+meillä+keittiötä+kauemmas.
Ymmärsin+aloituksesi+leikkimielellä+tehdyksi.++Hyviä+vastauksia+olet+saanut.+:-)
13.03.2019 14:22
Minullakin+on+avaimenperänä+sen+sveitsiläisen+minimalli,+siinä+mm.+pienet+sakset+ja+kaksi+terää.++Se+oli+käsilaukussani,+ja+meni+turvatarkastuksessa+läpi.++Toisissa+avaimissa+on+ollut+minikokoinen+led-lamppu.++Molemmat+oikein+hyödyllisiä+kapineita.
13.03.2019 14:10
Hyvä+päätös+;)
13.03.2019 14:00
Aika+hyvä+käsitys+siitä,+miten+suomalaiset+haluavat+pitää+hauskaa.++Ei+tarvetta+kerrata+näkemysta.
13.03.2019 01:24
Onko+sellainen+sveitsiläisten+alppijääkäreiden+veitsi+lähes+oikea+puukko?++Sellainen+löytyy+aina+nesesääristäni.
13.03.2019 01:20
Minulla+on+tapana+äänestää+"täyspäiseksi"+arvioimaani+ehdokasta,+puolueella+ei+niin+väliä.++Niin+aion+tehdä+nytkin.
13.03.2019 01:17
En+tiedä+kelloista+paljonkaan,+isäni+oli+"vanhan+liiton+miehiä"+vain+kunnon+sveitsiläinen+kelpasi.
Tyttärenpoikani+säästi+lahja-+ja+viikkorahansa,+halusi+tietenkin+Applen+älykellon+ja+sai+sen.++Isänsä+on+tekniikan+tohtori,+professori,+heillä+aina+kaikki+viimeiset+tekniset+härpäkkeet,+joita+mummo+vain+ihmettelee.++Yritän+jotenkin+pysyä+kärryillä,+yhä+useammin+huomaan+pudonneni.+:)
13.03.2019 00:59
Totta.++Minullakin+vain+sveitsiläine+kello,+maksoi+800+euroa,+on+nyt+piirongin+laatikossa,+koska+paristot+voi+vaihtaa+vain+tietyt+liikkeet,+siksi+ranteessani+kulkee+Dyberg&Kern.
13.03.2019 00:52
Moni+asia+on+hänen+kohdallaan+iso+kysymysmerkki.++Ei+ainakaan+ole+suomalaisia+arvoja,+koska+tyttärensä+naitattaneet+13+vuotiaana,+sehän+on+rikos+Suomen+lakien+mukaan.++Kertoi+myös+kannattavansa+sharia-lakeja.++En+ymmärrä.++Tuollaiset+Isisin+joukkoihin+vapaaehtoisesti+menneet+ovat+valtava+turvallisuusriski+entisissä+kotimaissaan.
Viranomaisilla+on+nyt+paljon+päänvaivaa.
08.03.2019 18:58
12 / 42